Ik kijk uit naar het nieuwe voetbalseizoen of
Ik kijk uit naar de Olympische spelen Eerst de spelen
Onbegrijpelijk dat Zlatan naar Paris Saint Germain gaat of Geld regeert de wereld Als je al zo rijk bent, wat maakt dan dat miljoentje meer nog uit
Vreselijk wat Dick Nanninga is overkomen of Vreselijk wat Theo Bos is overkomen Deze had ik niet moeten plaatsen, onmogelijke keize
Feyenoord is een titelkandidaat of Dat is te hoog gegrepen voor Feyenoord Er gebeuren genoeg vreemde dingen de laatste jaren
Elm moet naar een echte topclub of Bij AZ is Elm op zijn plaats Hij is 24, mooie leeftijd om het in de top te proberen
Mooie transfer naar Borussia Mönchengladbach voor Luuk de Jong of Wat is daar mooi aan Traditionsverein in de Bundesliga. mooi
Ruud Gullit heeft zich belachelijk gemaakt door openlijk te solliciteren naar Oranje of Hij heeft zich niet belachelijk gemaakt Zo'n grote naam moet dat niet doen
Vinnie Jones als voetballer of
Vinnie Jones als acteur Duidelijg, hij kon niet voetballen
Johan Boskamp is leuk als studiogast of Johan Boskamp is niet leuk als studiogast Hij is zelfs geweldig
De slechte resultaten van PSV in de voorbereiding voorspelt weinig goeds of
Dat zegt nog helemaal niks Leuk als van der Vaart teruggaat naar HSV of Wat is daar leuk aan Wordt ie meer gewaardeerd
Schandalig dat Barcelona een spelertje van 9 uit Ierland contracteert of Dat is niet schandalig Hij kon ook naar Tottenham, had dat dan gedaan
Van Marwijk heeft te conservatief gecoacht op het EK of De spelers hebben gefaald Waarom had ie de vleugelspelers meegenomen
Danny Blind is een hielenlikker of Danny Blind is een vakman En een kontenkruiper
Narsingh had beter bij het vleugelspel van Ajax gepast of
Dat is onzin Zo'n speler past oberal
Ronaldo was de beste speler van het afgelopen seizoen of
Messi was de beste speler van het afgelopen seizoen Terwijl Ronaldo ook een 9 scoordr
Vreemd dat van Persie faalde op het EK na zo'n geweldig seizoen of
Dat is niet vreemd Door
Schandalig dat de andere Schotse clubs stemden voor degradatie van Glasgow Rangers of
Dat hebben de Rangers helemaal aan zichzelf te wijten Boontje en loontje
Ik ga het voetballen tijdens de Olympische Spelen volgen of Dat ga ik niet doen Ik kijk alles. Ik sta vroeg op voor het kleiduivenspringen

[ Bericht 1% gewijzigd door tong80 op 19-07-2012 18:45:48 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !