en terechtquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn VK stond eergisteren halfhuilend bij me op zaal, dus nu vind ik r wel een beetje zielig

als het vannacht zou stoppen, zou het miraculeus zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp dat denk ik wel, of t moet vannacht stoppen
en mn zusje krijgt een meisje hoorde ik net

Welnee dat mens veroorzaakt bij jou een tsunami aan bloed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:14 schreef Kleurdoos het volgende:
mijn VK stond eergisteren halfhuilend bij me op zaal, dus nu vind ik r wel een beetje zielig
Yep die bedoel ik. Nou hij heeft niets tegen borstvoeding alleen hij houdt niet van die infoavonden. Dus ik ga niet lopen pushen want verder is het een lieverdjequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
Bedoel je die borstvoedingscursus?
Ik dacht ook dat het niks voor mijn man was maar hij wil graag mee...als ik erg moe ben of het niet zie zitten kan hij misschien wat nuttigs uit de cursus voorstellen bijvoorbeeld..
Jipsterje hoofd wil altijd meer dan je hoofd kan..het is ook zo lastig als je het voor het eerst hebt bekkenpijn..je weet niet wat wel en wat geen pijn oplevert..
Nou die is echt wel eenzaam als ze haast "smeekt" maar ja, ik zou me er ook irrantant aan irriterenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef bitterend het volgende:
kaarr![]()
best wel schattig en irritant tegelijk!

ik denk dat bitterend bedoelde van je blauwe buikquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Kyara het volgende:
Ik zal morgen bij daglicht een fotootje maken van De Muur.
KD, sterkte voor morgen.
Kaarr, hopelijk zet het toch door.

quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
nee, ik heb doorgaans gewoon kleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |