abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102183871
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
Nirak, ik zie niks vreemds. Gewoon wat geschuif en gemorrel. Maak je je zorgen dan?

Scorpion, waarom wordt je vrouw zo vroeg al ingeleid?
procedure bij het Martini bij zwangerschapsdiabetes
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_102184025
@Flugeltje: wij hebben vanochtend de combinatietest gedaan. Na lang wikken en wegen zaten we er uiteindelijk en ik wist niet goed meer waarom.
Immers een kindje met Down is bij ons ook welkom.
Maar mijn vriend wilde het graag weten, en ik ben daar een beetje op meegevaren.
De definitieve uitslag hebben we nog niet, mijn bloeduitslagen waren er nog niet, maar de nekplooi zelf was erg klein en dat was heel positief. Zouden we een verhoogde kans hebben dan zou het aan mijn bloed liggen zeg maar.
We worden nog gebeld over de uitslag.

Het was heel fijn het kindje te zien, het lag lekker te boksen en te krioelen. O+
13 weken vandaag en nog steeds erg misselijk. Gisteren moest ik er even om huilen.
Ik wordt vooral erg misselijk als ik veel doe en veel buk. :{
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:51:23 #228
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102184867
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:15 schreef wickie het volgende:
NTS, stuur Claudia even een pm :) ze is momenteel op vakantie.
Ah...mensen van het betere leven dus! Dankjewel voor de tip, ik ga haar pmmen!
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:52:26 #229
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102184913
Wat zit er dit jaar eigenlijk in het VGZ kraampakket? Nog steeds de tummytub of is het iets anders geworden?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_102185926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:52 schreef flugeltje het volgende:
Wat zit er dit jaar eigenlijk in het VGZ kraampakket? Nog steeds de tummytub of is het iets anders geworden?
Ik kreeg hem vorige week thuisgestuurd en er zat een opbergen bij. Ik had liever een tummytub gehad want bergboxen heb ik al meer dan genoeg van
pi_102186272
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 14:56 schreef Kyara het volgende:
Kamertje update: de muur is blauw en ik weet nog niet helemaal of ik er blij mee ben. Het is meer smurf en de accessoires zijn allemaal turquoise :{ Het hoeft natuurlijk heus niet allemaal exact dezelfde kleur te zijn maar ben nu bang dat het een beetje dood slaat.

en ik kan dat niet uitstaan want ik wil alles perfect hebben en onder controle houden >:)
}:|

waarom hadden we het dan voortdurend over een blauwe muur ipv een turquoise muur??
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_102186286
oh oeke vervelend he die misselijkheid! Ik heb/had er ook zoveel last van en ook duidelijk getriggerd door teveel doen

Sinds 2 weken werk ik halve dagen en dat doet mij veel goed, misschien is zoiets voor jou ook mogelijk?
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:28:04 #233
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102186290
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:18 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Ik kreeg hem vorige week thuisgestuurd en er zat een opbergen bij. Ik had liever een tummytub gehad want bergboxen heb ik al meer dan genoeg van
De tummytub heb ik nog van Willem ;) Ik kan de opbergbox dan weer gebruiken...
  dinsdag 20 september 2011 @ 17:28:50 #234
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_102186317
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef oeke het volgende:
@Flugeltje: wij hebben vanochtend de combinatietest gedaan. Na lang wikken en wegen zaten we er uiteindelijk en ik wist niet goed meer waarom.
Immers een kindje met Down is bij ons ook welkom.
Maar mijn vriend wilde het graag weten, en ik ben daar een beetje op meegevaren.
De definitieve uitslag hebben we nog niet, mijn bloeduitslagen waren er nog niet, maar de nekplooi zelf was erg klein en dat was heel positief. Zouden we een verhoogde kans hebben dan zou het aan mijn bloed liggen zeg maar.
We worden nog gebeld over de uitslag.

Het was heel fijn het kindje te zien, het lag lekker te boksen en te krioelen. O+
13 weken vandaag en nog steeds erg misselijk. Gisteren moest ik er even om huilen.
Ik wordt vooral erg misselijk als ik veel doe en veel buk. :{
We moeten het er hier nog maar even rustig over hebben, we hebben nog een paar dagen om te beslissen...

Sterkte met de misselijkheid, dat is vrij klote....
pi_102187303
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:27 schreef Argento het volgende:

[..]

}:|

waarom hadden we het dan voortdurend over een blauwe muur ipv een turquoise muur??
maar je hebt wel heel mooi geschilderd hoor :*
pi_102187733
Geduld, idd wat is dat? Ik telde de dagen af, nu ontwijk ik het.

Bitterend ik heb ook de wij moeten bellen voor de blije doos. Heb deze pas met 38 weken opgehaald. Ze stuurde me binnen 5 min. een mail met code en heb die ook meteen opgehaald.

Kaarr &Luxaja nog geen beebs, hier nog niks.. iedereen die belt om te vragen of ik nog steeeeeds waggel :(

Oeke, geweldig om je uk zo te zien. Doe wel rustig aan met je pijntjes!
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:02:28 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102187734
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef bitterend het volgende:
Asy _O-
maar waarom was je eigen vk niet bij jou bevalling?

DML heeft gelijk. Die kwam uiteindelijk wel.
Ik werd medisch omdat mijn vliezen langer dan 24 uur gebroken waren. De meeste vk's dragen je dan over naar de gyn en dan is het voor hun gedaan. Zij krijgen namelijk geen geld meer. De bevalling is immer medisch.
Mijn vk (beiden) hebben een andere instelling. Zij komen gewoon als je ze nodig hebt. Zij redeneren: je hebt immers voor ons gekozen en het zou dan een beetje stom zijn om je in de steek te laten als je ons het hardst nodig hebt alleen omdat ik het niet betaald krijg. Alleen had mijn vk op dat moment nog een andere bevalling. Ik weet nog dat ze in de weeënstorm binnen kwam, alles aan de kant smeet, mijn hand pakte, mij hielp ademen en toen zachtjes fluisterde: ik heb net een Zoë op de wereld geholpen O+
Ik krijg nu nog kippenvel als ik er aan denk.

DML, ik heb de neiging om de lepel te vol te doen, dus om Harry toetjes te voeren gebruik ik altijd die lepeltjes :D

oeke, fijn dat het er op het eerste gezicht goed uitziet :Y
Rottig dat je nog zo misselijk bent. Kan me voorstellen dat je er om moest huilen :*

Beeb en ik zijn weer goedgekeurd! *O*
En ik heb gebedeld voor een echo dus nou mag ik 10 okt voor een echo :D
pi_102188599
Lieve Klumsy, wat een ontzettend verdrietig nieuws, ik heb er geen woorden voor, zit achter m'n laptop te huilen. Je post is zo ontroerend, wat fijn dat ze nog wel even bij jullie heeft kunnen liggen. Maar wat oneerlijk zeg.. :'(

MJ, ik kan me wat je schrijft in jouw post ook zo goed voorstellen. Dikke knuffel ook voor jou. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_102188644
Lieve Klumsy en klumsymeneer, heel heel heel veel sterkte. Voor nu, voor morgen, voor altijd.
  dinsdag 20 september 2011 @ 18:28:37 #240
274310 agenda
altijd vol!
pi_102188699
Klumsy en partner sterkte! :*
pi_102188810
Sandous dus ze zijn jou ook vergeten! tsk tsk! ik heb ze gemaild :7

Asy aw wat een fantastische vk heb jij O+ echt iemand die toegewijd is aan hun vak O+
en mooi dat jullie goedgekeurd zijn!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102188898
Asy! Bofkont *O*
pi_102188946
Ik heb wel een tummytub gehad bij mijn VGZ kraampakket, ik vond het leuk :D

Oeke, vervelend die misselijkheid, hopelijk gaat het toch nog over. Ik heb zelf ook regelmatig van ellende huilend boven de pot gehangen tot 20 weken zeker, maar nu, met 33wk ben ik dat gelukkig grotendeels alweer vergeten O+

Bitterend en de rest, vervelend die bekkenpijn, ik heb er helaas ook behoorlijk last van afgelopen paar weken. Eerst ging het nog wel over na een nachtje rusten, maar nu heb ik ook altijd pijn met opstaan en lopen, ook na een rustig weekend helaas :( Ik probeer ook niet te veel meer te doen, en er echt rekening mee te houden.. maar wat vind ik dat verdomde lastig, mijn hoofd wil zoveel meer :'( Ik ben ook 2x bij de fysio geweest nu, kan wat oefeningen doen en zij maakt me daar ook 'los'. Niet dat daarna de pijn weg is, maar het zal vast ergens goed voor zijn. Gelukkig kan ik nog wel redelijk op mijn bureaustoel zitten. En inderdaad, benen wijd en ook bv. oefenen op bed met benen vanuit opgetrokken naar buiten laten vallen e.d.

Een bekkenband oid raad zij me juist niet aan, want daar zouden mijn spieren lui van worden. Ik heb het ook een half dagje geprobeerd, maar moet zeggen dat ik geen verbetering qua pijn voelde, die bleef echt van onder en bij schaambot hetzelfde..

Hier een jompel voor mezelf: *O* 33 weken vandaag, nog 2,5 week werken :D gaat hard!

Verder niet geheel bijgelezen, ben druk laatste tijd, niet alleen met werken, en nog steeds een geboortekaartje vinden.. maar ook met een huis kopen en hypotheek etc.

KD hoe gaat het met jou? Het is morgen woensdag.. toch niet weer ziekenhuis-dag he?

Iedereen een :* die het nodig heeft!
pi_102189327
Klumsy... ;( Sterkte met het verlies van jullie dochter. Verschrikkelijk. Dikke :*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_102189342
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

procedure bij het Martini bij zwangerschapsdiabetes
En 38 weken is toch niet zo vroeg? Daarbij kan het met gel ook dagen duren ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:07:03 #246
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102190245
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:55 schreef bitterend het volgende:

[..]

Bij ons organiseert de vk praktijk de voorlichting avond...
en ik moet ons nog opgeven voor de borstvoedingscursus!
Oewh ik heb me opgegeven, hij is aanstaande donderdag al, maar ik heb de toestemming voor de geldelijke financiele bijdrage nog niet opgestuurd :|W
Morgen maar eens bellen of ik dan toch mag komen :9
Ik ga trouwens alleen, mijn vriend vind dat maar niks.

Euhw NotTheSame wat een lelijk ding :r , laat die doos maar zitten :W haha

Oeke mooi dat de nekplooi mooi dun was. En ik kan me voorstellen van je vriend dat hij het toch wil weten. Dan kan je er toch al geestelijk op voorbereiden.
Rayen 2½ jaar!
pi_102190338
Ik had dit voorjaar ook een tummytub van VGZ. Wellicht is het halverwege het jaar veranderd?
pi_102190365
Ach Klumsy, lieve schat toch :*
Wat verschrikkelijk dat dit jullie overkomt.
Heel veel sterkte voor jou en je man :*
pi_102190593
mijn VK stond eergisteren halfhuilend bij me op zaal, dus nu vind ik r wel een beetje zielig
pi_102190732
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:07 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Oewh ik heb me opgegeven, hij is aanstaande donderdag al, maar ik heb de toestemming voor de geldelijke financiele bijdrage nog niet opgestuurd :|W
Morgen maar eens bellen of ik dan toch mag komen :9
Ik ga trouwens alleen, mijn vriend vind dat maar niks.

Bedoel je die borstvoedingscursus?
Ik dacht ook dat het niks voor mijn man was maar hij wil graag mee...als ik erg moe ben of het niet zie zitten kan hij misschien wat nuttigs uit de cursus voorstellen bijvoorbeeld..

Jipster :* je hoofd wil altijd meer dan je hoofd kan..het is ook zo lastig als je het voor het eerst hebt bekkenpijn..je weet niet wat wel en wat geen pijn oplevert..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')