Logblockquote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef gogosweden het volgende:
jonges server komt straks on. Die logbook moest z'n files wegschrijven en drumpert is een render aan het maken die zo online komt
Bet.......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Render?quote:Op zondag 18 september 2011 15:59 schreef gogosweden het volgende:
jonges server komt straks on. Die logbook moest z'n files wegschrijven en drumpert is een render aan het maken die zo online komt
quote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef tuut-chips het volgende:
Wacht, we zijn nu meer dan een UUR verder en hij is nog niet online?
"ja wacht even jongens 3 minuutjes"![]()
Hahaha...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
pizza.quote:
stel je niet aan gurl. het waren maar een paar posts.quote:
Mooie rotsformatie.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef TJV het volgende:
Okokokokokok ik post wel ontopic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn faaltoren.
Heb je misschien pics?quote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb van de downtime maar even gebruik gemaakt om wat aanpassing te maken in mijn texturepack.
http://www.mediafire.com/?thnz02tupwq8gvx
Voor de gene die hem uit willen proberen. (Het meeste in dat texturepack is niet mijn werk.)
PS, het is een 32x32 texturepack dus je moet de patcher hebben gebruikt.
quote:
http://www.minecraftforum(...)cpatcher-hd-fix-211/quote:Op zondag 18 september 2011 17:04 schreef igottagun het volgende:
nice skin, maar waar vind ik de patcher?gebruik osx trouwens, kan het dan nog?
Wat gebruik je weinig water?quote:Op zondag 18 september 2011 17:33 schreef tuut-chips het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom groeien ze zo snel![]()
1 blokje water kan een breedte van 4 ver bereiken. Dus hij haalt 't maximale uit de ruimte die hij heeft.quote:
8quote:Op zondag 18 september 2011 17:36 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
1 blokje water kan een breedte van 4 ver bereiken. Dus hij haalt 't maximale uit de ruimte die hij heeft.
oh ff naar mijn andere pc toelopen dan..quote:Op zondag 18 september 2011 17:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb 5 stacks wooden planks voor je !
Die heb ik ook nog wel!quote:Op zondag 18 september 2011 17:50 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh ff naar mijn andere pc toelopen dan..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde net de Eiffeltoren gaan bouwen!!!1!11!11!!quote:Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik wilde net een gigantische holle meloen bouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |