abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102179608
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:28 schreef Nirak het volgende:

[..]

Niks los :) gewoon andere bewegingen (subtieler) dan ik gewend ben, en daar wordt ik dan weer onzeker van :') that's me..
:*
Tot nu toe beweegt uk met golfjes..ik kan helemaal niet uitmaken hoe ze ligt! ben echt super benieuwd of ik binnenkort een voet kan voelen of een kont zoals je zo vaak hoort
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102179639
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zuid-Limburg ;)
mwah ligt er aan hoe zuidelijk (noord-brabant hiero)
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:40:30 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102179663
Vlindur, bij de zwangerschap van Harry deed ik 1 dag iets (verjaardag/boodschappen/klusje) en de andere dag niets. Anders ging het gewoon niet.
Nu ik Harry al heb, ben ik de hele dag eigenlijk al bezig en kan er eigenlijk niks bij hebben maar ik doe het toch. Ik heb al veel hulp maar sommige dingen kunnen nou eenmaal niet anders...
Je moet zelf keuzes maken. Mijn bekkentherapeut zei: je kunt niks kapot maken, het enige wat wel gebeurt is dat hoe langer je nu overbelast, hoe langer je na de bevalling doet over het herstel...
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:41:24 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102179696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

mwah ligt er aan hoe zuidelijk (noord-brabant hiero)
tussen Sittard en Heerlen ;)
Maar ik kan het zelf niet komen ophalen, omdat ik geen auto meer kan rijden.
pi_102179734
Ik heb vandaag een rust bank dag en ik moet zeggen het doet wonderen voor de pijn! ik bedoel je voelt pijn nog wel maar ik kan gewoon afwassen! wat op sommige dagen niet meer lukt
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:42:44 #156
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_102179737
klumpsy :'( heel veel sterkte :*
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_102179768
Asy ja precies. Ik heb nu overdag ook Rienk, die moet ook naar bed (boven=trap) en eten en drinken en kusjes en knuffels en opgetild worden. Ik móet wel. Dus ja, als ik alleen daarom al 2 weken eerder mag ben ik heel blij :@
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:47:37 #158
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102179936
Ik ben zó blij dat Harry sinds een week of 2 zelf de trap opklimt als ik zeg dat ik even naar boven moet. Hij kon wel traplopen maar natuurlijk niet als ik naar boven moest (ik moet boven plassen want beneden wordt de toilet verbouwd) terwijl hij zat te spelen. Dan moest ik altijd een jongetje dat niet wilde de trap op leuren. Nu zeg ik dat ik moet plassen en dan klimt hij naar boven en gaat vast de wc openmaken voor mij O+

Pff, ik ben moe. Ik lag net in bed, gaan ze de riolering hier voor schoonmaken dus er staat al een hele tijd echt een enorme vrachtwagen te ronken. Toen kwam de postbode met een pakje en nu kan ik niet meer slapen, maar ik ben zo moe...

bitterend, rust helpt zeker :Y
pi_102180084
Rienk gaat ook zelf de trap op, maar je moet toch mee enzo :) En vervolgens achter je kind aan racen omdat hij naar alle kamers gaat behalve naar zn eigen :P :')
pi_102180287
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:

Tot nu toe beweegt uk met golfjes..ik kan helemaal niet uitmaken hoe ze ligt! ben echt super benieuwd of ik binnenkort een voet kan voelen of een kont zoals je zo vaak hoort
Daar ben ik ook benieuwd naar!

Kamertje update: de muur is blauw en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee ben. Het is meer smurf en de accessoires zijn allemaal turquoise :{ Het hoeft natuurlijk heus niet allemaal exact dezelfde kleur te zijn maar ben nu bang dat het een beetje dood slaat.

en ik kan dat niet uitstaan want ik wil alles perfect hebben en onder controle houden >:)
  dinsdag 20 september 2011 @ 14:57:32 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102180324
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Rienk gaat ook zelf de trap op, maar je moet toch mee enzo :) En vervolgens achter je kind aan racen omdat hij naar alle kamers gaat behalve naar zn eigen :P :')
Ik zeg: voordat je naar beneden gaat, boven de kamerdeuren dichtdoen ;)
Ik doe altijd het kantoor van J dicht s morgens. Als ik dan moet plassen, dan hoef ik niet eerst een jongetje daar weg te plukken :D

KD, bloed je nog steeds? Of is het inmiddels weer gestopt?
pi_102180328
Smurf :D
pi_102180358
Net eerste afspraak bij bekkenfysio gehad en ik moet juist niet op de manier uit bed stappen die hier steeds wordt genoemd. Bij mij zorgt compressie (dus knieën hun elkaar houden) juist voor verergering van de pijn. Ik moet juist vanaf mijn rug in kleermakerszit gaan zitten en dan zonder mijn rug te draaien 1 been naast het bed zetten, andere been optrekken en voet op matras zetten en dan zo opstaan. Ooo overdag veel met de benen wijd zitten, dus in kleermakerszit of op de armleuning van de bank ofzo.

Ik wil hiermee even aangeven dat elke vrouw anders is en het dus echt zaak is om met klachten naar een fysio te gaan zodat je van begin aan de juiste handelingen doet en het dus niet onnodig pijnlijker maakt voor jezelf
pi_102180481
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik zeg: voordat je naar beneden gaat, boven de kamerdeuren dichtdoen ;)
Ik doe altijd het kantoor van J dicht s morgens. Als ik dan moet plassen, dan hoef ik niet eerst een jongetje daar weg te plukken :D

KD, bloed je nog steeds? Of is het inmiddels weer gestopt?
Kantoor is inmiddels naar zolder en we hebben een traphek voor de zoldertrap, dus daar kan ie al niet komen. Maar hij vind B2's kamer helemaal de bom, klimt op de stoel en zet dan de mobile aan :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:04:14 #165
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102180596
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja maar vlindur jij loopt al maanden met pijn.. Ik heb op een dodgy suikerspiegel na en daardoor soms wat shakey of meer moe.. Totaal geen klachten en een ouder kind.. In jou schoenen staande bijv. Zou Ik het anders vinden..

Ik heb ook gewoon Lang niet kunnen genieten.. En nu Lukt dat wel eindelijk beetjes.. En dan is het al bijna t einde..
Nou van mij mag die ook zeker wel komen met 38 weken. Ik geniet helemaal niet, ik vind het net een marathon.
Dus jij mag mijn periode er wel bij doen hoor :P als je er zo van geniet :9 :+

Volgens mij door het overgewicht gaan mijn voetzolen gewoon pijn doen bij het lopen, niet normaal meer.
Ik lijk ook net op zo'n kameel :+ , hou overal vocht vast en pas niet meer in mijn schoenen (nou met een beetje pijn en moeite nét) .
Als ik te lang voorovergebogen sta, voel ik me als een hangbuikzwijn :+ , en gaat mijn buikje irriteren en rug trouwens ook.
Na een kwartier lopen ben ik de imitatie van Dagobert Duck met mijn waggeltje.
Als ik sex en het heel prettig word krijg ik altijd kramp :@ :+
Elke avond kan ik moeilijk ademhalen omdat ik toch weer teveel avondeten tegelijk naar binnen heb lopen werken. En dit moet blijkbaar in gedeeltes. 8)7
Nee het is heéééé'rrrrrlijk genieten zo'n kindje bouwen 8)7 :+ ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_102180688
TJ _O- _O-
Jij lijkt op een kameel ik lijk op humpty dumpty :D

Ik moet zeggen veel dingen zijn niet prettig maar het is een wonder wat in mijn buik gebeurd en daar geniet ik wel enorm van O+
pi_102180729
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef Asyniur het volgende:

[..]

tussen Sittard en Heerlen ;)
Maar ik kan het zelf niet komen ophalen, omdat ik geen auto meer kan rijden.
Ik kom daar voorlopig ook niet in de buurt
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:07:58 #168
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102180738
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Nirak het volgende:

[..]

Het is niet te vroeg met 38 weken. Een zwangerschap duurt tussen de 38 en 42 weken en gemiddeld dan dus 40 weken. Maar met 37 is je kindje al "af" om gebiren te worden, dus die van mij mag ook best met 38 weken hoor ;)
Lekker wief :* I know heb een 5 jarige ;)
Maar gevoelsmatig is t te vroeg voor mij :)
Beetje zoals KD zegt.. Waarschijnlijk ook hier laatste keer.. Ik wil nog ff langer genieten :) Omdat Ik de eerste 24 weken echt niet kon genieten.. En nu wel een beetje..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:07:59 #169
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102180739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:

[..]

:*
Ja bij mij was die zo met zijn hoofd naar beneden gaan liggen, ik had er geen idee van.
Voel regelmatig gedraai maar kan niets onderscheiden. Hij kan net zo goed weer gedraaid zijn

quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kyara het volgende:

[..]

Daar ben ik ook benieuwd naar!

Kamertje update: de muur is blauw en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee ben. Het is meer smurf en de accessoires zijn allemaal turquoise :{ Het hoeft natuurlijk heus niet allemaal exact dezelfde kleur te zijn maar ben nu bang dat het een beetje dood slaat.

en ik kan dat niet uitstaan want ik wil alles perfect hebben en onder controle houden >:)
Oh dat wordt leuk tijdens de bevalling controlefreak :+ :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102180743
Het spijt me. Ik weet dat jullie het zwaar hebben en dat het echt niet makkelijk is. Maar zoals jullie het soms brengen...... dan kun je mij van onze het bureau oprapen hoor. _O-
pi_102180776
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:07 schreef TimeJumper het volgende:

Oh dat wordt leuk tijdens de bevalling controlefreak :+ :9
Misschien dan toch maar plat spuiten dan..... :')
  dinsdag 20 september 2011 @ 15:11:12 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_102180861
Kyara Smurfen zijn wel hip en happening op t moment ;)

Tj _O- kom maar op O+ :D
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_102180973
TJ; haha, moet wel een beetje om je lachen hoor. Hier trouwens ook geen roze wolk hoor en ik kan de weken wel voorbij kijken. Helpt geen moer trouwens, ben ik al achter.

Alle dames met bekken- en rugklachten; vervelend zeg! Heb er nog geen last van, alleen als ik lang sta/loop, krijg ik last van mijn rug en een slapend bovenbeen, wat meteen wegtrekt als ik ga zitten.

Verder ligt mijn mini volgens mij helemaal aan de rechterkant van mijn buik, er wordt volop geduwd/geschopt in mijn zij. Ook heb ik het gevoel dat koprollen helemaal hip is en dan met ledematen langs mijn buik schuren, niet fijn.
En twee jompels voor mezelf, vandaag 28 weken én te horen gekregen dat ik geen zwangerschapsdiabetes heb!
pi_102180996
Poezebeest gefeliciteerd *O* *O*
pi_102181010
Poezebeest dat is fijn nieuws zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')