abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102355142
150% uitbetaald of 150% toeslag? Dat eerste is niet heel bijzonder, dat laatste zou goed cashen zijn :P
pi_102357812
Uitbetaald :P Nouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan :)
pi_102358576
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 13:13 schreef -tape- het volgende:
Uitbetaald :P Nouja ik had er geen rekening mee gehouden.. En buiten dat, ik heb 3 uur reistijd die ook nog x1,5 gaan :)
Maar waarom op zondag denk ik dan..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_102358943
Het is hier best druk, als ik hier niet was geweest dan was het een zooitje denk ik :P
pi_102362710
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt :?
pi_102372495
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 15:40 schreef -tape- het volgende:
Iemand van AR die mij bij deze kan helpen; ik ben locatie-werk gedaan alleen kan nergens mijn uren invullen? Ik heb reiskosten en reis-uren gemaakt :?
Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_102372796
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Gezien het beperkte AR'ers hier, denk ik dat je morgen even moet bellen naar AR.
Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen. :7 Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
pi_102377255
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 20:22 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja dat ga ik sowieso doen. Misschien dat Neerlands_trots aanwezig was om mij van informatie te voorzien, waardoor ik het vandaag nog op kon lossen. :7 Ben namelijk wel benieuwd of ik mijn reistijden ook vergoed krijg met locatie-werk, aangezien het vaste tijden zijn met locatie-werk en misschien dat daardoor ik geen urenlijst in moet vullen.
Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen ;)
pi_102379774
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 21:36 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Joo daar ben ik weer. Het bedrijf waar je vandaag voor hebt gewerkt voert zelf jouw uren in voor AR. Zodra zij dit gedaan hebben krijg je een bevestiging in je mail en kun je dan je reistijden toevoegen ;)
Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man :P
pi_102380316
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 22:14 schreef -tape- het volgende:

[..]

Kijk, dit is top-informatie. Bedankt man :P
Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus? ;)
pi_102380870
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2011 22:23 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ik had zelf ook dat probleem toen ik voor dat bedrijf werkte..
Maar wel chill dagje gehad dus? ;)
Ja ideaal, echt relaxt om daar te werken ik zou het volgende week zo weer doen. Het werk bestond uit het wassen (in hun eigen wasstraatje, binnen in de garage) en het daarna stofzuigen/poetsen van de binnenkant. Dit was allemaal erg oppervlakkig, de auto moest er gewoon zo uitzien alsof je hem zelf mee zou willen nemen, dus geen kruimeltjes of stukjes plastic/eten o.i.d.. Daarna moest je ze parkeren op klasse-volgorde, de auto's waren al geklasseerd dat was dus niet echt lastig. Ook het aftanken ging perfect, aangezien ze ook hun eigen benzinepomp hadden in de garage.

Je leert goed parkeren omdat je met heel veel verschillende auto's in kleine ruimte de auto's heel dicht op elkaar moest parkeren (leve de sensoren :P). Daarnaast waren beide (tijdelijke) collega's echt heel relaxt. Doordeweeks bestaat het werk daar uit auto's van en naar Schiphol rijden, dat zou ik ook zeker niet afslaan als ik daarvoor gebeld werd.

Alle auto's hadden <40k gereden dus allemaal erg nieuw, sommige zelfs <5k. Zo leer je allemaal verschillende soorten auto's rijden en kan je je ook nog eens goed oriënteren op auto's voor eigen gebruik :) Zo is mij de nieuwe Opel Insignia echt heel goed bevallen, terwijl ik er nooit bij zou komen om een Opel aan te schaffen.
pi_102383263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond :')
Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
pi_102390074
En een spoedje. Spijkenisse - Houten met een gloednieuwe Ford Galaxy 1.6 Turbo.
  maandag 26 september 2011 @ 12:28:39 #189
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102394193
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2011 23:19 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Ja zo'n eentje reed ik ook. Panoramisch dak, verhitte stoelen alles. Lol te klein? Neem dan een 5008 ofzo.
Ja dat indd, en alles electrisch ook nog. Nieuwprijs was bijna 64k afgaande op de BPM :')

Maar ze had eerst een Scenic, en vond al die vakjes wel handig. Tja, dat heeft een 508 niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_102396216
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen :)
pi_102397460
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:26 schreef Panthera. het volgende:
Mag nog een ritje doen, voor een andere chaffeur die het niet meer ging halen :)
Toevallig een Houten - Arnhem? :D Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken :P

Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
pi_102398657
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Toevallig een Houten - Arnhem? :D Zo ja, dan heb je dat aan mij te danken :P

Ik kreeg vanmorgen nog een spoedje Spijkenisse - Houten in een Ford Galaxy. Ik naar Spijkenisse, was die auto nergens te bekennen en niemand die er wat van wist. Na veel heen en weer gebel bleek dat de CP een nieuwe auto bij de dealer had besteld en dat hij de Ford Galaxy als voorloper had gekregen. Die zou hij 'in de loop van maandag' dus om komen ruilen voor zijn eigen auto. Alleen was hij er nog niet. Ik moest van EW een half uurtje blijven wachten in die dealer of die man nog zou komen. In dat half uurtje werd ik ook nog gebeld voor een extra rit, Houten - Arnhem dus. Ik gezegd dat ik nog niet wist of ik uberhaupt in Houten zou komen dus ze hielden hem voor me vast tot ik meer wist.
Na dat half uur weer naar EW gebeld dat de auto er nog steeds niet was. EW naar Houten gebeld, duurde een half uur voordat ze mij weer terugbelden. Uiteindelijke resultaat was dus dat ik weer onverrichter zaken naar huis kon en ook Houten-Arnhem niet hoefde te rijden omdat ik niet naar Houten zou gaan.
Al met al 2 uur in het OV gezeten en anderhalf uur in die dealer gezeten.
Gevalletje zonde van je dag dus? :(
pi_102399409
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 14:46 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Gevalletje zonde van je dag dus? :(
Beetje wel, hoewel ik wel betaald krijg natuurlijk en anders zou ik thuis een beetje hebben zitten niksen :P
pi_102399533
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.

Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen. :)
pi_102401485
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto :P
  maandag 26 september 2011 @ 16:18:02 #196
344198 WC_Schaap
Wij van WC Schaap
pi_102401732
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:18 schreef dery1990 het volgende:
Haha, paar weken geleden gesolliciteerd in Groningen.

Nu net een sollitatiegesprek geregeld. Er is dus wel degelijk vraag in Groningen. :)
Easyway neem ik aan? Vind het wel raar dat ze dan zeggen dat ze eerst naar de wachtlijst kijken. Want ik ga geen nieuwe sollicitatie opsturen als ik volgens hen nog op de wachtlijst sta, maar als ze ondertussen wel nieuwe sollicitanten direct uitnodigen vind ik dat een beetje krom. Neem dan geen wachtlijst en zeg gewoon dat je niemand nodig hebt.
adviseren WC_Schaap
pi_102402326
Tja je weet het niet he.. Sowieso is het niet direct uitnodigen, want hij zegt dat hij een paar weken geleden heeft gesolliciteerd. Daarnaast kan ook de leeftijd een rol spelen, hoe jonger hoe beter he.
pi_102405174
Morgen een Hyundai i40 (gloednieuw) van Sassenheim naar Almere, een BMW 116i van Almere naar Meerkerk (kan iemand mij PM'en wat precies de feestlocatie is?) en van Leerdam naar Leiden, jawel een jaar oude VW Golf Variant!
pi_102405455
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 16:11 schreef -tape- het volgende:
Autoreset is nog niet begonnen aan de planning van morgen. Hoop eigenlijk op een dagvullend programma of op zijn minst en fijne auto :P
Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
pi_102405860
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 17:53 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze nog niet zijn begonnen met plannen? Of ben gewoon nog niet gebeld?
Ik heb het morgen en woensdag helaas te druk met de voorbereiding van een tentamen van donderdag, dus ik kan niet eerder werken dan vrijdag. Hoop dan wel dat ik vrijdag ritjes krijg..
Ze zouden mij bellen zeiden ze, niet gebeld. Dus ik belde rond een uurtje of 4 en toen waren ze nog niet begonnen. Ben nu nog steeds niet gebeld.. ach anders bel ik morgenochtend wel, er is vast wel wat :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')