abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102265158
2 ritjes morgen, Geldrop - Nijmegen en Doetinchem - Raamsdonksveer.
pi_102266118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:12 schreef JMagus het volgende:
Even een vraag voor mensen bij AR. Ik heb hier een brutosalaris indicatie voor me. Groeit je loon van 19-21 helemaal niet in tegenstelling tot easyway?
Heb het even nagezocht, en je hebt gelijk inderdaad!
pi_102266272
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Heb het even nagezocht, en je hebt gelijk inderdaad!
Hij heeft gelijk; Als je 21 bent verdien je alsnog 6,10?
pi_102266969
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga ander werk zoeken. Ik kan nog maar 1 dag per week en zelfs die ene dag plannen ze me niet in.
ik heb hetzelfde ... maar wat voor werk kan hier aan tippen :P
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_102267010
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:35 schreef joppie_saus het volgende:
Ik ga ander werk zoeken. Ik kan nog maar 1 dag per week en zelfs die ene dag plannen ze me niet in.
Valt wel mee toch? Ik ben dit semester alleen op maandag beschikbaar, en tot nu toe heb ik alle maandagen werk gehad. Ik heb wel de indruk dat het op vrijdag meestal rustiger is.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 18:01:35 ]
pi_102267200
Ik kreeg CE ervoor, en toen maar even uitgelegd dat ik dit niet echt tof vond. Ze zei dat het aan werk niet ontbrak, maar dat de planning waarschijnlijk niet echt op let ofzo. Ze ging proberen mij volgende week sowieso in te plannen op de vrijdag.

Maandag heb ik één stompzinnig HC, dus ik denk dat ik die maar ga skippen om te werken. Dinsdag heb ik slipcursus, niet via EW overigens.
#26 || Luciano da Silva
pi_102267679
goedemiddag allemaal,

ik heb morgen om half 2 die rijtest bij easyway. Nou moet ik een drietal routes voorbereiden, mijn vraag is nu, hoe zien ze dit voorbereiden? In hoeverre moet je de route kennen?

Hoor graag van een van de meer ervaren prive-chauffeurs.

bedankt
pi_102267803
Voor zover ik weet ga je een van die routes rijden en krijg je van tevoren (dus waarschijnlijk nu al) te horen welke dat is, check je uitnodiging voor sollicitatie nog even. Waarschijnlijk staat het daar in.
Je rijdt de route alleen of met nog een andere sollicitant en het is de bedoeling dat je de route rijdt zonder hulpmiddelen en uit je hoofd. Als je met zijn tweeën bent rijdt ieder de helft van de route.

Ik kreeg net een e-mail dat er veel werk is voor volgende week, nu heb ik helaas veel colleges (wellicht skipbaar) en kan ik geen enkele hele dag. Heb daarom maar iedere avond beschikbaar gezet, we zien wel wat we krijgen.

Vanavond iig een kort ritje met een 530D. Geen straf in ieder geval :)
pi_102267896
uit je hoofd dus? Daar ging ik al vanuit maar goed hopen dat ik erin krijg nog voor morgen!
pi_102267953
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef BetweenTheRays het volgende:
uit je hoofd.
Succes! Komt wel goed, bij mij gaf de instructeur ook nog een keer een aanwijzing toen hij dacht dat ik een afslag ging missen (wat niet zo was).
pi_102268342
Morgen een enkeltje Capelle a/d Ijssel - Amsterdam, ze zouden bellen als er nog wat was. Is toch alweer mijn 3e dag werk op rij, dus mij hoor je niet klagen.
pi_102268497
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:06 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kreeg CE ervoor, en toen maar even uitgelegd dat ik dit niet echt tof vond. Ze zei dat het aan werk niet ontbrak, maar dat de planning waarschijnlijk niet echt op let ofzo. Ze ging proberen mij volgende week sowieso in te plannen op de vrijdag.

Maandag heb ik één stompzinnig HC, dus ik denk dat ik die maar ga skippen om te werken. Dinsdag heb ik slipcursus, niet via EW overigens.
hmm, da's wel nice om te weten. Ik zit in jouw regio, maar heb de afgelopen twee weken ook geen werk gekregen, terwijl ik ook maar 1 dag in de week beschikbaar ben. Als het aan werk niet ontbreekt mogen ze mij ook wel wat gunnen!
pi_102271694
Nou vandaag toch weer wat meegemaakt... Eerst Wieuwerd - Brunssum, tot zover ging het goed. Maar omdat ik m'n telefoon als navigatie gebruikte, was de batterij in Brunssum leeg. Nou wou het toeval dat in de tweede auto de 12volt plug niet werkte. Ik heb dus van Brunssum naar Almere en daarna in het OV terug naar Leeuwarden zonder telefoon gezeten. Ik was nog gezegend dat er in die tweede auto een navi zat, anders was ik dus mooi de sjaak geweest. Halverwege de 2e rit benzine op. Uiteraard had ik de code van de essocard nog niet, die ik dus ook niet kon opvragen. Zonder overleg dus maar 4 liter getankt... Hopelijk krijg ik het nog terug. Al bij al wel 10 uur gedraaid, mooi dagje!
pi_102274262
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Nou vandaag toch weer wat meegemaakt... Eerst Wieuwerd - Brunssum, tot zover ging het goed. Maar omdat ik m'n telefoon als navigatie gebruikte, was de batterij in Brunssum leeg. Nou wou het toeval dat in de tweede auto de 12volt plug niet werkte. Ik heb dus van Brunssum naar Almere en daarna in het OV terug naar Leeuwarden zonder telefoon gezeten. Ik was nog gezegend dat er in die tweede auto een navi zat, anders was ik dus mooi de sjaak geweest. Halverwege de 2e rit benzine op. Uiteraard had ik de code van de essocard nog niet, die ik dus ook niet kon opvragen. Zonder overleg dus maar 4 liter getankt... Hopelijk krijg ik het nog terug. Al bij al wel 10 uur gedraaid, mooi dagje!
Wijze les voor de volgende keer.. Of een autolader kopen (moet natuurlijk de 12v aansluiting het wel doen). Misschien handig om het toch nog even door te bellen morgen. Volgens mij zetten ze het namelijk in het systeem (soms).

Ik zie een aantal ritten in mijn omgeving.. Ik ga morgen een dagje naar Walibi. Volgende week waarschijnlijk een paar dagen meepakken, iig maandag.
pi_102277266
Laatst ook getankt maar kantoor was nog niet open en ik had haast. Ga het dan later ook niet meer doorbellen, kan er weinig aan veranderen dan :P
pi_102277484
Ohhhh, ik hoop dat het kenteken voor morgen klopt!

Als auto staat er een Ford S-max, maar als ik het kenteken kijk is het een BMW M5.
Uit ervaring weet ik dat de auto vaker klopt dan het kenteken, maar ik houd hoop!

Doe mij maar een M5, Krimpen - Oldenzaal is ook lekker aantal kilometers
pi_102278140
Haha, hoop het voor je!

Zit toch wel een verschil tussen een M5 en die Ford :P
pi_102278582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Fleauris het volgende:
Ohhhh, ik hoop dat het kenteken voor morgen klopt!

Als auto staat er een Ford S-max, maar als ik het kenteken kijk is het een BMW M5.
Uit ervaring weet ik dat de auto vaker klopt dan het kenteken, maar ik houd hoop!

Doe mij maar een M5, Krimpen - Oldenzaal is ook lekker aantal kilometers
Foutjes bij het kenteken zijn in ieder geval sneller gemaakt! Heb nog nooit van een lease M5 gehoord _O- Zou wel mooi zijn.
pi_102278780
Ach, zo'n S-max is ook niet heel verkeerd. Het zou lulliger zijn als er als auto een C1 ofzo staat :D
pi_102278887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, zo'n S-max is ook niet heel verkeerd. Het zou lulliger zijn als er als auto een C1 ofzo staat :D
Daar moest ik laatst 250 kilometer in rijden en ik kreeg hem steeds niet aan de praat omdat er een vet kutte startonderbreker in zat..
pi_102279813
Ik ben daar een keer mee via Duitsland gereden. Prima auto dan hoor :)
Wel een beetje aan de grote kant, maar zolang je niet strak hoeft te parkeren maakt dat weinig uit :P
pi_102284981
Haha ik had ook een keer zo'n kenteken fout, in mijn rit info stond een seat ibiza, kenteken was een S-klasse O+ Maar het was jammer genoeg de Ibiza... Wel een keer gehad dat ik een spoedje kreeg, waar in mijn rit info stond dat ik een Citroen c1 moest rijden. Kwam daar samen met een andere hiker aan toen, zijn kenteken was idd van een c1, maar ik kreeg een Chrysler 300C mee *O*
pi_102285765
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:03 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Foutjes bij het kenteken zijn in ieder geval sneller gemaakt! Heb nog nooit van een lease M5 gehoord _O- Zou wel mooi zijn.
Moet je niet te snel zeggen, ik heb dus in Almere bij vestigingswerk een S65 AMG door de wasstraat mogen rijden. Sta je als hiker raar te kijken als je die mag transporteren.
Volgens een werknemer daar least die persoon iedere maand voor 2x modaal en doet de auto dan na een jaar weer de deur uit.

Ik zie trouwens in mijn administratie dat ik vanavond mijn 100e rit heb gedaan (incl. vestigingswerkritjes) *O*
Heb een 530D GT mogen rijden, rijdt absoluut fantastich. Maar toch heb ik in het hogere segment liever Audi dan BMW. Mercedes kan ik niet over oordelen, nog nooit in gereden (behalve de Vito ;( )
pi_102287023
Niks gehoord voor morgen, zal na college eens zelf bellen. Wellicht nog een spoedje :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:36:56 #125
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102290105
Nou wellicht heeft mijn gesjeik geholpen. Ik ga vandaag van Wieuwerd naar Heemskerk in een VW Touran.
#26 || Luciano da Silva
pi_102290563
Zit alweer thuis ...
Het was inderdaad de S-max, maar hij was er nog niet.. Dit was niet doorgegeven door de betreffende maatschappij dus ik stond voor niets bij de dealer.. Toch 1 heel uur gewerkt vandaag! Weekend
pi_102292458
Voor niks je bed uitgekomen dus? Altijd kut..
Ik zit de hele dag niks te doen, dus hoop op nog een spoedje..
pi_102292462
Lekker dan! In ieder geval weer 2 biertjes verdiend.
Ik ben vanmorgen om half 10 al gebeld voor maandag. Kort avondritje, niet veel bijzonder verwacht ik. Toch wel weer een beetje uurtjes sprokkelen bij gebrek aan hele dagen werken.
pi_102293715
Oke.. vreemd. Ben net gebeld door AR of ik zondag van 9 tot 2 kan werken. Oke, geen probleem; dus ik verwachtte een rit tussen die tijden, maar wat schetst mijn verbazing: er staat helemaal niks over in de ritinfo. Geen auto o.i.d.. Is dit dan gewoon werk op locatie? Het is in Amsterdam trouwens.
pi_102293821
Er is echt helemaal niks te doen bij de gele in Almere. Parkeerde er net als tweede mijn auto. Wel een of andere introductiedag van de Opel Ampera.
pi_102293984
Heb een vraag. Gister dus m'n eerste dag gehad maar ik ben vergeten of ik die transportformulieren nou mee moet sturen met de ritbonnen of gelijk in moet sturen. Alle klanten hebben uiteraard een kopie gekregen.
pi_102294233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:54 schreef -tape- het volgende:
Oke.. vreemd. Ben net gebeld door AR of ik zondag van 9 tot 2 kan werken. Oke, geen probleem; dus ik verwachtte een rit tussen die tijden, maar wat schetst mijn verbazing: er staat helemaal niks over in de ritinfo. Geen auto o.i.d.. Is dit dan gewoon werk op locatie? Het is in Amsterdam trouwens.
Ja, dat is dan werk op locatie. Ik werd net ook gebeld. Chill, dacht ik, lekker nog even uren maken vanmiddag :D
Vroegen ze of ik morgen op Schiphol kon werken. Ik heb daar al een paar keer auto's afgeleverd en zag dat er daar echt hard werd gewerkt :') Dus maar afgeslagen. Als er voor vandaag nog iets vrijkomt word ik als eerste gebeld :)
pi_102294366
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:10 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Ja, dat is dan werk op locatie. Ik werd net ook gebeld. Chill, dacht ik, lekker nog even uren maken vanmiddag :D
Vroegen ze of ik morgen op Schiphol kon werken. Ik heb daar al een paar keer auto's afgeleverd en zag dat er daar echt hard werd gewerkt :') Dus maar afgeslagen. Als er voor vandaag nog iets vrijkomt word ik als eerste gebeld :)
Heb jij wel eens locatiewerk gedaan? Waar bestaat zo iets uit, parkeren e.d.? Ik kan er op zn vroegst 9:03 zijn, 9:01 als ik ga rennen, ivm zondagsregeling. Zal ik dit aan Autoreset laten weten, of gewoon 1 minuut te laat komen en het melden dat dit de snelste optie was?
pi_102294989
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:56 schreef RTS91 het volgende:
Er is echt helemaal niks te doen bij de gele in Almere. Parkeerde er net als tweede mijn auto. Wel een of andere introductiedag van de Opel Ampera.
Is dat die met joppie's chick? Want die noem ik eerder blauw :D

Maar goed, ik hoop op werk maandag, Het schijnt druk te worden volgens dat mailtje, dus ik wacht af!
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef -tape- het volgende:

[..]

Heb jij wel eens locatiewerk gedaan? Waar bestaat zo iets uit, parkeren e.d.? Ik kan er op zn vroegst 9:03 zijn, 9:01 als ik ga rennen, ivm zondagsregeling. Zal ik dit aan Autoreset laten weten, of gewoon 1 minuut te laat komen en het melden dat dit de snelste optie was?
Kan je niet om half 9 aankomen?

Trouwens wel veel vestigingswerk dan bij AR, ook in het weekend zo te horen. Geloof dat dat bij EW stukken minder is.
pi_102295119
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:36 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is dat die met joppie's chick? Want die noem ik eerder blauw :D

Maar goed, ik hoop op werk maandag, Het schijnt druk te worden volgens dat mailtje, dus ik wacht af!

[..]

Kan je niet om half 9 aankomen?

Trouwens wel veel vestigingswerk dan bij AR, ook in het weekend zo te horen. Geloof dat dat bij EW stukken minder is.
Nee, de eerste trein vanaf Alkmaar-Noord vertrekt pas om 7:35 :)

Wat ik wel kan doen is met de fiets naar Centraal station en dan vanaf daar een trein eerder pakken.. Ach doe ik dat wel, heb een hekel aan te laat komen :N

Dit betekent trouwens ipv 2minuten lopen, 20-25minuten fietsen.
pi_102295137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:15 schreef -tape- het volgende:

[..]

Ja, vaak genoeg. Het verschilt heel erg per bedrijf wat je moet doen. Bij de één is het meer koffie drinken, een auto ophalen en weer koffie drinken en bij de ander is het aan de lopende band poetsen. Stuur me even een DM met de naam van het bedrijf, ik ben namelijk ook weleens in Amsterdam geweest ;)
Over het algemeen is het aftanken - door de wasstraat - stofzuigen.
Die minuut te laat maakt echt niks uit, waar ik tot nu toe ben geweest begonnen ze allemaal eerst met een half uur koffie drinken :P
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:08:10 #137
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102299596
Twee ritten voor maandag. Assen - Born in een V50, en daarna Maasbracht - Almere in een 207 SW. Zit nu in de trein terug vanaf Amsterdam. Toch weer uurtje of 7 vandaag.

Toen ik die auto afleverde zei hij: 'zo, nu ga ik eerst eens even een testritje maken.' Dus ik heel subtiel vragen of hij ook langs het station ging, zegt hij: 'ik niet maar mijn collega doet de hele ochtend al niks dus die brengt je wel weg.' Nice.
#26 || Luciano da Silva
pi_102299880
Ik wacht nog, duurt lang!
pi_102302589
Maandag weer twee ritten, octavia naar Amsterdam en een polo naar Deventer. Nu eerst nog 2 uur terug treinen.
pi_102303449
Ik heb nog niks :'( Het was toch zo druk?!
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:35:43 #141
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102304361
Kom dan op MSN als je van je parkeerboete af wilt :')

Afijn, ik werd gebeld. Kenteken van de Volvo was gewijzigd. In plaats van een 2.4D, heb ik nu een 1.6D :'(
#26 || Luciano da Silva
pi_102307265
Ik heb ook 2 ritten maandag. Een snelle Jetta en een C180.
pi_102317519
Vandaag een mini cooper clubman gereden. Vlot bakkie!
pi_102324174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Moet je niet te snel zeggen, ik heb dus in Almere bij vestigingswerk een S65 AMG door de wasstraat mogen rijden. Sta je als hiker raar te kijken als je die mag transporteren.
Volgens een werknemer daar least die persoon iedere maand voor 2x modaal en doet de auto dan na een jaar weer de deur uit.

Ik zie trouwens in mijn administratie dat ik vanavond mijn 100e rit heb gedaan (incl. vestigingswerkritjes) *O*
Heb een 530D GT mogen rijden, rijdt absoluut fantastich. Maar toch heb ik in het hogere segment liever Audi dan BMW. Mercedes kan ik niet over oordelen, nog nooit in gereden (behalve de Vito ;( )
Ik moest er laatst een Jaguar XF doorheen halen. Kwam ook zon vrachtwagen chauffeurtje met een Porsche Panamera!
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:01:49 #145
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_102328165
Die Touran van mij gisteren was wel nice. 150pk en binnen 10 sec naar de 100.
#26 || Luciano da Silva
pi_102330630
Ik zit maandag thuis. Tot zover de drukke week :')
pi_102331302
Zeur niet... ik werk alweer 4 weken niet.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_102331326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Als je belt kun je jezelf toch gewoon opgeven voor een rit? Desnoods ga je naar de andere kant van het land om een rit te doen. Bij Autoreset kan ik gewoon aangeven dat het niet uitmaakt vanaf waar ik start, ik reis toch gratis. Dat uurloon wat ik krijg is toch te verwaarlozen.
pi_102331490
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:39 schreef -tape- het volgende:

[..]

Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Als je belt kun je jezelf toch gewoon opgeven voor een rit? Desnoods ga je naar de andere kant van het land om een rit te doen. Bij Autoreset kan ik gewoon aangeven dat het niet uitmaakt vanaf waar ik start, ik reis toch gratis. Dat uurloon wat ik krijg is toch te verwaarlozen.
Jij bedoelt dat je serieus een x aantal uur onbetaald gaat reizen naar je startadres?

Edit: en volgens mij heb je pas sinds kort je eerste ritje gereden nadat je 2 weken in dienst was en niet was gebeld.. Wacht maar af.. Ook jij gaat binnen de kortste keren een aantal dagen thuiszitten. Neem aan dat AR het werd ook evenredig probeert te verdelen en dan maakt het geen zak uit of jij wel of niet voor spek en bonen naar de andere kant van het land wil gaan.

[ Bericht 18% gewijzigd door Mallet op 24-09-2011 14:53:08 ]
pi_102331764
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 14:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Omdat je niet gebeld wordt of omdat je nooit een hele dag beschikbaar bent? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')