SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
Idd.quote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef mschol het volgende:
lapohunters, triester kan het niet worden...
nu, 03:52 is de laatste (ik) uitgelogd.quote:Op zondag 18 september 2011 03:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Idd.
Ik dacht dat tot 3 uur op zaterdagavond minecraften triest was, maar gelukkig zijn er altijd nog mensen die nóg triester zijn.
Anyway, heb een glazen bol gebouwd, zodat we de toekomst in onze world "world" kunnen voorspellen.
quote:
Ik heb nog niet geslapen.quote:
Ahw hell yeah.quote:
20.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 09:41 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
20.
Ik speel voornamelijk met Lux en Fiddlesticks, eigenlijk.De rest kan ik echt niet mee overweg.
Oui.quote:
Hoeveel admins zijn er?quote:Op zondag 18 september 2011 11:08 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je moet eerst rechten krijgen, Alleen er is geen admin online..
¤10 bedoel je zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 11:38 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu kan je ook Minecraft kopen bij g2play voor $10
http://www.g2play.net/store/Minecraft-Digital-Download.html
En dan heb je minecraft in één klap uitgespeeld.quote:Op zondag 18 september 2011 12:27 schreef vogelkooi het volgende:
Huisjes enzo die je niet zelf meer hoeft te bouwen en zo kan wonen.
Als je er 4 torches omheen zet, zullen er geen monsters meer spawnen tot je ze weg haalt. Zo kan je rustig de chests leegmaken.quote:Op zondag 18 september 2011 12:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een Monster Spawner gevonden, hoe nu verder?
Ik had dat gisteren ook, maar toen met een stack brick, 24 beef, diamond pick en shovel (teruggekregen) en nog voor honderden drumpies aan zooi.quote:Op zondag 18 september 2011 12:49 schreef -Datdus- het volgende:
Iemand heeft me verzopen met al mn shit. Beetje triest weer. Veel plezier met 2 stacks whead en 8 iron ingots en nog meer zooi.
mobs droppen toch niks meer? als je ze zelf niet kilt?quote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef bobbernaut het volgende:
maak m veilig, daarna een mobtrap omheen maken, dan weer onveilig maken
Nee klopt, zijn er erg weinig. Je moet naar afgelegen gebieden gaan, daar zijn er heel veel. Moet je wat eten hebben? Ik kom om in de meloen.quote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef MrEarcheese het volgende:
Ligt het aan mij of kom ik serieus nergens meer varkens tegen? Vanaf dat ik een volledige balk met food had ben ik al aan het zoeken. Nu heb ik 4 hartjes over en food is helemaal leeg - geen een varken tegengekomen.
Ik heb dit nu dus ook.quote:Op zondag 18 september 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
TERING BENDE!
Nu wil ik net weer in de serever, weer alleen maar zwart en de melding "flying is not allowed"![]()
Kortom gaat lekker met de server... of ligt het aan 1.8?
Als het goed is is het in de buitenlucht.quote:Op zondag 18 september 2011 13:12 schreef bobbernaut het volgende:
dan heb je wss je home set gedaan waar je nu hebt gebouwd, dus er is een muur.
verplaats je home
quote:Op zondag 18 september 2011 13:16 schreef tuut-chips het volgende:
HOLLERING AT 'EM CUZ THE SONOFABITCH WON'T QUIT BARKING
hmm raar, is t elke keer zo?quote:Op zondag 18 september 2011 13:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als het goed is is het in de buitenlucht.
Opgelost door even heel snel /home 1 te typen XDquote:
Mijn toetsenbord stond verkeert dus type ik -home godverdomme.quote:Op zondag 18 september 2011 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Opgelost door even heel snel /home 1 te typen XD
Maarja wel al me shit kwijt!
waaronder 3 diamond pickaxes en veel iron.
als je naar het westenl oopt vanaf de spawn dan zitten er een teringhoop kippen, daar haal ik m'n voedsel vandaanquote:Op zondag 18 september 2011 12:53 schreef MrEarcheese het volgende:
Ligt het aan mij of kom ik serieus nergens meer varkens tegen? Vanaf dat ik een volledige balk met food had ben ik al aan het zoeken. Nu heb ik 4 hartjes over en food is helemaal leeg - geen een varken tegengekomen.
Heb daarnet even gekeken, Vet systeem man!quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu is mijn trade post nog veiliger! Als je op de pressure plate gaat staan locked de deur automatisch
Ga je er weer af dan kan je weg lopen zonder een lever aan te raken
Thanksquote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb daarnet even gekeken, Vet systeem man!
Hahaha endermen!quote:Op zondag 18 september 2011 14:11 schreef KneusTeun het volgende:
Ik weet niet wat er met Mc aan de hand is, maar bijna al me /home's zijn corrupt.
En bij een huis van me zitten er opeens op random plekken gaten in het dak....
Ik denk dat ik gelijk maar weer wacht op 1.9 ben het nu al weer beetje beu zo.
Ik maakte in het begin altijd een vierkant huis, en dan 1 blokje eromheen (1 slab als 'brug') maakte ik een soort geul zodat monsters onder mijn huis vielen, waar vervolgens een paar cactusjes stonden.quote:Op zondag 18 september 2011 14:31 schreef DeHovenier het volgende:
Kan je ook een soort valluik maken voor je deur om de monsters tegen te houden? Ze komen dan in een soort kelder waar ik ze daarna kan afslachten
en als je die lever aanraakt dan ontplof je zeker?quote:Op zondag 18 september 2011 13:49 schreef Berend. het volgende:
Vanaf nu is mijn trade post nog veiliger! Als je op de pressure plate gaat staan locked de deur automatisch
Ga je er weer af dan kan je weg lopen zonder een lever aan te raken
Ik heb er nu een soort zwembad van gemaakt, maar ik snap niet hoe dat water werktquote:Op zondag 18 september 2011 14:33 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik maakte in het begin altijd een vierkant huis, en dan 1 blokje eromheen (1 slab als 'brug') maakte ik een soort geul zodat monsters onder mijn huis vielen, waar vervolgens een paar cactusjes stonden.
als je een 2x2 gat graaft met daarin in 2 schuin tegenoverliggende hoeken water dan krijg je een infinite water source. dat water kun je dan gebruiken om je zwembad te vullen. eht kan zijn dat je het zwembad in kleinere stukjes moet verdelen om het goed te vullen.quote:Op zondag 18 september 2011 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb er nu een soort zwembad van gemaakt, maar ik snap niet hoe dat water werkt
Misschien moet je eens quoten, stuk duidelijker. Ik heb namelijk geen idee tegen wie je nou aan het praten bent.quote:
owh ik dacht dat quoten niet nodig was als je t naar degene boven je deedquote:Op zondag 18 september 2011 14:55 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Misschien moet je eens quoten, stuk duidelijker. Ik heb namelijk geen idee tegen wie je nou aan het praten bent.
Ok. Ik had al vlakbij een waterpoel liggen (ondergronds), dus ik heb daarvandaan water gehaald, maar het wateroppervlak verschilt nogal in hoogte. Ook merkte ik dat als ik ergens een emmertje leeggoot, bv. tegen de bovenkant van het bad aan, dat het water naar beneden stroomt maar dan niet het hele zwembad vult.quote:Op zondag 18 september 2011 14:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je een 2x2 gat graaft met daarin in 2 schuin tegenoverliggende hoeken water dan krijg je een infinite water source. dat water kun je dan gebruiken om je zwembad te vullen. eht kan zijn dat je het zwembad in kleinere stukjes moet verdelen om het goed te vullen.
Rechtsboven in beeld.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 15:31 schreef Mender het volgende:
waarom is er geen sad smiley zonder rood hoofd?
ik doe dan maarquote:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:30 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Rechtsboven in beeld.Duh dunn dunnnnn.
Doe dan Drumpie.nlquote:Op zondag 18 september 2011 15:36 schreef zerokil het volgende:
Kan ik TT nog wijzigen?
Drumpie.nl...............
die heeft je dus opgeblazenquote:
Mij maakt het niet veel uit dat de server er uit ligt maar dan moet hij ook niet zeggen dat het maximaal 3 minuten duurt, zeg dan ook gewoon dat de server er een half uur uit ligt ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 15:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Doe dan Drumpie.nl
aub
Of de uitroeptekens weghalen die er nu staan
quote:Op zondag 18 september 2011 15:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit dat de server er uit ligt maar dan moet hij ook niet zeggen dat het maximaal 3 minuten duurt, zeg dan ook gewoon dat de server er een half uur uit ligt ofzo
Gaan er homes weg? Zou beetje naaiend zijn. Veel mensen hebben ergens homesquote:Op zondag 18 september 2011 15:45 schreef drumstickNL het volgende:
Ik voorspel een horde boze mensen omdat ze homes op +5 hadden staan.
Ja je mag 1,2 en 3 hebben.quote:Op zondag 18 september 2011 15:49 schreef Berend. het volgende:
[..]
Gaan er homes weg? Zou beetje naaiend zijn. Veel mensen hebben ergens homes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |