Capello is terecht opgestapt als coach van Engeland of Dat is onterecht Voetbalcomissies zijn van de jaren 50
Van Persie hoort bij de beste Nederlandse spelers ooit of Daar hoort ie (nog) niet bij Wat ie in de beste compettie van de wereld presteert is uniek voor een Nederlander
Van Gaal zou een goeie coach voor Engeland zijn of Dat zal ie niet zijn Zin Engels is beter dan zijn Duits
Sneijder zou in Engeland moeten gaan voetballen of Laat hem maar in Italië blijven Twee keer bewijzen in een topcompetitie zou mooi zijn
Jammer dat Nederland niet aan het EK-zaalvoetbal meedoet of Dat interesseert me niet Nu kijk ik niet met Oranhe erbij wel
Jammer dat Douglas niet voor Nederland aan het EK kan moedoen of Dat is niet jammer Zoveel topverdedigers hebben we niet in Nederland
Een andere trainer dan Frank de Boer zou al ontslagen zijn of Dat is onzin Adriaanse stond tweede toen ie weg werd gestuurd
De overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal of Dat is overdreven Elke overwinning van Cruijff is een overwinning voor het voetbal
Ik zie in Clarence Seedorf een aanstaande coach of Ik zie in Mark van Bommel een aanstaande coach Clarence was op zijn 17e al een voetballer die verder dacht dan een bal op de paal
Vorm speelt volgend seizoen niet meer bij Swansea of Ik zie hem niet naar een topclub vertrekken Ze zijn toch niet gek
Belachelijk dat ze met -10 en/of besneeuwd veld een wedstrijd laten doorgaan of Dat is niet belachelijk Voetbal is een zomersport, anders hadden ze wel lange broeken gedragen
Het blauw-zwart van Inter Milaan of Het rood-zwart van AC Milan Blauw is mijn lievelingskleur
Er is te veel voetbal op TV of
Er is te veel aandacht voor de elfstedentocht in de media Gelukkig gaat het dooien
Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag Heerenveen kampioen worden of
Als mijn favoriete club geen kampioen wordt mag FC Twente kampioen worden Ik doe niet met de massa mee
Als actieve voetballer vind/vond ik de derde helft net zo belangrijk als de wedstrijd of
Dat vind/vond ik niet Eerst niet toen ik in het eerste voetbalde, later wel bij een lager elftal
Absurd dat Sigi Lens 300000 comissie zou hebben gekregen bij de transfer van Mounir of Dat zijn nu eenmaal de bedragen tegenwoordig Hij vroeg eerst 600000

Leuk Jan van Halst met zijn video-analises of
Dat is niet leuk Het is een praatprogramma, verder heeft ie geen eigen mening en een schrikbarend gebrek aan humor
Leuk dat Zambia verrassend de finale heeft gehaald bij het Afrikaans kampioenschap of Wat is daar leuk aan Na al die jaren mogen ze juichen na het vliegtuigongeluk
Ik juich de vorming van een BE/NE-liga toe of
Dat zie ik niet zitten Ja lekker met zijn allen voor de goal gaan hangen en aansluiten bij het desastreuze Belgische voetbal van de laatste 20 jaar.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !