Nou, inderdaad zeg. Een uur niet FOK!en is een uur niet leven.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
voor een fokker is fokken de zuurstof des levens.
Omdat jij gewoon vervelend bent en overal over zeurt en TR's maaktquote:
Zo'n meisje op internet leert mij de dagen van de week in het engels. Nu probeer ik het te herhalen zodat ik het niet vergeet.quote:
Ik heb een shirt met de dagen van de week in het Engels er op, had ik aan tijdens mijn Engels examen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef coban het volgende:
[..]
Zo'n meisje op internet leert mij de dagen van de week in het engels. Nu probeer ik het te herhalen zodat ik het niet vergeet.
Oke, maar het is nog maar woensdagquote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef coban het volgende:
[..]
Zo'n meisje op internet leert mij de dagen van de week in het engels. Nu probeer ik het te herhalen zodat ik het niet vergeet.
Een dag niet gefokt, is een dag niet geleefd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, inderdaad zeg. Een uur niet FOK!en is een uur niet leven.
Weer een pareltje.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon vervelend bent en overal over zeurt en TR's maakt
Daarom voel ik me tot deze acties genoodzaakt
Misschien kom je in de verleiding te veranderen
Dat zou jou FOK!status bevorderen
we waren toch matties?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon vervelend bent en overal over zeurt en TR's maakt
Daarom voel ik me tot deze acties genoodzaakt
Misschien kom je in de verleiding te veranderen
Dat zou jou FOK!status bevorderen
Ja, koolvis. Ik ben verder geen visfan.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kibbeling nog tot vis durven te rekenen.
Ik nu ook, maar dan van jouw post. Bedankt hé.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Honger krijg ik van je post. Honger.
Oja, da's waar ook. LH heeft ook weinig te doen lees ik net, die kan het dan vast wel opknappen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn diploma halen he. Niet zakken.
Da's waar, dat kun je niet aan de kant leggen voor huiswerk natuurlijk.quote:
Daar lijkt het wel op idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hij heeft nog minder te doen dan mij heb ik het idee
JA NU WIL JE DAT WEL MAAR EERST WEL TR MAKEN ENZO HE?quote:
Die zocht ik idd.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een dag niet gefokt, is een dag niet geleefd.
Ik trek iedereen mee in mijn hongerspiraal. Mijn excuses.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:56 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik krijg nu trek had het niet gepost!
En ze vonden het nog niet eens spiekmateriaal!quote:
Wacht wat?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef coban het volgende:
OMG IK BN HELEMAAL VERGETM
Ik ben blauw![]()
Jullie zijn mijn onderdanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |