SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Idd.quote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef mschol het volgende:
lapohunters, triester kan het niet worden...
nu, 03:52 is de laatste (ik) uitgelogd.quote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Idd.
Ik dacht dat tot 3 uur op zaterdagavond minecraften triest was, maar gelukkig zijn er altijd nog mensen die nóg triester zijn.
Anyway, heb een glazen bol gebouwd, zodat we de toekomst in onze world "world" kunnen voorspellen.
quote:
Ik heb nog niet geslapen.quote:
Ahw hell yeah.quote:
20.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 09:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
20.
Ik speel voornamelijk met Lux en Fiddlesticks, eigenlijk.De rest kan ik echt niet mee overweg.
Oui.quote:
Hoeveel admins zijn er?quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je moet eerst rechten krijgen, Alleen er is geen admin online..
¤10 bedoel je zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu kan je ook Minecraft kopen bij g2play voor $10
http://www.g2play.net/store/Minecraft-Digital-Download.html
En dan heb je minecraft in één klap uitgespeeld.quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef vogelkooi het volgende:
Huisjes enzo die je niet zelf meer hoeft te bouwen en zo kan wonen.
Als je er 4 torches omheen zet, zullen er geen monsters meer spawnen tot je ze weg haalt. Zo kan je rustig de chests leegmaken.quote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een Monster Spawner gevonden, hoe nu verder?
Ik had dat gisteren ook, maar toen met een stack brick, 24 beef, diamond pick en shovel (teruggekregen) en nog voor honderden drumpies aan zooi.quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef -Datdus- het volgende:
Iemand heeft me verzopen met al mn shit. Beetje triest weer. Veel plezier met 2 stacks whead en 8 iron ingots en nog meer zooi.
mobs droppen toch niks meer? als je ze zelf niet kilt?quote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
maak m veilig, daarna een mobtrap omheen maken, dan weer onveilig maken
Nee klopt, zijn er erg weinig. Je moet naar afgelegen gebieden gaan, daar zijn er heel veel. Moet je wat eten hebben? Ik kom om in de meloen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef MrEarcheese het volgende:
Ligt het aan mij of kom ik serieus nergens meer varkens tegen? Vanaf dat ik een volledige balk met food had ben ik al aan het zoeken. Nu heb ik 4 hartjes over en food is helemaal leeg - geen een varken tegengekomen.
Ik heb dit nu dus ook.quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
TERING BENDE!
Nu wil ik net weer in de serever, weer alleen maar zwart en de melding "flying is not allowed"![]()
Kortom gaat lekker met de server... of ligt het aan 1.8?
Als het goed is is het in de buitenlucht.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef bobbernaut het volgende:
dan heb je wss je home set gedaan waar je nu hebt gebouwd, dus er is een muur.
verplaats je home
quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef tuut-chips het volgende:
HOLLERING AT 'EM CUZ THE SONOFABITCH WON'T QUIT BARKING
hmm raar, is t elke keer zo?quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als het goed is is het in de buitenlucht.
Opgelost door even heel snel /home 1 te typen XDquote:
Mijn toetsenbord stond verkeert dus type ik -home godverdomme.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Opgelost door even heel snel /home 1 te typen XD
Maarja wel al me shit kwijt!
waaronder 3 diamond pickaxes en veel iron.
als je naar het westenl oopt vanaf de spawn dan zitten er een teringhoop kippen, daar haal ik m'n voedsel vandaanquote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef MrEarcheese het volgende:
Ligt het aan mij of kom ik serieus nergens meer varkens tegen? Vanaf dat ik een volledige balk met food had ben ik al aan het zoeken. Nu heb ik 4 hartjes over en food is helemaal leeg - geen een varken tegengekomen.
Heb daarnet even gekeken, Vet systeem man!quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu is mijn trade post nog veiliger! Als je op de pressure plate gaat staan locked de deur automatisch
Ga je er weer af dan kan je weg lopen zonder een lever aan te raken
Thanksquote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb daarnet even gekeken, Vet systeem man!
Hahaha endermen!quote:Op zondag 18 september 2011 14:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet niet wat er met Mc aan de hand is, maar bijna al me /home's zijn corrupt.
En bij een huis van me zitten er opeens op random plekken gaten in het dak....
Ik denk dat ik gelijk maar weer wacht op 1.9 ben het nu al weer beetje beu zo.
Ik maakte in het begin altijd een vierkant huis, en dan 1 blokje eromheen (1 slab als 'brug') maakte ik een soort geul zodat monsters onder mijn huis vielen, waar vervolgens een paar cactusjes stonden.quote:Op zondag 18 september 2011 14:31 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je ook een soort valluik maken voor je deur om de monsters tegen te houden? Ze komen dan in een soort kelder waar ik ze daarna kan afslachten
en als je die lever aanraakt dan ontplof je zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu is mijn trade post nog veiliger! Als je op de pressure plate gaat staan locked de deur automatisch
Ga je er weer af dan kan je weg lopen zonder een lever aan te raken
Ik heb er nu een soort zwembad van gemaakt, maar ik snap niet hoe dat water werktquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik maakte in het begin altijd een vierkant huis, en dan 1 blokje eromheen (1 slab als 'brug') maakte ik een soort geul zodat monsters onder mijn huis vielen, waar vervolgens een paar cactusjes stonden.
als je een 2x2 gat graaft met daarin in 2 schuin tegenoverliggende hoeken water dan krijg je een infinite water source. dat water kun je dan gebruiken om je zwembad te vullen. eht kan zijn dat je het zwembad in kleinere stukjes moet verdelen om het goed te vullen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb er nu een soort zwembad van gemaakt, maar ik snap niet hoe dat water werkt
Misschien moet je eens quoten, stuk duidelijker. Ik heb namelijk geen idee tegen wie je nou aan het praten bent.quote:
owh ik dacht dat quoten niet nodig was als je t naar degene boven je deedquote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Misschien moet je eens quoten, stuk duidelijker. Ik heb namelijk geen idee tegen wie je nou aan het praten bent.
Ok. Ik had al vlakbij een waterpoel liggen (ondergronds), dus ik heb daarvandaan water gehaald, maar het wateroppervlak verschilt nogal in hoogte. Ook merkte ik dat als ik ergens een emmertje leeggoot, bv. tegen de bovenkant van het bad aan, dat het water naar beneden stroomt maar dan niet het hele zwembad vult.quote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je een 2x2 gat graaft met daarin in 2 schuin tegenoverliggende hoeken water dan krijg je een infinite water source. dat water kun je dan gebruiken om je zwembad te vullen. eht kan zijn dat je het zwembad in kleinere stukjes moet verdelen om het goed te vullen.
Rechtsboven in beeld.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Mender het volgende:
waarom is er geen sad smiley zonder rood hoofd?
ik doe dan maarquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:30 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Rechtsboven in beeld.Duh dunn dunnnnn.
Doe dan Drumpie.nlquote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef zerokil het volgende:
Kan ik TT nog wijzigen?
Drumpie.nl...............
die heeft je dus opgeblazenquote:
Mij maakt het niet veel uit dat de server er uit ligt maar dan moet hij ook niet zeggen dat het maximaal 3 minuten duurt, zeg dan ook gewoon dat de server er een half uur uit ligt ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 15:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Doe dan Drumpie.nl
aub
Of de uitroeptekens weghalen die er nu staan
quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit dat de server er uit ligt maar dan moet hij ook niet zeggen dat het maximaal 3 minuten duurt, zeg dan ook gewoon dat de server er een half uur uit ligt ofzo
Gaan er homes weg? Zou beetje naaiend zijn. Veel mensen hebben ergens homesquote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ik voorspel een horde boze mensen omdat ze homes op +5 hadden staan.
Ja je mag 1,2 en 3 hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gaan er homes weg? Zou beetje naaiend zijn. Veel mensen hebben ergens homes
Logblockquote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef gogosweden het volgende:
jonges server komt straks on. Die logbook moest z'n files wegschrijven en drumpert is een render aan het maken die zo online komt
Bet.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Render?quote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef gogosweden het volgende:
jonges server komt straks on. Die logbook moest z'n files wegschrijven en drumpert is een render aan het maken die zo online komt
quote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef tuut-chips het volgende:
Wacht, we zijn nu meer dan een UUR verder en hij is nog niet online?
"ja wacht even jongens 3 minuutjes"![]()
Hahaha...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
pizza.quote:
stel je niet aan gurl. het waren maar een paar posts.quote:
Mooie rotsformatie.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef TJV het volgende:
Okokokokokok ik post wel ontopic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn faaltoren.
Heb je misschien pics?quote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb van de downtime maar even gebruik gemaakt om wat aanpassing te maken in mijn texturepack.
http://www.mediafire.com/?thnz02tupwq8gvx
Voor de gene die hem uit willen proberen. (Het meeste in dat texturepack is niet mijn werk.)
PS, het is een 32x32 texturepack dus je moet de patcher hebben gebruikt.
quote:
http://www.minecraftforum(...)cpatcher-hd-fix-211/quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef igottagun het volgende:
nice skin, maar waar vind ik de patcher?gebruik osx trouwens, kan het dan nog?
Wat gebruik je weinig water?quote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom groeien ze zo snel![]()
1 blokje water kan een breedte van 4 ver bereiken. Dus hij haalt 't maximale uit de ruimte die hij heeft.quote:
8quote:Op zondag 18 september 2011 17:36 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
1 blokje water kan een breedte van 4 ver bereiken. Dus hij haalt 't maximale uit de ruimte die hij heeft.
oh ff naar mijn andere pc toelopen dan..quote:Op zondag 18 september 2011 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb 5 stacks wooden planks voor je !
Die heb ik ook nog wel!quote:Op zondag 18 september 2011 17:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh ff naar mijn andere pc toelopen dan..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net de Eiffeltoren gaan bouwen!!!1!11!11!!quote:Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik wilde net een gigantische holle meloen bouwen!
geen last van jij bent noob ok grquote:Op zondag 18 september 2011 19:46 schreef tuut-chips het volgende:
Kut Windows update y u update every day?
MineraalWater.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef benx het volgende:
Wie was hier ook alweer top in photoshop die dat mooie logo voor creepers en zombies had gemaakt ?
Was ik inderdaad, En op dat laatste zal ik maar niet antwoorden.quote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
MineraalWater.
Als ik dat plaatje kon vinden van hem en gogosweden plaatste ik 'm hier snel.![]()
Gebruik F1quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef rijsttafel het volgende:
Er zat ook een enderman in Rijswijk z'n huis te griefen, maar ik had de screenshot perongeluk overschreven.
waar kan ik die vindenquote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
Trouwens, ben ik de enigste die deze indie game echt super vind?
quote:
Thx, wist niet dat dat konquote:
Bouw zequote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb rechten
En de verbinding is verbroken
Huilie huilie voordat je geslagen bentquote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef tuut-chips het volgende:
You've gotta be fucking kidding me. Nog een restart? En weer een uur d'ruit?
wut?quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Huilie huilie voordat je geslagen bent
Ja ik zag 'm al eerder lava op een huis plaatsen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef tuut-chips het volgende:
En Oliviertjuuh zette echt lava op mijn meloenhuis. hij zei zelfs in een private message "WIN" tegen mij toen jij zei dat je niks kon vinden drump, check de chatlogs maar.
Ja, 3x3 meloenschijf=1 blokquote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm al eerder lava op een huis plaatsen.
hoe heb je btw dat meloenhuis gemaakt? Kan je meloenen maken uit meloenschijven?
Cewlquote:
Ik wou dat ik in logs mocht kijken, hoef ik het tenminste niet steeds te vragen, en het gros van de tijd loop ik me toch maar een beetje te vervelen op de server, dus dan had ik wat te doen...quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
Blijven zuigen kiwi, dan word je ooit ook mod. Om vervolgens 2 uur per dag logs door te kijken.
Leeft Thief eigenlijk nog?
Nee, die is opgeblazen door een creeper.quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
Blijven zuigen kiwi, dan word je ooit ook mod. Om vervolgens 2 uur per dag logs door te kijken.
Ohja thief z'n pc is fried...quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
Echo?quote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ohja thief z'n pc is fried...
Ik wou dat ik in logs mocht kijken, hoef ik het tenminste niet steeds te vragen, en het gros van de tijd loop ik me toch maar een beetje te vervelen op de server, dus dan had ik wat te doen...de lol is er alweer een beetje af voor mij.
Netjes, alleen zie je het dak niet.quote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1125&zoom=3
quote:Op maandag 19 september 2011 07:58 schreef Sitethief het volgende:
Ik leef nog heur.
Kheb nu een werkende pc, maar met een gare video kaart. Dus van de week ff andere kaart inbouwen, en hopelijk kan ik jullie dan weer kapot irriteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
Moest even goed kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
heb jij dat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Nee, dat is het slechste idee wat ik in tijden heb gehoordquote:Op maandag 19 september 2011 14:00 schreef bobbernaut het volgende:
Drump doe gewoon dat iedereen in logbook mag kijken, we kunnen er toch niet mee griefen of hacken
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Dat.quote:Op maandag 19 september 2011 14:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, dat is het slechste idee wat ik in tijden heb gehoord
hoezo een slecht idee? mensen hoeven dan niet steeds de admin of mod erbij te halen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat.
Oe maar als je kijkt naar die 'netherbrug' lijken er een soort netherbricks te zijn ofzo? Vooral links onderin zie je het vrij goed.
Omdat dan constant mensen de database aan het oproepen zijn en wij alleen maar gezeur over lag aan ons hoofd krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoezo een slecht idee? mensen hoeven dan niet steeds de admin of mod erbij te halen.
Het is van deze tweet:quote:
twitter:jeb_ twitterde op maandag 19-09-2011 om 12:39:38New nether screenshot (spoiler warning): http://t.co/SXVStiXT reageer retweet
oke dat van de lag ben ik vergeten, niet nodig? mwah als er een stuk muur mist van mijn huis en het was geen endermen kan ik wel zelf zoeken, maarjaquote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat dan constant mensen de database aan het oproepen zijn en wij alleen maar gezeur over lag aan ons hoofd krijgen.
Tevens hebben jullie dat gewoon niet nodig.
Mender is mod ja, en het antwoord is nee. Einde discussie. grgrquote:Op maandag 19 september 2011 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oke dat van de lag ben ik vergeten, niet nodig? mwah als er een stuk muur mist van mijn huis en het was geen endermen kan ik wel zelf zoeken, maarja
owh hoorde ik nou dat mender mod is?
nice trolling, ik trapte er bijna inquote:
lijkt me echt spuugirritant, nu wordt er al elke 5 minuten als er een creeper of enderman voorbij is gekomen gevraagd wie dat gedaan heeftquote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ohja thief z'n pc is fried...
Ik wou dat ik in logs mocht kijken, hoef ik het tenminste niet steeds te vragen, en het gros van de tijd loop ik me toch maar een beetje te vervelen op de server, dus dan had ik wat te doen...de lol is er alweer een beetje af voor mij.
nee een quotum lijkt me genoeg. 1x per week logs opvragen.quote:Op maandag 19 september 2011 16:15 schreef bobbernaut het volgende:
idddaarom zelf de logs kunnen zien
Dat deed ik, maar Drumpie vroeg me 20 iron ingots voor 2 netherrackquote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat dan constant mensen de database aan het oproepen zijn en wij alleen maar gezeur over lag aan ons hoofd krijgen.
Tevens hebben jullie dat gewoon niet nodig.
Edit: en mocht er wel iets zijn moetje nog een mod/admin erbij halen
quote:
alle drivers updatenquote:Op maandag 19 september 2011 17:29 schreef JaimyLee het volgende:
Op m'n pc crasht Minecraft weer steeds na 10 seconden spelenHij gaat er gewoon helemaal uit. Er komt niks te staan over memory ofzo, gewoon helemaal weg. Iemand tips?
Lol ,quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dat deed ik, maar Drumpie vroeg me 20 iron ingots voor 2 netherrack![]()
oplichter!
Nu in mijn shop: dirt voor maar 7 iron per blokje!
dan heb je geluk...quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lol ,
Je vind VEEEELS te makkelijk iron..
Als je half uurtje zoekt heb je al meer als een stack gast.
Ik overdreef een beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
xray.quote:Op maandag 19 september 2011 20:22 schreef zerokil het volgende:
Diamond vind je ook best redelijk snel,
gewoon Mineshafts door zoeken en je hebt binnen een half uurtje 6 diamonds.
whut?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dirt vind ik nog altijd lastig te vinden, heb al meerdere diamond shovels gebruikt. maar nog geen succes....
Is die toren het enige bouwwerkquote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1125&zoom=3
quote:Op maandag 19 september 2011 19:33 schreef MineraalWater het volgende:
http://shouldiplayminecraftnow.com/
quote:[404] ERROR
A keresett file nem található
A szerver nem tudta megnyitni a hivatkozott lapot vagy alkalmazást.
- Lehet, hogy Ön gépelt el valamit. Ez esetben kérjük ellenõrizze a beírt címet, különös tekintettel arra, hogy a rendszer Linux alapú, így a kis- és nagybetûk között különbség van.
- Lehet, hogy a honlap üzemeltetõje nem fizette be a webtárhelyért járó díjat az INTREX hostingnak.
- Hibás linkre kattintott. Ezt kérjük közölje az oldal üzemeltetõjével, vagy írja meg info@intrex.hu címre.
Dus als je een diamond pick gebruikt vind je sneller diamond?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dirt vind ik nog altijd lastig te vinden, heb al meerdere diamond shovels gebruikt. maar nog geen succes....
Neuh die render is alweer kei oud.quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is die toren het enige bouwwerk
quote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef maurisioo het volgende:
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktwaar zijn die iron bars palen voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
geen idee. Dat heeft pietertje25 gedaan.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waar zijn die iron bars palen voor?
ziet er opzich wel nice uit manquote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef maurisioo het volgende:
[..]
geen idee. Dat heeft pietertje25 gedaan.
En een van die twee torens.
drumpie is nu online, dus als je even inlogt kan hij je zo rechten gevenquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef samov het volgende:
Ola, ik ben nieuw hier.
Naar wie moet ik een pm sturen om op drumpie's server te kunnen spelen.
Groetjes
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktGa klagen bij je nieuwe buurman... hij is er nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mender op 19-09-2011 22:36:45 ]
[ link | afbeelding ]
heb ik gemaaktOja een eindje links van die farm is mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar minecraft ook bewaard blijft.quote:Op maandag 19 september 2011 22:47 schreef KneusTeun het volgende:
Waar worden je screenshot bewaard?
(op mac)
zie dr niks...quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef maurisioo het volgende:
[..]
waar minecraft ook bewaard blijft.
Welkom op fok en drumpie's server!quote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef samov het volgende:
Ola, ik ben nieuw hier.
Naar wie moet ik een pm sturen om op drumpie's server te kunnen spelen.
Groetjes
hahaquote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Mender het volgende:
[..]
Ga klagen bij je nieuwe buurman... hij is er nu niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |