abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102331863
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:47 schreef Mallet het volgende:

[..]

Jij bedoelt dat je serieus een x aantal uur onbetaald gaat reizen naar je startadres?

Edit: en volgens mij heb je pas sinds kort je eerste ritje gereden nadat je 2 weken in dienst was en niet was gebeld.. Wacht maar af.. Ook jij gaat binnen de kortste keren een aantal dagen thuiszitten. Neem aan dat AR het werd ook evenredig probeert te verdelen en dan maakt het geen zak uit of jij wel of niet voor spek en bonen naar de andere kant van het land wil gaan.
Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.
pi_102331970
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef -tape- het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.
Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:11:00 #153
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102332052
In geval van drukte maakt het ze echt niet meer uit wie waar woont. Tijdje terug was het belachelijk druk en had ik eigenlijk als laatste rit naar Alkmaar gehad, maar toen kwam er nog weer een spoedrit bij waardoor ik terug naar Groningen kon. Eerst dacht ik: kut daar gaat mijn Audi A4, maar toen kreeg ik een hagelnieuwe Peugeot 508 SW met 3km op de teller ervoor terug O+
#26 || Luciano da Silva
pi_102332090
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:06 schreef Mallet het volgende:

[..]

Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.
Klopt, maar (letterlijke woorden van een planner;) hoe sneller je de ritjes afhandelt, hoe groter je goodwill wordt. Tuurlijk als het rustig is zullen ze het niet doen, maar bij Autoreset is dat volgens mij niet het geval waardoor je altijd wel ritjes aan kan vragen. En natuurlijk wat joppie_saus ( :') ) hierboven zegt, als het druk is, kunnen ze alle personeel wel gebruiken :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:14:01 #155
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102332109
Vanwaar die ' :') ' ?
#26 || Luciano da Silva
pi_102332160
Ik mag jou niet echt }:|
  zaterdag 24 september 2011 @ 15:17:14 #157
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102332184
Kom dat dan eerst onderbouwen, zielig kneusje, voordat je zinloos met smiley's gaat rondstrooien :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102332191
Wacht even, dan pak ik even wat popcorn en een biertje :9
pi_102332273
Wat een onzin, gewoon kappen en ontopic?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_102332422
Ik ga dit niet in dit topic zetten, maar je hebt een PM. :W

Ontopic inderdaad.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:48:24 #161
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102334458
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wat een onzin, gewoon kappen en ontopic?
En wat kom jij hier opeens doen dan :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102334632
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich mee :')!
pi_102334964
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Omdat je niet gebeld wordt of omdat je nooit een hele dag beschikbaar bent? :D
Dit laatste dus. ;) Hahah!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_102335058
Wow, doe rustig aan bitches. :P

Het is hier altijd zo vredig. Laat het dan ook zo. :)

Hoewel...
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

Dit.
pi_102335181
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 17:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dit laatste dus. ;) Hahah!
Ik ben dus wel een hele dag beschikbaar maar word ook niet gebeld, da's nog erger!
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:

[..]

En dit ook wel ja :D
pi_102336919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
In geval van drukte maakt het ze echt niet meer uit wie waar woont. Tijdje terug was het belachelijk druk en had ik eigenlijk als laatste rit naar Alkmaar gehad, maar toen kwam er nog weer een spoedrit bij waardoor ik terug naar Groningen kon. Eerst dacht ik: kut daar gaat mijn Audi A4, maar toen kreeg ik een hagelnieuwe Peugeot 508 SW met 3km op de teller ervoor terug O+
Ik heb onlangs ook een 508 SW gereden, fijne auto!
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:22:33 #167
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102339840
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102339960
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond :')
Ach dat is nog minder erg dan ik laatst had.

Echt zo'n populair figuurtje, vroeg hij of er nog meer kleuren stonden in Groningen. Want op een of andere manier wist hij dat er meer kleuren van hetzelfde type auto hadden moeten staan en hij had liever geen zilvergrijze.

Weet ik veel wat er allemaal stond, en daarbij heb ik geen keuze wat ik meeneem :') Wat boeit een kleur ook voor een huurauto.

Laatste tijd heb ik een aantal keer een Peugeot 5008 gehad, rijdt ook heerlijk.
pi_102348881
Hahaha ja leuk dat soort dingen. Moest een keer een witte Opel Insignia afleveren bij een mevrouw. Kom ik daar aan, had ze geen idee van wat voor een auto ze kreeg. Toen ze hem zag schreeuwde ze bijna: 'En ik had nog wel zooo gezegd GEEN witte auto, en GEEN Opel.'
pi_102352551
Ik ga maar eens vertrekken richting Amsterdam. Locatiewerk :Y)
pi_102352781
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaald :) . Ben oa verantwoordelijk voor ons wagenpark. (hebben zo'n 1000 wagens)

Vind het leuk te lezen en soms dingen te herkennen.

Aangezien ik er niet werk post ik niet mee. ;)
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 25 september 2011 @ 08:40:15 #172
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102352793
Oke. Waar werk je dan precies?
#26 || Luciano da Silva
pi_102353143
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaald :) . Ben oa verantwoordelijk voor ons wagenpark. (hebben zo'n 1000 wagens)

Vind het leuk te lezen en soms dingen te herkennen.

Aangezien ik er niet werk post ik niet mee. ;)
Oke! Ik dacht die komt gewoon even langsfietsen en probeert de boel te sussen :P.

Werken jullie zowel met Easy Way als AutoReset (of de leasemaatschappijen waarmee jullie werken)? En ben je tevreden over de dienstverlening of wat zou er anders moeten? Of is dat ongepast om hier te vragen..
  Moderator zondag 25 september 2011 @ 09:56:59 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_102353351
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 08:40 schreef joppie_saus het volgende:
Oke. Waar werk je dan precies?
Noordhorn denk ik
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_102354674
Rustig baantje hier hoor.. Beetje auto's wassen/aftanken. Allemaal redelijke nieuwe auto's die zo goed als nieuw zijn. Relaxte gozer waar ik mee moet werken. Meisje achter de balie ziet er ook wel goed uit :).

Ook wist hij mij te vertellen dat AR 150procent toeslag uitbetaald op zondagen en 125 op zaterdag. :d
pi_102355142
150% uitbetaald of 150% toeslag? Dat eerste is niet heel bijzonder, dat laatste zou goed cashen zijn :P
pi_102357812
Uitbetaald :P Nouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan :)
pi_102358576
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
Uitbetaald :P Nouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan :)
Maar waarom op zondag denk ik dan..
pi_102358943
Het is hier best druk, als ik hier niet was geweest dan was het een zooitje denk ik :P
pi_102362710
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt :?
pi_102372495
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef -tape- het volgende:
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt :?
Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
pi_102372796
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen. :7 Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
pi_102377255
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen. :7 Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen ;)
pi_102379774
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen ;)
Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man :P
pi_102380316
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef -tape- het volgende:

[..]

Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man :P
Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus? ;)
pi_102380870
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus? ;)
Ja ideaal, echt relaxt om daar te werken ik zou het volgende week zo weer doen. Het werk bestond uit het wassen (in hun eigen wasstraatje, binnen in de garage) en het daarna stofzuigen/poetsen van de binnenkant. Dit was allemaal erg oppervlakkig, de auto moest er gewoon zo uitzien alsof je hem zelf mee zou willen nemen, dus geen kruimeltjes of stukjes plastic/eten o.i.d.. Daarna moest je ze parkeren op klasse-volgorde, de auto's waren al geklasseerd dat was dus niet echt lastig. Ook het aftanken ging perfect, aangezien ze ook hun eigen benzinepomp hadden in de garage.

Je leert goed parkeren omdat je met heel veel verschillende auto's in kleine ruimte de auto's heel dicht op elkaar moest parkeren (leve de sensoren :P). Daarnaast waren beide (tijdelijke) collega's echt heel relaxt. Doordeweeks bestaat het werk daar uit auto's van en naar Schiphol rijden, dat zou ik ook zeker niet afslaan als ik daarvoor gebeld werd.

Alle auto's hadden <40k gereden dus allemaal erg nieuw, sommige zelfs <5k. Zo leer je allemaal verschillende soorten auto's rijden en kan je je ook nog eens goed oriënteren op auto's voor eigen gebruik :) Zo is mij de nieuwe Opel Insignia echt heel goed bevallen, terwijl ik er nooit bij zou komen om een Opel aan te schaffen.
pi_102383263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
pi_102390074
En een spoedje. Spijkenisse - Houten met een gloednieuwe Ford Galaxy 1.6 Turbo.
  maandag 26 september 2011 @ 12:28:39 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102394193
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
Ja dat indd, en alles electrisch ook nog. Nieuwprijs was bijna 64k afgaande op de BPM :')

Maar ze had eerst een Scenic, en vond al die vakjes wel handig. Tja, dat heeft een 508 niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_102396216
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen :)
pi_102397460
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Panthera. het volgende:
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen :)
Toevallig een Houten - Arnhem? :D Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken :P

Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
pi_102398657
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
Gevalletje zonde van je dag dus? :(
pi_102399409
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Gevalletje zonde van je dag dus? :(
Beetje wel, hoewel ik wel betaald krijg natuurlijk en anders zou ik thuis een beetje hebben zitten niksen :P
pi_102399533
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.

Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen. :)
pi_102401485
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto :P
  maandag 26 september 2011 @ 16:18:02 #196
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_102401732
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef dery1990 het volgende:
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.

Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen. :)
Easyway neem ik aan? Vind het wel raar dat ze dan zeggen dat ze eerst naar de wachtlijst kijken. Want ik ga geen nieuwe sollicitatie opsturen als ik volgens hen nog op de wachtlijst sta, maar als ze ondertussen wel nieuwe sollicitanten direct uitnodigen vind ik dat een beetje krom. Neem dan geen wachtlijst en zeg gewoon dat je niemand nodig hebt.
adviseren WC_Schaap
pi_102402326
Tja je weet het niet he.. Sowieso is het niet direct uitnodigen, want hij zegt dat hij een paar weken geleden heeft gesolliciteerd. Daarnaast kan ook de leeftijd een rol spelen, hoe jonger hoe beter he.
pi_102405174
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
pi_102405455
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef -tape- het volgende:
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto :P
Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
pi_102405860
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
Ze zouden mij bellen zeiden ze, niet gebeld. Dus ik belde rond een uurtje of 4 en toen waren ze nog niet begonnen. Ben nu nog steeds niet gebeld.. ach anders bel ik morgenochtend wel, er is vast wel wat :)
pi_102405993
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:45 schreef RangeRover het volgende:
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
Done :P
pi_102406231
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Done :P
Ik had hem al een DM gestuurd maar geen reactie.

Vandaag een prima dagje met een Jetta met 170pk en een C-180. Nog meer mensen die in Lelystad een C-klasse hebben opgehaald? Het bedrijf waar ik die van mij haalde had er 9 staan en mijn contactpersoon zei tot straks.. Dus er werden er vast nog meer opgehaald. Rijdt heerlijk. Pas een maandje of 4 oud.

Morgen korte dag. Verwacht om 11:00 al klaar te zijn. Ik bel t.z.t. nog wel even..
pi_102407085
Morgen weer niets.. pff. Vrijdag hopelijk wel eens, heb nu al 3 weken niet gewerkt :P
pi_102407589
Al 3 weken niets van EW gehoord.. Zojuist bij wat andere bedrijven ingeschreven, hopen dat ik daar meer van hoor!
Nee.
pi_102407692
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee, Arnhem - Leiden, dus geen dank :P
pi_102408849
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef roflkartoffel het volgende:
Morgen weer niets.. pff. Vrijdag hopelijk wel eens, heb nu al 3 weken niet gewerkt :P
Help me even herinneren.. Ben jij een EWer of ARer? Bij EW moet je echt gewoon zelf gaan bellen.. Even over die drempel heen en gewoon doorgeven dat je graag wilt werken, dat helpt echt.
pi_102416313
EWer.... kameraad van mij belde idd en kreeg werk, dus volgende keer zal ik dat ook eens proberen :) thanks
pi_102416641
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef roflkartoffel het volgende:
EWer.... kameraad van mij belde idd en kreeg werk, dus volgende keer zal ik dat ook eens proberen :) thanks
Ja gewoon doen. Ik heb vandaag gewerkt en rond 16:00 dacht ik.. Ach ik bel gewoon voor morgen en ik heb werk. That's the easy way.. :P.
  maandag 26 september 2011 @ 21:51:09 #209
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_102417132
Nou misschien dan maar geen student chauffeur voor mij, ben net gebeld en heb donderdag een sollicitatiegesprek voor taxichauffeur :)
adviseren WC_Schaap
pi_102420250
Dat was me een avondje zeg. Twee stremmingen op een treintraject van 40 minuten. Bij elkaar 15 minuten via het noodnummer met M gebeld, maar we zijn weer thuis en de klant is tevreden :)
  maandag 26 september 2011 @ 23:47:34 #211
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102422917
Vandaag een olijfgroen metallic Volvo V50 gehad met wit leder interieur en dikke sportvelgen. Weet niet wie de ex-rijder was, maar die had wel smaak :9~
#26 || Luciano da Silva
pi_102423297
En dan zeker een 1.6D erin :7
pi_102427568
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik antwoord alvast maar ff want ik weet het.. Een 1.6 D idd hehe..
pi_102429395
zou iemand mij ff het hiker telefoonnummer kunnen pm'en. M'n telefoon is gejat en ik kan opeens niet meer inloggen bij easyway.
pi_102429836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 10:18 schreef warchaser44 het volgende:
zou iemand mij ff het hiker telefoonnummer kunnen pm'en. M'n telefoon is gejat en ik kan opeens niet meer inloggen bij easyway.
PM...

Maar je kon hem toch ook op de EW site vinden??
pi_102431047
Net gebeld voor een ritje van Warmenhuizen naar Rozenburg (Amsterdam/Schiphol). Opel Corsa 2011, nog nooit in gereden dus ben benieuwd.

Heb trouwens OpWeg Navigatie van KPN gedownload (1e week gratischhh) en dat werkt echt perfect, duidelijk en precieze manier van navigeren. Bedankt voor de tip :7 :*
pi_102431245
Pff, ik dacht heb geen ritje vandaag dus kan lekker uitslapen.. hierdoro een spoedje gemist |:(
pi_102432221
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef roflkartoffel het volgende:
Pff, ik dacht heb geen ritje vandaag dus kan lekker uitslapen.. hierdoro een spoedje gemist |:(
Dat is niet slim idd. Als je voortaan geen spoedje wil moet je gewoon je beschikbaarheid aanpassen en anders dus de telefoon naast je kussen leggen. Ik ben al zovaak wakkergebeld voor spoedjes, ben de tel kwijt.

Ik ben weer onderweg naar huis.. Redelijk korte rit in zo'n valse 1.6 Astra Station met een vieze Wunderbaum erin.
pi_102432868
Heb het gemerkt idd :P Ga dat voortaan ook maar doen. De afgelopen keren op een 'vrije' dag niet gebeld dus vandaar dat ik er van uit ging dat het vandaag ook niet gebeurde. Ach ja. Vrijdag mag ik de schade vast inhalen ;)
pi_102434026
Nou, ik werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje. Had geen idee wat er gebeurde, dacht eerst dat het de wekker was maar toen hoorde ik opeens hallo hallo en zei ik maar wat terug :P
pi_102434833
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Panthera. het volgende:
Nou, ik werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje. Had geen idee wat er gebeurde, dacht eerst dat het de wekker was maar toen hoorde ik opeens hallo hallo en zei ik maar wat terug :P
Hahaha ja lekker is dat he.. Als je helemaal van de kaart bent.. Ik heb ook wel eens gezegd van.. Wacht ff ik moet ff wakker worden hehe.
pi_102435098
Zo, vandaag mn eerste twee ritten gehad! Eerst van amsterdam naar rotterdam en toen van capelle ad ijssel naar almere. Eerst in een polo bluemotion met 16000 op de teller en daarna een Audi A3 met 190000km. Heel bizar om te merken dat die Audi nog rijdt als nieuw en veeeel beter dan die k*tpolo :p alles verliep probleemloos. Ov aansluitingen waren OK. Nu in de trein terug :)
pi_102436123
Goed om te horen! Ook met de formulieren alles goed gegaan?

Ik mag morgen weer lekker bijna het klokje rond chauffeuren :) Ongeveer 240 km rijden in een 528i en lekker wat wachttijd tussendoor. Prima dagje :) Kreeg ook nog een mailtje over een leuk project vrijdagavond. Zou leuk zijn als ik daarvoor ingezet word.

trouwens: mensen die op FB om ritten vragen :')

[ Bericht 15% gewijzigd door BetweenTheRays op 27-09-2011 14:12:13 ]
pi_102437516
Zo net de auto (Opel corsa 20k op teller) afgleverd, nu op schiphol de trein pakken. Ging voorspoedig :) Vond de auto niet echt lekker rijden eerlijk gezegd. Achja, ze hadden me hard nodig en ik had niet veel te doen. Wel raar, ik heb schade genoteerd alleen bedrijf X vond het niet nodig het AR-formulier in te nemen.. Nouja dat is dan maar hun eigen probleem. Auto had namelijk schade waar de huurder niks van wist.

OpWeg nu echt goed kunnen testen trouwens en het is echt ideaal.
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:06:39 #225
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102438639
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ja, dat wel. Maar ik vond hem vlot zat eigenlijk.
#26 || Luciano da Silva
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')