Nou ik vroeg al aan mijn gyneacoloog of algehele narcose geen optie wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Misschien dan toch maar plat spuiten dan.....
Ik zie nu dat ik t ook verkeerd gelezen hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
sherlockevenstar heeft al een kind he
denk wel dat ze op de hoogte is van termijnen
Ik ben eigenlijk ook niet bang voor de bevalling.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:30 schreef NotTheSame het volgende:
Controlefreak *meld*
Maar ik ben niet bang voor de bevalling ofzo. Ik mocht van m'n vk m'n geboorteplan gaan schrijven, maar daar was ik nogal eens gauw klaar mee. Wel ben ik bang voor m'n reactie als het niet zou gaan zoals op papier staat. Maar aan de andere kant, ALS het niet gaat zoals ik het wil, lig ik in het ziekenhuis en dan heb je simpelweg al niet veel meer te willen.
Kyara, krijgen we nog foto's te zien van het kamertje? Ik ben echt zooooo benieuwd, zeker vanwege de turquoise accessoires!
ik stond ook niet vooraan toen dat uitgedeeld werd. Ik stond voorin in de rij voor de beauty & brains.quote:
volgens de prenatal zelf rond de 7 maanden..... misschien zijn ze je vergeten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Trouwens wanneer krijg je die blije doos van Prenatal? heb me aangemeld 4 maanden geleden maar nog niks gehoord...ben binnenkort al 8 maanden
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik stond ook niet vooraan toen dat uitgedeeld werd. Ik stond voorin in de rij voor de beauty & brains.
Haha zou kunnen! stout! ik heb niks voor niks al die junk mail maanden lang zitten weg gooienquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens de prenatal zelf rond de 7 maanden..... misschien zijn ze je vergeten?
Ik ben nu 30 weken zoiets, dus 7 maanden en ik mocht hem al ophalen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:33 schreef bitterend het volgende:
Trouwens wanneer krijg je die blije doos van Prenatal? heb me aangemeld 4 maanden geleden maar nog niks gehoord...ben binnenkort al 8 maanden
Ik ben gewoon bang dat ik de pijn niet kan hanteren. En als ik het wel zou kunnen ben ik eigenlijk bang voor de ellende achteraf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:22 schreef Poezebeest het volgende:
TJ; ik doe sinds kort yoga, ik denk dat mij dat wel gaat helpen tijdens de bevalling. Ik ben ook een controlfreak en weet dat ik dat tijdens de bevalling moet loslaten. Ik denk dat ik door de yoga-oefeningen juist het gevoel krijg dat ik op dat stukje wel nog de controle kan hebben, hopelijk helpt het uiteindelijk ook nog. Dat geeft mij iig veel rust en stap dan ook zonder veel angst de bevalling in.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:40 schreef bitterend het volgende:
jij bent nu helemaal geen 30 weken TJ...je bent 31 weken en 3 dagen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verdomd je hebt gelijk![]()
![]()
ben nog speciaal naar m;'n kalender gelopen om te checken of je wel gelijk had
![]()
![]()
Hahahaha ik kom niet meer bij.
Nou dat scheelt me weer een week dan(+3 dagen)
Ja ik ben telkens te lui om die bij de Babydump te halen. En is die wel de moeite waard om er naar toe te rijden? Verder heb ik toch niets nodig, dus het zou alleen om die doos zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:44 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb alleen de doos van de Etos.
Moet die van de Babydump ook nog halen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |