abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102223782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:57 schreef Mallet het volgende:

[..]

Bij mij weinig voorgekomen, anders gewoon ter plekke even Easy Way bellen en overleggen. Meestal moet je het daarna op het formulier zetten en even iets van "geconstateerd bij afleveren" erbij zetten. Zorg er daarnaast goed voor dat je je voor zover mogelijk indekt. Als de auto in een garage staat echt DONKER aankruisen en als de auto nat of vies is idem. Soms zet ik als een auto heel erg vies is: Auto erg vies, lastig controleren. Bij opmerkingen.. Verder gewoon de tijd nemen, it's hardly rocket science..
Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.

Maar over het algemeen gewoon gezond verstand gebruiken, huurauto's zijn veel belangrijker om goed te controleren dan ex-leaseauto's met 150.000 kilometer op de teller.
pi_102224861
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 16:36 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ik had gisteren nog bijna een probleem. Had niet heel veel tijd genomen voor de schadecontrole, had een vrij grote plek over het hoofd gezien, gelukkig had ik wel een ander plekje in de buurt erop staan. Gelukkig accepteerde de man die hem innam het, zei nog dat ik geluk had met dat kruisje dat er toch stond.

Maar over het algemeen gewoon gezond verstand gebruiken, huurauto's zijn veel belangrijker om goed te controleren dan ex-leaseauto's met 150.000 kilometer op de teller.
Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.

Verder heb ik nooit gezeik gehad met schaderegistratie.
pi_102224947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Vooral bij het bedrijf waar je na schadecontrole met EW moet bellen moet je heel grondig controleren. Ik heb daar vorig jaar een keer een deuk aan de onderkant van de dorpel (die je alleen opmerkte als je onder de dorpel voelde) niet gezien. Daar heb ik best wat gezeik over gehad, maar uiteindelijk hoefde ik niet voor de kosten op te draaien.

Ik vind dat altijd erg flauw. We zijn toch geen schade experts en worden verwacht er even langs te lopen voor de staat van de auto. Gezeik over een klein plekje op een onduidelijke plaats vind ik erg kinderachtig, vooral als duidelijk is dat jij hem niet hebt veroorzaakt.
pi_102225137
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 17:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Ik weet welke maatschappij je bedoelt inderdaad. Bellen doe ik onderhand niet meer, maar wel echt een uitgebreide inname idd..
pi_102226065
Ik heb een keer zelf schade veroorzaakt ( :@ ). Ook een keer na een rit voor een bedrijf waar niks genoteerd hoefde te worden dat ik terug gebeld werd omdat er een kras ontdekt was waar niemand wat van wist :D Ik zei dat ik ook niet wist waar dat vandaan zou moeten komen en nooit meer wat van gehoord.
Eerste ritje dat ik deed keek ik echt heel nauwkeurig, stonden echt 20.000 kruisjes op m'n formulier :') Keer daarna dat ik bij die garage kwam zeiden ze dat ik niet zo enthousiast hoefde te doen :D
pi_102226654
Ik heb alleen schade veroorzaakt aan een huurauto in Spanje, door een hoge stoeprand voorbumber stukje geschaafd. Gelukkig zaten er al meer krassen en deuken op en had ik een volledige verzekering.
pi_102227129
Kan iemand mij zeggen hoe lang het tegenwoordig voortaan duurt voordat je bericht krijgt van Easyway of Autoreset? Ik wil mezelf gaan aanmelden maar ik twijfel aan de snelheid van reactie of ik mezelf ga aanmelden voor deze bedrijven.

Mvg.
pi_102227186
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef JMagus het volgende:
Kan iemand mij zeggen hoe lang het tegenwoordig voortaan duurt voordat je bericht krijgt van Easyway of Autoreset? Ik wil mezelf gaan aanmelden maar ik twijfel aan de snelheid van reactie of ik mezelf ga aanmelden voor deze bedrijven.

Mvg.
Waarom probeer je het niet gewoon? Kan nooit kwaad.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2011 18:06:21 ]
pi_102231675
Vandaag eindelijk eerste rit gehad. Lexus IS200d van Leeuwarden naar Almere. Goed te doen!

Morgen een Audi A4 van Wieuwerd naar Brunssum en dan een auto van Brunssum naar Almere... Zit alleen nog wat te hannessen met de transportformulieren!
pi_102232432
Zo dan! Lekker kilometers maken, Wieuwerd - Brunssum is goed te doen in een A4 :)
Formulieren is gewoon even wennen, zeker met bedrijven die niet het vaste formulier hebben.

Wat is trouwens de langste dagen die jullie hebben gehad qua kilometers??
pi_102232686
Groningen - Middelburg, Middelburg - Breda, Breda - Assen denk ik. Middelburg was een wissel, Breda niet.
#26 || Luciano da Silva
pi_102232847
Ik denk Barendrecht - Lelystad, Heerenveen - Breda. Op zich best netjes voor ritjes vanuit de Randstad vind ik.
pi_102233655
Qua kilometers kan ik zo niet echt bedenken. Ik heb vooral veel OV-dieptepunten. Even naar Born, Drachten, Wieuwert of Abbenbroek en terug vanuit Groningen, Born, Den Helder en Hulst..

Qua uren is 14uur het langste dat ik gedraaid heb per dag.
pi_102234071
Och man, hou op zeg. Enkele reis Groningen - Born... Vaak enkeltjes naar Amsterdam, Rotterdam. Veel terug van Almere, Barneveld etc.
#26 || Luciano da Silva
pi_102237794
omdat ik soort van werd door verwezen naar dit topic heb ik een vraag voor de easy way hikers

Hoe zit het kwa werkdagen/tijden? Ik ben namelijk druk bezet met veelal volle schooldagen en wil dus voornamelijk op vroege dagen werken en in de vakanties. Kan ik dit bij een sollicitatie aangeven?
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_102238331
Je moet 1x per week een volledige dag beschikbaar zijn.
#26 || Luciano da Silva
pi_102238632
En in de vakantie is er weinig werk
pi_102239091
too bad :'(
Anytime you have a dream and you think you're great at something, go do it and find out if you suck.
pi_102239455
Ik zit even te kijken naar de info over m'n 2e rit. Hier staat niks bij over transportformulieren, en het bedrijf waar de auto naartoe moet heeft geen eigen. Neem ik dan gewoon een standaard EW-exemplaar?
pi_102239531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik zit even te kijken naar de info over m'n 2e rit. Hier staat niks bij over transportformulieren, en het bedrijf waar de auto naartoe moet heeft geen eigen. Neem ik dan gewoon een standaard EW-exemplaar?
Welk bedrijf is het? Stuur ff via DM.
pi_102252908
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Waarom probeer je het niet gewoon? Kan nooit kwaad.
Ik heb er uiteindelijk wel op gereageerd, hoe lang duurde het voor dat jullie een reactie kregen? Of weten jullie hoe lang reactie krijgen duurt tegenwoordig?
pi_102253118
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:10 schreef JMagus het volgende:

[..]

Ik heb er uiteindelijk wel op gereageerd, hoe lang duurde het voor dat jullie een reactie kregen? Of weten jullie hoe lang reactie krijgen duurt tegenwoordig?
LEES DE OP!

"In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans."
pi_102255980
En nee, dat is niet anders omdat jij het toevallig bent.
  donderdag 22 september 2011 @ 12:14:21 #74
256829 Sokz
Livin' the life
pi_102256088
Ik ga ook solliciteren voor regio Groningen, zal 't wel neit worden. :P

edit: toch niet, heb momenteel nog 5 dagen in de week college :| (maar zoals vandaag alleen van 9 tot 10 :|)
pi_102256362
quote:
99s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:14 schreef Sokz het volgende:
Ik ga ook solliciteren voor regio Groningen, zal 't wel neit worden. :P

edit: toch niet, heb momenteel nog 5 dagen in de week college :| (maar zoals vandaag alleen van 9 tot 10 :|)
Voor zover ik weet nemen ze momenteel geen nieuw personeel aan in Groningen. Behoorlijk wat hikers daar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')