quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
Niks losgewoon andere bewegingen (subtieler) dan ik gewend ben, en daar wordt ik dan weer onzeker van
that's me..
tussen Sittard en Heerlenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
mwah ligt er aan hoe zuidelijk (noord-brabant hiero)
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:
Tot nu toe beweegt uk met golfjes..ik kan helemaal niet uitmaken hoe ze ligt! ben echt super benieuwd of ik binnenkort een voet kan voelen of een kont zoals je zo vaak hoort
Ik zeg: voordat je naar beneden gaat, boven de kamerdeuren dichtdoenquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:51 schreef Vlindur het volgende:
Rienk gaat ook zelf de trap op, maar je moet toch mee enzoEn vervolgens achter je kind aan racen omdat hij naar alle kamers gaat behalve naar zn eigen
![]()
Kantoor is inmiddels naar zolder en we hebben een traphek voor de zoldertrap, dus daar kan ie al niet komen. Maar hij vind B2's kamer helemaal de bom, klimt op de stoel en zet dan de mobile aanquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zeg: voordat je naar beneden gaat, boven de kamerdeuren dichtdoen
Ik doe altijd het kantoor van J dicht s morgens. Als ik dan moet plassen, dan hoef ik niet eerst een jongetje daar weg te plukken
KD, bloed je nog steeds? Of is het inmiddels weer gestopt?
Nou van mij mag die ook zeker wel komen met 38 weken. Ik geniet helemaal niet, ik vind het net een marathon.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja maar vlindur jij loopt al maanden met pijn.. Ik heb op een dodgy suikerspiegel na en daardoor soms wat shakey of meer moe.. Totaal geen klachten en een ouder kind.. In jou schoenen staande bijv. Zou Ik het anders vinden..
Ik heb ook gewoon Lang niet kunnen genieten.. En nu Lukt dat wel eindelijk beetjes.. En dan is het al bijna t einde..
Ik kom daar voorlopig ook niet in de buurtquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:41 schreef Asyniur het volgende:
[..]
tussen Sittard en Heerlen
Maar ik kan het zelf niet komen ophalen, omdat ik geen auto meer kan rijden.
Lekker wiefquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het is niet te vroeg met 38 weken. Een zwangerschap duurt tussen de 38 en 42 weken en gemiddeld dan dus 40 weken. Maar met 37 is je kindje al "af" om gebiren te worden, dus die van mij mag ook best met 38 weken hoor
Ja bij mij was die zo met zijn hoofd naar beneden gaan liggen, ik had er geen idee van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:39 schreef bitterend het volgende:
[..]
![]()
Tot nu toe beweegt uk met golfjes..ik kan helemaal niet uitmaken hoe ze ligt! ben echt super benieuwd of ik binnenkort een voet kan voelen of een kont zoals je zo vaak hoort
Oh dat wordt leuk tijdens de bevalling controlefreakquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kyara het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Kamertje update: de muur is blauw en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee ben. Het is meer smurf en de accessoires zijn allemaal turquoiseHet hoeft natuurlijk heus niet allemaal exact dezelfde kleur te zijn maar ben nu bang dat het een beetje dood slaat.
en ik kan dat niet uitstaan want ik wil alles perfect hebben en onder controle houden![]()
Misschien dan toch maar plat spuiten dan.....quote:Op dinsdag 20 september 2011 15:07 schreef TimeJumper het volgende:
Oh dat wordt leuk tijdens de bevalling controlefreak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |