Nee, die is opgeblazen door een creeper.quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
Blijven zuigen kiwi, dan word je ooit ook mod. Om vervolgens 2 uur per dag logs door te kijken.
Leeft Thief eigenlijk nog?
Ohja thief z'n pc is fried...quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
Blijven zuigen kiwi, dan word je ooit ook mod. Om vervolgens 2 uur per dag logs door te kijken.
Leeft Thief eigenlijk nog?
Echo?quote:Op zondag 18 september 2011 22:31 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ohja thief z'n pc is fried...
Ik wou dat ik in logs mocht kijken, hoef ik het tenminste niet steeds te vragen, en het gros van de tijd loop ik me toch maar een beetje te vervelen op de server, dus dan had ik wat te doen...de lol is er alweer een beetje af voor mij.
Netjes, alleen zie je het dak niet.quote:Op maandag 19 september 2011 00:14 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
http://dl.dropbox.com/u/2(...)&worldZ=-1125&zoom=3
quote:Op maandag 19 september 2011 07:58 schreef Sitethief het volgende:
Ik leef nog heur.
Kheb nu een werkende pc, maar met een gare video kaart. Dus van de week ff andere kaart inbouwen, en hopelijk kan ik jullie dan weer kapot irriteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
Moest even goed kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.![]()
quote:Op maandag 19 september 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
heb jij dat gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe nether.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Nee, dat is het slechste idee wat ik in tijden heb gehoordquote:Op maandag 19 september 2011 14:00 schreef bobbernaut het volgende:
Drump doe gewoon dat iedereen in logbook mag kijken, we kunnen er toch niet mee griefen of hacken
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Dat.quote:Op maandag 19 september 2011 14:05 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nee, dat is het slechste idee wat ik in tijden heb gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |