abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:16:16 #176
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102181020
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Kyara het volgende:

[..]

Misschien dan toch maar plat spuiten dan..... :')
Nou ik vroeg al aan mijn gyneacoloog of algehele narcose geen optie was :@ _O- 8)7
Gelukkig is het een "vroedman" met humor :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102181099
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

sherlock :P evenstar heeft al een kind he ;) denk wel dat ze op de hoogte is van termijnen :D
Ik zie nu dat ik t ook verkeerd gelezen heb :') Ik dacht dat er stond TE vroeg.... Achja.. We mutsen gewoon verder :)
pi_102181262
TJ; ik doe sinds kort yoga, ik denk dat mij dat wel gaat helpen tijdens de bevalling. Ik ben ook een controlfreak en weet dat ik dat tijdens de bevalling moet loslaten. Ik denk dat ik door de yoga-oefeningen juist het gevoel krijg dat ik op dat stukje wel nog de controle kan hebben, hopelijk helpt het uiteindelijk ook nog. Dat geeft mij iig veel rust en stap dan ook zonder veel angst de bevalling in.
pi_102181362
Aw kan me voorstellen als je een controle freak bent dat de bevalling dan nog spannender wordt :* ...gelukkig is dat 1 ding waar ik geen last van heb..angst voor de bevalling...misschien komt het nog
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102181463
Klumsy, ik lees het net pas van Senna. Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte. :*
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:30:36 #181
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102181515
Controlefreak *meld*
Maar ik ben niet bang voor de bevalling ofzo. Ik mocht van m'n vk m'n geboorteplan gaan schrijven, maar daar was ik nogal eens gauw klaar mee. Wel ben ik bang voor m'n reactie als het niet zou gaan zoals op papier staat. Maar aan de andere kant, ALS het niet gaat zoals ik het wil, lig ik in het ziekenhuis en dan heb je simpelweg al niet veel meer te willen.

Kyara, krijgen we nog foto's te zien van het kamertje? Ik ben echt zooooo benieuwd, zeker vanwege de turquoise accessoires O+ !

Poezebeest goedgekeurd EN geen zwangerschapsdiabetes *O*
pi_102181616
Trouwens wanneer krijg je die blije doos van Prenatal? heb me aangemeld 4 maanden geleden maar nog niks gehoord...ben binnenkort al 8 maanden
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102181622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef NotTheSame het volgende:
Controlefreak *meld*
Maar ik ben niet bang voor de bevalling ofzo. Ik mocht van m'n vk m'n geboorteplan gaan schrijven, maar daar was ik nogal eens gauw klaar mee. Wel ben ik bang voor m'n reactie als het niet zou gaan zoals op papier staat. Maar aan de andere kant, ALS het niet gaat zoals ik het wil, lig ik in het ziekenhuis en dan heb je simpelweg al niet veel meer te willen.

Kyara, krijgen we nog foto's te zien van het kamertje? Ik ben echt zooooo benieuwd, zeker vanwege de turquoise accessoires O+ !

Ik ben eigenlijk ook niet bang voor de bevalling.

Het kamertje is nu nog helemaal kaal hoor. Met zilverkleurige, blauw en witte muren en een combinatie van alles op de vloer. Donderdag schoonmaken en dan vrijdag de meubels er in. Maar gordijntjes en zo duurt allemaal nog even voordat het klaar is. Nog even geduld dus....
pi_102181640
Geduld wat is dat O-)
pi_102181676
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef bitterend het volgende:
Geduld wat is dat O-)
ik stond ook niet vooraan toen dat uitgedeeld werd. Ik stond voorin in de rij voor de beauty & brains.
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:35:56 #186
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102181696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:34 schreef bitterend het volgende:
Geduld wat is dat O-)
Kun je dat eten? :+
pi_102181728
omnomnomonom
pi_102181755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Trouwens wanneer krijg je die blije doos van Prenatal? heb me aangemeld 4 maanden geleden maar nog niks gehoord...ben binnenkort al 8 maanden
volgens de prenatal zelf rond de 7 maanden..... misschien zijn ze je vergeten?
pi_102181760
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik stond ook niet vooraan toen dat uitgedeeld werd. Ik stond voorin in de rij voor de beauty & brains.
_O-
pi_102181797
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef Kyara het volgende:

[..]

volgens de prenatal zelf rond de 7 maanden..... misschien zijn ze je vergeten?
Haha zou kunnen! stout! ik heb niks voor niks al die junk mail maanden lang zitten weg gooien :') nu wil ik wel wat voor terug!
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:38:43 #191
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102181804
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Ik ben nu 30 weken zoiets, dus 7 maanden en ik mocht hem al ophalen.
Volgens mij zijn ze je vergeten.
Wel handig zo'n doos hoor bij mij zaten er 2 paar sokjes in, een plastic flesje met speen, een los speentje. 2 blikjes alcoholvrij bier (wat trouwens ontzettend goor was) En een rare slab die je op je schouder kunt leggen.
Dat was het wel geloof ik, die folders heb ik gewoon weggegooid :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102181882
jij bent nu helemaal geen 30 weken TJ...je bent 31 weken en 3 dagen :6
pi_102181884
Ik was vandaag bij de prenatal en daar kwam een mevrouw die doos halen en die was in november uitgerekend. Maar weet uiteraard niet wanneer. Hoor ook verhalen dat sommigen al met 25 weken een berichtje krijgen om hem op te halen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:42:20 #194
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102181969
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Poezebeest het volgende:
TJ; ik doe sinds kort yoga, ik denk dat mij dat wel gaat helpen tijdens de bevalling. Ik ben ook een controlfreak en weet dat ik dat tijdens de bevalling moet loslaten. Ik denk dat ik door de yoga-oefeningen juist het gevoel krijg dat ik op dat stukje wel nog de controle kan hebben, hopelijk helpt het uiteindelijk ook nog. Dat geeft mij iig veel rust en stap dan ook zonder veel angst de bevalling in.
Ik ben gewoon bang dat ik de pijn niet kan hanteren. En als ik het wel zou kunnen ben ik eigenlijk bang voor de ellende achteraf.
Scheuren en knippen en hechtingen :o maar volgens de verloskundige van de zwangerschapsinfocursus gebeurt dat lang niet bij iedereeennnnn :+

Maar mijn geboorteplan is ook al klaar. Dat komt omdat die heel simpel is :9
Ruggeprik erin, aanzetten en pas uitzetten als ik mijn kindje bij me heb :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102182044
Ik heb alleen de doos van de Etos.
Moet die van de Babydump ook nog halen..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:44:28 #196
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102182050
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef bitterend het volgende:
jij bent nu helemaal geen 30 weken TJ...je bent 31 weken en 3 dagen :6
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Verdomd je hebt gelijk :+ _O- _O- ben nog speciaal naar m;'n kalender gelopen om te checken of je wel gelijk had 8)7 _O-
Hahahaha ik kom niet meer bij.
Nou dat scheelt me weer een week dan :9 (+3 dagen)
Rayen 2½ jaar!
pi_102182070
We hebben Donderdag de bevallingsvoorlichting!

Vlindur die heb ik ook! zat een leuke drifax (ofzo) speentje erin!
pi_102182092
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Verdomd je hebt gelijk :+ _O- _O- ben nog speciaal naar m;'n kalender gelopen om te checken of je wel gelijk had 8)7 _O-
Hahahaha ik kom niet meer bij.
Nou dat scheelt me weer een week dan :9 (+3 dagen)
_O- _O- _O- _O-
Jij loopt precies een week voor op mij! :D :D :D O+
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:45:59 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102182127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb alleen de doos van de Etos.
Moet die van de Babydump ook nog halen..
Ja ik ben telkens te lui om die bij de Babydump te halen. En is die wel de moeite waard om er naar toe te rijden? Verder heb ik toch niets nodig, dus het zou alleen om die doos zijn. :+
Rayen 2½ jaar!
pi_102182188
Ja, prima doos :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')