Maar waarom op zondag denk ik dan..quote:Op zondag 25 september 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
UitbetaaldNouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan
Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.quote:Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef -tape- het volgende:
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt
Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegenquote:Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef -tape- het volgende:
[..]
Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen.Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
Kijk, dit is top-informatie. Bedankt manquote:Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen
Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..quote:Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man
Ja ideaal, echt relaxt om daar te werken ik zou het volgende week zo weer doen. Het werk bestond uit het wassen (in hun eigen wasstraatje, binnen in de garage) en het daarna stofzuigen/poetsen van de binnenkant. Dit was allemaal erg oppervlakkig, de auto moest er gewoon zo uitzien alsof je hem zelf mee zou willen nemen, dus geen kruimeltjes of stukjes plastic/eten o.i.d.. Daarna moest je ze parkeren op klasse-volgorde, de auto's waren al geklasseerd dat was dus niet echt lastig. Ook het aftanken ging perfect, aangezien ze ook hun eigen benzinepomp hadden in de garage.quote:Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus?
Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond
Ja dat indd, en alles electrisch ook nog. Nieuwprijs was bijna 64k afgaande op de BPMquote:Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
Toevallig een Houten - Arnhem?quote:Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Panthera. het volgende:
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen
Gevalletje zonde van je dag dus?quote:Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Toevallig een Houten - Arnhem?Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken
Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
Beetje wel, hoewel ik wel betaald krijg natuurlijk en anders zou ik thuis een beetje hebben zitten niksenquote:Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Gevalletje zonde van je dag dus?
Easyway neem ik aan? Vind het wel raar dat ze dan zeggen dat ze eerst naar de wachtlijst kijken. Want ik ga geen nieuwe sollicitatie opsturen als ik volgens hen nog op de wachtlijst sta, maar als ze ondertussen wel nieuwe sollicitanten direct uitnodigen vind ik dat een beetje krom. Neem dan geen wachtlijst en zeg gewoon dat je niemand nodig hebt.quote:Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef dery1990 het volgende:
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.
Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen.
Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?quote:Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef -tape- het volgende:
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto
Ze zouden mij bellen zeiden ze, niet gebeld. Dus ik belde rond een uurtje of 4 en toen waren ze nog niet begonnen. Ben nu nog steeds niet gebeld.. ach anders bel ik morgenochtend wel, er is vast wel watquote:Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |