procedure bij het Martini bij zwangerschapsdiabetesquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
Nirak, ik zie niks vreemds. Gewoon wat geschuif en gemorrel. Maak je je zorgen dan?
Scorpion, waarom wordt je vrouw zo vroeg al ingeleid?
Ah...mensen van het betere leven dus! Dankjewel voor de tip, ik ga haar pmmen!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef wickie het volgende:
NTS, stuur Claudia even een pmze is momenteel op vakantie.
Ik kreeg hem vorige week thuisgestuurd en er zat een opbergen bij. Ik had liever een tummytub gehad want bergboxen heb ik al meer dan genoeg vanquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef flugeltje het volgende:
Wat zit er dit jaar eigenlijk in het VGZ kraampakket? Nog steeds de tummytub of is het iets anders geworden?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kyara het volgende:
Kamertje update: de muur is blauw en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee ben. Het is meer smurf en de accessoires zijn allemaal turquoiseHet hoeft natuurlijk heus niet allemaal exact dezelfde kleur te zijn maar ben nu bang dat het een beetje dood slaat.
en ik kan dat niet uitstaan want ik wil alles perfect hebben en onder controle houden![]()
De tummytub heb ik nog van Willemquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik kreeg hem vorige week thuisgestuurd en er zat een opbergen bij. Ik had liever een tummytub gehad want bergboxen heb ik al meer dan genoeg van
We moeten het er hier nog maar even rustig over hebben, we hebben nog een paar dagen om te beslissen...quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef oeke het volgende:
@Flugeltje: wij hebben vanochtend de combinatietest gedaan. Na lang wikken en wegen zaten we er uiteindelijk en ik wist niet goed meer waarom.
Immers een kindje met Down is bij ons ook welkom.
Maar mijn vriend wilde het graag weten, en ik ben daar een beetje op meegevaren.
De definitieve uitslag hebben we nog niet, mijn bloeduitslagen waren er nog niet, maar de nekplooi zelf was erg klein en dat was heel positief. Zouden we een verhoogde kans hebben dan zou het aan mijn bloed liggen zeg maar.
We worden nog gebeld over de uitslag.
Het was heel fijn het kindje te zien, het lag lekker te boksen en te krioelen.
13 weken vandaag en nog steeds erg misselijk. Gisteren moest ik er even om huilen.
Ik wordt vooral erg misselijk als ik veel doe en veel buk.
maar je hebt wel heel mooi geschilderd hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Argento het volgende:
[..]
![]()
waarom hadden we het dan voortdurend over een blauwe muur ipv een turquoise muur??
DML heeft gelijk. Die kwam uiteindelijk wel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
Asy![]()
maar waarom was je eigen vk niet bij jou bevalling?
En 38 weken is toch niet zo vroeg? Daarbij kan het met gel ook dagen durenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
procedure bij het Martini bij zwangerschapsdiabetes
Oewh ik heb me opgegeven, hij is aanstaande donderdag al, maar ik heb de toestemming voor de geldelijke financiele bijdrage nog niet opgestuurdquote:Op dinsdag 20 september 2011 15:55 schreef bitterend het volgende:
[..]
Bij ons organiseert de vk praktijk de voorlichting avond...
en ik moet ons nog opgeven voor de borstvoedingscursus!
Bedoel je die borstvoedingscursus?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oewh ik heb me opgegeven, hij is aanstaande donderdag al, maar ik heb de toestemming voor de geldelijke financiele bijdrage nog niet opgestuurd![]()
Morgen maar eens bellen of ik dan toch mag komen![]()
Ik ga trouwens alleen, mijn vriend vind dat maar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |