Netjes, alleen zie je het dak niet.quote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1125&zoom=3
quote:Op maandag 19 september 2011 07:58 schreef Sitethief het volgende:
Ik leef nog heur.
Kheb nu een werkende pc, maar met een gare video kaart. Dus van de week ff andere kaart inbouwen, en hopelijk kan ik jullie dan weer kapot irriteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
Moest even goed kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
heb jij dat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Nee, dat is het slechste idee wat ik in tijden heb gehoordquote:Op maandag 19 september 2011 14:00 schreef bobbernaut het volgende:
Drump doe gewoon dat iedereen in logbook mag kijken, we kunnen er toch niet mee griefen of hacken
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Dat.quote:Op maandag 19 september 2011 14:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, dat is het slechste idee wat ik in tijden heb gehoord
hoezo een slecht idee? mensen hoeven dan niet steeds de admin of mod erbij te halen.quote:Op maandag 19 september 2011 14:37 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Dat.
Oe maar als je kijkt naar die 'netherbrug' lijken er een soort netherbricks te zijn ofzo? Vooral links onderin zie je het vrij goed.
Omdat dan constant mensen de database aan het oproepen zijn en wij alleen maar gezeur over lag aan ons hoofd krijgen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hoezo een slecht idee? mensen hoeven dan niet steeds de admin of mod erbij te halen.
Het is van deze tweet:quote:
twitter:jeb_ twitterde op maandag 19-09-2011 om 12:39:38New nether screenshot (spoiler warning): http://t.co/SXVStiXT reageer retweet
oke dat van de lag ben ik vergeten, niet nodig? mwah als er een stuk muur mist van mijn huis en het was geen endermen kan ik wel zelf zoeken, maarjaquote:Op maandag 19 september 2011 15:05 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Omdat dan constant mensen de database aan het oproepen zijn en wij alleen maar gezeur over lag aan ons hoofd krijgen.
Tevens hebben jullie dat gewoon niet nodig.
ahh.. terug naar de eens per half jaar updates die een half jaar te laat kwamen..quote:
Mender is mod ja, en het antwoord is nee. Einde discussie. grgrquote:Op maandag 19 september 2011 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oke dat van de lag ben ik vergeten, niet nodig? mwah als er een stuk muur mist van mijn huis en het was geen endermen kan ik wel zelf zoeken, maarja
owh hoorde ik nou dat mender mod is?
nice trolling, ik trapte er bijna inquote:
lijkt me echt spuugirritant, nu wordt er al elke 5 minuten als er een creeper of enderman voorbij is gekomen gevraagd wie dat gedaan heeftquote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ohja thief z'n pc is fried...
Ik wou dat ik in logs mocht kijken, hoef ik het tenminste niet steeds te vragen, en het gros van de tijd loop ik me toch maar een beetje te vervelen op de server, dus dan had ik wat te doen...de lol is er alweer een beetje af voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |