Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat je serieus een x aantal uur onbetaald gaat reizen naar je startadres?
Edit: en volgens mij heb je pas sinds kort je eerste ritje gereden nadat je 2 weken in dienst was en niet was gebeld.. Wacht maar af.. Ook jij gaat binnen de kortste keren een aantal dagen thuiszitten. Neem aan dat AR het werd ook evenredig probeert te verdelen en dan maakt het geen zak uit of jij wel of niet voor spek en bonen naar de andere kant van het land wil gaan.
Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.
Klopt, maar (letterlijke woorden van een planner;) hoe sneller je de ritjes afhandelt, hoe groter je goodwill wordt. Tuurlijk als het rustig is zullen ze het niet doen, maar bij Autoreset is dat volgens mij niet het geval waardoor je altijd wel ritjes aan kan vragen. En natuurlijk wat joppie_saus (quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat kom jij hier opeens doen danquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wat een onzin, gewoon kappen en ontopic?
Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich meequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En wat kom jij hier opeens doen dan
Dit laatste dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat je niet gebeld wordt of omdat je nooit een hele dag beschikbaar bent?
Dit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich mee!
Ik ben dus wel een hele dag beschikbaar maar word ook niet gebeld, da's nog erger!quote:
En dit ook wel jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich mee!
Ik heb onlangs ook een 508 SW gereden, fijne auto!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
In geval van drukte maakt het ze echt niet meer uit wie waar woont. Tijdje terug was het belachelijk druk en had ik eigenlijk als laatste rit naar Alkmaar gehad, maar toen kwam er nog weer een spoedrit bij waardoor ik terug naar Groningen kon. Eerst dacht ik: kut daar gaat mijn Audi A4, maar toen kreeg ik een hagelnieuwe Peugeot 508 SW met 3km op de teller ervoor terug
Ach dat is nog minder erg dan ik laatst had.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond
Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaaldquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En wat kom jij hier opeens doen dan
Oke! Ik dacht die komt gewoon even langsfietsen en probeert de boel te sussenquote:Op zondag 25 september 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaald. Ben oa verantwoordelijk voor ons wagenpark. (hebben zo'n 1000 wagens)
Vind het leuk te lezen en soms dingen te herkennen.
Aangezien ik er niet werk post ik niet mee.
Maar waarom op zondag denk ik dan..quote:Op zondag 25 september 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
UitbetaaldNouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan
Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.quote:Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef -tape- het volgende:
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt
Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegenquote:Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen.Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
Kijk, dit is top-informatie. Bedankt manquote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen
Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man
Ja ideaal, echt relaxt om daar te werken ik zou het volgende week zo weer doen. Het werk bestond uit het wassen (in hun eigen wasstraatje, binnen in de garage) en het daarna stofzuigen/poetsen van de binnenkant. Dit was allemaal erg oppervlakkig, de auto moest er gewoon zo uitzien alsof je hem zelf mee zou willen nemen, dus geen kruimeltjes of stukjes plastic/eten o.i.d.. Daarna moest je ze parkeren op klasse-volgorde, de auto's waren al geklasseerd dat was dus niet echt lastig. Ook het aftanken ging perfect, aangezien ze ook hun eigen benzinepomp hadden in de garage.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus?
Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond
Ja dat indd, en alles electrisch ook nog. Nieuwprijs was bijna 64k afgaande op de BPMquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
Toevallig een Houten - Arnhem?quote:Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Panthera. het volgende:
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen
Gevalletje zonde van je dag dus?quote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toevallig een Houten - Arnhem?Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken
Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
Beetje wel, hoewel ik wel betaald krijg natuurlijk en anders zou ik thuis een beetje hebben zitten niksenquote:Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Gevalletje zonde van je dag dus?
Easyway neem ik aan? Vind het wel raar dat ze dan zeggen dat ze eerst naar de wachtlijst kijken. Want ik ga geen nieuwe sollicitatie opsturen als ik volgens hen nog op de wachtlijst sta, maar als ze ondertussen wel nieuwe sollicitanten direct uitnodigen vind ik dat een beetje krom. Neem dan geen wachtlijst en zeg gewoon dat je niemand nodig hebt.quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef dery1990 het volgende:
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.
Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen.
Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?quote:Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef -tape- het volgende:
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto
Ze zouden mij bellen zeiden ze, niet gebeld. Dus ik belde rond een uurtje of 4 en toen waren ze nog niet begonnen. Ben nu nog steeds niet gebeld.. ach anders bel ik morgenochtend wel, er is vast wel watquote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
Donequote:Op maandag 26 september 2011 17:45 schreef RangeRover het volgende:
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
Ik had hem al een DM gestuurd maar geen reactie.quote:
Nee, Arnhem - Leiden, dus geen dankquote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toevallig een Houten - Arnhem?Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken
Help me even herinneren.. Ben jij een EWer of ARer? Bij EW moet je echt gewoon zelf gaan bellen.. Even over die drempel heen en gewoon doorgeven dat je graag wilt werken, dat helpt echt.quote:Op maandag 26 september 2011 18:42 schreef roflkartoffel het volgende:
Morgen weer niets.. pff. Vrijdag hopelijk wel eens, heb nu al 3 weken niet gewerkt
Ja gewoon doen. Ik heb vandaag gewerkt en rond 16:00 dacht ik.. Ach ik bel gewoon voor morgen en ik heb werk. That's the easy way..quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef roflkartoffel het volgende:
EWer.... kameraad van mij belde idd en kreeg werk, dus volgende keer zal ik dat ook eens proberenthanks
PM...quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:18 schreef warchaser44 het volgende:
zou iemand mij ff het hiker telefoonnummer kunnen pm'en. M'n telefoon is gejat en ik kan opeens niet meer inloggen bij easyway.
Dat is niet slim idd. Als je voortaan geen spoedje wil moet je gewoon je beschikbaarheid aanpassen en anders dus de telefoon naast je kussen leggen. Ik ben al zovaak wakkergebeld voor spoedjes, ben de tel kwijt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef roflkartoffel het volgende:
Pff, ik dacht heb geen ritje vandaag dus kan lekker uitslapen.. hierdoro een spoedje gemist
Hahaha ja lekker is dat he.. Als je helemaal van de kaart bent.. Ik heb ook wel eens gezegd van.. Wacht ff ik moet ff wakker worden hehe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:59 schreef Panthera. het volgende:
Nou, ik werd vanochtend ook gebeld voor een spoedje. Had geen idee wat er gebeurde, dacht eerst dat het de wekker was maar toen hoorde ik opeens hallo hallo en zei ik maar wat terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |