abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102179031
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 11:23 schreef Mallet het volgende:

[..]

Volgens mij wel eens.. Maar voornamelijk wanneer er onvoldoende hikers beschikbaar zijn. Lijkt me ook niet meer dat logisch. Als hiker kan je namelijk maar op één afdeling ingezet worden, dus als privéchauffeurs dan net zo makkelijk ingezet worden voor hikerritten dan voor privechauffeur dan klopt er iets niet helemaal. Dan moet je maar hiker worden.
Klopt, ik krijg nog wel eens een hikerritje maar echt vaak komt het niet voor.
pi_102184064
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Je maakt in ieder geval je uren ;)
Inderdaad :) Beetje jammer dat het op zo'n knullige manier moet. Busje net afgeleverd in Zaandam en zit alweer in de trein terug naar Alkmaar. Dit is echt een relaxte baan :P Moet alleen wel even een navigatie fixen.
pi_102188121
Ik zou niet eens kunnen werken zonder m'n navi :P
pi_102188419
Iemand een tip voor het halen van een navigatie-systeem?

Zat te kijken op MM, maar daar is de goedkoopste 100 euro; http://www.mediamarkt.nl/(...)9389.html#infoTabNav
pi_102189106
Heb je een smartphone? Ook handig met het OV (met Google maps kan je zoeken op dichtsbijzijnde bushalte, 9292 lijkt me bekend).
pi_102189371
Ik heb een Blackberry 9700 :') Ik wacht tot de Iphone5 uitkomt, dan ben ik voorzien van een goedwerkende navigatie. Probleem is natuurlijk; (wanneer) komt hij uit? :P Tot dan dacht ik wel klaar te zijn voor 5 tientjes voor een navigatiesysteem, alleen blijken die dingen veel te duur te zijn. Ik red het wel met mijn BB om de informatie te vinden voor mijn reis (ging vandaag perfect) alleen heeft deze geen (spraakgestuurde) navigatie.
pi_102190400
Ik heb ook een Blackberry 9700. Toen ik dat abbo afsloot, kreeg ik er gratis KPN Op Navigatie bij, zolang mijn abbo loopt. Dikke prima. Heeft spraakgestuurde functie, en gewoon alle kaarten er in. Berekent ook looproute's, zoekt dichtstbijzijnde bushalte 's en benzinepompen voor je op.

Oh, en mensen die wachten op de iPhone 5 :')
#26 || Luciano da Silva
pi_102190917
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:10 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb ook een Blackberry 9700. Toen ik dat abbo afsloot, kreeg ik er gratis KPN Op Navigatie bij, zolang mijn abbo loopt. Dikke prima. Heeft spraakgestuurde functie, en gewoon alle kaarten er in. Berekent ook looproute's, zoekt dichtstbijzijnde bushalte 's en benzinepompen voor je op.

Oh, en mensen die wachten op de iPhone 5 :')
Oke bedankt. De 1e week is gratis dus ga hem proberen, mocht het bevallen is het alsnog maar 4 euro per maand. :)

Oh en jij :')
pi_102191415
Ik heb een BB 9800, maar had daar altijd vrij weinig aan met werk, alleen het pingen vond k leuk op een BB, dus heb er een iPhone 4 bijgenomen, is echt handig met werk. *;
pi_102196737
Ik had vandaag nog een flink spoedje.

En je kan ook een Mio halen: KLIK

Ik heb ook een oeroude Mio en het ding doet het prima.
pi_102201573
Haal er anders gewoon 1 van marktplaats.

Ikzelf gebruik printjes van Google Maps want ik heb een Nokia 6233 zonder internet en in 80% van m'n ritjes rij ik er zo heen want Almere/Meerkerk/Breda/Isolatorweg
pi_102201695
Werd vanmiddag om 17.00 nog gesmst of ik een Rotterdam - Hengelo wilde doen (per direct). Kwam net uit school, maar moest al naar Feyenoord - AGOVV :+
pi_102201786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Haal er anders gewoon 1 van marktplaats.

Ikzelf gebruik printjes van Google Maps want ik heb een Nokia 6233 zonder internet en in 80% van m'n ritjes rij ik er zo heen want Almere/Meerkerk/Breda/Isolatorweg
Ik heb die van mij inderdaad ook van MP gehaald. Voor 60 euro geloof ik. Ik gebruik hem iedere rit. Navigatie op mijn telefoon vind ik niet handig. Ik moet echt een groter scherm hebben dan die van de BB en iemand die tegen me brult waar ik naartoe moet.
pi_102202915
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Werd vanmiddag om 17.00 nog gesmst of ik een Rotterdam - Hengelo wilde doen (per direct). Kwam net uit school, maar moest al naar Feyenoord - AGOVV :+
Ik had 1 minuut daarna nog gebeld, maar een andere telefoniste was al met een andere hiker in gesprek en die had de rit gekregen. Had ik onverwacht toch nog een aantal uurtjes mee kunnen pakken, maarja.
pi_102214195
Waarom zou je met navigatie rijden? Ik heb altijd hikerritjes zonder gedaan. Je zit vaak toch al op een industrieterrein, dus het is een kwestie van 'industrieterrein af-snelweg op-snelweg af-industrieterrein op' en je bent op plek van bestemming.
Zonder navigatie krijg je zo in ieder geval een beetje gevoel voor richting en leer je de wegen kennen.
Ik vind met navigatie rijden lang niet altijd even prettig.
pi_102214341
Ik ben al vaak genoeg in plaatsen geweest waarvan ik nog nooit gehoord heb, dan is enige vorm van routebeschrijving wel handig :D
pi_102214654
Mijn richtingsgevoel is echt om te janken.. Maar dat maakt ook geen fuck uit want ik gebruik dus de navigatie. Ik herken plekken natuurlijk wel, maar als je mij vraagt om naar plaats x te rijden kan ik echt niet de wegen opdreunen die ik moet hebben.. In het donker vind ik dat nog lastiger. Als ik echt de weg kwijt ben hou ik altijd Utrecht aan :')! Vanaf daar weet ik altijd wel hoe ik thuis moet komen :P.
pi_102214865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben al vaak genoeg in plaatsen geweest waarvan ik nog nooit gehoord heb, dan is enige vorm van routebeschrijving wel handig :D
Ik ook. Maar dan kijk ik van tevoren hoe ik er kom en dan red ik het wel zonder.
Maargoed, dat is ook wel weer per persoon anders. Als door luiheid geen zin had om route voor te bereiden pakte ik wel altijd navi erbij.
pi_102215028
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:46 schreef BetweenTheRays het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dan kijk ik van tevoren hoe ik er kom en dan red ik het wel zonder.
Maargoed, dat is ook wel weer per persoon anders. Als door luiheid geen zin had om route voor te bereiden pakte ik wel altijd navi erbij.
Ik maak als ik het niet weet een print van google maps, op de snelweg lukt het me wel inderdaad, maar als ik daar vanaf ben moet ik toch echt even kijken hoor :D
pi_102215107
Vrijdag mijn eerste rit als hiker bij Easyway. Ben wel benieuwd naar het schade opnemen. Ben stiekem bang dat ik iets over het hoofd zie, komt dat in de praktijk vaak voor?
pi_102215212
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:53 schreef zlakto het volgende:
Vrijdag mijn eerste rit als hiker bij Easyway. Ben wel benieuwd naar het schade opnemen. Ben stiekem bang dat ik iets over het hoofd zie, komt dat in de praktijk vaak voor?
Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
pi_102215240
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
Haha thnc, moet wel goedkomen inderdaad. Als iedereen het kan, kan ik het ook.
pi_102217055
Natuurlijk, en als je er na controle nog even 2 rondjes omheen loopt heb je al het belangrijke wel gehad hoor.

Morgen ook weer werk! Niet heel veel, vier of vijf uur maar wel lekker in de avond :)
pi_102222238
Hehe, het nadeel van het hebben van een chauffeur:

quote:
"Ik dacht eerst dat de kastjes naar beneden kwamen. Toen keek ik naar buiten en zag ik Ruud Lubbers weer achteruit rijden en uitstappen", zegt Römelingh.

We zien hem hier wel eens meer inparkeren. Je kunt duidelijk zien dat hij jarenlang een chauffeur heeft gehad, want hij doet dat altijd zó onhandig."
Hele artikel: http://www.nu.nl/binnenla(...)gebouw-met-auto.html
#26 || Luciano da Silva
pi_102222294
Morgen eerste werkdag! Eerst in een Volkswagen Polo van Noordwijk naar Amersfoort en dan in een Jeep Patriot van Amersfoort naar Almere. Klinkt wel prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')