Maak je keuzes maar door jouw keuze bold te makenquote:
Ik zie net dat dit je eerste post in VBL is als newbie.quote:
Oké oké, Giggs en RKC dan maar.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:42 schreef tong80 het volgende:
Jsmls Je moet wel keuzes maken. Dat maakt het zo leuk qua dilemma's
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ben benieuwd waar van Gaal gaat trainen of Dat interesseert me niet
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen
Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen
Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens
Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma
RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België
Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig
We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht
Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden
Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino
Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft
Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet
Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer
Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs
Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten
Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet
Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet
Evert ten Napel of Frank Snoeks
Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ben benieuwd waar van Gaal gaat trainen of Dat interesseert me niet
Met Adriaanse heeft FC Twente de juiste keus gemaakt of Dat is vragen om problemen
Mooi dat Nederland eerste staat op de FIFA ranglijst of Alleen prijzen tellen
Theo Jansen past niet bij Ajax of Daar ben ik het niet mee eens
Zonder René van der Gijp is VI een stuk minder of Het blijft een leuk programma
RC Genk is een mooie club voor Mario Been of Wat moet ie nou in België
Schandalig dat Barcelona met 364 miljoen euro schuld gewoon mag blijven kopen of Dat is niet schandalig
We schelden hier te veel op scheidsrechters want in andere landen is het net zo erg of Dat schelden is terecht
Het blijkt wel dat AZ Scheringa niet nodig heeft of Met Scheringa waren ze weer kampioen geworden
Ik heb genoten van de 11-0 van Oranje of Het was maar tegen San Marino
Eriksen is aan zijn laatste seizoen bezig bij Ajax of Ik denk dat ie langer blijft
Ik ga naar Polen tijdens het EK om Oranje te zien of Dat doe ik niet
Ik haat Ronaldo of Ronaldo is een geweldige voetballer
Respect voor Clarence Seedorf of Respect voor Ryan Giggs
Gullit werd wel erg snel ontslagen of Dat ontslag was te verwachten
Leuk dat VVV het goed doet of Leuk dat RKC het goed doet
Ik volg de Topklasses of Dat volg ik niet
Evert ten Napel of Frank Snoeks
Als ik Dennis Bergkamp naast Frank de Boer zie zitten moet ik aan het WK98 denken of Dat heb ik niet
Uiteraard. De Worp in Dêmtah. Maar van Persie verdient meer lof dan dat hij nu krijgt.quote:Op dinsdag 1 november 2011 17:38 schreef J2T het volgende:
Belachelijk dat van Marwijk niet bij de beste 10 trainers zit ( Bertje komt uit De Worp, nuff said)
SPOILER: jeugdspeler van PSV?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je hebt gelijk. Heb het al veranderd.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat je juist vindt dat de opmerking van Cruijff tegen Davids gebagatelliseerd werd als je het een schandalige opmerking vond, dat is niet echt een dilemma
Jammer.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind zo'n ding wel leuk om te lezen maar kan ze nooit invullen.Voor alle beide keuzes valt wel wat te zeggen.
quote:Op maandag 12 december 2011 08:47 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat Cruijff in het gelijk wordt gesteld of Dat hoop ik niet
Van Persie is in deze vorm onze beste international of Dat is iemand anders
Bergkamp had net als Henry en Adams een standbeeld moeten krijgen of Dat vind ik niet
Udinese kan kampioen van Italië worden of Dat zie ik niet gebeuren
De trainingswissel bij Club Brugge is geslaagd of Dat kan je pas aan het einde van het seizoen zeggen
Ajax is een oor aangenaaid of Dan hadden ze zelf maar een punt tegen Real Madrid moeten pakken
Lachen om de uitschakeling van Manchester City en Manchester United of Daar kan ik niet om lachen
Leuk die zware poule op het EK of Jammer van die zware loting
Ik ga naar de Oekraïne om Oranje te zien spelen of Dat doe ik niet
Leuk dat van Marwijk bijgetekend heeft tot 2016 of Wat is daar leuk aan
Na de supertersrellen van de laatste tijd moeten ze geen uit-suporters meer toelaten bij risico-westrijden of Dat vind ik niet
Bony is tot dusver de beste speler in de competitie of Dat is een andere speler
Leuk dat FC Den Bosch een periodetitel won of Wat is daar leuk aan
Een vrouwen-interland kijken of Een topklasse-wedstrijd kijken
Vorm wordt ooit international of Dat zie ik niet gebeuren
In het stadion zing ik het volkslied mee of Dat doe ik niet
Huntelaar is een topper of Daarvoor is ie bij teveel clubs mislukt
Goed idee om het WK in Quatar in de winter te houden of Dat is een slecht idee
John van den Brom is veel te emotioneel langs de lijn of Die emoties zijn juist leuk
Waarom de 1e nietquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:30 schreef Jojoortje het volgende:
Hopen dat Cruijff in het gelijk wordt gesteld of Dat hoop ik niet
Bergkamp had net als Henry en Adams een standbeeld moeten krijgen of Dat vind ik niet
De trainingswissel bij Club Brugge is geslaagd of Dat kan je pas aan het einde van het seizoen zeggen
Ajax is een oor aangenaaid of Dan hadden ze zelf maar een punt tegen Real Madrid moeten pakken
Lachen om de uitschakeling van Manchester City en Manchester United of Daar kan ik niet om lachen
Na de supertersrellen van de laatste tijd moeten ze geen uit-suporters meer toelaten bij risico-westrijden of Dat vind ik niet
Vorm wordt ooit international of Dat zie ik niet gebeuren
Goed idee om het WK in Quatar in de winter te houden of Dat is een slecht idee
John van den Brom is veel te emotioneel langs de lijn of Die emoties zijn juist leuk
Alles ongeldig verklaard..quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:44 schreef tong80 het volgende:
Heb trouwens het dilemma over Vorm verkeerd geformuleerd. Hij is al international. Ik bedoelde vaste doelman van Oranje.
Maar goed, kniesoor.
Als niet-ajacied moet je altijd Cruijff kiezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:38 schreef Rickazio het volgende:
Hopen dat Cruijff in het gelijk wordt gesteld of Dat hoop ik niet (Van Gaal wordt
Want? Heb overigens nog geen ajacied gezien die niet voor cruijff kiestquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als niet-ajacied moet je altijd Cruijff kiezen.
Heb ik wel gedaan, naar de tieten van jojoortje kijken is goed ideequote:Op dinsdag 13 december 2011 18:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Want? Heb overigens nog geen ajacied gezien die niet voor cruijff kiest
p.s: valt me tegen dat jullie niet naar al mijn antwoorden kijken
Theo Jansen had ook tieten en kreeg een transfer naar Ajax.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik wel gedaan, naar de tieten van jojoortje kijken is goed idee
Moet ze wel C+/D hebben.
Maar ze woont in twente, dus waars B
JoJoortje voor PSVquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopen dat Cruijff in het gelijk wordt gesteld of Dat hoop ik niet
Vorm wordt ooit vaste international of Dat zie ik niet gebeuren
Goed idee om het WK in Qatar in de winter te houden of Dat is een slecht idee
John van den Brom is veel te emotioneel langs de lijn of Die emoties zijn juist leuk"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nietusquote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef n00b13 het volgende:
Die anderen ga ik allemaal niet van jou invullen. Het gaat alleen maar over Ajax.
Ja, ikquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er ook mensen die de keuzes van de andere users lezen?
somsquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Uiteraard.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet van iedereen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:18 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik lees ze allemaal. De éne aandachtiger dan de andere.quote:
Ik vind jou altijd van die vreemde keuzes hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees ze allemaal. De éne aandachtiger dan de andere.
Heb er voor de verandering verklaringen bij gepost.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd van die vreemde keuzes hebben
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef tong80 het volgende:
Van Persie moet naar een club die wel prijzen wint of Bij Arsenal is ie op zijn plaats
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of Dat hoeft niet van mij
Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan
Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV
Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of Dat heb ik niet
Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of Dat is niet vreemd
Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht
Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten
Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn
Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé
Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op
een stunt van CSKA Moskou
Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk
Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan
Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen
Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of Van Persie in de spits
De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin
De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio
Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee
AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen
quote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef tong80 het volgende:
Chelsea is kanloos tegen Barcelona
Ik had Heracles graag zien stunten
Onder Rutten had PSV de beker ook wel gewonnen
Gelukkig is er geen overdosis aan informatie over de bestuurscrisis bij Ajax meer
Schotland is de echte Mickey Mouse competitie van europa
Vreselijk wat Balotelli steeds op het veld flikt
Van Wolfswinkel moet met Oranje naar het EK
Het is mooi geweest
Ik heb vrienden van een vijandige club in mijn vriendenkring
Mertens verloor 2 tanden door zijn eigen schuld
Mijn favoriete profclub
Ik heb niks met Duitsers
Dat geeft juist een frisse kijk
Jermaine Lens
Toen ik jonger was was ik fanatieker in mijn voetbalbeleving of Dat maakt voor mij geen verschil (Geen van beide - werd als late tiener pas fanatiek)
Er worden overal fouten gemaakt
Sparta
Dat wordt Robben
quote:Terecht aandacht voor Cruijff nu ie 65 wordt of Die aandacht is overdreven
Jij kotst wat af op een dag hè ?quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden dan ook wel een 2-uur durende marathonuitzending over Van Hanegem kunnen maken
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:30 schreef tong80 het volgende:
Fanneke City was vroeger een mooie cultclub. Die oude supporters verdienen het wel een keer.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
![]()
Hadden dan ook wel een 2-uur durende marathonuitzending over Van Hanegem kunnen maken
![]()
![]()
Nooit vergetenquote:'Gedreven door rancune over zijn behandeling door het Ajax-bestuur, maakte Cruijff in 1983 een onvoorstelbaar geachte overstap naar Feyenoord. De Rotterdamse fans hadden aanvankelijk de nodige moeite met niet zomaar een Ajacied in Feyenoord-shirt. Maar de tegenstand verdween snel.
Ondanks de 8-2 nederlaag van Feyenoord tegen Ajax in het Olympisch Stadion pakte Feyenoord de landstitel, én de KNVB-beker. Met een sterke Ruud Gullit, een trefzekere Peter Houtman maar vooral dankzij een getergde Cruijff.
Dat wilde ie zelf nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Kromme won als eerste ooit een wereldbeker en europacup. Waar was zijn marathonuitzending?
In alle programma's aandacht voor hem tot P&W en DWDD. Er werd een boek aan gewijd door VI.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Kromme won als eerste ooit een wereldbeker en europacup. Waar was zijn marathonuitzending?
Je hebt dus eigenlijk geen ideequote:Op maandag 14 mei 2012 12:11 schreef Karina het volgende:
Ik weet waarom de bandleden van Oasis een goed weekend hadden of Ik heb geen idee een club waar ze fan van zijn zal wel gewonnen hebben of zo
Bij PSV wel ja.quote:
Ik had een vaag ideequote:Op maandag 14 mei 2012 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk geen idee. Ik heb het gewoon eerlijk toegegeven..
Is je vaste verpleegster op vakantie ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:34 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord wint de titel of Dat is te hoog gegrepen voor Feyenoord
Best grappig al die joden die denken dat we geen titelkandidaat zijn. Wacht maar, in de ArenA pakken we jullie 1-2 en thuis drogen we jullie 5-1 af
Feijenoord kampioen, vamos
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is je vaste verpleegster op vakantie ?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 03:24 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk uit naar het nieuwe voetbalseizoen of Ik kijk uit naar de Olympische spelen
Onbegrijpelijk dat Zlatan naar Paris Saint Germain gaat of Geld regeert de wereld
Vreselijk wat Dick Nanninga is overkomen of Vreselijk wat Theo Bos is overkomen
Feyenoord is een titelkandidaat of Dat is te hoog gegrepen voor Feyenoord
Elm moet naar een echte topclub of Bij AZ is Elm op zijn plaats
Mooie transfer naar Borussia Mönchengladbach voor Luuk de Jong of Wat is daar mooi aan
Ruud Gullit heeft zich belachelijk gemaakt door openlijk te solliciteren naar Oranje of Hij heeft zich niet belachelijk gemaakt
Vinnie Jones als voetballer of Vinnie Jones als acteur //niet zien voetballen dus keuze makkelijk.
Johan Boskamp is leuk als studiogast of Johan Boskamp is niet leuk als studiogast
De slechte resultaten van PSV in de voorbereiding voorspelt weinig goeds of Dat zegt nog helemaal niks
Leuk als van der Vaart teruggaat naar HSV of Wat is daar leuk aan
Schandalig dat Barcelona een spelertje van 9 uit Ierland contracteert of Dat is niet schandalig
Van Marwijk heeft te conservatief gecoacht op het EK of De spelers hebben gefaald
Danny Blind is een hielenlikker of Danny Blind is een vakman
Narsingh had beter bij het vleugelspel van Ajax gepast of Dat is onzin
Ronaldo was de beste speler van het afgelopen seizoen of Messi was de beste speler van het afgelopen seizoen
Vreemd dat van Persie faalde op het EK na zo'n geweldig seizoen of Dat is niet vreemd
Schandalig dat de andere Schotse clubs stemden voor degradatie van Glasgow Rangers of Dat hebben de Rangers helemaal aan zichzelf te wijten
Ik ga het voetballen tijdens de Olympische Spelen volgen of Dat ga ik niet doen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat Nederland van Roemenië won
Ik kijk uit naar Feyenoord-Ajax
Dat is flauwekul
Wat is daar mooi aan
Eén speler maakt niet het verschil
Stevenmac is een Fok!verslaafde met 500 posts per dag
Klose kreeg terecht de sportiviteitsprijs
Feyenoord in nieuw stadion
Al die aandacht is overdreven
Dat was niet terecht
Stekelenburg is een topkeeper
Vitesse doet het verrassend goed
Hopen dat Jans slaagt bij Standard Luik of Hopen dat van den Brom slaagt bij Anderlecht
interreseert me weinig
De buscombie is nutteloos
Het slechte presteren heeft een andere oorzaak
Robbie de Wit blijft een held
Over 50 jaar weten de Fok!kers niet meer hoe goed Dennis Bergkamp was
Leuk de Nederlandse competitie of Jammer dat we in europa niet meer presteren gemengde gevoelens
Ik vul ze alleen maar in omdat het van mijn moeder moet
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
Tong waar bleef je zo lang met de nieuwe dilemma's of Ik vul ze alleen maar in omdat het van mijn moeder moet
Haha, zure Arsenal fanquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef fanneke het volgende:
Arsenal doet het slecht omdat van Persie er weg is of Eén speler maakt niet het verschil Geen woord meer over die vuile judas, aub.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:31 schreef fanneke het volgende:
Arsenal doet het slecht omdat van Persie er weg is of Eén speler maakt niet het verschil Geen woord meer over die vuile judas, aub.
Geen zin om alles bold te maken, te veel moeite op de tabquote:Op zondag 2 december 2012 16:10 schreef tong80 het volgende:
Pèlle is gewoon een goede spits
Leuk dat Beckham op zijn ouwe dag kampioen wordt in Amerika
Van Persie had bij de drie laatst genomineerden moeten zitten
Geweldig als Manchester City en Chelsea beiden worden uitgeschakeld in de CL
Dat is onzin
Kieft is een goede analist of Kieft is een alcoholist Beide
Zeven ontslagen trainers in België is idioot
Jammer, straks geen voetbal meer om 19.00 uur bij de NOS
Hij heeft er met zijn volle verstand voor gekozen
Jordania maakt zijn ambities waar (geen kampioen, maar dat wordt hier toch niet bedoeld?)
Altijd lachen met Mourinho
Hij past zich gewoon per wedstrijd aan
Dan had ie maar naar een mooie club moeten gaan
Hoe zou het met Hans Kraaij sr gaan
Zou leuk zijn als Sparta weer in de eredivisie speelt
Bony is goed voor een internationale subtopper
Andy van der Meijden is een cultheld
De bal op de paal van Rensenbrink in een WK-Finale
Mooi dat ze Guidetti eerden in de Kuip voor de wedstrijd
Goethals, Trappatoni, Schrijvers, Körver, Zoff, Van Zoghel, Spijkerman......quote:Op zondag 2 december 2012 17:45 schreef Karina het volgende:
Keepers worden of zijn nooit goeie coaches of Dat is onzin ik ken ze niet, al zegt dat niet zoveel, ik weet alleen Menzo
Vandaar dat ik zei dat ik er niets van af weetquote:Op maandag 3 december 2012 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goethals, Trappatoni, Schrijvers, Körver, Zoff, Van Zoghel, Spijkerman......
....google maar op de namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |