abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102148418
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval niet per se de namen van de leasemaatschappijen, maar van bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum, en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04.

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: rond de 1250
Salaris: (>23) ¤9,61 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als hikers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

About2Break1, hiker regio Rotterdam
BAC92, hiker regio Rotterdam
CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht
Enpe, hiker regio Eindhoven
Fireblast, hiker regio Leiden
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
guru033, hiker regio Utrecht
irritatie100, hiker regio Rotterdam
joppie_saus, hiker regio Groningen
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Keuzer, ex-hiker regio Tilburg
Lekiamh, hiker regio Den Haag
LeTourdeFrance, hiker regio Groningen
MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Mallet, hiker regio Doetinchem
Misterx333, hiker regio Rotterdam
MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
RTS91, hikere regio Groningen
Sobajo, hiker regio Eindhoven
Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland
tw4n, hiker regio Nijmegen
verse_vis, hiker regio Rotterdam
Viezze, hiker regio Groningen
Zuunigerd, hiker regio Zwolle

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Deze OP is hier te vinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 19-09-2011 22:17:51 ]
pi_102149396
Blugh, morgen weer geen werk. Toch wel balen, tot nu toe kreeg ik altijd werk als ik beschikbaar stond, dan is dit wel ff wennen :P
pi_102149728
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:22 schreef roflkartoffel het volgende:
Blugh, morgen weer geen werk. Toch wel balen, tot nu toe kreeg ik altijd werk als ik beschikbaar stond, dan is dit wel ff wennen :P
You better get used to it..

Ik heb morgen ook geen werk, maar vind ik niet erg.
pi_102149850
Nee, dat is ook geen ramp. Zat andere dingetjes te doen :)
pi_102152897
OP is outdated. Vandaag een tweet van Easyway dat ze vandaag de 1500e chauffeur hebben binnengehaald.

en er zit een foutje in de link bij verse viezze vis.
pi_102153438
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Jorian29 het volgende:
OP is outdated. Vandaag een tweet van Easyway dat ze vandaag de 1500e chauffeur hebben binnengehaald.

Volgens mij is dit wel de versie de de Hopperrr heeft aangepast, want ik zie Keuzer ex-hikert staan..
pi_102153500
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef Jorian29 het volgende:

Hebben jullie ook dat artikel gelezen? Zie de chauffeursportal voor de link. Ik vind het wel jammer dat gewoon onze afdeling helemaal niet wordt genoemd terwijl daar volgens mij meer personeelsleden zitten dan bij de overige diensten (en wellicht ook wel meer omzet, dat weet ik niet).
pi_102155011
Nou de dag begon goed met een nieuwe witte bmw520. Naar de 2e rit was het vervolgens 2 uur reizen, daar aangekomen bleek de auto niet aanwezig te zijn. Ik moest maar wachten tot ze me terug zouden bellen. Uiteindelijk 2 uur zitten wachten en toen belde ze dat ik naar huis kon :').
pi_102155069
Buuuh, sorry, OP-prutswerk haha! Sorry jongens! Heb hem aangepast, Irritatie, kan jij het nog wat aan de OP doen of is de edit knop al weg?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_102155973
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef enpe het volgende:
Nou de dag begon goed met een nieuwe witte bmw520. Naar de 2e rit was het vervolgens 2 uur reizen, daar aangekomen bleek de auto niet aanwezig te zijn. Ik moest maar wachten tot ze me terug zouden bellen. Uiteindelijk 2 uur zitten wachten en toen belde ze dat ik naar huis kon :').
520, Netjes! Bruut fijne wagens :P Laatste keer dat ik gewerkt heb is alweer 3 weken geleden. Kreeg mijn rooster pas laat, dus inplannen kon op een paar reserveplaatsen na niet meer -__- Oktober gaan we weer volle mep aan de bak.
pi_102160352
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Buuuh, sorry, OP-prutswerk haha! Sorry jongens! Heb hem aangepast, Irritatie, kan jij het nog wat aan de OP doen of is de edit knop al weg?
Heb het foutje met de link bij Viezze al goed gezet, weet niet of dat alle aanpassingen waren?
pi_102164896
Hallo :W
Ik ben ook weer thuis. ik mag schrijven van 04.15 to 22.45. Vond het eigenlijk wel prima en heb tijdens de wachttijd toch nog mooi een opdracht voor de studie er doorheen gejaagd:)
Wel slapen nu.
pi_102165792
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef Mallet het volgende:

[..]

Hebben jullie ook dat artikel gelezen? Zie de chauffeursportal voor de link. Ik vind het wel jammer dat gewoon onze afdeling helemaal niet wordt genoemd terwijl daar volgens mij meer personeelsleden zitten dan bij de overige diensten (en wellicht ook wel meer omzet, dat weet ik niet).
Mwoh, ik denk dat zij het niet zo'n probleem vinden dat het niet in de media komt dat een groot deel van het businessmodel van het bedrijf de studenten OV als basis heeft, dat is bij privechauffeur toch minder...
pi_102169839
Weer niet gebeld, nu al 2 weken in dienst en nog steeds geen ritje. Dan maar even zelf bellen.
pi_102169886
VOG wel opgestuurd?
pi_102169940
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 08:48 schreef Mathijz het volgende:
VOG wel opgestuurd?
VOG? :P Heb wel laatst een brief gekregen die ik moest ondertekenen en retouren.
pi_102170208
Verklaring Omtrent Gedrag. Is er niet gezegd dat je die moet opsturen? :o
Ik werkte trouwens al wel voordat ik die binnen had. Ik moest een hele tijd wachten voordat het gemeentehuis plek had voor een afspraak, maar ik kon wel gewoon werken.
pi_102170410
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 09:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Verklaring Omtrent Gedrag. Is er niet gezegd dat je die moet opsturen? :o
Ik werkte trouwens al wel voordat ik die binnen had. Ik moest een hele tijd wachten voordat het gemeentehuis plek had voor een afspraak, maar ik kon wel gewoon werken.
Nee? Ik werk bij Autoreset he. Heb trouwens gebeld; het is nu rustig in Noord-Holland ( :')) dus konden ze niks voor me betekenen. Vrijdag heb ik als het goed is wel ritten.

Oh en ze zouden mij als eerste bellen als ik in aanmerking zou komen.. :*
pi_102170488
Ah op die manier :D Dan zal dat alleen bij EW hoeven ja.
pi_102171545
Toch een rit. Den-Helder naar Almere in een Polo :D
pi_102173541
Als je doorgaat voor PC, krijg je dan ook nog wel eens hiker-ritten? PC lijkt me ook wel leuk namelijk, maar lege uato's brengen ook wel. Ik weet wel dat als het écht druk is, dat de PC's dan aangesproken worden, maar is het doordeweeks ook wel eens zo?

Want anders is misschien wel minder werk, denk ik? Of is er juist meer werk als PC?
pi_102173876
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:09 schreef roflkartoffel het volgende:
Als je doorgaat voor PC, krijg je dan ook nog wel eens hiker-ritten? PC lijkt me ook wel leuk namelijk, maar lege uato's brengen ook wel. Ik weet wel dat als het écht druk is, dat de PC's dan aangesproken worden, maar is het doordeweeks ook wel eens zo?

Want anders is misschien wel minder werk, denk ik? Of is er juist meer werk als PC?
Volgens mij wel eens.. Maar voornamelijk wanneer er onvoldoende hikers beschikbaar zijn. Lijkt me ook niet meer dat logisch. Als hiker kan je namelijk maar op één afdeling ingezet worden, dus als privéchauffeurs dan net zo makkelijk ingezet worden voor hikerritten dan voor privechauffeur dan klopt er iets niet helemaal. Dan moet je maar hiker worden.
pi_102173961
Hmm, hmm. PC lijkt me ook wel leuk, maar als ik daardoor minder ritten heb (en dus minder geld krijg) is het minder leuk :P
pi_102176685
:') Aangekomen in Den Helder blijkt dat daar geen auto staat, AR gebeld; nieuwe rit gekregen. Op naar Enkhuizen om vanaf daar naar Zaandam te gaan...
pi_102178190
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:01 schreef -tape- het volgende:
:') Aangekomen in Den Helder blijkt dat daar geen auto staat, AR gebeld; nieuwe rit gekregen. Op naar Enkhuizen om vanaf daar naar Zaandam te gaan...
Je maakt in ieder geval je uren ;)
pi_102179031
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Volgens mij wel eens.. Maar voornamelijk wanneer er onvoldoende hikers beschikbaar zijn. Lijkt me ook niet meer dat logisch. Als hiker kan je namelijk maar op één afdeling ingezet worden, dus als privéchauffeurs dan net zo makkelijk ingezet worden voor hikerritten dan voor privechauffeur dan klopt er iets niet helemaal. Dan moet je maar hiker worden.
Klopt, ik krijg nog wel eens een hikerritje maar echt vaak komt het niet voor.
pi_102184064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Je maakt in ieder geval je uren ;)
Inderdaad :) Beetje jammer dat het op zo'n knullige manier moet. Busje net afgeleverd in Zaandam en zit alweer in de trein terug naar Alkmaar. Dit is echt een relaxte baan :P Moet alleen wel even een navigatie fixen.
pi_102188121
Ik zou niet eens kunnen werken zonder m'n navi :P
pi_102188419
Iemand een tip voor het halen van een navigatie-systeem?

Zat te kijken op MM, maar daar is de goedkoopste 100 euro; http://www.mediamarkt.nl/(...)9389.html#infoTabNav
pi_102189106
Heb je een smartphone? Ook handig met het OV (met Google maps kan je zoeken op dichtsbijzijnde bushalte, 9292 lijkt me bekend).
pi_102189371
Ik heb een Blackberry 9700 :') Ik wacht tot de Iphone5 uitkomt, dan ben ik voorzien van een goedwerkende navigatie. Probleem is natuurlijk; (wanneer) komt hij uit? :P Tot dan dacht ik wel klaar te zijn voor 5 tientjes voor een navigatiesysteem, alleen blijken die dingen veel te duur te zijn. Ik red het wel met mijn BB om de informatie te vinden voor mijn reis (ging vandaag perfect) alleen heeft deze geen (spraakgestuurde) navigatie.
pi_102190400
Ik heb ook een Blackberry 9700. Toen ik dat abbo afsloot, kreeg ik er gratis KPN Op Navigatie bij, zolang mijn abbo loopt. Dikke prima. Heeft spraakgestuurde functie, en gewoon alle kaarten er in. Berekent ook looproute's, zoekt dichtstbijzijnde bushalte 's en benzinepompen voor je op.

Oh, en mensen die wachten op de iPhone 5 :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102190917
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook een Blackberry 9700. Toen ik dat abbo afsloot, kreeg ik er gratis KPN Op Navigatie bij, zolang mijn abbo loopt. Dikke prima. Heeft spraakgestuurde functie, en gewoon alle kaarten er in. Berekent ook looproute's, zoekt dichtstbijzijnde bushalte 's en benzinepompen voor je op.

Oh, en mensen die wachten op de iPhone 5 :')
Oke bedankt. De 1e week is gratis dus ga hem proberen, mocht het bevallen is het alsnog maar 4 euro per maand. :)

Oh en jij :')
pi_102191415
Ik heb een BB 9800, maar had daar altijd vrij weinig aan met werk, alleen het pingen vond k leuk op een BB, dus heb er een iPhone 4 bijgenomen, is echt handig met werk. *;
pi_102196737
Ik had vandaag nog een flink spoedje.

En je kan ook een Mio halen: KLIK

Ik heb ook een oeroude Mio en het ding doet het prima.
pi_102201573
Haal er anders gewoon 1 van marktplaats.

Ikzelf gebruik printjes van Google Maps want ik heb een Nokia 6233 zonder internet en in 80% van m'n ritjes rij ik er zo heen want Almere/Meerkerk/Breda/Isolatorweg
pi_102201695
Werd vanmiddag om 17.00 nog gesmst of ik een Rotterdam - Hengelo wilde doen (per direct). Kwam net uit school, maar moest al naar Feyenoord - AGOVV :+
pi_102201786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Haal er anders gewoon 1 van marktplaats.

Ikzelf gebruik printjes van Google Maps want ik heb een Nokia 6233 zonder internet en in 80% van m'n ritjes rij ik er zo heen want Almere/Meerkerk/Breda/Isolatorweg
Ik heb die van mij inderdaad ook van MP gehaald. Voor 60 euro geloof ik. Ik gebruik hem iedere rit. Navigatie op mijn telefoon vind ik niet handig. Ik moet echt een groter scherm hebben dan die van de BB en iemand die tegen me brult waar ik naartoe moet.
pi_102202915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd vanmiddag om 17.00 nog gesmst of ik een Rotterdam - Hengelo wilde doen (per direct). Kwam net uit school, maar moest al naar Feyenoord - AGOVV :+
Ik had 1 minuut daarna nog gebeld, maar een andere telefoniste was al met een andere hiker in gesprek en die had de rit gekregen. Had ik onverwacht toch nog een aantal uurtjes mee kunnen pakken, maarja.
pi_102214195
Waarom zou je met navigatie rijden? Ik heb altijd hikerritjes zonder gedaan. Je zit vaak toch al op een industrieterrein, dus het is een kwestie van 'industrieterrein af-snelweg op-snelweg af-industrieterrein op' en je bent op plek van bestemming.
Zonder navigatie krijg je zo in ieder geval een beetje gevoel voor richting en leer je de wegen kennen.
Ik vind met navigatie rijden lang niet altijd even prettig.
pi_102214341
Ik ben al vaak genoeg in plaatsen geweest waarvan ik nog nooit gehoord heb, dan is enige vorm van routebeschrijving wel handig :D
pi_102214654
Mijn richtingsgevoel is echt om te janken.. Maar dat maakt ook geen fuck uit want ik gebruik dus de navigatie. Ik herken plekken natuurlijk wel, maar als je mij vraagt om naar plaats x te rijden kan ik echt niet de wegen opdreunen die ik moet hebben.. In het donker vind ik dat nog lastiger. Als ik echt de weg kwijt ben hou ik altijd Utrecht aan :')! Vanaf daar weet ik altijd wel hoe ik thuis moet komen :P.
pi_102214865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben al vaak genoeg in plaatsen geweest waarvan ik nog nooit gehoord heb, dan is enige vorm van routebeschrijving wel handig :D
Ik ook. Maar dan kijk ik van tevoren hoe ik er kom en dan red ik het wel zonder.
Maargoed, dat is ook wel weer per persoon anders. Als door luiheid geen zin had om route voor te bereiden pakte ik wel altijd navi erbij.
pi_102215028
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dan kijk ik van tevoren hoe ik er kom en dan red ik het wel zonder.
Maargoed, dat is ook wel weer per persoon anders. Als door luiheid geen zin had om route voor te bereiden pakte ik wel altijd navi erbij.
Ik maak als ik het niet weet een print van google maps, op de snelweg lukt het me wel inderdaad, maar als ik daar vanaf ben moet ik toch echt even kijken hoor :D
pi_102215107
Vrijdag mijn eerste rit als hiker bij Easyway. Ben wel benieuwd naar het schade opnemen. Ben stiekem bang dat ik iets over het hoofd zie, komt dat in de praktijk vaak voor?
pi_102215212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:53 schreef zlakto het volgende:
Vrijdag mijn eerste rit als hiker bij Easyway. Ben wel benieuwd naar het schade opnemen. Ben stiekem bang dat ik iets over het hoofd zie, komt dat in de praktijk vaak voor?
Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
pi_102215240
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
Haha thnc, moet wel goedkomen inderdaad. Als iedereen het kan, kan ik het ook.
pi_102217055
Natuurlijk, en als je er na controle nog even 2 rondjes omheen loopt heb je al het belangrijke wel gehad hoor.

Morgen ook weer werk! Niet heel veel, vier of vijf uur maar wel lekker in de avond :)
pi_102222238
Hehe, het nadeel van het hebben van een chauffeur:

quote:
"Ik dacht eerst dat de kastjes naar beneden kwamen. Toen keek ik naar buiten en zag ik Ruud Lubbers weer achteruit rijden en uitstappen", zegt Römelingh.

We zien hem hier wel eens meer inparkeren. Je kunt duidelijk zien dat hij jarenlang een chauffeur heeft gehad, want hij doet dat altijd zó onhandig."
Hele artikel: http://www.nu.nl/binnenla(...)gebouw-met-auto.html
#26 || Luciano da Silva
pi_102222294
Morgen eerste werkdag! Eerst in een Volkswagen Polo van Noordwijk naar Amersfoort en dan in een Jeep Patriot van Amersfoort naar Almere. Klinkt wel prima.
pi_102223782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.

Maar over het algemeen gewoon gezond verstand gebruiken, huurauto's zijn veel belangrijker om goed te controleren dan ex-leaseauto's met 150.000 kilometer op de teller.
pi_102224861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.

Maar over het algemeen gewoon gezond verstand gebruiken, huurauto's zijn veel belangrijker om goed te controleren dan ex-leaseauto's met 150.000 kilometer op de teller.
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.

Verder heb ik nooit gezeik gehad met schaderegistratie.
pi_102224947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.

Ik vind dat altijd erg flauw. We zijn toch geen schade experts en worden verwacht er even langs te lopen voor de staat van de auto. Gezeik over een klein plekje op een onduidelijke plaats vind ik erg kinderachtig, vooral als duidelijk is dat jij hem niet hebt veroorzaakt.
pi_102225137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik weet welke maatschappij je bedoelt inderdaad. Bellen doe ik onderhand niet meer, maar wel echt een uitgebreide inname idd..
pi_102226065
Ik heb een keer zelf schade veroorzaakt ( :@ ). Ook een keer na een rit voor een bedrijf waar niks genoteerd hoefde te worden dat ik terug gebeld werd omdat er een kras ontdekt was waar niemand wat van wist :D Ik zei dat ik ook niet wist waar dat vandaan zou moeten komen en nooit meer wat van gehoord.
Eerste ritje dat ik deed keek ik echt heel nauwkeurig, stonden echt 20.000 kruisjes op m'n formulier :') Keer daarna dat ik bij die garage kwam zeiden ze dat ik niet zo enthousiast hoefde te doen :D
pi_102226654
Ik heb alleen schade veroorzaakt aan een huurauto in Spanje, door een hoge stoeprand voorbumber stukje geschaafd. Gelukkig zaten er al meer krassen en deuken op en had ik een volledige verzekering.
pi_102227129
Kan iemand mij zeggen hoe lang het tegenwoordig voortaan duurt voordat je bericht krijgt van Easyway of Autoreset? Ik wil mezelf gaan aanmelden maar ik twijfel aan de snelheid van reactie of ik mezelf ga aanmelden voor deze bedrijven.

Mvg.
pi_102227186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef JMagus het volgende:
Kan iemand mij zeggen hoe lang het tegenwoordig voortaan duurt voordat je bericht krijgt van Easyway of Autoreset? Ik wil mezelf gaan aanmelden maar ik twijfel aan de snelheid van reactie of ik mezelf ga aanmelden voor deze bedrijven.

Mvg.
Waarom probeer je het niet gewoon? Kan nooit kwaad.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2011 18:06:21 ]
pi_102231675
Vandaag eindelijk eerste rit gehad. Lexus IS200d van Leeuwarden naar Almere. Goed te doen!

Morgen een Audi A4 van Wieuwerd naar Brunssum en dan een auto van Brunssum naar Almere... Zit alleen nog wat te hannessen met de transportformulieren!
pi_102232432
Zo dan! Lekker kilometers maken, Wieuwerd - Brunssum is goed te doen in een A4 :)
Formulieren is gewoon even wennen, zeker met bedrijven die niet het vaste formulier hebben.

Wat is trouwens de langste dagen die jullie hebben gehad qua kilometers??
pi_102232686
Groningen - Middelburg, Middelburg - Breda, Breda - Assen denk ik. Middelburg was een wissel, Breda niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_102232847
Ik denk Barendrecht - Lelystad, Heerenveen - Breda. Op zich best netjes voor ritjes vanuit de Randstad vind ik.
pi_102233655
Qua kilometers kan ik zo niet echt bedenken. Ik heb vooral veel OV-dieptepunten. Even naar Born, Drachten, Wieuwert of Abbenbroek en terug vanuit Groningen, Born, Den Helder en Hulst..

Qua uren is 14uur het langste dat ik gedraaid heb per dag.
pi_102234071
Och man, hou op zeg. Enkele reis Groningen - Born... Vaak enkeltjes naar Amsterdam, Rotterdam. Veel terug van Almere, Barneveld etc.
#26 || Luciano da Silva
pi_102237794
omdat ik soort van werd door verwezen naar dit topic heb ik een vraag voor de easy way hikers

Hoe zit het kwa werkdagen/tijden? Ik ben namelijk druk bezet met veelal volle schooldagen en wil dus voornamelijk op vroege dagen werken en in de vakanties. Kan ik dit bij een sollicitatie aangeven?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_102238331
Je moet 1x per week een volledige dag beschikbaar zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_102238632
En in de vakantie is er weinig werk
pi_102239091
too bad :'(
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_102239455
Ik zit even te kijken naar de info over m'n 2e rit. Hier staat niks bij over transportformulieren, en het bedrijf waar de auto naartoe moet heeft geen eigen. Neem ik dan gewoon een standaard EW-exemplaar?
pi_102239531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zit even te kijken naar de info over m'n 2e rit. Hier staat niks bij over transportformulieren, en het bedrijf waar de auto naartoe moet heeft geen eigen. Neem ik dan gewoon een standaard EW-exemplaar?
Welk bedrijf is het? Stuur ff via DM.
pi_102252908
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Waarom probeer je het niet gewoon? Kan nooit kwaad.
Ik heb er uiteindelijk wel op gereageerd, hoe lang duurde het voor dat jullie een reactie kregen? Of weten jullie hoe lang reactie krijgen duurt tegenwoordig?
pi_102253118
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:10 schreef JMagus het volgende:

[..]

Ik heb er uiteindelijk wel op gereageerd, hoe lang duurde het voor dat jullie een reactie kregen? Of weten jullie hoe lang reactie krijgen duurt tegenwoordig?
LEES DE OP!

"In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans."
pi_102255980
En nee, dat is niet anders omdat jij het toevallig bent.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:14:21 #74
256829 Sokz
Livin' the life
pi_102256088
Ik ga ook solliciteren voor regio Groningen, zal 't wel neit worden. :P

edit: toch niet, heb momenteel nog 5 dagen in de week college :| (maar zoals vandaag alleen van 9 tot 10 :|)
pi_102256362
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Sokz het volgende:
Ik ga ook solliciteren voor regio Groningen, zal 't wel neit worden. :P

edit: toch niet, heb momenteel nog 5 dagen in de week college :| (maar zoals vandaag alleen van 9 tot 10 :|)
Voor zover ik weet nemen ze momenteel geen nieuw personeel aan in Groningen. Behoorlijk wat hikers daar.
pi_102256587
Hallo allemaal!

Ik ben zelf geen studentchauffeur, maar ik ben wel enigszins aan het oriënteren om te kijken of ik eventueel wel als hiker o.i.d. aan de slag kan zodra ik aan de X maanden in het bezit van een rijbewijs-eis voldoe.

Nu loop ik bij vrijwel elk bedrijf tegen de eis dat je minimaal HBO moet studeren om te mogen solliciteren. Dat kan ik best begrijpen wanneer de student solliciteert voor de functie student chauffeur waarbij personen vervoerd moeten worden, maar ik snap de eis eigenlijk niet zo zeer bij een functie als hiker, waarbij alleen de auto van A naar B vervoerd moet worden.

Daarom mijn vraag aan jullie: weten jullie waarom deze eis is ingesteld? Ik kan begrijpen dat jullie als medewerkers het uiteraard niet 100% weten, maar ik krijg geen antwoord van de bedrijven, dus daarom probeer ik het hier. :)
pi_102256967
Tijdens mijn sollicitatie is gezegd dat dit het geval is omdat ze voorheen - toen MBO nog wel welkom was - er veel meer klachten waren over representativiteit, rijgedrag etc. en dat dit veel minder is geworden nadat de HBO / WO eis is ingesteld.

Wat je ervan vindt laat ik aan jezelf over, maar dat is wat ik heb gehoord.
pi_102256969
HBO'ers zijn over het algemeen wat serieuzer dan MBO'ers. Plus het is niet alleen het transporten van A naar B, je kunt ook tegen problemen aan lopen waar je snel een oplossing voor moet verzinnen. Daar moet je slim voor zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_102256970
Eerste werkdag zat er bijna op. Gloednieuwe polo naar Amersfoort gereden en van daar naar Almere met een halfjaar oude full option Jeep Patriot. Omdat ik nu eigenlijk klaar zou zijn toch maar even gebeld of er nog een ritje is en nu mag ik naar Zwolle.
pi_102257093
Nou EW, bel me maar voor morgen.
#26 || Luciano da Silva
pi_102258841
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:19 schreef Mallet het volgende:

[..]

LEES DE OP!

"In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans."
Die OP had ik gelezen, ik vroeg alleen naar hoe lang het bij bepaalde mensen duurde. Maar toch bedankt voor je quote ;)
pi_102259752
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:49 schreef joppie_saus het volgende:
Nou AR, bel me maar voor morgen.
pi_102261037
Morgen een Mini clubman rijden, kijken of dat leuk rijdt :)
pi_102261173
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef Mallet het volgende:
Tijdens mijn sollicitatie is gezegd dat dit het geval is omdat ze voorheen - toen MBO nog wel welkom was - er veel meer klachten waren over representativiteit, rijgedrag etc. en dat dit veel minder is geworden nadat de HBO / WO eis is ingesteld.

Wat je ervan vindt laat ik aan jezelf over, maar dat is wat ik heb gehoord.
Ik had al het vermoeden dat het een dergelijke beredenering zou zijn, aangezien ik zelf ook van mening men dat het gros van de mensen die ik tegenkom op mijn MBO-school over het algemeen ronduit asociaal gedrag vertonen en de meest belachelijke dingen uitspoken wanneer zij achter het stuur van een auto kruipen.

Toch vind ik het erg oneerlijk ten opzichte van de groep MBO'ers die zichzelf wél representatief kunnen gedragen, zowel tegenover bedrijven als op de weg. Zijn er - voor zover jullie weten - uitzonderingen, die eventueel een langere proefperiode of een zwaardere in-test hebben?

quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:45 schreef joppie_saus het volgende:
HBO'ers zijn over het algemeen wat serieuzer dan MBO'ers. Plus het is niet alleen het transporten van A naar B, je kunt ook tegen problemen aan lopen waar je snel een oplossing voor moet verzinnen. Daar moet je slim voor zijn.
HBO'ers zijn inderdaad serieuzer, maar ook dat gaat niet op in alle gevallen. Net zoals er op het MBO ook genoeg serieuze MBO'ers zijn.

Daarnaast vind ik jouw punt wat betreft slimheid een beetje kort door de bocht hier neergezet. Wat ik hier eigenlijk uit opmaak is dat HBO'ers slim zijn, en MBO'ers dom. Terwijl dat zeer zeker niet zo is. Natuurlijk zal er wel een verschil zijn in niveau, maar dat is zeker niet zo groot als dat de bedrijven en scholen dat schetsen. Tenminste, dat vind ik. :)

Anyways, bedankt voor het antwoorden van mijn vragen :)
pi_102261196
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:58 schreef Chapelle het volgende:
Morgen een Mini clubman rijden, kijken of dat leuk rijdt :)
Mini rijdt erg lekker, zeker wanneer je de S of D hebt ^O^ . Die Clubman is trouwens echt een gave auto naar mijn mening dan ;).
pi_102261377
Alvast 1 ritje voor morgen, met een Polo naar Almere.
pi_102261671
Ik moet morgen gewoon naar school. Voor 20 minuten. Van 11.30 tot 11.50 :'(
Waarschijnlijk te laat om daarna iets te krijgen, maar ik bel morgen wel even denk ik.
pi_102261687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Ik had al het vermoeden dat het een dergelijke beredenering zou zijn, aangezien ik zelf ook van mening men dat het gros van de mensen die ik tegenkom op mijn MBO-school over het algemeen ronduit asociaal gedrag vertonen en de meest belachelijke dingen uitspoken wanneer zij achter het stuur van een auto kruipen.

Toch vind ik het erg oneerlijk ten opzichte van de groep MBO'ers die zichzelf wél representatief kunnen gedragen, zowel tegenover bedrijven als op de weg. Zijn er - voor zover jullie weten - uitzonderingen, die eventueel een langere proefperiode of een zwaardere in-test hebben?

[..]

HBO'ers zijn inderdaad serieuzer, maar ook dat gaat niet op in alle gevallen. Net zoals er op het MBO ook genoeg serieuze MBO'ers zijn.

Daarnaast vind ik jouw punt wat betreft slimheid een beetje kort door de bocht hier neergezet. Wat ik hier eigenlijk uit opmaak is dat HBO'ers slim zijn, en MBO'ers dom. Terwijl dat zeer zeker niet zo is. Natuurlijk zal er wel een verschil zijn in niveau, maar dat is zeker niet zo groot als dat de bedrijven en scholen dat schetsen. Tenminste, dat vind ik. :)

Anyways, bedankt voor het antwoorden van mijn vragen :)
Representatieve MBO'ers zullen er zijn, genoeg zelfs. Het punt is dat Easyway wat garandeerd aan bedrijven die gebruik maken van de diensten, namelijk: transporteurs van minimaal HBO niveau en dus representatief (aldus de redenatie). Het is hetzelfde als vaak gevraagd wordt met de rijbewijsperiode: je moet minimaal 6 maanden je rijbewijs hebben om te werken voor Easyway. Er zullen zat studenten zijn die na 2 maanden beter kunnen rijden dan anderen na 11 maanden, het punt is dat Easyway garandeert dat de studenten rijervaring hebben. Dan begin je niet zoveel met individuele gevallen, hoe frusterend dat ook is/kan zijn ;)
pi_102261881
En nog een tweede ritje, met een Partner van Amsterdam naar Lichtevoorde.
pi_102262983
Vriend van me whatsapped me net:

Jo, rijtest ging goed, zit nu achter in de BMW.

Haha binnenkort een nieuwe collega erbij denk ik.
pi_102263099
Even een vraag voor mensen bij AR. Ik heb hier een brutosalaris indicatie voor me. Groeit je loon van 19-21 helemaal niet in tegenstelling tot easyway?
pi_102263512
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:11 schreef RTS91 het volgende:
Alvast 1 ritje voor morgen, met een Polo naar Almere.
Een zilveren? :P

[ Bericht 1% gewijzigd door -tape- op 22-09-2011 16:35:56 ]
pi_102263569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:25 schreef -tape- het volgende:

[..]

Een zilveren? :P
Nee niet zilver.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 22-09-2011 17:22:52 ]
pi_102263573
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:12 schreef JMagus het volgende:
Even een vraag voor mensen bij AR. Ik heb hier een brutosalaris indicatie voor me. Groeit je loon van 19-21 helemaal niet in tegenstelling tot easyway?
Ik zal het als ik thuis ben even voor je uitzoeken. Volgens mij wel namelijk!
pi_102263609
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:25 schreef -tape- het volgende:

[..]

Een zilveren?
Iets met klantnamen.. ;)
pi_102263621
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Nee niet zilver.
Ohh.. Ik had dinsdag een ritje in een Polo naar Almere, maar die ging niet door. (Hier kwam ik pas achter op het ophaaladres :'))

quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:28 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Iets met klantnamen.. ;)
Oh :@ Excuus, als je het niet had gequote had ik het weggehaald :P
pi_102263764
Geregeld ;)
pi_102263865
Ik ga ander werk zoeken. Ik kan nog maar 1 dag per week en zelfs die ene dag plannen ze me niet in.
#26 || Luciano da Silva
pi_102264120
Net gebeld voor werk, er was een rit vanuit Amsterdam wou hij hem bevestigen; net ingenomen door iemand anders. :(

Toch niet iemand hier net gebeld he? >:)

Dan maar afwachten morgen, hij heeft mijn naam genoteerd dus ben wel de first-in-line.
pi_102264439
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga ander werk zoeken. Ik kan nog maar 1 dag per week en zelfs die ene dag plannen ze me niet in.
En mij wel. Ga eens lief doen. :*
pi_102265158
2 ritjes morgen, Geldrop - Nijmegen en Doetinchem - Raamsdonksveer.
pi_102266118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:12 schreef JMagus het volgende:
Heb het even nagezocht, en je hebt gelijk inderdaad!
pi_102266272
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Heb het even nagezocht, en je hebt gelijk inderdaad!
Hij heeft gelijk; Als je 21 bent verdien je alsnog 6,10?
pi_102266969
quote:
ik heb hetzelfde ... maar wat voor werk kan hier aan tippen :P
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_102267010
quote:
Valt wel mee toch? Ik ben dit semester alleen op maandag beschikbaar, en tot nu toe heb ik alle maandagen werk gehad. Ik heb wel de indruk dat het op vrijdag meestal rustiger is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 18:01:35 ]
pi_102267200
Ik kreeg CE ervoor, en toen maar even uitgelegd dat ik dit niet echt tof vond. Ze zei dat het aan werk niet ontbrak, maar dat de planning waarschijnlijk niet echt op let ofzo. Ze ging proberen mij volgende week sowieso in te plannen op de vrijdag.

Maandag heb ik één stompzinnig HC, dus ik denk dat ik die maar ga skippen om te werken. Dinsdag heb ik slipcursus, niet via EW overigens.
#26 || Luciano da Silva
pi_102267679
goedemiddag allemaal,

ik heb morgen om half 2 die rijtest bij easyway. Nou moet ik een drietal routes voorbereiden, mijn vraag is nu, hoe zien ze dit voorbereiden? In hoeverre moet je de route kennen?

Hoor graag van een van de meer ervaren prive-chauffeurs.

bedankt
pi_102267803
Voor zover ik weet ga je een van die routes rijden en krijg je van tevoren (dus waarschijnlijk nu al) te horen welke dat is, check je uitnodiging voor sollicitatie nog even. Waarschijnlijk staat het daar in.
Je rijdt de route alleen of met nog een andere sollicitant en het is de bedoeling dat je de route rijdt zonder hulpmiddelen en uit je hoofd. Als je met zijn tweeën bent rijdt ieder de helft van de route.

Ik kreeg net een e-mail dat er veel werk is voor volgende week, nu heb ik helaas veel colleges (wellicht skipbaar) en kan ik geen enkele hele dag. Heb daarom maar iedere avond beschikbaar gezet, we zien wel wat we krijgen.

Vanavond iig een kort ritje met een 530D. Geen straf in ieder geval :)
pi_102267896
uit je hoofd dus? Daar ging ik al vanuit maar goed hopen dat ik erin krijg nog voor morgen!
pi_102267953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef BetweenTheRays het volgende:
uit je hoofd.
Succes! Komt wel goed, bij mij gaf de instructeur ook nog een keer een aanwijzing toen hij dacht dat ik een afslag ging missen (wat niet zo was).
pi_102268342
Morgen een enkeltje Capelle a/d Ijssel - Amsterdam, ze zouden bellen als er nog wat was. Is toch alweer mijn 3e dag werk op rij, dus mij hoor je niet klagen.
pi_102268497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg CE ervoor, en toen maar even uitgelegd dat ik dit niet echt tof vond. Ze zei dat het aan werk niet ontbrak, maar dat de planning waarschijnlijk niet echt op let ofzo. Ze ging proberen mij volgende week sowieso in te plannen op de vrijdag.

Maandag heb ik één stompzinnig HC, dus ik denk dat ik die maar ga skippen om te werken. Dinsdag heb ik slipcursus, niet via EW overigens.
hmm, da's wel nice om te weten. Ik zit in jouw regio, maar heb de afgelopen twee weken ook geen werk gekregen, terwijl ik ook maar 1 dag in de week beschikbaar ben. Als het aan werk niet ontbreekt mogen ze mij ook wel wat gunnen!
pi_102271694
Nou vandaag toch weer wat meegemaakt... Eerst Wieuwerd - Brunssum, tot zover ging het goed. Maar omdat ik m'n telefoon als navigatie gebruikte, was de batterij in Brunssum leeg. Nou wou het toeval dat in de tweede auto de 12volt plug niet werkte. Ik heb dus van Brunssum naar Almere en daarna in het OV terug naar Leeuwarden zonder telefoon gezeten. Ik was nog gezegend dat er in die tweede auto een navi zat, anders was ik dus mooi de sjaak geweest. Halverwege de 2e rit benzine op. Uiteraard had ik de code van de essocard nog niet, die ik dus ook niet kon opvragen. Zonder overleg dus maar 4 liter getankt... Hopelijk krijg ik het nog terug. Al bij al wel 10 uur gedraaid, mooi dagje!
pi_102274262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou vandaag toch weer wat meegemaakt... Eerst Wieuwerd - Brunssum, tot zover ging het goed. Maar omdat ik m'n telefoon als navigatie gebruikte, was de batterij in Brunssum leeg. Nou wou het toeval dat in de tweede auto de 12volt plug niet werkte. Ik heb dus van Brunssum naar Almere en daarna in het OV terug naar Leeuwarden zonder telefoon gezeten. Ik was nog gezegend dat er in die tweede auto een navi zat, anders was ik dus mooi de sjaak geweest. Halverwege de 2e rit benzine op. Uiteraard had ik de code van de essocard nog niet, die ik dus ook niet kon opvragen. Zonder overleg dus maar 4 liter getankt... Hopelijk krijg ik het nog terug. Al bij al wel 10 uur gedraaid, mooi dagje!
Wijze les voor de volgende keer.. Of een autolader kopen (moet natuurlijk de 12v aansluiting het wel doen). Misschien handig om het toch nog even door te bellen morgen. Volgens mij zetten ze het namelijk in het systeem (soms).

Ik zie een aantal ritten in mijn omgeving.. Ik ga morgen een dagje naar Walibi. Volgende week waarschijnlijk een paar dagen meepakken, iig maandag.
pi_102277266
Laatst ook getankt maar kantoor was nog niet open en ik had haast. Ga het dan later ook niet meer doorbellen, kan er weinig aan veranderen dan :P
pi_102277484
Ohhhh, ik hoop dat het kenteken voor morgen klopt!

Als auto staat er een Ford S-max, maar als ik het kenteken kijk is het een BMW M5.
Uit ervaring weet ik dat de auto vaker klopt dan het kenteken, maar ik houd hoop!

Doe mij maar een M5, Krimpen - Oldenzaal is ook lekker aantal kilometers
pi_102278140
Haha, hoop het voor je!

Zit toch wel een verschil tussen een M5 en die Ford :P
pi_102278582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Fleauris het volgende:
Ohhhh, ik hoop dat het kenteken voor morgen klopt!

Als auto staat er een Ford S-max, maar als ik het kenteken kijk is het een BMW M5.
Uit ervaring weet ik dat de auto vaker klopt dan het kenteken, maar ik houd hoop!

Doe mij maar een M5, Krimpen - Oldenzaal is ook lekker aantal kilometers
Foutjes bij het kenteken zijn in ieder geval sneller gemaakt! Heb nog nooit van een lease M5 gehoord _O- Zou wel mooi zijn.
pi_102278780
Ach, zo'n S-max is ook niet heel verkeerd. Het zou lulliger zijn als er als auto een C1 ofzo staat :D
pi_102278887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, zo'n S-max is ook niet heel verkeerd. Het zou lulliger zijn als er als auto een C1 ofzo staat :D
Daar moest ik laatst 250 kilometer in rijden en ik kreeg hem steeds niet aan de praat omdat er een vet kutte startonderbreker in zat..
pi_102279813
Ik ben daar een keer mee via Duitsland gereden. Prima auto dan hoor :)
Wel een beetje aan de grote kant, maar zolang je niet strak hoeft te parkeren maakt dat weinig uit :P
pi_102284981
Haha ik had ook een keer zo'n kenteken fout, in mijn rit info stond een seat ibiza, kenteken was een S-klasse O+ Maar het was jammer genoeg de Ibiza... Wel een keer gehad dat ik een spoedje kreeg, waar in mijn rit info stond dat ik een Citroen c1 moest rijden. Kwam daar samen met een andere hiker aan toen, zijn kenteken was idd van een c1, maar ik kreeg een Chrysler 300C mee *O*
pi_102285765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Foutjes bij het kenteken zijn in ieder geval sneller gemaakt! Heb nog nooit van een lease M5 gehoord _O- Zou wel mooi zijn.
Moet je niet te snel zeggen, ik heb dus in Almere bij vestigingswerk een S65 AMG door de wasstraat mogen rijden. Sta je als hiker raar te kijken als je die mag transporteren.
Volgens een werknemer daar least die persoon iedere maand voor 2x modaal en doet de auto dan na een jaar weer de deur uit.

Ik zie trouwens in mijn administratie dat ik vanavond mijn 100e rit heb gedaan (incl. vestigingswerkritjes) *O*
Heb een 530D GT mogen rijden, rijdt absoluut fantastich. Maar toch heb ik in het hogere segment liever Audi dan BMW. Mercedes kan ik niet over oordelen, nog nooit in gereden (behalve de Vito ;( )
pi_102287023
Niks gehoord voor morgen, zal na college eens zelf bellen. Wellicht nog een spoedje :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:36:56 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102290105
Nou wellicht heeft mijn gesjeik geholpen. Ik ga vandaag van Wieuwerd naar Heemskerk in een VW Touran.
#26 || Luciano da Silva
pi_102290563
Zit alweer thuis ...
Het was inderdaad de S-max, maar hij was er nog niet.. Dit was niet doorgegeven door de betreffende maatschappij dus ik stond voor niets bij de dealer.. Toch 1 heel uur gewerkt vandaag! Weekend
pi_102292458
Voor niks je bed uitgekomen dus? Altijd kut..
Ik zit de hele dag niks te doen, dus hoop op nog een spoedje..
pi_102292462
Lekker dan! In ieder geval weer 2 biertjes verdiend.
Ik ben vanmorgen om half 10 al gebeld voor maandag. Kort avondritje, niet veel bijzonder verwacht ik. Toch wel weer een beetje uurtjes sprokkelen bij gebrek aan hele dagen werken.
pi_102293715
Oke.. vreemd. Ben net gebeld door AR of ik zondag van 9 tot 2 kan werken. Oke, geen probleem; dus ik verwachtte een rit tussen die tijden, maar wat schetst mijn verbazing: er staat helemaal niks over in de ritinfo. Geen auto o.i.d.. Is dit dan gewoon werk op locatie? Het is in Amsterdam trouwens.
pi_102293821
Er is echt helemaal niks te doen bij de gele in Almere. Parkeerde er net als tweede mijn auto. Wel een of andere introductiedag van de Opel Ampera.
pi_102293984
Heb een vraag. Gister dus m'n eerste dag gehad maar ik ben vergeten of ik die transportformulieren nou mee moet sturen met de ritbonnen of gelijk in moet sturen. Alle klanten hebben uiteraard een kopie gekregen.
pi_102294233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef -tape- het volgende:
Oke.. vreemd. Ben net gebeld door AR of ik zondag van 9 tot 2 kan werken. Oke, geen probleem; dus ik verwachtte een rit tussen die tijden, maar wat schetst mijn verbazing: er staat helemaal niks over in de ritinfo. Geen auto o.i.d.. Is dit dan gewoon werk op locatie? Het is in Amsterdam trouwens.
Ja, dat is dan werk op locatie. Ik werd net ook gebeld. Chill, dacht ik, lekker nog even uren maken vanmiddag :D
Vroegen ze of ik morgen op Schiphol kon werken. Ik heb daar al een paar keer auto's afgeleverd en zag dat er daar echt hard werd gewerkt :') Dus maar afgeslagen. Als er voor vandaag nog iets vrijkomt word ik als eerste gebeld :)
pi_102294366
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:10 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja, dat is dan werk op locatie. Ik werd net ook gebeld. Chill, dacht ik, lekker nog even uren maken vanmiddag :D
Vroegen ze of ik morgen op Schiphol kon werken. Ik heb daar al een paar keer auto's afgeleverd en zag dat er daar echt hard werd gewerkt :') Dus maar afgeslagen. Als er voor vandaag nog iets vrijkomt word ik als eerste gebeld :)
Heb jij wel eens locatiewerk gedaan? Waar bestaat zo iets uit, parkeren e.d.? Ik kan er op zn vroegst 9:03 zijn, 9:01 als ik ga rennen, ivm zondagsregeling. Zal ik dit aan Autoreset laten weten, of gewoon 1 minuut te laat komen en het melden dat dit de snelste optie was?
pi_102294989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:56 schreef RTS91 het volgende:
Er is echt helemaal niks te doen bij de gele in Almere. Parkeerde er net als tweede mijn auto. Wel een of andere introductiedag van de Opel Ampera.
Is dat die met joppie's chick? Want die noem ik eerder blauw :D

Maar goed, ik hoop op werk maandag, Het schijnt druk te worden volgens dat mailtje, dus ik wacht af!
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef -tape- het volgende:

[..]

Heb jij wel eens locatiewerk gedaan? Waar bestaat zo iets uit, parkeren e.d.? Ik kan er op zn vroegst 9:03 zijn, 9:01 als ik ga rennen, ivm zondagsregeling. Zal ik dit aan Autoreset laten weten, of gewoon 1 minuut te laat komen en het melden dat dit de snelste optie was?
Kan je niet om half 9 aankomen?

Trouwens wel veel vestigingswerk dan bij AR, ook in het weekend zo te horen. Geloof dat dat bij EW stukken minder is.
pi_102295119
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is dat die met joppie's chick? Want die noem ik eerder blauw :D

Maar goed, ik hoop op werk maandag, Het schijnt druk te worden volgens dat mailtje, dus ik wacht af!

[..]

Kan je niet om half 9 aankomen?

Trouwens wel veel vestigingswerk dan bij AR, ook in het weekend zo te horen. Geloof dat dat bij EW stukken minder is.
Nee, de eerste trein vanaf Alkmaar-Noord vertrekt pas om 7:35 :)

Wat ik wel kan doen is met de fiets naar Centraal station en dan vanaf daar een trein eerder pakken.. Ach doe ik dat wel, heb een hekel aan te laat komen :N

Dit betekent trouwens ipv 2minuten lopen, 20-25minuten fietsen.
pi_102295137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja, vaak genoeg. Het verschilt heel erg per bedrijf wat je moet doen. Bij de één is het meer koffie drinken, een auto ophalen en weer koffie drinken en bij de ander is het aan de lopende band poetsen. Stuur me even een DM met de naam van het bedrijf, ik ben namelijk ook weleens in Amsterdam geweest ;)
Over het algemeen is het aftanken - door de wasstraat - stofzuigen.
Die minuut te laat maakt echt niks uit, waar ik tot nu toe ben geweest begonnen ze allemaal eerst met een half uur koffie drinken :P
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:08:10 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102299596
Twee ritten voor maandag. Assen - Born in een V50, en daarna Maasbracht - Almere in een 207 SW. Zit nu in de trein terug vanaf Amsterdam. Toch weer uurtje of 7 vandaag.

Toen ik die auto afleverde zei hij: 'zo, nu ga ik eerst eens even een testritje maken.' Dus ik heel subtiel vragen of hij ook langs het station ging, zegt hij: 'ik niet maar mijn collega doet de hele ochtend al niks dus die brengt je wel weg.' Nice.
#26 || Luciano da Silva
pi_102299880
Ik wacht nog, duurt lang!
pi_102302589
Maandag weer twee ritten, octavia naar Amsterdam en een polo naar Deventer. Nu eerst nog 2 uur terug treinen.
pi_102303449
Ik heb nog niks :'( Het was toch zo druk?!
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:35:43 #141
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102304361
Kom dan op MSN als je van je parkeerboete af wilt :')

Afijn, ik werd gebeld. Kenteken van de Volvo was gewijzigd. In plaats van een 2.4D, heb ik nu een 1.6D :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_102307265
Ik heb ook 2 ritten maandag. Een snelle Jetta en een C180.
pi_102317519
Vandaag een mini cooper clubman gereden. Vlot bakkie!
pi_102324174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Moet je niet te snel zeggen, ik heb dus in Almere bij vestigingswerk een S65 AMG door de wasstraat mogen rijden. Sta je als hiker raar te kijken als je die mag transporteren.
Volgens een werknemer daar least die persoon iedere maand voor 2x modaal en doet de auto dan na een jaar weer de deur uit.

Ik zie trouwens in mijn administratie dat ik vanavond mijn 100e rit heb gedaan (incl. vestigingswerkritjes) *O*
Heb een 530D GT mogen rijden, rijdt absoluut fantastich. Maar toch heb ik in het hogere segment liever Audi dan BMW. Mercedes kan ik niet over oordelen, nog nooit in gereden (behalve de Vito ;( )
Ik moest er laatst een Jaguar XF doorheen halen. Kwam ook zon vrachtwagen chauffeurtje met een Porsche Panamera!
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:01:49 #145
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102328165
Die Touran van mij gisteren was wel nice. 150pk en binnen 10 sec naar de 100.
#26 || Luciano da Silva
pi_102330630
Ik zit maandag thuis. Tot zover de drukke week :')
pi_102331302
Zeur niet... ik werk alweer 4 weken niet.
pi_102331326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Als je belt kun je jezelf toch gewoon opgeven voor een rit? Desnoods ga je naar de andere kant van het land om een rit te doen. Bij Autoreset kan ik gewoon aangeven dat het niet uitmaakt vanaf waar ik start, ik reis toch gratis. Dat uurloon wat ik krijg is toch te verwaarlozen.
pi_102331490
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef -tape- het volgende:

[..]

Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Als je belt kun je jezelf toch gewoon opgeven voor een rit? Desnoods ga je naar de andere kant van het land om een rit te doen. Bij Autoreset kan ik gewoon aangeven dat het niet uitmaakt vanaf waar ik start, ik reis toch gratis. Dat uurloon wat ik krijg is toch te verwaarlozen.
Jij bedoelt dat je serieus een x aantal uur onbetaald gaat reizen naar je startadres?

Edit: en volgens mij heb je pas sinds kort je eerste ritje gereden nadat je 2 weken in dienst was en niet was gebeld.. Wacht maar af.. Ook jij gaat binnen de kortste keren een aantal dagen thuiszitten. Neem aan dat AR het werd ook evenredig probeert te verdelen en dan maakt het geen zak uit of jij wel of niet voor spek en bonen naar de andere kant van het land wil gaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mallet op 24-09-2011 14:53:08 ]
pi_102331764
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Omdat je niet gebeld wordt of omdat je nooit een hele dag beschikbaar bent? :D
pi_102331863
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat je serieus een x aantal uur onbetaald gaat reizen naar je startadres?

Edit: en volgens mij heb je pas sinds kort je eerste ritje gereden nadat je 2 weken in dienst was en niet was gebeld.. Wacht maar af.. Ook jij gaat binnen de kortste keren een aantal dagen thuiszitten. Neem aan dat AR het werd ook evenredig probeert te verdelen en dan maakt het geen zak uit of jij wel of niet voor spek en bonen naar de andere kant van het land wil gaan.
Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.
pi_102331970
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef -tape- het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.
Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:11:00 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102332052
In geval van drukte maakt het ze echt niet meer uit wie waar woont. Tijdje terug was het belachelijk druk en had ik eigenlijk als laatste rit naar Alkmaar gehad, maar toen kwam er nog weer een spoedrit bij waardoor ik terug naar Groningen kon. Eerst dacht ik: kut daar gaat mijn Audi A4, maar toen kreeg ik een hagelnieuwe Peugeot 508 SW met 3km op de teller ervoor terug O+
#26 || Luciano da Silva
pi_102332090
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.
Klopt, maar (letterlijke woorden van een planner;) hoe sneller je de ritjes afhandelt, hoe groter je goodwill wordt. Tuurlijk als het rustig is zullen ze het niet doen, maar bij Autoreset is dat volgens mij niet het geval waardoor je altijd wel ritjes aan kan vragen. En natuurlijk wat joppie_saus ( :') ) hierboven zegt, als het druk is, kunnen ze alle personeel wel gebruiken :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:14:01 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102332109
Vanwaar die ' :') ' ?
#26 || Luciano da Silva
pi_102332160
Ik mag jou niet echt }:|
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:17:14 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102332184
Kom dat dan eerst onderbouwen, zielig kneusje, voordat je zinloos met smiley's gaat rondstrooien :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102332191
Wacht even, dan pak ik even wat popcorn en een biertje :9
pi_102332273
Wat een onzin, gewoon kappen en ontopic?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_102332422
Ik ga dit niet in dit topic zetten, maar je hebt een PM. :W

Ontopic inderdaad.

SPOILER
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:48:24 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102334458
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wat een onzin, gewoon kappen en ontopic?
En wat kom jij hier opeens doen dan :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102334632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich mee :')!
pi_102334964
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Omdat je niet gebeld wordt of omdat je nooit een hele dag beschikbaar bent? :D
Dit laatste dus. ;) Hahah!
pi_102335058
Wow, doe rustig aan bitches. :P

Het is hier altijd zo vredig. Laat het dan ook zo. :)

Hoewel...
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dit.
pi_102335181
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dit laatste dus. ;) Hahah!
Ik ben dus wel een hele dag beschikbaar maar word ook niet gebeld, da's nog erger!
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

En dit ook wel ja :D
pi_102336919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
In geval van drukte maakt het ze echt niet meer uit wie waar woont. Tijdje terug was het belachelijk druk en had ik eigenlijk als laatste rit naar Alkmaar gehad, maar toen kwam er nog weer een spoedrit bij waardoor ik terug naar Groningen kon. Eerst dacht ik: kut daar gaat mijn Audi A4, maar toen kreeg ik een hagelnieuwe Peugeot 508 SW met 3km op de teller ervoor terug O+
Ik heb onlangs ook een 508 SW gereden, fijne auto!
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:22:33 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102339840
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102339960
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond :')
Ach dat is nog minder erg dan ik laatst had.

Echt zo'n populair figuurtje, vroeg hij of er nog meer kleuren stonden in Groningen. Want op een of andere manier wist hij dat er meer kleuren van hetzelfde type auto hadden moeten staan en hij had liever geen zilvergrijze.

Weet ik veel wat er allemaal stond, en daarbij heb ik geen keuze wat ik meeneem :') Wat boeit een kleur ook voor een huurauto.

Laatste tijd heb ik een aantal keer een Peugeot 5008 gehad, rijdt ook heerlijk.
pi_102348881
Hahaha ja leuk dat soort dingen. Moest een keer een witte Opel Insignia afleveren bij een mevrouw. Kom ik daar aan, had ze geen idee van wat voor een auto ze kreeg. Toen ze hem zag schreeuwde ze bijna: 'En ik had nog wel zooo gezegd GEEN witte auto, en GEEN Opel.'
pi_102352551
Ik ga maar eens vertrekken richting Amsterdam. Locatiewerk :Y)
pi_102352781
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaald :) . Ben oa verantwoordelijk voor ons wagenpark. (hebben zo'n 1000 wagens)

Vind het leuk te lezen en soms dingen te herkennen.

Aangezien ik er niet werk post ik niet mee. ;)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 25 september 2011 @ 08:40:15 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102352793
Oke. Waar werk je dan precies?
#26 || Luciano da Silva
pi_102353143
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaald :) . Ben oa verantwoordelijk voor ons wagenpark. (hebben zo'n 1000 wagens)

Vind het leuk te lezen en soms dingen te herkennen.

Aangezien ik er niet werk post ik niet mee. ;)
Oke! Ik dacht die komt gewoon even langsfietsen en probeert de boel te sussen :P.

Werken jullie zowel met Easy Way als AutoReset (of de leasemaatschappijen waarmee jullie werken)? En ben je tevreden over de dienstverlening of wat zou er anders moeten? Of is dat ongepast om hier te vragen..
  Moderator zondag 25 september 2011 @ 09:56:59 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_102353351
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:40 schreef joppie_saus het volgende:
Oke. Waar werk je dan precies?
Noordhorn denk ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_102354674
Rustig baantje hier hoor.. Beetje auto's wassen/aftanken. Allemaal redelijke nieuwe auto's die zo goed als nieuw zijn. Relaxte gozer waar ik mee moet werken. Meisje achter de balie ziet er ook wel goed uit :).

Ook wist hij mij te vertellen dat AR 150procent toeslag uitbetaald op zondagen en 125 op zaterdag. :d
pi_102355142
150% uitbetaald of 150% toeslag? Dat eerste is niet heel bijzonder, dat laatste zou goed cashen zijn :P
pi_102357812
Uitbetaald :P Nouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan :)
pi_102358576
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
Uitbetaald :P Nouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan :)
Maar waarom op zondag denk ik dan..
pi_102358943
Het is hier best druk, als ik hier niet was geweest dan was het een zooitje denk ik :P
pi_102362710
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt :?
pi_102372495
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef -tape- het volgende:
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt :?
Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
pi_102372796
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen. :7 Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
pi_102377255
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen. :7 Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen ;)
pi_102379774
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen ;)
Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man :P
pi_102380316
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef -tape- het volgende:

[..]

Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man :P
Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus? ;)
pi_102380870
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus? ;)
Ja ideaal, echt relaxt om daar te werken ik zou het volgende week zo weer doen. Het werk bestond uit het wassen (in hun eigen wasstraatje, binnen in de garage) en het daarna stofzuigen/poetsen van de binnenkant. Dit was allemaal erg oppervlakkig, de auto moest er gewoon zo uitzien alsof je hem zelf mee zou willen nemen, dus geen kruimeltjes of stukjes plastic/eten o.i.d.. Daarna moest je ze parkeren op klasse-volgorde, de auto's waren al geklasseerd dat was dus niet echt lastig. Ook het aftanken ging perfect, aangezien ze ook hun eigen benzinepomp hadden in de garage.

Je leert goed parkeren omdat je met heel veel verschillende auto's in kleine ruimte de auto's heel dicht op elkaar moest parkeren (leve de sensoren :P). Daarnaast waren beide (tijdelijke) collega's echt heel relaxt. Doordeweeks bestaat het werk daar uit auto's van en naar Schiphol rijden, dat zou ik ook zeker niet afslaan als ik daarvoor gebeld werd.

Alle auto's hadden <40k gereden dus allemaal erg nieuw, sommige zelfs <5k. Zo leer je allemaal verschillende soorten auto's rijden en kan je je ook nog eens goed oriënteren op auto's voor eigen gebruik :) Zo is mij de nieuwe Opel Insignia echt heel goed bevallen, terwijl ik er nooit bij zou komen om een Opel aan te schaffen.
pi_102383263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
pi_102390074
En een spoedje. Spijkenisse - Houten met een gloednieuwe Ford Galaxy 1.6 Turbo.
  maandag 26 september 2011 @ 12:28:39 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102394193
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
Ja dat indd, en alles electrisch ook nog. Nieuwprijs was bijna 64k afgaande op de BPM :')

Maar ze had eerst een Scenic, en vond al die vakjes wel handig. Tja, dat heeft een 508 niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_102396216
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen :)
pi_102397460
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Panthera. het volgende:
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen :)
Toevallig een Houten - Arnhem? :D Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken :P

Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
pi_102398657
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
Gevalletje zonde van je dag dus? :(
pi_102399409
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Gevalletje zonde van je dag dus? :(
Beetje wel, hoewel ik wel betaald krijg natuurlijk en anders zou ik thuis een beetje hebben zitten niksen :P
pi_102399533
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.

Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen. :)
pi_102401485
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto :P
  maandag 26 september 2011 @ 16:18:02 #196
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_102401732
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef dery1990 het volgende:
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.

Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen. :)
Easyway neem ik aan? Vind het wel raar dat ze dan zeggen dat ze eerst naar de wachtlijst kijken. Want ik ga geen nieuwe sollicitatie opsturen als ik volgens hen nog op de wachtlijst sta, maar als ze ondertussen wel nieuwe sollicitanten direct uitnodigen vind ik dat een beetje krom. Neem dan geen wachtlijst en zeg gewoon dat je niemand nodig hebt.
adviseren WC_Schaap
pi_102402326
Tja je weet het niet he.. Sowieso is het niet direct uitnodigen, want hij zegt dat hij een paar weken geleden heeft gesolliciteerd. Daarnaast kan ook de leeftijd een rol spelen, hoe jonger hoe beter he.
pi_102405174
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
pi_102405455
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef -tape- het volgende:
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto :P
Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
pi_102405860
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
Ze zouden mij bellen zeiden ze, niet gebeld. Dus ik belde rond een uurtje of 4 en toen waren ze nog niet begonnen. Ben nu nog steeds niet gebeld.. ach anders bel ik morgenochtend wel, er is vast wel wat :)
pi_102405993
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:45 schreef RangeRover het volgende:
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
Done :P
pi_102406231
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Done :P
Ik had hem al een DM gestuurd maar geen reactie.

Vandaag een prima dagje met een Jetta met 170pk en een C-180. Nog meer mensen die in Lelystad een C-klasse hebben opgehaald? Het bedrijf waar ik die van mij haalde had er 9 staan en mijn contactpersoon zei tot straks.. Dus er werden er vast nog meer opgehaald. Rijdt heerlijk. Pas een maandje of 4 oud.

Morgen korte dag. Verwacht om 11:00 al klaar te zijn. Ik bel t.z.t. nog wel even..
pi_102407085
Morgen weer niets.. pff. Vrijdag hopelijk wel eens, heb nu al 3 weken niet gewerkt :P
pi_102407589
Al 3 weken niets van EW gehoord.. Zojuist bij wat andere bedrijven ingeschreven, hopen dat ik daar meer van hoor!
Nee.
pi_102407692
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, Arnhem - Leiden, dus geen dank :P
pi_102408849
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef roflkartoffel het volgende:
Morgen weer niets.. pff. Vrijdag hopelijk wel eens, heb nu al 3 weken niet gewerkt :P
Help me even herinneren.. Ben jij een EWer of ARer? Bij EW moet je echt gewoon zelf gaan bellen.. Even over die drempel heen en gewoon doorgeven dat je graag wilt werken, dat helpt echt.
pi_102416313
EWer.... kameraad van mij belde idd en kreeg werk, dus volgende keer zal ik dat ook eens proberen :) thanks
pi_102416641
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef roflkartoffel het volgende:
EWer.... kameraad van mij belde idd en kreeg werk, dus volgende keer zal ik dat ook eens proberen :) thanks
Ja gewoon doen. Ik heb vandaag gewerkt en rond 16:00 dacht ik.. Ach ik bel gewoon voor morgen en ik heb werk. That's the easy way.. :P.
  maandag 26 september 2011 @ 21:51:09 #209
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_102417132
Nou misschien dan maar geen student chauffeur voor mij, ben net gebeld en heb donderdag een sollicitatiegesprek voor taxichauffeur :)
adviseren WC_Schaap
pi_102420250
Dat was me een avondje zeg. Twee stremmingen op een treintraject van 40 minuten. Bij elkaar 15 minuten via het noodnummer met M gebeld, maar we zijn weer thuis en de klant is tevreden :)
  maandag 26 september 2011 @ 23:47:34 #211
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102422917
Vandaag een olijfgroen metallic Volvo V50 gehad met wit leder interieur en dikke sportvelgen. Weet niet wie de ex-rijder was, maar die had wel smaak :9~
#26 || Luciano da Silva
pi_102423297
En dan zeker een 1.6D erin :7
pi_102427568
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik antwoord alvast maar ff want ik weet het.. Een 1.6 D idd hehe..
pi_102429395
zou iemand mij ff het hiker telefoonnummer kunnen pm'en. M'n telefoon is gejat en ik kan opeens niet meer inloggen bij easyway.
pi_102429836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:18 schreef warchaser44 het volgende:
zou iemand mij ff het hiker telefoonnummer kunnen pm'en. M'n telefoon is gejat en ik kan opeens niet meer inloggen bij easyway.
PM...

Maar je kon hem toch ook op de EW site vinden??
pi_102431047
Net gebeld voor een ritje van Warmenhuizen naar Rozenburg (Amsterdam/Schiphol). Opel Corsa 2011, nog nooit in gereden dus ben benieuwd.

Heb trouwens OpWeg Navigatie van KPN gedownload (1e week gratischhh) en dat werkt echt perfect, duidelijk en precieze manier van navigeren. Bedankt voor de tip :7 :*
pi_102431245
Pff, ik dacht heb geen ritje vandaag dus kan lekker uitslapen.. hierdoro een spoedje gemist |:(
pi_102432221
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef roflkartoffel het volgende:
Pff, ik dacht heb geen ritje vandaag dus kan lekker uitslapen.. hierdoro een spoedje gemist |:(
Dat is niet slim idd. Als je voortaan geen spoedje wil moet je gewoon je beschikbaarheid aanpassen en anders dus de telefoon naast je kussen leggen. Ik ben al zovaak wakkergebeld voor spoedjes, ben de tel kwijt.

Ik ben weer onderweg naar huis.. Redelijk korte rit in zo'n valse 1.6 Astra Station met een vieze Wunderbaum erin.
pi_102432868
Heb het gemerkt idd :P Ga dat voortaan ook maar doen. De afgelopen keren op een 'vrije' dag niet gebeld dus vandaar dat ik er van uit ging dat het vandaag ook niet gebeurde. Ach ja. Vrijdag mag ik de schade vast inhalen ;)
pi_102434026
Nou, ik werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje. Had geen idee wat er gebeurde, dacht eerst dat het de wekker was maar toen hoorde ik opeens hallo hallo en zei ik maar wat terug :P
pi_102434833
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Panthera. het volgende:
Nou, ik werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje. Had geen idee wat er gebeurde, dacht eerst dat het de wekker was maar toen hoorde ik opeens hallo hallo en zei ik maar wat terug :P
Hahaha ja lekker is dat he.. Als je helemaal van de kaart bent.. Ik heb ook wel eens gezegd van.. Wacht ff ik moet ff wakker worden hehe.
pi_102435098
Zo, vandaag mn eerste twee ritten gehad! Eerst van amsterdam naar rotterdam en toen van capelle ad ijssel naar almere. Eerst in een polo bluemotion met 16000 op de teller en daarna een Audi A3 met 190000km. Heel bizar om te merken dat die Audi nog rijdt als nieuw en veeeel beter dan die k*tpolo :p alles verliep probleemloos. Ov aansluitingen waren OK. Nu in de trein terug :)
pi_102436123
Goed om te horen! Ook met de formulieren alles goed gegaan?

Ik mag morgen weer lekker bijna het klokje rond chauffeuren :) Ongeveer 240 km rijden in een 528i en lekker wat wachttijd tussendoor. Prima dagje :) Kreeg ook nog een mailtje over een leuk project vrijdagavond. Zou leuk zijn als ik daarvoor ingezet word.

trouwens: mensen die op FB om ritten vragen :')

[ Bericht 15% gewijzigd door BetweenTheRays op 27-09-2011 14:12:13 ]
pi_102437516
Zo net de auto (Opel corsa 20k op teller) afgleverd, nu op schiphol de trein pakken. Ging voorspoedig :) Vond de auto niet echt lekker rijden eerlijk gezegd. Achja, ze hadden me hard nodig en ik had niet veel te doen. Wel raar, ik heb schade genoteerd alleen bedrijf X vond het niet nodig het AR-formulier in te nemen.. Nouja dat is dan maar hun eigen probleem. Auto had namelijk schade waar de huurder niks van wist.

OpWeg nu echt goed kunnen testen trouwens en het is echt ideaal.
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:06:39 #225
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102438639
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, dat wel. Maar ik vond hem vlot zat eigenlijk.
#26 || Luciano da Silva
pi_102438720
Zo nu weer op weg naar huis. Net klaar met drie ritjes: Sassenheim - Almere in een nieuwe Hyundai i40, Almere - Meerkerk (snelweglocatie) in een BMW 118i en Leerdam - Leiden in een VW Golf 6 (1.2 TSI). Ook nog even gebeld of er nog een ritje was maar er was (nog) niks helaas.
pi_102438838
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja, dat wel. Maar ik vond hem vlot zat eigenlijk.
Valt me nog mee dan. Ik had het een keer met een Vectra. Helemaal volgehangen met alle opties: leer, houtinleg, climate, navi, stoelverwarming etc. etc. Maar dan lepelen ze er een of andere grasmaaiermotor in en dat ding was niet vooruit te branden :')
pi_102439172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef RangeRover het volgende:
Zo nu weer op weg naar huis. Net klaar met drie ritjes: Sassenheim - Almere in een nieuwe Hyundai i40, Almere - Meerkerk (snelweglocatie) in een BMW 118i en Leerdam - Leiden in een VW Golf 6 (1.2 TSI). Ook nog even gebeld of er nog een ritje was maar er was (nog) niks helaas.
Hoe laat was je in Meerkerk, vlak voor 12 :o Ik liep daar weg en toen heb ik hallo gezegd tegen iemand met een BMW 1.
pi_102439392
Soms zijn hikers echt van die contactgestoorde mensen.. Kom ik er een tegen.. Kan er net hallo vanaf en vervolgens schieten ze er vandoor als een zilvervisje.. Kwam gisteren in Almere een hiker tegen die ik echt al een keer of 4 ben tegengekomen maar nog steeds snel hallo en er vandoor..

Ik stond te wachten op de 10.. Maar blijkbaar was hij te laat (of te vroeg) waardoor hij van het bord af sprong.. De volgende zou dus pas weer over 18 min. komen ofzo.. Die andere hiker zag dat waarschijnlijk want die kwam later aanlopen en liep meteen langs mij richting Walt Disneyplantsoen.. Ik er maar achteraan want toen zag ik het bord dus ook.. Lekker vriendelijk dat je iemand daar ff op wijst.. Not.
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:27:03 #230
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102439476
Die nieuwe digitale borden zijn leuk hoor daar, not. Ze hebben twee omgewisseld, waardoor ri. Hilversum en Amsterdam nu bij de verkeerde bushalte staan.
#26 || Luciano da Silva
pi_102440790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Mallet het volgende:
Soms zijn hikers echt van die contactgestoorde mensen.. Kom ik er een tegen.. Kan er net hallo vanaf en vervolgens schieten ze er vandoor als een zilvervisje.. Kwam gisteren in Almere een hiker tegen die ik echt al een keer of 4 ben tegengekomen maar nog steeds snel hallo en er vandoor..

Ik stond te wachten op de 10.. Maar blijkbaar was hij te laat (of te vroeg) waardoor hij van het bord af sprong.. De volgende zou dus pas weer over 18 min. komen ofzo.. Die andere hiker zag dat waarschijnlijk want die kwam later aanlopen en liep meteen langs mij richting Walt Disneyplantsoen.. Ik er maar achteraan want toen zag ik het bord dus ook.. Lekker vriendelijk dat je iemand daar ff op wijst.. Not.
Haha ik maak het ook vaak mee, vind het altijd wel leuk om een beetje te praten. Ben hojdhopper ook een keer toevallig tegen gekomen in Adam:P
pi_102440948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:00 schreef BAC92 het volgende:

[..]

Haha ik maak het ook vaak mee, vind het altijd wel leuk om een beetje te praten. Ben hojdhopper ook een keer toevallig tegen gekomen in Adam:P
Oh ja ik ook wel hoor.. Maar het moet wel van twee kanten komen, ik ga geen moeite doen om een praatje te maken met mensen met een chagrijnige kop. Ik ben wel eens iemand van het forum spontaan tegengekomen, maar hij is niet meer actief.

Btw waar blijft die uitzinnige gekte van de maandwissel.. Ik hoop toch echt dat ik nog wel een telefoontje krijg. De maandwissel ligt dan wel in het weekend, maar ik had min of meer woe/do/vrij al rekening gehouden met sowieso werk. Dat lange wachten hou ik niet van.
pi_102441379
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2011 14:40 schreef -tape- het volgende:
Zo net de auto (Opel corsa 20k op teller) afgleverd, nu op schiphol de trein pakken. Ging voorspoedig :) Vond de auto niet echt lekker rijden eerlijk gezegd. Achja, ze hadden me hard nodig en ik had niet veel te doen. Wel raar, ik heb schade genoteerd alleen bedrijf X vond het niet nodig het AR-formulier in te nemen.. Nouja dat is dan maar hun eigen probleem. Auto had namelijk schade waar de huurder niks van wist.

OpWeg nu echt goed kunnen testen trouwens en het is echt ideaal.
Dan heb je m zeker bij een verhuurbedrijf ingeleverd, die doen altijd eigen inname met schadecontrole (overigens doet bijna elk bedrijf dat). Die formulieren zijn bijna altijd alleen maar voor die handtekening die erop komt te staan
pi_102442316
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:17 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Dan heb je m zeker bij een verhuurbedrijf ingeleverd, die doen altijd eigen inname met schadecontrole (overigens doet bijna elk bedrijf dat). Die formulieren zijn bijna altijd alleen maar voor die handtekening die erop komt te staan
Ja klopt, een verhuurbedrijf. Toevallig dezelfde als waar ik zondag ook voor gewerkt heb, maar dan een andere vestiging. Ik zit trouwens wel echt te wachten totdat ik een keer een dikke-dikke auto mag rijden :9~ Misschien me toch maar opgeven voor PC.. :@
pi_102443095
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja klopt, een verhuurbedrijf. Toevallig dezelfde als waar ik zondag ook voor gewerkt heb, maar dan een andere vestiging. Ik zit trouwens wel echt te wachten totdat ik een keer een dikke-dikke auto mag rijden :9~ Misschien me toch maar opgeven voor PC.. :@
Dikke auto´s kan je lang voor wachten. BMW 5 of Audi A6 met vaak de instapmotor zijn wel het grootste wat je realistisch gezien krijgt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:05 schreef Mallet het volgende:

[..]

Oh ja ik ook wel hoor.. Maar het moet wel van twee kanten komen, ik ga geen moeite doen om een praatje te maken met mensen met een chagrijnige kop. Ik ben wel eens iemand van het forum spontaan tegengekomen, maar hij is niet meer actief.

Btw waar blijft die uitzinnige gekte van de maandwissel.. Ik hoop toch echt dat ik nog wel een telefoontje krijg. De maandwissel ligt dan wel in het weekend, maar ik had min of meer woe/do/vrij al rekening gehouden met sowieso werk. Dat lange wachten hou ik niet van.
Ach, ik heb ook niet altijd zin in een praatje, ligt er helemaal aan of ik veel zeg :P
pi_102443119
Klinkt als een toffe bijbaan ;) Zodra ik 18 ben snel mijn rijbewijs halen! Woon zelf ook in Breda dus Easyway is om de hoek. :D
pi_102443210
En gebeld voor 2 ritten. Wel weer erg korte allebei.
pi_102443211
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:56 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dikke auto´s kan je lang voor wachten. BMW 5 of Audi A6 met vaak de instapmotor zijn wel het grootste wat je realistisch gezien krijgt.
Ja helaas wel.. En als je zelf een A4 hebt is dat niet eens zo grote stap omhoog ;(

Alleen PC is volgens mij alleen voor 60+ers bij AR..
pi_102443759
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:19 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe laat was je in Meerkerk, vlak voor 12 :o Ik liep daar weg en toen heb ik hallo gezegd tegen iemand met een BMW 1.
Kwart over 10. Was daar met een zilvergrijze maar stond voor het gebouw, wist niet dat ik 'm achter moest neerzetten. Heb ook gedag gezegd tegen iemand van EasyWay (herkende de map)!
pi_102443816
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:13 schreef RangeRover het volgende:

[..]

Kwart over 10. Was daar met een zilvergrijze maar stond voor het gebouw, wist niet dat ik 'm achter moest neerzetten. Heb ook gedag gezegd tegen iemand van EasyWay (herkende de map)!
Dan was het waarschijnlijk iemand die hem weg ging zetten want ik was er kwart voor twaalf.
pi_102443817
Hebben jullie tips voor het sollicitatieproces bij EW? Moet helemaal uit Groningen komen en wil het niet verknallen :D
pi_102443872
Lees de OP is door zou ik zeggen.
pi_102443911
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:15 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dan was het waarschijnlijk iemand die hem weg ging zetten want ik was er kwart voor twaalf.
Herstel was het wel, las op de ritbon de afhaal tijd ipv de afleveringstijd, was er namelijk 10 voor 12 dus dat was ik. Had een donkergrijze broek, blauw overhemd aan en goude rayban aviator.
pi_102444213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:17 schreef RangeRover het volgende:

[..]
en goude rayban aviator.
Als hij die heeft gezien dan heeft hij dichtbij genoeg gestaan me dunkt.
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:34:24 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102444554
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:59 schreef -tape- het volgende:

[..]

En als je zelf een A4 hebt is dat niet eens zo grote stap omhoog ;(
Je papa zeker ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:15 schreef dery1990 het volgende:
Hebben jullie tips voor het sollicitatieproces bij EW? Moet helemaal uit Groningen komen en wil het niet verknallen :D
Slechts vijftien tips in alleen al dit topic. Beetje moeite doen mag ook wel. Zucht.
#26 || Luciano da Silva
pi_102445259
Shit!
Vandaag al om 13u gebeld dat ze 2 ritten voor me hadden morgen, maar zat heel de dag in de bieb, waar ik amper bereik heb. Terwijl ik nog een paar keer even buiten ben geweest. Krijg ik net pas een voicemail daarvan, dus geen mogelijkheid meer op terugbellen.
Klote T-Mobile!
pi_102446048
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:34 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Je papa zeker ;)

Die heeft hem betaald ja, maar die heeft zelf een nieuwe gekocht. Heb de auto gekregen, een A4 uit 2003. Hij rijdt zelf een M3 nu.
pi_102446404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:25 schreef Mallet het volgende:

[..]

Als hij die heeft gezien dan heeft hij dichtbij genoeg gestaan me dunkt.
Ik moest hardop lachen.
pi_102446428
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:18 schreef -tape- het volgende:

[..]

Die heeft hem betaald ja, maar die heeft zelf een nieuwe gekocht. Heb de auto gekregen, een A4 uit 2003. Hij rijdt zelf een M3 nu.
Wat kost je dat nou aan verzekering en wegenbelasting als ik vragen mag? Of wordt dat ook allemaal betaald voor je?
pi_102446481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Mallet het volgende:

[..]

Wat kost je dat nou aan verzekering en wegenbelasting als ik vragen mag? Of wordt dat ook allemaal betaald voor je?
:@

SPOILER
pi_102446582
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef -tape- het volgende:

[..]

:@

SPOILER
Aha. Tja ik vind het wel prettig dat ik zelf schadevrije jaren aan het opbouwen ben.. Of staat hij wel op jouw naam? Ik mocht mijn auto wel op de naam van mijn moeder zetten, maar ik vind het ook geen fijn idee dat wanneer ik een keer schade krijg dat haar premie vervolgens omhoog gaat.. Ik neem liever zelf die verantwoordelijkheid.
pi_102446727
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Mallet het volgende:

[..]

Aha. Tja ik vind het wel prettig dat ik zelf schadevrije jaren aan het opbouwen ben.. Of staat hij wel op jouw naam? Ik mocht mijn auto wel op de naam van mijn moeder zetten, maar ik vind het ook geen fijn idee dat wanneer ik een keer schade krijg dat haar premie vervolgens omhoog gaat.. Ik neem liever zelf die verantwoordelijkheid.
Ja dat is het enige wat een (groot) nadeel is natuurlijk, het niet opbouwen van schadevrije jaren. Nee hij staat op mijn vaders naam, ivm de kosten van de verzekering. Ook kunnen evt boetes (flitsboetes) mijn puntensysteem niet
aantasten :P Ach ik zou het zelf nooit kunnen betalen zo'n auto. Ik ben al per week 60-70 euro aan benzine kwijt, nou doe ik er ook wel alles mee. Enige waar ik hem niet voor gebruik is school, Alkmaar-Diemen 3x per week wordt te duur.

Ach dat ik die jaren niet opbouw weegt niet echt op tegen het rijden in zo'n fantastische bak. Zal wel even een foto zoeken :)

Edit: Op deze foto erg vies, maar vanwege het ontbreken van een fatsoenlijke digitale camera heb ik nooit echt de moeite genomen fatsoenlijke foto's te maken..

SPOILER
Edit2: Over het veroorzaken van ongelukken, mocht de premie omhoog gaan dan zijn de extra kosten voor mij. Dus ik betaal dan maandelijks de verhoging van de premie.

[ Bericht 7% gewijzigd door -tape- op 27-09-2011 18:53:14 ]
pi_102446842
Punten krijg je toch niet bij flitsboetes, kan alleen wanneer je gepakt wordt.

Verder zijn die schadevrije jaren wel jammer, plus ik vind het wel prima om zelf belasting, benzine, aanschaf te betalen. Zo wordt het echt van jezelf en ik leer daardoor wel omgaan met geld.
pi_102447129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef BetweenTheRays het volgende:
Punten krijg je toch niet bij flitsboetes, kan alleen wanneer je gepakt wordt.

Verder zijn die schadevrije jaren wel jammer, plus ik vind het wel prima om zelf belasting, benzine, aanschaf te betalen. Zo wordt het echt van jezelf en ik leer daardoor wel omgaan met geld.
Ja ik heb dat ook hoor.. Ik bedoel het is mijn auto dus ik betaal ervoor.. Hoewel op sommige momenten, zoals vanochtend toen ik instapte en er achter kwam dat mijn buitenspiegel een klap heeft gehad, het wel minder is :P. Is het trouwens toch ook zo dat wanneer je bijvoorbeeld een behoorlijk ongeluk maakt ze een buurtonderzoek in kunnen stellen? En wanneer blijkt dat jij het meeste gebruik maakt van die auto terwijl hij niet op jouw naam staat ze niet uitkeren?
pi_102447440
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja ik heb dat ook hoor.. Ik bedoel het is mijn auto dus ik betaal ervoor.. Hoewel op sommige momenten, zoals vanochtend toen ik instapte en er achter kwam dat mijn buitenspiegel een klap heeft gehad, het wel minder is :P. Is het trouwens toch ook zo dat wanneer je bijvoorbeeld een behoorlijk ongeluk maakt ze een buurtonderzoek in kunnen stellen? En wanneer blijkt dat jij het meeste gebruik maakt van die auto terwijl hij niet op jouw naam staat ze niet uitkeren?
Heb wel eens zoiets gehoord ja, maar zou niet zo snel weten wanneer en waar dat was.
Wie hier studeerde ook alweer recht?
pi_102447525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik zal even de situatie schetsen; (we gaan nu wel erg off-topic). Mijn vader heeft een eigen bedrijf waar hij een auto voor nodig heeft. De Audi was eerst onze enige auto (privé+zakelijk), toen besloot mijn vader om een nieuwe (puur zakelijke) auto te kopen. Dit is een M3 geworden. Toen is de Audi overgeschreven van P+Z naar privé en de BMW zakelijk. Alleen gebruikt mijn vader privé eigenlijk nooit een auto, grote boodschappen e.d. worden met de BMW ( :X ) gedaan doordeweeks. In het weekend doet mijn vader eigenlijk weinig, en wat hij doet doet hij met de BMW. Hierdoor is de Audi naar mij gegaan aangezien mijn vader hem niet gebruikt en mijn moeder te beperkt is om auto te rijden :')

Vakanties worden gedaan met de Audi, alleen vliegen wij (vooral mijn ouders eigenlijk) altijd dus dat valt eigenlijk ook weg. Laatste keer dat er iemand anders als mij in de Audi gezet heeft was mijn vriendin. Mijn vader zat er voor het laatst 4/5 maanden geleden in toen ik net mijn rijbewijs had.

Over dat buurtonderzoek weet ik niks vanaf.. :o Ach grote ongelukken zitten ook in grote hoeken, zullen we maar zeggen. :)

Zullen we het zo weer richting on-topic schoppen?
pi_102451941
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef -tape- het volgende:

[..]

*Lap tekst*

Over dat buurtonderzoek weet ik niks vanaf.. :o Ach grote ongelukken zitten ook in grote hoeken, zullen we maar zeggen. :)

Zullen we het zo weer richting on-topic schoppen?
Ik heb het nog even opgezocht. Het is inderdaad zo dat mocht je een ongeluk maken waarbij zwaargewonden vallen en jij blijkt niet de rechtmatige bestuurder te zijn (hier kunnen ze bijvoorbeeld achter komen door een buurtonderzoek in te stellen), dan pleeg je in feite fraude en kan de verzekeraar besluiten om geen vergoeding uit te keren. In het geval van materiële schade is het misschien niet zo'n ramp, maar bijvoorbeeld bij lichamelijk letsel.. kan je natuurlijk met een enorme schuld opgezadeld worden. Daarnaast lees ik op meerdere pagina's dat het waarschijnlijk is dat je op een zwarte lijst komt te staan en het afsluiten van een autoverzekering erg lastig kan worden.

De vraag is in hoeverre het te bewijzen is dat jij degene bent die het meest in de auto rijdt.. Dus dan zal er uiteindelijk een rechter moeten beslissen (waarschijnlijk m.b.v. een buurtonderzoek).

En zo heel erg off-topic vind ik dit helemaal niet hoor.. Kan helemaal geen kwaad om het hier eens over te hebben in dit topic.. Het is niet nodig dat het altijd alleen maar "lief dagboek" verhalen zijn, aldus mijn bescheiden mening.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:05:27 #258
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102458265
Ik zou het risico niet nemen, met een auto op naam van één van mijn ouders. Mocht je aanrijding krijgen, ben je je leven lang aan het afbetalen.
#26 || Luciano da Silva
pi_102459561
Kan iemand mij ook even het nummer van de hikerlijn dm'en? Mijn telefoon is naar de klote gegaan net...
pi_102460665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef Chapelle het volgende:
Kan iemand mij ook even het nummer van de hikerlijn dm'en? Mijn telefoon is naar de klote gegaan net...
Warchaser vroeg dat op de vorige pagina ook al. Staat toch op de EW site?? :?
pi_102460733
Ja vandaar vroeg ik het hier ook even. Waar precies dan? Kon het net niet vinden.
pi_102460812
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Chapelle het volgende:
Ja vandaar vroeg ik het hier ook even. Waar precies dan? Kon het net niet vinden.
Oh wacht, is algemeen nummer..

>PM
pi_102467198
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Oh wacht, is algemeen nummer..

>PM
Het nummer voor de hikerlijn en het noodnummer staan alleen in de handleiding.
pi_102475202
Blijkt dat je reiskosten niet vergoed krijgt met locatiewerk, in dat geval ga ik dat niet meer doen hoor. Zondag 3,5/4 uur onderweg geweest om 5 uur te werken.

:')
pi_102476827
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef -tape- het volgende:
Blijkt dat je reiskosten niet vergoed krijgt met locatiewerk, in dat geval ga ik dat niet meer doen hoor. Zondag 3,5/4 uur onderweg geweest om 5 uur te werken.

:')
Hoe kom je daar bij? Na het bevestigingsmailtje dat je van Autoreset hebt gekregen kun je gewoon weer online naar je urenlijsten gaan. Daar kun je de tijden wijzigen ;)
pi_102478821
Zijn er al mensen gebeld?
pi_102479034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij? Na het bevestigingsmailtje dat je van Autoreset hebt gekregen kun je gewoon weer online naar je urenlijsten gaan. Daar kun je de tijden wijzigen ;)
Ik had de planning gebelt, ik ontvang wel een mailtje maar niet de mogelijkheid om het in te voeren. Mijn kosten moest ikmailen om die te declareren en mijn reisuren kreeg ik niet uitbhetaald zei de planner. Hoort dit wel zo dan? Dan bel ik ze straks wel opnieuw.. Lijkt me inderdaad ook niet dat je reiskosten niet betaald krijgt.. Hij zei dat je het in het handboek kon lezen.
pi_102479480
Heb toevallig het handboek bij me, er staat niks over dat je ze niet vergoed krijgt.. Er staat dat 'de reikostenregeling anders kan zijn.' Er staat dus niet dat je de reistijden niet krijgt. :x
pi_102479856
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:28 schreef Mallet het volgende:
Zijn er al mensen gebeld?
Ik had vroeg in de middag al gebeld en ze zeiden dat ze heel druk waren met plannen. Dus het komt vast wel ;)
pi_102480023
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ik had vroeg in de middag al gebeld en ze zeiden dat ze heel druk waren met plannen. Dus het komt vast wel ;)
Omdat je graag wilde werken? Hebben ze je al werk gegeven dan?
pi_102480915
Na een tijdje maandag en dinsdag weer beschikbaar. Hopen dat het werkt. :)
pi_102481251
Net met de administratie gebeld, de reisuren worden inderdaad niet vergoed. Krijg wel mijn reiskosten uiteraard, maar het is dus gebruikelijk dat de reisuren niet worden berekend. Nou dit is ook de laatste keer dat ik locatiewerk buiten Alkmaar doe. Beetje kwart voor 7 mijn bed uit gegaan op zondagochtend om pas vanaf 9 uur betaald te krijgen. Ik was 4 uur thuis en betaald tot 2.

Mogen ze dan wel duidelijk aangeven bij het aanbieden van zo'n opdracht. :')
pi_102482377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:40 schreef -tape- het volgende:
Net met de administratie gebeld, de reisuren worden inderdaad niet vergoed. Krijg wel mijn reiskosten uiteraard, maar het is dus gebruikelijk dat de reisuren niet worden berekend. Nou dit is ook de laatste keer dat ik locatiewerk buiten Alkmaar doe. Beetje kwart voor 7 mijn bed uit gegaan op zondagochtend om pas vanaf 9 uur betaald te krijgen. Ik was 4 uur thuis en betaald tot 2.

Mogen ze dan wel duidelijk aangeven bij het aanbieden van zo'n opdracht. :')
Hmm, weten we dat ook weer. Wel schraal eigenlijk..
pi_102483347
Mja, maar dat weet je als je voor deze functie gaat.

Gister vergeten mn beschikbaarheid van vandaag te wijzigen, daardoor gebeld terwijl ik niet kon. Dan zeg je van, ja, ik kan wel na 11 uur, maar krijg je niks meer te horen. Zal wel aan de regio liggen dan.
pi_102483501
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:49 schreef Jorian29 het volgende:
Mja, maar dat weet je als je voor deze functie gaat.

Gister vergeten mn beschikbaarheid van vandaag te wijzigen, daardoor gebeld terwijl ik niet kon. Dan zeg je van, ja, ik kan wel na 11 uur, maar krijg je niks meer te horen. Zal wel aan de regio liggen dan.
Ik ben niet gebeld voor morgen, balen man. Vandaag ook al thuis gezeten. Misschien morgen nog een spoedje.. Het is tenslotte eind v/d maand dus de kans is wellicht wat groter. Anders vrijdag als laatste dag en dan ff 2 weken geen tijd meer.
pi_102485541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 16:03 schreef Mallet het volgende:

[..]

Omdat je graag wilde werken? Hebben ze je al werk gegeven dan?
Ja, maar ondanks dat ben ik niet gebeld...
pi_102486701
Wat matig van die reisuren bij AR :') Waarschijnlijk zeggen ze het niet van tevoren omdat dan niemand meer wil.

Ik zit betaald aan het strand. 4 uur wachttijd doden :)
pi_102487585
Sowieso, vestigingswerk op zondag?! Daar heb ik bij EW nog nooit van gehoord.
pi_102492964
Vandaag al gebeld voor vrijdag. Gouda -Almere, Almere - Houten en Breukelen - raamsdonksveer. Een passat, punto en een kia rio.
  woensdag 28 september 2011 @ 21:56:08 #280
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102493156
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 19:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Sowieso, vestigingswerk op zondag?! Daar heb ik bij EW nog nooit van gehoord.
Het was ook bij AR :*
#26 || Luciano da Silva
pi_102493359
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:56 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Het was ook bij AR :*
Ik zeg alleen dat ik dat bij EW nog nooit gehoord heb.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:05:16 #282
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102493647
Is goed jonguh. Heb je al geWOBt voor je parkeerprent?
#26 || Luciano da Silva
pi_102493780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:05 schreef joppie_saus het volgende:
Is goed jonguh. Heb je al geWOBt voor je parkeerprent?
Nee, moet nog betalen, deadline die ze gesteld hebben voor betalen is pas ergens volgende maand :D
  woensdag 28 september 2011 @ 22:09:22 #284
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102493902
Ja dwaas. WOBben en betalen laat je gewoon lekker parallel lopen. Dat heeft niks met elkaar te maken. Hoe eerder je die stukken in huis hebt, hoe beter. Daarnaast moet je nu ook al bezwaar aantekenen, anders zijn die zes weken bezwaartermijn voorbij. Je snapt het nog niet helemaal he? :*
#26 || Luciano da Silva
pi_102494022
Ah, ik dacht eerst betalen voordat je alles in werking kan gaan zetten en met betalen van dingen wacht ik doorgaans tot de laatste paar dagen :P
  woensdag 28 september 2011 @ 22:21:51 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102494556
Nee. Zodra je bekeuring (= beschikking) hebt ontvangen, heb je doorgaans zes weken de tijd om bezwaar in te dienen. Die gaan in op de dag van verzending van de beschikking, dus de dagtekening boven aan de brief die je krijgt met daaraan de acceptgiro, en dus niet het briefje achter de ruit.

Dan krijg je het stappenplan:
Beschikking ontvangen?
1. Bezwaar in eerste instantie, zoals dat zo mooi heet, kenbaar maken. In je bezwaar aangeven dat je bezwaar maakt en aangeven dat je de gronden van je bezwaar later toezend (leg ik later uit), en daarom heet het dus ook bezwaar in eerste instantie. Bezwaar stuur je naar de instantie die jou de beschikking heeft toegezonden, AANGETEKEND VERSTUREN IVM TERMIJNEN!

2A. WOB-verzoek sturen naar de instantie die er over gaat, in jou geval Gemeente Rotterdam (of wat is het daar bij die badkuip van jullie) over de plaatsing van de borden. Vraag op welke procedure er aan ten grondslag heeft gelegen, of het besluit rechtmatig tot stand is gekomen en de inwerkingtreding van het besluit en daarmee wanneer het betaald parkeren zijn intrede heeft gedaan of zou moeten doen. Termijn waarbinnen het bestuursorgaan op jou WOB-verzoek moet reageren is vier weken.
2B. Reageert het bestuursorgaan niet binnen vier weken op jou verzoek, dan stel je een nieuwe brief op waarin je aangeeft de termijn met veertien dagen te verlengen (is wettelijk geregeld). Is er dan ook na die veertien dagen nog niet gereageerd, treedt de wet dwangsom in werking. Zij zijn dan verplicht jou dagelijks twintig euro te betalen per dag dat zij niet reageren, en dit bedrag loopt wekelijks op. AANGETEKEND VERSTUREN IVM TERMIJNEN!

3. Bezwaartermijn is zes weken. Daarom, als jij je aan de termijnen houdt en het orgaan waaraan je het WOB-verzoek richt zich ook aan de termijnen houdt, moet je direct je bezwaarschrift in eerste instantie verzenden en ook gelijk het WOB-verzoek. Dan houd je namelijk twee weken over om je gronden te motiveren op basis van de ontvangen stukken. Ook dit aanvullende bezwaarschrift stuur je aangetekend op.

4. Boete betalen uiterlijk één week voor het verstrijken van de bezwaartermijn.

In plaats van aangetekend versturen kan je ook faxen of het verzenden per gewone briefpost. De faxdatum wordt echter niet erkend als officiële verzenddatum waardoor je gezeik kunt krijgen, en briefpost is voor eigen risico. Beter is de stukken langs te brengen om kosten te besparen, aangezien alles toch in Rotterdam zit in jou geval. Maak dan wel een kopie van de eerste pagina van je stukken en vraag hier een ontvangststempel/handtekening op.
#26 || Luciano da Silva
pi_102494631
Dan ga ik morgen maar eens betalen en een briefje schrijven :P
  woensdag 28 september 2011 @ 22:24:18 #288
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102494682
O ja, bovenstaand stappenplan geldt ook wanneer je een bekeuring hebt ontvangen voor bijvoorbeeld te hard rijden. In dat geval vraag je via de WOB bij de politie het ijkingsrapport van de flitsinstallatie op, de akte van beëdiging en aanstelling van de dienstdoende agent, de foto en meer van dat soort ongein. Met het ijkrapport kijk je of het flitsapparaat nog wel goedgekeurd was op moment van flitsen en controleer je of het nummer van de flitser overeenkomt met het nummer op je foto. Als dat namelijk niet zo is, is de boete in beginsel ongeldig. Indien de agent niet bevoegd was om te flitsen net zo. Bij de CVOM vraag je het zaakdossier op.

Je zult dan echter wel alles moeten versturen per aangetekende post, omdat je één WOB-verzoek richt aan het CVOM in Utrecht, en één aan het korps waaronder de gemeente valt waarin je de overtreding begaan bent. Dat kan in het geval van EasyWay dus in principe in heel Nederland zijn ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_102494900
Kan je uberhaupt wel WOBben bij bekeuringen die je voor EW krijgt dan? Wat ik hoor altijd dat je alleen een mailtje krijgt dat je een boete hebt en dat het ingehouden wordt van je salaris, maar je krijgt geen beschikking binnen ofzo.
  woensdag 28 september 2011 @ 22:28:49 #290
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102494931
Oh en irritatie, ik stuur je morgen wel even mijn WOB-verzoekje. Je moet namelijk ook even wetsartikelen noemen, staat wel slim.

En onderteken je brief niet met een regenboog, een lamp, koffie en een klok, dan wordt je niet serieus genomen hehe.

Nog één tip voor iedereen: schrijf je bezwaar e.d. altijd uit naam van de kentekenhouder en doe er een machtiging bij, anders is je bezwaar e.d. niet-ontvankelijk en wordt het niet in behandeling genomen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 28 september 2011 @ 22:30:50 #291
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102495033
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Kan je uberhaupt wel WOBben bij bekeuringen die je voor EW krijgt dan? Wat ik hoor altijd dat je alleen een mailtje krijgt dat je een boete hebt en dat het ingehouden wordt van je salaris, maar je krijgt geen beschikking binnen ofzo.
Zolang je niet meer dan 30 te hard rijdt binnen de bebouwde kom (=bibeko) of 40 te hard buiten bebouwde kom (=bubeko), blijft het een M (Wet Mulder) en is je werkgever/leasemij verplicht je de mogelijkheid te geven tot bezwaar. Bovendien, na het betalen van de boete kan je bezwaar indienen mits je maar binnen de termijnen blijft. Als je de termijn gehaald hebt, maakt het niks meer uit hoe lang je er nog over doet.

Enige probleem is het terugkrijgen van je geld als je wint. Dat kon nog wel eens lang duren als het via de leasemij en EW loopt :')

Bij een T (Transactievoorstel) gaat het lastiger. Dan moet je je sowieso verantwoorden bij de rechtbank. Maar dan praat je over meer dan 40 te hard op de snelweg en 30 te hard bibeko en ben je niet meer in dienst bij EW mag je aannemen.

Hoe het met een T zit weet ik niet helemaal 100% zeker, ik heb alleen nog maar ervaring met een M, helaas.

Op het forum van flitsservice.nl zitten een aantal mensen die de methodiek tot in de puntjes beheersen en anderen met hun boete's helpen.
#26 || Luciano da Silva
  woensdag 28 september 2011 @ 23:31:31 #292
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_102497939
Morgen eerste rit :P Werd tijd

Iemand nog tips e.d.?:)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_102502620
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 23:31 schreef fusionfake het volgende:
Morgen eerste rit :P Werd tijd

Iemand nog tips e.d.?:)
Rijd je auto niet tegen de vangrail! :D
pi_102503321
Ben net gebeld voor morgen. Eerst van Groningen naar Almere, en dan van Almere naar Amersfoort. Derde rit zijn ze mee bezig, die krijg ik er nog bij. Auto's zijn een Ford S-Max en een BMW 318i.
#26 || Luciano da Silva
pi_102504350
Ik heb morgen ook een net dagje, Audi A1, Audi A3, Volvo V60.
A1 en V60 zijn nieuw, A3 is einde lease
pi_102504521
Gaat snel zo te zien :D Nu ik nog!
pi_102504649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 09:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaat snel zo te zien :D Nu ik nog!
En anders ik wel....................
pi_102504795
Ik werd ook al om 9 uur wakker gebeld. }:|

Morgen 2 ritten, bij de eerste is de route via Duitsland veruit de snelste. Mocht dat nou wel of niet?
pi_102504812
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:04 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik werd ook al om 9 uur wakker gebeld. }:|

Morgen 2 ritten, bij de eerste is de route via Duitsland veruit de snelste. Mocht dat nou wel of niet?
Ja dat mag.
pi_102504821
Ja, via Duitsland mag. Waarheen moet je?

Rico, you've got hotmail ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_102504858
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 10:05 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, via Duitsland mag. Waarheen moet je?

Rico, you've got hotmail ;)
Veendam naar Oldenzaal
EDIT: Maakt iemand anders even een nieuwe aan? Heb ik geen tijd meer voor.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2011 10:07:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')