geen last van jij bent noob ok grquote:Op zondag 18 september 2011 19:46 schreef tuut-chips het volgende:
Kut Windows update y u update every day?
MineraalWater.quote:Op zondag 18 september 2011 20:13 schreef benx het volgende:
Wie was hier ook alweer top in photoshop die dat mooie logo voor creepers en zombies had gemaakt ?
Was ik inderdaad, En op dat laatste zal ik maar niet antwoorden.quote:Op zondag 18 september 2011 20:14 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
MineraalWater.
Als ik dat plaatje kon vinden van hem en gogosweden plaatste ik 'm hier snel.![]()
Gebruik F1quote:Op zondag 18 september 2011 20:18 schreef rijsttafel het volgende:
Er zat ook een enderman in Rijswijk z'n huis te griefen, maar ik had de screenshot perongeluk overschreven.
waar kan ik die vindenquote:Op zondag 18 september 2011 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
Trouwens, ben ik de enigste die deze indie game echt super vind?
quote:
Thx, wist niet dat dat konquote:
Bouw zequote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb rechten
En de verbinding is verbroken
Huilie huilie voordat je geslagen bentquote:Op zondag 18 september 2011 20:36 schreef tuut-chips het volgende:
You've gotta be fucking kidding me. Nog een restart? En weer een uur d'ruit?
wut?quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Huilie huilie voordat je geslagen bent
Ja ik zag 'm al eerder lava op een huis plaatsen.quote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef tuut-chips het volgende:
En Oliviertjuuh zette echt lava op mijn meloenhuis. hij zei zelfs in een private message "WIN" tegen mij toen jij zei dat je niks kon vinden drump, check de chatlogs maar.
Ja, 3x3 meloenschijf=1 blokquote:Op zondag 18 september 2011 20:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja ik zag 'm al eerder lava op een huis plaatsen.
hoe heb je btw dat meloenhuis gemaakt? Kan je meloenen maken uit meloenschijven?
Cewlquote:
Ik wou dat ik in logs mocht kijken, hoef ik het tenminste niet steeds te vragen, en het gros van de tijd loop ik me toch maar een beetje te vervelen op de server, dus dan had ik wat te doen...quote:Op zondag 18 september 2011 22:28 schreef TJV het volgende:
Blijven zuigen kiwi, dan word je ooit ook mod. Om vervolgens 2 uur per dag logs door te kijken.
Leeft Thief eigenlijk nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |