Jammer dat Sparta niet promoveert of Leuk dat FC Den Bosch eventueel promoveert
Vreemd dat Steve McLaren niet wordt ontslagen of Dat is niet vreemd
Het voetbalseizoen duurt te lang in sommige landen vlak voor het EK of Die hoeven geen rekening met het EK te houden
We zijn te pessimistisch in Nederland over Oranje tijdens het EK of We zijn in Nederland reälistisch over de kansen
Het kan wel eens positief zijn dat Affelay en Sneijder amper hebben gespeeld dit seizoen of Ik had ze liever goed zien presteren
Een goeie aanval is belangrijker dan een goede verdediging
Belachelijk dat Foeke Booy is ontslagen bij FC Utrecht of Dat is niet belachelijk
Vroeger zouden de supporters van Feyenoord niet hebben gejuigd bij een tweede plaats achter Ajax of Mooi die tweede plaats
Leuk dat Bayern München de CL-Finale in eigen stadion speelt of Wat is daar leuk aan
Ik weet waarom de bandleden van Oasis een goed weekend hadden of Ik heb geen idee
Leuk als Seedorf zijn carriere afsluit bij Ajax of Brazilië is een betere keus
Vreemd dat Cillisen bij de Oranje-selectie zit en vermeer niet of Dat is niet vreemd
Leuk dat NIVO-Sparta, mijn club, zich in de hoofdklasse heeft gehandhaaft of Dat interesseert me geen reet
Vertonghen moet niet naar Tottenham gaan. Hij is geschikt voor een grotere club of Dat vind ik niet
Leuk het Nederlands elftal-17 in de EK finale of Wat is daar leuk aan
Van Persie moet bij Arsenal blijven. Daar is ie een held of Juventus zou een mooie nieuwe uitdaging zijn
Hopen dat Vitesse van RKC wint want RKC heeft niks in europa te zoeken of Hopen dat als verrassing RKC wint
Het ontslag van Fred Rutten blijkt een verkeerde keuze te zijn of Dat ontslag was terecht
Hopen dat we van Gaal nog bij een leuke club zien of Hopen dat we Adriaanse nog bij een leuke club zien
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !