quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ff snel, moet nu slapen van de kraam, hopelijk werkt het!
quote:Op maandag 19 september 2011 20:30 schreef Kyara het volgende:
Beiden hebben vanochtend nog gepost in elk geval.
Ow, neen hoor, ik post idd bijna niet meer. Maar lees wel regelmatig eens mee.quote:Op maandag 19 september 2011 21:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ooops sorry hoor![]()
dus toch dementie
![]()
Ahhh, u bent een lurkertquote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ow, neen hoor, ik post idd bijna niet meer. Maar lees wel regelmatig eens mee.
Tja, als nieuwkomer weet ik dat allemaal niet natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
lurker is wel een heel laf woord voor iemand die al jaren heeft meegepost
akelig is niet het goede woord.... Eng!quote:Op maandag 19 september 2011 22:33 schreef Nirak het volgende:
[..]
Best een akelige gedachte eigenlijk
Nou, dat is dan ook niet aardig van onsquote:Op maandag 19 september 2011 23:18 schreef Sandous het volgende:
Susie ik meld me iedere dag, maar wordt weinig opgemerkt hier![]()
Jaa hormonenn
Maar goed morgen 39 weken dus, met nu zeker 15 harde buiken per uur.. En bekkenpijn (terwijl ik dit tik heb ik nu al 2x een harde buik gehad pff)
Zou kunnen, mijn kindjes hebben geen zin om te komen voor ze de vier kilo bereikt hebben vrees ik...quote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Kleurdoos het volgende:
nou ze wierp elodietje een paar dagen na Elin en nu werpt ze r beeb een paar dagen voor de mijne denk ik
Ja maar jou had ik in de gatenquote:
Klumsy wat een triest nieuws.. dikke knuffelquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
Gisteravond is onze dochter Senna geboren, een heel mooi en sterk meisje dat eerst nog even lekker bij ons heeft gelegen en daarna in een diepe slaap is gevallen...
oh klumsy nee toch...quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:00 schreef klumsy het volgende:
Gisteravond is onze dochter Senna geboren, een heel mooi en sterk meisje dat eerst nog even lekker bij ons heeft gelegen en daarna in een diepe slaap is gevallen...
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 07:52 schreef bitterend het volgende:
![]()
Dames met bekkenpijn: hebben jullie ook zoveel pijn bij het zitten op een bureau stoel?
ik word er zo chagrijnig van
Ja ik heb ook bij alles pijn maar ik zat te denken hoe is deze 6 weken het beste door kon komen op werk + uni wat stoelen betreftquote:Op dinsdag 20 september 2011 09:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Niet alleen bij het zitten op een bureaustoel. Op alle stoelen
Ik heb een hele goeie maar ze kunnen gewoon erg weinig voor je doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:59 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja ik heb ook bij alles pijn maar ik zat te denken hoe is deze 6 weken het beste door kon komen op werk + uni wat stoelen betreft
Misschien toch een andere bekken-peut proberen...misschien heeft die wel iets te leen hiervoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |