Ik zie persoonlijk niks raars Nirak! Maar als je denkt dat er iets mis is zou je gewoon even moeten bellen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:54 schreef Nirak het volgende:
Even kijken of dit werkt
[ afbeelding ]
Heb vreemde beweging in mn buik. Nieuw voor mij, dit duurt nu al minstens 10 minuten en af en toe tussendoor de normale buikverbouwing. Is dit gezond?
Dan maar zo, want zie vraagteken
http://i147.photobucket.com/albums/r305/Nirak81/7a3548fa.mp4
waar woon je asy? ik heb er hier nog een liggen volgens mij die mag je wel lenenquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelen
en met staan en met lopen en met liggen
Misschien moet ik toch maar eens kijken voor zo'n gymbal. Eerst even navragen bij de peut waar ik a.s. vrijdag naar toe mag
Spannend Kaarr!
NTS, fijn dat je klussers op schema liggen
Deepfreeze weer goedgekeurd!
Dat is idd al snel!! ik hoop dat het niet nodig blijkt te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Jup.. En dan denk Ik.. Als de vpk gelijk krijgt.. Dan gaan ze mij misschien ook al met 38wk inleiden dat is over 8wk al?!?!?!? Daar Ben Ik toch heul niet klaar voor!!
Da's maar twee weken vroeger dan de uitgerekende datum. Dat kan toch nooit zo'n enorme enge termijn zijn dan nu?quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Jup.. En dan denk Ik.. Als de vpk gelijk krijgt.. Dan gaan ze mij misschien ook al met 38wk inleiden dat is over 8wk al?!?!?!? Daar Ben Ik toch heul niet klaar voor!!
Het is niet te vroeg met 38 weken. Een zwangerschap duurt tussen de 38 en 42 weken en gemiddeld dan dus 40 weken. Maar met 37 is je kindje al "af" om gebiren te worden, dus die van mij mag ook best met 38 weken hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
2wk vroeger is best veel... :p
Maar vind t veel te snel gaan... Ik moet nog zoveel doen
Niks losquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:41 schreef bitterend het volgende:
Nirak ik kan je filmpje niet zien, wat is los?
Zijn vrouw had toch suiker?
Zuid-Limburgquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
waar woon je asy? ik heb er hier nog een liggen volgens mij die mag je wel lenen
sherlockquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het is niet te vroeg met 38 weken. Een zwangerschap duurt tussen de 38 en 42 weken en gemiddeld dan dus 40 weken. Maar met 37 is je kindje al "af" om gebiren te worden, dus die van mij mag ook best met 38 weken hoor
Je bent liefquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja maar vlindur jij loopt al maanden met pijn.. Ik heb op een dodgy suikerspiegel na en daardoor soms wat shakey of meer moe.. Totaal geen klachten en een ouder kind.. In jou schoenen staande bijv. Zou Ik het anders vinden..
Ik heb ook gewoon Lang niet kunnen genieten.. En nu Lukt dat wel eindelijk beetjes.. En dan is het al bijna t einde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |