quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ff snel, moet nu slapen van de kraam, hopelijk werkt het!
quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Kyara het volgende:
Beiden hebben vanochtend nog gepost in elk geval.
Ow, neen hoor, ik post idd bijna niet meer. Maar lees wel regelmatig eens mee.quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ooops sorry hoor![]()
dus toch dementie
![]()
Ahhh, u bent een lurkertquote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ow, neen hoor, ik post idd bijna niet meer. Maar lees wel regelmatig eens mee.
Tja, als nieuwkomer weet ik dat allemaal niet natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
lurker is wel een heel laf woord voor iemand die al jaren heeft meegepost
akelig is niet het goede woord.... Eng!quote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Best een akelige gedachte eigenlijk
Nou, dat is dan ook niet aardig van onsquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef Sandous het volgende:
Susie ik meld me iedere dag, maar wordt weinig opgemerkt hier![]()
Jaa hormonenn
Maar goed morgen 39 weken dus, met nu zeker 15 harde buiken per uur.. En bekkenpijn (terwijl ik dit tik heb ik nu al 2x een harde buik gehad pff)
Zou kunnen, mijn kindjes hebben geen zin om te komen voor ze de vier kilo bereikt hebben vrees ik...quote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Kleurdoos het volgende:
nou ze wierp elodietje een paar dagen na Elin en nu werpt ze r beeb een paar dagen voor de mijne denk ik
Ja maar jou had ik in de gatenquote:
Klumsy wat een triest nieuws.. dikke knuffelquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
Gisteravond is onze dochter Senna geboren, een heel mooi en sterk meisje dat eerst nog even lekker bij ons heeft gelegen en daarna in een diepe slaap is gevallen...
oh klumsy nee toch...quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
Gisteravond is onze dochter Senna geboren, een heel mooi en sterk meisje dat eerst nog even lekker bij ons heeft gelegen en daarna in een diepe slaap is gevallen...
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef bitterend het volgende:
![]()
Dames met bekkenpijn: hebben jullie ook zoveel pijn bij het zitten op een bureau stoel?
ik word er zo chagrijnig van
Ja ik heb ook bij alles pijn maar ik zat te denken hoe is deze 6 weken het beste door kon komen op werk + uni wat stoelen betreftquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelen
Ik heb een hele goeie maar ze kunnen gewoon erg weinig voor je doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bij alles pijn maar ik zat te denken hoe is deze 6 weken het beste door kon komen op werk + uni wat stoelen betreft
Misschien toch een andere bekken-peut proberen...misschien heeft die wel iets te leen hiervoor
Ik zie persoonlijk niks raars Nirak! Maar als je denkt dat er iets mis is zou je gewoon even moeten bellen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:54 schreef Nirak het volgende:
Even kijken of dit werkt
[ afbeelding ]
Heb vreemde beweging in mn buik. Nieuw voor mij, dit duurt nu al minstens 10 minuten en af en toe tussendoor de normale buikverbouwing. Is dit gezond?
Dan maar zo, want zie vraagteken
http://i147.photobucket.com/albums/r305/Nirak81/7a3548fa.mp4
waar woon je asy? ik heb er hier nog een liggen volgens mij die mag je wel lenenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelen
en met staan en met lopen en met liggen
Misschien moet ik toch maar eens kijken voor zo'n gymbal. Eerst even navragen bij de peut waar ik a.s. vrijdag naar toe mag
Spannend Kaarr!
NTS, fijn dat je klussers op schema liggen
Deepfreeze weer goedgekeurd!
Dat is idd al snel!! ik hoop dat het niet nodig blijkt te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Jup.. En dan denk Ik.. Als de vpk gelijk krijgt.. Dan gaan ze mij misschien ook al met 38wk inleiden dat is over 8wk al?!?!?!? Daar Ben Ik toch heul niet klaar voor!!
Da's maar twee weken vroeger dan de uitgerekende datum. Dat kan toch nooit zo'n enorme enge termijn zijn dan nu?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Jup.. En dan denk Ik.. Als de vpk gelijk krijgt.. Dan gaan ze mij misschien ook al met 38wk inleiden dat is over 8wk al?!?!?!? Daar Ben Ik toch heul niet klaar voor!!
Het is niet te vroeg met 38 weken. Een zwangerschap duurt tussen de 38 en 42 weken en gemiddeld dan dus 40 weken. Maar met 37 is je kindje al "af" om gebiren te worden, dus die van mij mag ook best met 38 weken hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
2wk vroeger is best veel... :p
Maar vind t veel te snel gaan... Ik moet nog zoveel doen
Niks losquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:41 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik kan je filmpje niet zien, wat is los?
Zijn vrouw had toch suiker?
Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
waar woon je asy? ik heb er hier nog een liggen volgens mij die mag je wel lenen
sherlockquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het is niet te vroeg met 38 weken. Een zwangerschap duurt tussen de 38 en 42 weken en gemiddeld dan dus 40 weken. Maar met 37 is je kindje al "af" om gebiren te worden, dus die van mij mag ook best met 38 weken hoor
Je bent liefquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja maar vlindur jij loopt al maanden met pijn.. Ik heb op een dodgy suikerspiegel na en daardoor soms wat shakey of meer moe.. Totaal geen klachten en een ouder kind.. In jou schoenen staande bijv. Zou Ik het anders vinden..
Ik heb ook gewoon Lang niet kunnen genieten.. En nu Lukt dat wel eindelijk beetjes.. En dan is het al bijna t einde..
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Niks losgewoon andere bewegingen (subtieler) dan ik gewend ben, en daar wordt ik dan weer onzeker van
that's me..
tussen Sittard en Heerlenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
mwah ligt er aan hoe zuidelijk (noord-brabant hiero)
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:
Tot nu toe beweegt uk met golfjes..ik kan helemaal niet uitmaken hoe ze ligt! ben echt super benieuwd of ik binnenkort een voet kan voelen of een kont zoals je zo vaak hoort
Ik zeg: voordat je naar beneden gaat, boven de kamerdeuren dichtdoenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Rienk gaat ook zelf de trap op, maar je moet toch mee enzoEn vervolgens achter je kind aan racen omdat hij naar alle kamers gaat behalve naar zn eigen
![]()
Kantoor is inmiddels naar zolder en we hebben een traphek voor de zoldertrap, dus daar kan ie al niet komen. Maar hij vind B2's kamer helemaal de bom, klimt op de stoel en zet dan de mobile aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zeg: voordat je naar beneden gaat, boven de kamerdeuren dichtdoen
Ik doe altijd het kantoor van J dicht s morgens. Als ik dan moet plassen, dan hoef ik niet eerst een jongetje daar weg te plukken
KD, bloed je nog steeds? Of is het inmiddels weer gestopt?
Nou van mij mag die ook zeker wel komen met 38 weken. Ik geniet helemaal niet, ik vind het net een marathon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja maar vlindur jij loopt al maanden met pijn.. Ik heb op een dodgy suikerspiegel na en daardoor soms wat shakey of meer moe.. Totaal geen klachten en een ouder kind.. In jou schoenen staande bijv. Zou Ik het anders vinden..
Ik heb ook gewoon Lang niet kunnen genieten.. En nu Lukt dat wel eindelijk beetjes.. En dan is het al bijna t einde..
Ik kom daar voorlopig ook niet in de buurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
tussen Sittard en Heerlen
Maar ik kan het zelf niet komen ophalen, omdat ik geen auto meer kan rijden.
Lekker wiefquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het is niet te vroeg met 38 weken. Een zwangerschap duurt tussen de 38 en 42 weken en gemiddeld dan dus 40 weken. Maar met 37 is je kindje al "af" om gebiren te worden, dus die van mij mag ook best met 38 weken hoor
Ja bij mij was die zo met zijn hoofd naar beneden gaan liggen, ik had er geen idee van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
Tot nu toe beweegt uk met golfjes..ik kan helemaal niet uitmaken hoe ze ligt! ben echt super benieuwd of ik binnenkort een voet kan voelen of een kont zoals je zo vaak hoort
Oh dat wordt leuk tijdens de bevalling controlefreakquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Kamertje update: de muur is blauw en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee ben. Het is meer smurf en de accessoires zijn allemaal turquoiseHet hoeft natuurlijk heus niet allemaal exact dezelfde kleur te zijn maar ben nu bang dat het een beetje dood slaat.
en ik kan dat niet uitstaan want ik wil alles perfect hebben en onder controle houden![]()
Misschien dan toch maar plat spuiten dan.....quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:07 schreef TimeJumper het volgende:
Oh dat wordt leuk tijdens de bevalling controlefreak![]()
Nou ik vroeg al aan mijn gyneacoloog of algehele narcose geen optie wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar plat spuiten dan.....
Ik zie nu dat ik t ook verkeerd gelezen hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sherlockevenstar heeft al een kind he
denk wel dat ze op de hoogte is van termijnen
Ik ben eigenlijk ook niet bang voor de bevalling.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef NotTheSame het volgende:
Controlefreak *meld*
Maar ik ben niet bang voor de bevalling ofzo. Ik mocht van m'n vk m'n geboorteplan gaan schrijven, maar daar was ik nogal eens gauw klaar mee. Wel ben ik bang voor m'n reactie als het niet zou gaan zoals op papier staat. Maar aan de andere kant, ALS het niet gaat zoals ik het wil, lig ik in het ziekenhuis en dan heb je simpelweg al niet veel meer te willen.
Kyara, krijgen we nog foto's te zien van het kamertje? Ik ben echt zooooo benieuwd, zeker vanwege de turquoise accessoires!
ik stond ook niet vooraan toen dat uitgedeeld werd. Ik stond voorin in de rij voor de beauty & brains.quote:
volgens de prenatal zelf rond de 7 maanden..... misschien zijn ze je vergeten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Trouwens wanneer krijg je die blije doos van Prenatal? heb me aangemeld 4 maanden geleden maar nog niks gehoord...ben binnenkort al 8 maanden
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik stond ook niet vooraan toen dat uitgedeeld werd. Ik stond voorin in de rij voor de beauty & brains.
Haha zou kunnen! stout! ik heb niks voor niks al die junk mail maanden lang zitten weg gooienquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens de prenatal zelf rond de 7 maanden..... misschien zijn ze je vergeten?
Ik ben nu 30 weken zoiets, dus 7 maanden en ik mocht hem al ophalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Trouwens wanneer krijg je die blije doos van Prenatal? heb me aangemeld 4 maanden geleden maar nog niks gehoord...ben binnenkort al 8 maanden
Ik ben gewoon bang dat ik de pijn niet kan hanteren. En als ik het wel zou kunnen ben ik eigenlijk bang voor de ellende achteraf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Poezebeest het volgende:
TJ; ik doe sinds kort yoga, ik denk dat mij dat wel gaat helpen tijdens de bevalling. Ik ben ook een controlfreak en weet dat ik dat tijdens de bevalling moet loslaten. Ik denk dat ik door de yoga-oefeningen juist het gevoel krijg dat ik op dat stukje wel nog de controle kan hebben, hopelijk helpt het uiteindelijk ook nog. Dat geeft mij iig veel rust en stap dan ook zonder veel angst de bevalling in.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef bitterend het volgende:
jij bent nu helemaal geen 30 weken TJ...je bent 31 weken en 3 dagen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomd je hebt gelijk![]()
![]()
ben nog speciaal naar m;'n kalender gelopen om te checken of je wel gelijk had
![]()
![]()
Hahahaha ik kom niet meer bij.
Nou dat scheelt me weer een week dan(+3 dagen)
Ja ik ben telkens te lui om die bij de Babydump te halen. En is die wel de moeite waard om er naar toe te rijden? Verder heb ik toch niets nodig, dus het zou alleen om die doos zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb alleen de doos van de Etos.
Moet die van de Babydump ook nog halen..
Ja ik moet wel weten of het waard is naar de dump te rijden voor een dossie...denk harderquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Kyara het volgende:
ja euh, dat weet ik niet meer hoor.....
Ah daar moet ik nog voor bellen. Die info-pijnlijdt-bevallingsavond van het ziekenhuis zat vol, dus nu krijgen we apart een rondleiding.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef bitterend het volgende:
We hebben Donderdag de bevallingsvoorlichting!
Vlindur die heb ik ook! zat een leuke drifax (ofzo) speentje erin!
quote:
Ja gossie je weet wel dat die leuk was maar je weet niet meer wat erin zatquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Kyara het volgende:
ja euh, dat weet ik niet meer hoor.....
euh euuh euh, lepeltjes en euh euh, een zeehondknuffel die iedereen stom vind behalve ik, en euh, een knuffellapppopjeding en euh euh euh. Mag ik al door voor de wasmasjien?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik moet wel weten of het waard is naar de dump te rijden voor een dossie...denk harder
zwangerschapsdementie heet dat toch? ;-)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef TimeJumper het volgende:
Ja gossie je weet wel dat die leuk was maar je weet niet meer wat erin zat![]()
Of vond je de buitenkant van die doos al heel leuk![]()
Oh nou dan ga ik hem toch maar eens halen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
euh euuh euh, lepeltjes en euh euh, een zeehondknuffel die iedereen stom vind behalve ik, en euh, een knuffellapppopjeding en euh euh euh. Mag ik al door voor de wasmasjien?
Bij ons organiseert de vk praktijk de voorlichting avond...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah daar moet ik nog voor bellen. Die info-pijnlijdt-bevallingsavond van het ziekenhuis zat vol, dus nu krijgen we apart een rondleiding.
Want de volgende is pas na mijn pijnlijdsessie, dus ja, daar heb ik weinig aan
Hell yeah wat een lillik dingquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef bitterend het volgende:
Dat was het! die zeehond! dankje DML!
NTS vond hem verschrikkelijk zei ze
Ik begon al te twijfelen toen ik je naam typte... Ik heb die foto namelijk al ooit online gezet! Ahhh.. zwangerschapsdementie...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:58 schreef bitterend het volgende:
NTS ik heb hem al gezien hoor...TJ is diegene die moet nog beslissen of ze hem wil![]()
Kga denk ik niet naar Beverwijk rijden voor de dump-doos
Klumsy, wat een triest bericht, had zo gehoopt op positiever nieuws. Wel fijn dat ze nog even bij jullie heeft mogen zijn. Veel sterkte de komende tijd! Jullie twee prachtige kindjes zullen voor altijd in gedachten blijven..quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
procedure bij het Martini bij zwangerschapsdiabetesquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
Nirak, ik zie niks vreemds. Gewoon wat geschuif en gemorrel. Maak je je zorgen dan?
Scorpion, waarom wordt je vrouw zo vroeg al ingeleid?
Ah...mensen van het betere leven dus! Dankjewel voor de tip, ik ga haar pmmen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef wickie het volgende:
NTS, stuur Claudia even een pmze is momenteel op vakantie.
Ik kreeg hem vorige week thuisgestuurd en er zat een opbergen bij. Ik had liever een tummytub gehad want bergboxen heb ik al meer dan genoeg vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef flugeltje het volgende:
Wat zit er dit jaar eigenlijk in het VGZ kraampakket? Nog steeds de tummytub of is het iets anders geworden?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kyara het volgende:
Kamertje update: de muur is blauw en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee ben. Het is meer smurf en de accessoires zijn allemaal turquoiseHet hoeft natuurlijk heus niet allemaal exact dezelfde kleur te zijn maar ben nu bang dat het een beetje dood slaat.
en ik kan dat niet uitstaan want ik wil alles perfect hebben en onder controle houden![]()
De tummytub heb ik nog van Willemquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik kreeg hem vorige week thuisgestuurd en er zat een opbergen bij. Ik had liever een tummytub gehad want bergboxen heb ik al meer dan genoeg van
We moeten het er hier nog maar even rustig over hebben, we hebben nog een paar dagen om te beslissen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef oeke het volgende:
@Flugeltje: wij hebben vanochtend de combinatietest gedaan. Na lang wikken en wegen zaten we er uiteindelijk en ik wist niet goed meer waarom.
Immers een kindje met Down is bij ons ook welkom.
Maar mijn vriend wilde het graag weten, en ik ben daar een beetje op meegevaren.
De definitieve uitslag hebben we nog niet, mijn bloeduitslagen waren er nog niet, maar de nekplooi zelf was erg klein en dat was heel positief. Zouden we een verhoogde kans hebben dan zou het aan mijn bloed liggen zeg maar.
We worden nog gebeld over de uitslag.
Het was heel fijn het kindje te zien, het lag lekker te boksen en te krioelen.
13 weken vandaag en nog steeds erg misselijk. Gisteren moest ik er even om huilen.
Ik wordt vooral erg misselijk als ik veel doe en veel buk.
maar je hebt wel heel mooi geschilderd hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Argento het volgende:
[..]
![]()
waarom hadden we het dan voortdurend over een blauwe muur ipv een turquoise muur??
DML heeft gelijk. Die kwam uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
Asy![]()
maar waarom was je eigen vk niet bij jou bevalling?
En 38 weken is toch niet zo vroeg? Daarbij kan het met gel ook dagen durenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
procedure bij het Martini bij zwangerschapsdiabetes
Oewh ik heb me opgegeven, hij is aanstaande donderdag al, maar ik heb de toestemming voor de geldelijke financiele bijdrage nog niet opgestuurdquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:55 schreef bitterend het volgende:
[..]
Bij ons organiseert de vk praktijk de voorlichting avond...
en ik moet ons nog opgeven voor de borstvoedingscursus!
Bedoel je die borstvoedingscursus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oewh ik heb me opgegeven, hij is aanstaande donderdag al, maar ik heb de toestemming voor de geldelijke financiele bijdrage nog niet opgestuurd![]()
Morgen maar eens bellen of ik dan toch mag komen![]()
Ik ga trouwens alleen, mijn vriend vind dat maar niks.
en terechtquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn VK stond eergisteren halfhuilend bij me op zaal, dus nu vind ik r wel een beetje zielig
als het vannacht zou stoppen, zou het miraculeus zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp dat denk ik wel, of t moet vannacht stoppen
en mn zusje krijgt een meisje hoorde ik net
Welnee dat mens veroorzaakt bij jou een tsunami aan bloed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn VK stond eergisteren halfhuilend bij me op zaal, dus nu vind ik r wel een beetje zielig
Yep die bedoel ik. Nou hij heeft niets tegen borstvoeding alleen hij houdt niet van die infoavonden. Dus ik ga niet lopen pushen want verder is het een lieverdjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Bedoel je die borstvoedingscursus?
Ik dacht ook dat het niks voor mijn man was maar hij wil graag mee...als ik erg moe ben of het niet zie zitten kan hij misschien wat nuttigs uit de cursus voorstellen bijvoorbeeld..
Jipsterje hoofd wil altijd meer dan je hoofd kan..het is ook zo lastig als je het voor het eerst hebt bekkenpijn..je weet niet wat wel en wat geen pijn oplevert..
Nou die is echt wel eenzaam als ze haast "smeekt" maar ja, ik zou me er ook irrantant aan irriterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef bitterend het volgende:
kaarr![]()
best wel schattig en irritant tegelijk!
ik denk dat bitterend bedoelde van je blauwe buikquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Kyara het volgende:
Ik zal morgen bij daglicht een fotootje maken van De Muur.
KD, sterkte voor morgen.
Kaarr, hopelijk zet het toch door.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
nee, ik heb doorgaans gewoon kleding aan
Kokhalzen is ook niet fijn je blijft je toch de hele tijd een beetje ellendig voelen. Het kost gewoon heel veel energie. Ik ga voor je duimen dat het over is als jullie op vakantie gaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef oeke het volgende:
Oh lieverds, ik voel me helemaal schuldig.
Ik ben wel misselijk, maar ik ben er gelukkig een die alleen heel veel kokhalst maar niet overgeeft. Al kost het me vaak moeite het binnen te houden.
Het is vooral omdat die peuter van ons er soms zo'n bende van maakt en ik na een half uurtje puinruimen gewoon een uur moet zitten om weer bij te komen.
En dan voel ik me zo schuldig naar mijn partner dat er nu zoveel op zijn schouders komt. Dat laatste veroorzaakte mijn huilbui gisteravond.
Ik herken het gewoon helemaal niet van de vorige zwangerschap.
Positief punt is wel dat ik nog niks ben aangekomen, zelfs iets ben afgevallen.
Maar zoals bij Evenstar en F_R is het gelukkig niet.
En ik hoop ook dat ik er snel klaar mee ben want met 16 weken gaan we op vakantie voor 3 weken naar Turkije. En als ik dan hoor dat Jipster er tot 20 weken mee gelopen heeft...
KD, waarom stond ze huilend bij je bed? Omdat het inderdaad zo is dat je door haar bent gaan bloeden?
Ik hoop toch op een mirakel hoor, voor vannacht, bloed is absoluut niet fijn.
Asy, dat herinner ik me nog, van je VK.
Arme dames met bekkenpijn.Dat lijkt me zo naar. Dikke zoen daarvoor.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:44 schreef Kyara het volgende:
Rectificatie
De blauwe muur droogt best aardig op. Argento heeft heel mooi geschilderd. De turquoise accessoires passen er best wel bij. En dit is niet onder dwang getypt.
Ben alleen met mijn buik in de verf gaan hangen. Die stak wat meer uit dan ik dacht
Nou idd!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:34 schreef octopussy het volgende:
Oeke, wat rot dat je zo misselijk bentik hoop dat het weg is voor dat je op vakantie gaat. Wel een ontzettend mooi mupje op de echofoto
![]()
Kyara, je bent een kamertje voor je smurf aan het maken![]()
![]()
Joh, kijk het even een paar dagen aan en als je de kleur dan storend vindt dan laat je het toch overschilderen? Is zo gedaan over het algemeen.
KD, kan er niet even iemand met taart langskomen en 's avonds lekker voor je koken? Je verjaardag moet je gewoon kunnen vieren in een ziekenhuis hoor
Je kan zelfs pizza's laten bezorgen hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
das een jongen joh! Wel naar dat je zo misselijk bent, maargoed als je de boekjes mag geloven ben je er binnenkort vanaf.
en mn VK voelde zich idd schuldig, ze kwam eigenlijk voor diegene die naast me lag, en toen zag ze mij en werd ze tomaatrood
maargoed, ik ben al wel mn tas aan t inpakken want verwacht morgen wel heen te gaan.
kan ik gezellig mn verjaardag in het ziekenhuis vieren, met diepvriesdiner![]()
je kan echt wel aan je VK vragen of ze je stript hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:08 schreef Sandous het volgende:
Kaarr, spannend 3 cm is al een eerste stap! Wie weet zet het door.
Hoe zit t nou met strippen, mag je er zelf om vragen, of geven zij het aan. Doen ze dat alleen als je echt niet meer kan?
Ik heb vind ik teveel harde buiken, bij elke beweging wel een, opstaan, bukken, zitten en er is weer een.
38 weken is niet te vroeg nee,dan zou de baby volgroeid moeten zijn. En met gel kan het inderdaad een paar dagen duren, tot max 3 dagen is ons verteldquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
En 38 weken is toch niet zo vroeg? Daarbij kan het met gel ook dagen duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |