quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
Aha. Tja ik vind het wel prettig dat ik zelf schadevrije jaren aan het opbouwen ben.. Of staat hij wel op jouw naam? Ik mocht mijn auto wel op de naam van mijn moeder zetten, maar ik vind het ook geen fijn idee dat wanneer ik een keer schade krijg dat haar premie vervolgens omhoog gaat.. Ik neem liever zelf die verantwoordelijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het enige wat een (groot) nadeel is natuurlijk, het niet opbouwen van schadevrije jaren. Nee hij staat op mijn vaders naam, ivm de kosten van de verzekering. Ook kunnen evt boetes (flitsboetes) mijn puntensysteem nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:33 schreef Mallet het volgende:
[..]
Aha. Tja ik vind het wel prettig dat ik zelf schadevrije jaren aan het opbouwen ben.. Of staat hij wel op jouw naam? Ik mocht mijn auto wel op de naam van mijn moeder zetten, maar ik vind het ook geen fijn idee dat wanneer ik een keer schade krijg dat haar premie vervolgens omhoog gaat.. Ik neem liever zelf die verantwoordelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit2: Over het veroorzaken van ongelukken, mocht de premie omhoog gaan dan zijn de extra kosten voor mij. Dus ik betaal dan maandelijks de verhoging van de premie.
[ Bericht 7% gewijzigd door -tape- op 27-09-2011 18:53:14 ]
Ja ik heb dat ook hoor.. Ik bedoel het is mijn auto dus ik betaal ervoor.. Hoewel op sommige momenten, zoals vanochtend toen ik instapte en er achter kwam dat mijn buitenspiegel een klap heeft gehad, het wel minder isquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef BetweenTheRays het volgende:
Punten krijg je toch niet bij flitsboetes, kan alleen wanneer je gepakt wordt.
Verder zijn die schadevrije jaren wel jammer, plus ik vind het wel prima om zelf belasting, benzine, aanschaf te betalen. Zo wordt het echt van jezelf en ik leer daardoor wel omgaan met geld.
Heb wel eens zoiets gehoord ja, maar zou niet zo snel weten wanneer en waar dat was.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook hoor.. Ik bedoel het is mijn auto dus ik betaal ervoor.. Hoewel op sommige momenten, zoals vanochtend toen ik instapte en er achter kwam dat mijn buitenspiegel een klap heeft gehad, het wel minder is. Is het trouwens toch ook zo dat wanneer je bijvoorbeeld een behoorlijk ongeluk maakt ze een buurtonderzoek in kunnen stellen? En wanneer blijkt dat jij het meeste gebruik maakt van die auto terwijl hij niet op jouw naam staat ze niet uitkeren?
Ik zal even de situatie schetsen; (we gaan nu wel erg off-topic). Mijn vader heeft een eigen bedrijf waar hij een auto voor nodig heeft. De Audi was eerst onze enige auto (privé+zakelijk), toen besloot mijn vader om een nieuwe (puur zakelijke) auto te kopen. Dit is een M3 geworden. Toen is de Audi overgeschreven van P+Z naar privé en de BMW zakelijk. Alleen gebruikt mijn vader privé eigenlijk nooit een auto, grote boodschappen e.d. worden met de BMW (quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook hoor.. Ik bedoel het is mijn auto dus ik betaal ervoor.. Hoewel op sommige momenten, zoals vanochtend toen ik instapte en er achter kwam dat mijn buitenspiegel een klap heeft gehad, het wel minder is. Is het trouwens toch ook zo dat wanneer je bijvoorbeeld een behoorlijk ongeluk maakt ze een buurtonderzoek in kunnen stellen? En wanneer blijkt dat jij het meeste gebruik maakt van die auto terwijl hij niet op jouw naam staat ze niet uitkeren?
Ik heb het nog even opgezocht. Het is inderdaad zo dat mocht je een ongeluk maken waarbij zwaargewonden vallen en jij blijkt niet de rechtmatige bestuurder te zijn (hier kunnen ze bijvoorbeeld achter komen door een buurtonderzoek in te stellen), dan pleeg je in feite fraude en kan de verzekeraar besluiten om geen vergoeding uit te keren. In het geval van materiële schade is het misschien niet zo'n ramp, maar bijvoorbeeld bij lichamelijk letsel.. kan je natuurlijk met een enorme schuld opgezadeld worden. Daarnaast lees ik op meerdere pagina's dat het waarschijnlijk is dat je op een zwarte lijst komt te staan en het afsluiten van een autoverzekering erg lastig kan worden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef -tape- het volgende:
[..]
*Lap tekst*
Over dat buurtonderzoek weet ik niks vanaf..Ach grote ongelukken zitten ook in grote hoeken, zullen we maar zeggen.
Zullen we het zo weer richting on-topic schoppen?
Warchaser vroeg dat op de vorige pagina ook al. Staat toch op de EW site??quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:26 schreef Chapelle het volgende:
Kan iemand mij ook even het nummer van de hikerlijn dm'en? Mijn telefoon is naar de klote gegaan net...
Oh wacht, is algemeen nummer..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:43 schreef Chapelle het volgende:
Ja vandaar vroeg ik het hier ook even. Waar precies dan? Kon het net niet vinden.
Het nummer voor de hikerlijn en het noodnummer staan alleen in de handleiding.quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:44 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh wacht, is algemeen nummer..
>PM
Hoe kom je daar bij? Na het bevestigingsmailtje dat je van Autoreset hebt gekregen kun je gewoon weer online naar je urenlijsten gaan. Daar kun je de tijden wijzigenquote:Op woensdag 28 september 2011 13:24 schreef -tape- het volgende:
Blijkt dat je reiskosten niet vergoed krijgt met locatiewerk, in dat geval ga ik dat niet meer doen hoor. Zondag 3,5/4 uur onderweg geweest om 5 uur te werken.
Ik had de planning gebelt, ik ontvang wel een mailtje maar niet de mogelijkheid om het in te voeren. Mijn kosten moest ikmailen om die te declareren en mijn reisuren kreeg ik niet uitbhetaald zei de planner. Hoort dit wel zo dan? Dan bel ik ze straks wel opnieuw.. Lijkt me inderdaad ook niet dat je reiskosten niet betaald krijgt.. Hij zei dat je het in het handboek kon lezen.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:19 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Na het bevestigingsmailtje dat je van Autoreset hebt gekregen kun je gewoon weer online naar je urenlijsten gaan. Daar kun je de tijden wijzigen
Ik had vroeg in de middag al gebeld en ze zeiden dat ze heel druk waren met plannen. Dus het komt vast welquote:
Omdat je graag wilde werken? Hebben ze je al werk gegeven dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 15:58 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik had vroeg in de middag al gebeld en ze zeiden dat ze heel druk waren met plannen. Dus het komt vast wel
Hmm, weten we dat ook weer. Wel schraal eigenlijk..quote:Op woensdag 28 september 2011 16:40 schreef -tape- het volgende:
Net met de administratie gebeld, de reisuren worden inderdaad niet vergoed. Krijg wel mijn reiskosten uiteraard, maar het is dus gebruikelijk dat de reisuren niet worden berekend. Nou dit is ook de laatste keer dat ik locatiewerk buiten Alkmaar doe. Beetje kwart voor 7 mijn bed uit gegaan op zondagochtend om pas vanaf 9 uur betaald te krijgen. Ik was 4 uur thuis en betaald tot 2.
Mogen ze dan wel duidelijk aangeven bij het aanbieden van zo'n opdracht.
Ik ben niet gebeld voor morgen, balen man. Vandaag ook al thuis gezeten. Misschien morgen nog een spoedje.. Het is tenslotte eind v/d maand dus de kans is wellicht wat groter. Anders vrijdag als laatste dag en dan ff 2 weken geen tijd meer.quote:Op woensdag 28 september 2011 17:49 schreef Jorian29 het volgende:
Mja, maar dat weet je als je voor deze functie gaat.
Gister vergeten mn beschikbaarheid van vandaag te wijzigen, daardoor gebeld terwijl ik niet kon. Dan zeg je van, ja, ik kan wel na 11 uur, maar krijg je niks meer te horen. Zal wel aan de regio liggen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |