Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:47 schreef Mallet het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat je serieus een x aantal uur onbetaald gaat reizen naar je startadres?
Edit: en volgens mij heb je pas sinds kort je eerste ritje gereden nadat je 2 weken in dienst was en niet was gebeld.. Wacht maar af.. Ook jij gaat binnen de kortste keren een aantal dagen thuiszitten. Neem aan dat AR het werd ook evenredig probeert te verdelen en dan maakt het geen zak uit of jij wel of niet voor spek en bonen naar de andere kant van het land wil gaan.
Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat het te verwaarlozen was voor Autoreset. Als er iemand nodig is in (laten we zeggen) Rotterdam, waar ze nog niemand voor hebben gevonden; is het mogelijk voor mij om vanaf daar te beginnen vanuit Alkmaar. Ik krijg dan alsnog wel betaald van deur tot deur, zolang AR maar iemand heeft voor dat ritje.
Klopt, maar (letterlijke woorden van een planner;) hoe sneller je de ritjes afhandelt, hoe groter je goodwill wordt. Tuurlijk als het rustig is zullen ze het niet doen, maar bij Autoreset is dat volgens mij niet het geval waardoor je altijd wel ritjes aan kan vragen. En natuurlijk wat joppie_saus (quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:06 schreef Mallet het volgende:
[..]
Zo werkt Easy Way ook als het niet anders kan, maar het is zeker niet zo dat die extra tijd te verwaardelozen is qua kosten, want hoe meer uur jij maakt des te minder verdienen ze per rit.. en jij weet niet hoeveel AR vraagt per rit per klant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat kom jij hier opeens doen danquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wat een onzin, gewoon kappen en ontopic?
Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich meequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En wat kom jij hier opeens doen dan
Dit laatste dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Omdat je niet gebeld wordt of omdat je nooit een hele dag beschikbaar bent?
Dit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich mee!
Ik ben dus wel een hele dag beschikbaar maar word ook niet gebeld, da's nog erger!quote:
En dit ook wel jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:55 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja jezus ik dacht ook al.. Waar bemoeit hij zich mee!
Ik heb onlangs ook een 508 SW gereden, fijne auto!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:11 schreef joppie_saus het volgende:
In geval van drukte maakt het ze echt niet meer uit wie waar woont. Tijdje terug was het belachelijk druk en had ik eigenlijk als laatste rit naar Alkmaar gehad, maar toen kwam er nog weer een spoedrit bij waardoor ik terug naar Groningen kon. Eerst dacht ik: kut daar gaat mijn Audi A4, maar toen kreeg ik een hagelnieuwe Peugeot 508 SW met 3km op de teller ervoor terug
Ach dat is nog minder erg dan ik laatst had.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt, ik had het duurste model ook nog eens. Met lederen stoelen, sterke motor, navi, alles erop en eraan. Moest afleverne bij privé-adres. Was die vrouw er helemaal niet tevreden mee omdat ze hem te klein vond
Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaaldquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En wat kom jij hier opeens doen dan
Oke! Ik dacht die komt gewoon even langsfietsen en probeert de boel te sussenquote:Op zondag 25 september 2011 08:38 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Lees al tig topics mee, worden altijd veel auto's bij onze locaties en medewerkers afgeleverd en opgehaald. Ben oa verantwoordelijk voor ons wagenpark. (hebben zo'n 1000 wagens)
Vind het leuk te lezen en soms dingen te herkennen.
Aangezien ik er niet werk post ik niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |