Ja ik moet wel weten of het waard is naar de dump te rijden voor een dossie...denk harderquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Kyara het volgende:
ja euh, dat weet ik niet meer hoor.....
Ah daar moet ik nog voor bellen. Die info-pijnlijdt-bevallingsavond van het ziekenhuis zat vol, dus nu krijgen we apart een rondleiding.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef bitterend het volgende:
We hebben Donderdag de bevallingsvoorlichting!
Vlindur die heb ik ook! zat een leuke drifax (ofzo) speentje erin!
quote:
Ja gossie je weet wel dat die leuk was maar je weet niet meer wat erin zatquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:48 schreef Kyara het volgende:
ja euh, dat weet ik niet meer hoor.....
euh euuh euh, lepeltjes en euh euh, een zeehondknuffel die iedereen stom vind behalve ik, en euh, een knuffellapppopjeding en euh euh euh. Mag ik al door voor de wasmasjien?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:49 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik moet wel weten of het waard is naar de dump te rijden voor een dossie...denk harder
zwangerschapsdementie heet dat toch? ;-)quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef TimeJumper het volgende:
Ja gossie je weet wel dat die leuk was maar je weet niet meer wat erin zat![]()
Of vond je de buitenkant van die doos al heel leuk![]()
Oh nou dan ga ik hem toch maar eens halen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef Kyara het volgende:
[..]
euh euuh euh, lepeltjes en euh euh, een zeehondknuffel die iedereen stom vind behalve ik, en euh, een knuffellapppopjeding en euh euh euh. Mag ik al door voor de wasmasjien?
Bij ons organiseert de vk praktijk de voorlichting avond...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:50 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ah daar moet ik nog voor bellen. Die info-pijnlijdt-bevallingsavond van het ziekenhuis zat vol, dus nu krijgen we apart een rondleiding.
Want de volgende is pas na mijn pijnlijdsessie, dus ja, daar heb ik weinig aan
Hell yeah wat een lillik dingquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:51 schreef bitterend het volgende:
Dat was het! die zeehond! dankje DML!
NTS vond hem verschrikkelijk zei ze
Ik begon al te twijfelen toen ik je naam typte... Ik heb die foto namelijk al ooit online gezet! Ahhh.. zwangerschapsdementie...quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:58 schreef bitterend het volgende:
NTS ik heb hem al gezien hoor...TJ is diegene die moet nog beslissen of ze hem wil![]()
Kga denk ik niet naar Beverwijk rijden voor de dump-doos
Klumsy, wat een triest bericht, had zo gehoopt op positiever nieuws. Wel fijn dat ze nog even bij jullie heeft mogen zijn. Veel sterkte de komende tijd! Jullie twee prachtige kindjes zullen voor altijd in gedachten blijven..quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
Gisteravond is onze dochter Senna geboren, een heel mooi en sterk meisje dat eerst nog even lekker bij ons heeft gelegen en daarna in een diepe slaap is gevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |