Van Persie moet naar een club die wel prijzen wint of
Bij Arsenal is ie op zijn plaats Daar is ie de grote ster. Een dragende speler. En bolgend jaar winnen ze misschien wel een prijs.
Een toptrainer moet een topvoetballer zijn geweest of
Dat hoeft niet van mij Is altijd leuk een ex-topvoetballer in de top te zien werken, maar is niet noodzakelijk.
Leuk dat van Basten Heerenveen gaat trainen of Wat is daar leuk aan Zie hierboven.
Een mooie samenvatting op TV of Een hele wedstrijd op TV Ik zie te veel wedstrijden waarvan ik achteraf denk, wat een bagger.
Ik heb soms medelijden met Hans Kraaij Jr. in VI of
Dat heb ik niet If you can't stand the heat stay out of the kitchen.
Vreemd dat Arjen Robben geen basisplaats meer heeft bij Bayern of
Dat is niet vreemd Eerst maar een blessure vrij worden.
Sneijder blijft terecht minstens tot het EK bij Inter of Dat is niet terecht Na het EK echter zo snel mogelijk vertrekken naar Engeland.
Ingetogen juichen of Leuke dansjes met je ploeggenoten Cruijff, van Basten of Berkamp ooit met de cornervlag zien zwaaien ?
Homo's moeten in de voetballerij uit de kast gaan komen of Dat zou het einde van hun carriere zijn Dan maar het einde van hun carriere, er moet er één de eerste zijn.
Nummer 14 van Johan Cruijff of Nummer 10 van Pelé Nummer 14 is er maar één van.
Hopen dat Real Madrid van CSKA Moskou wint, omdat ze dan tegen Barcelona spelen of Hopen op Ben een Barca fan maar zie ze graag van Real winnen.
een stunt van CSKA Moskou
Belachelijk dat voetbal een Olympische sport is en bijvoorbeeld Cricket, Rugby en Honkbal niet of Dat is niet belachelijk Dat zijn ook grote teamsporten.
Mooi dat van Marwijk Maher heeft opgeroepen of Wat is daar mooi aan Nu moet Maher de keus wel maken tussen Marokko en Nederland. Misschien wordt het geen echte topper. Maar je kunt nooit weten.
Theo Reitsma zou op de radio dodelijk saai zijn of Jack van Gelder zou op TV door de mand vallen 'Rensenbrink...paal' en dan een minuut zijn mond houden.
Huntelaar in de spits van Oranje op het EK of
Van Persie in de spits Huntelaar is een subtopper, van Persie een wereldtopper.
De doelman van een topclub heeft het zwaarder dan een doelman van een kleinere club omdat ie niet in de wedstrijd kan groeien of Dat is onzin Het is altijd maar geconcentreerd moeten zijn op dat ene schot.
De momenteel in het ziekenhuis liggende Eusebio is één van de grootste spelers ooit of Wie is Eusebio De beste europese voetballer uit de jaren 60. Maakte van Benfica een topclub.
Ik weet in welke andere sport Joahn Neeskens jeugdinternational was of Ik heb geen idee Onder water bridgen.
AZ bewees dat de Nederlandse competitie sterker is dan de Belgische of Dat kun je na één wedstrijd niet zeggen We wisten het al maar het verschil was wel erg groot.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !