Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef Mallet het volgende:
[..]
Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.quote:Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.
Maar over het algemeen gewoon gezond verstand gebruiken, huurauto's zijn veel belangrijker om goed te controleren dan ex-leaseauto's met 150.000 kilometer op de teller.
Ik vind dat altijd erg flauw. We zijn toch geen schade experts en worden verwacht er even langs te lopen voor de staat van de auto. Gezeik over een klein plekje op een onduidelijke plaats vind ik erg kinderachtig, vooral als duidelijk is dat jij hem niet hebt veroorzaakt.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.
Verder heb ik nooit gezeik gehad met schaderegistratie.
Ik weet welke maatschappij je bedoelt inderdaad. Bellen doe ik onderhand niet meer, maar wel echt een uitgebreide inname idd..quote:Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.
Verder heb ik nooit gezeik gehad met schaderegistratie.
Waarom probeer je het niet gewoon? Kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef JMagus het volgende:
Kan iemand mij zeggen hoe lang het tegenwoordig voortaan duurt voordat je bericht krijgt van Easyway of Autoreset? Ik wil mezelf gaan aanmelden maar ik twijfel aan de snelheid van reactie of ik mezelf ga aanmelden voor deze bedrijven.
Mvg.
Welk bedrijf is het? Stuur ff via DM.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zit even te kijken naar de info over m'n 2e rit. Hier staat niks bij over transportformulieren, en het bedrijf waar de auto naartoe moet heeft geen eigen. Neem ik dan gewoon een standaard EW-exemplaar?
Ik heb er uiteindelijk wel op gereageerd, hoe lang duurde het voor dat jullie een reactie kregen? Of weten jullie hoe lang reactie krijgen duurt tegenwoordig?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet gewoon? Kan nooit kwaad.
LEES DE OP!quote:Op donderdag 22 september 2011 10:10 schreef JMagus het volgende:
[..]
Ik heb er uiteindelijk wel op gereageerd, hoe lang duurde het voor dat jullie een reactie kregen? Of weten jullie hoe lang reactie krijgen duurt tegenwoordig?
Voor zover ik weet nemen ze momenteel geen nieuw personeel aan in Groningen. Behoorlijk wat hikers daar.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Sokz het volgende:
Ik ga ook solliciteren voor regio Groningen, zal 't wel neit worden.
edit: toch niet, heb momenteel nog 5 dagen in de week college :| (maar zoals vandaag alleen van 9 tot 10 :|)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |