Oke bedankt. De 1e week is gratis dus ga hem proberen, mocht het bevallen is het alsnog maar 4 euro per maand.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook een Blackberry 9700. Toen ik dat abbo afsloot, kreeg ik er gratis KPN Op Navigatie bij, zolang mijn abbo loopt. Dikke prima. Heeft spraakgestuurde functie, en gewoon alle kaarten er in. Berekent ook looproute's, zoekt dichtstbijzijnde bushalte 's en benzinepompen voor je op.
Oh, en mensen die wachten op de iPhone 5
Ik heb die van mij inderdaad ook van MP gehaald. Voor 60 euro geloof ik. Ik gebruik hem iedere rit. Navigatie op mijn telefoon vind ik niet handig. Ik moet echt een groter scherm hebben dan die van de BB en iemand die tegen me brult waar ik naartoe moet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Haal er anders gewoon 1 van marktplaats.
Ikzelf gebruik printjes van Google Maps want ik heb een Nokia 6233 zonder internet en in 80% van m'n ritjes rij ik er zo heen want Almere/Meerkerk/Breda/Isolatorweg
Ik had 1 minuut daarna nog gebeld, maar een andere telefoniste was al met een andere hiker in gesprek en die had de rit gekregen. Had ik onverwacht toch nog een aantal uurtjes mee kunnen pakken, maarja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd vanmiddag om 17.00 nog gesmst of ik een Rotterdam - Hengelo wilde doen (per direct). Kwam net uit school, maar moest al naar Feyenoord - AGOVV
Ik ook. Maar dan kijk ik van tevoren hoe ik er kom en dan red ik het wel zonder.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben al vaak genoeg in plaatsen geweest waarvan ik nog nooit gehoord heb, dan is enige vorm van routebeschrijving wel handig
Ik maak als ik het niet weet een print van google maps, op de snelweg lukt het me wel inderdaad, maar als ik daar vanaf ben moet ik toch echt even kijken hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef BetweenTheRays het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan kijk ik van tevoren hoe ik er kom en dan red ik het wel zonder.
Maargoed, dat is ook wel weer per persoon anders. Als door luiheid geen zin had om route voor te bereiden pakte ik wel altijd navi erbij.
Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..quote:Op woensdag 21 september 2011 12:53 schreef zlakto het volgende:
Vrijdag mijn eerste rit als hiker bij Easyway. Ben wel benieuwd naar het schade opnemen. Ben stiekem bang dat ik iets over het hoofd zie, komt dat in de praktijk vaak voor?
Haha thnc, moet wel goedkomen inderdaad. Als iedereen het kan, kan ik het ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
Hele artikel: http://www.nu.nl/binnenla(...)gebouw-met-auto.htmlquote:"Ik dacht eerst dat de kastjes naar beneden kwamen. Toen keek ik naar buiten en zag ik Ruud Lubbers weer achteruit rijden en uitstappen", zegt Römelingh.
We zien hem hier wel eens meer inparkeren. Je kunt duidelijk zien dat hij jarenlang een chauffeur heeft gehad, want hij doet dat altijd zó onhandig."
Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.
Maar over het algemeen gewoon gezond verstand gebruiken, huurauto's zijn veel belangrijker om goed te controleren dan ex-leaseauto's met 150.000 kilometer op de teller.
Ik vind dat altijd erg flauw. We zijn toch geen schade experts en worden verwacht er even langs te lopen voor de staat van de auto. Gezeik over een klein plekje op een onduidelijke plaats vind ik erg kinderachtig, vooral als duidelijk is dat jij hem niet hebt veroorzaakt.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.
Verder heb ik nooit gezeik gehad met schaderegistratie.
Ik weet welke maatschappij je bedoelt inderdaad. Bellen doe ik onderhand niet meer, maar wel echt een uitgebreide inname idd..quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.
Verder heb ik nooit gezeik gehad met schaderegistratie.
Waarom probeer je het niet gewoon? Kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef JMagus het volgende:
Kan iemand mij zeggen hoe lang het tegenwoordig voortaan duurt voordat je bericht krijgt van Easyway of Autoreset? Ik wil mezelf gaan aanmelden maar ik twijfel aan de snelheid van reactie of ik mezelf ga aanmelden voor deze bedrijven.
Mvg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |