SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Idd.quote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef mschol het volgende:
lapohunters, triester kan het niet worden...
nu, 03:52 is de laatste (ik) uitgelogd.quote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Idd.
Ik dacht dat tot 3 uur op zaterdagavond minecraften triest was, maar gelukkig zijn er altijd nog mensen die nóg triester zijn.
Anyway, heb een glazen bol gebouwd, zodat we de toekomst in onze world "world" kunnen voorspellen.
quote:
Ik heb nog niet geslapen.quote:
Ahw hell yeah.quote:
20.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 09:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
20.
Ik speel voornamelijk met Lux en Fiddlesticks, eigenlijk.De rest kan ik echt niet mee overweg.
Oui.quote:
Hoeveel admins zijn er?quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je moet eerst rechten krijgen, Alleen er is geen admin online..
¤10 bedoel je zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu kan je ook Minecraft kopen bij g2play voor $10
http://www.g2play.net/store/Minecraft-Digital-Download.html
En dan heb je minecraft in één klap uitgespeeld.quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef vogelkooi het volgende:
Huisjes enzo die je niet zelf meer hoeft te bouwen en zo kan wonen.
Als je er 4 torches omheen zet, zullen er geen monsters meer spawnen tot je ze weg haalt. Zo kan je rustig de chests leegmaken.quote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een Monster Spawner gevonden, hoe nu verder?
Ik had dat gisteren ook, maar toen met een stack brick, 24 beef, diamond pick en shovel (teruggekregen) en nog voor honderden drumpies aan zooi.quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef -Datdus- het volgende:
Iemand heeft me verzopen met al mn shit. Beetje triest weer. Veel plezier met 2 stacks whead en 8 iron ingots en nog meer zooi.
mobs droppen toch niks meer? als je ze zelf niet kilt?quote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
maak m veilig, daarna een mobtrap omheen maken, dan weer onveilig maken
Nee klopt, zijn er erg weinig. Je moet naar afgelegen gebieden gaan, daar zijn er heel veel. Moet je wat eten hebben? Ik kom om in de meloen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef MrEarcheese het volgende:
Ligt het aan mij of kom ik serieus nergens meer varkens tegen? Vanaf dat ik een volledige balk met food had ben ik al aan het zoeken. Nu heb ik 4 hartjes over en food is helemaal leeg - geen een varken tegengekomen.
Ik heb dit nu dus ook.quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
TERING BENDE!
Nu wil ik net weer in de serever, weer alleen maar zwart en de melding "flying is not allowed"![]()
Kortom gaat lekker met de server... of ligt het aan 1.8?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |