Ja maar jou had ik in de gatenquote:
Klumsy wat een triest nieuws.. dikke knuffelquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
Gisteravond is onze dochter Senna geboren, een heel mooi en sterk meisje dat eerst nog even lekker bij ons heeft gelegen en daarna in een diepe slaap is gevallen...
oh klumsy nee toch...quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
Gisteravond is onze dochter Senna geboren, een heel mooi en sterk meisje dat eerst nog even lekker bij ons heeft gelegen en daarna in een diepe slaap is gevallen...
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef bitterend het volgende:
![]()
Dames met bekkenpijn: hebben jullie ook zoveel pijn bij het zitten op een bureau stoel?
ik word er zo chagrijnig van
Ja ik heb ook bij alles pijn maar ik zat te denken hoe is deze 6 weken het beste door kon komen op werk + uni wat stoelen betreftquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelen
Ik heb een hele goeie maar ze kunnen gewoon erg weinig voor je doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bij alles pijn maar ik zat te denken hoe is deze 6 weken het beste door kon komen op werk + uni wat stoelen betreft
Misschien toch een andere bekken-peut proberen...misschien heeft die wel iets te leen hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |