Als FC Twente van Fulham wint is dat een knappe prestatie of FC Twente moet ook in europa thuis alles winnen
Cruijff start terecht een gerechtelijke procedure of Dat is onterecht
Kevin Blom trekt te snel een rode kaart of Eindelijk iemand die maatregelen treft tegen het ruwe spel
Leuk dat Derksen en Genée een singel uitbrengen tijdens het EK of Laat ze het bij Voetbal Insite houden
Cinnisen moet een kans krijgen bij Ajax of Laat Vermeer maar in het doel staan
Vreselijk de zelfmoord van Garry Speed of Zijn overlijden doet me niks
Roy Beerens is een blijvertje bij Oranje of Dat is geen blijvertje
Van Marwijk moet zo snel mogelijk Maher selecteren om Marokko voor te zijn of Laat Maher eerst zelf maar eens een keuze maken
Elm is niet te behouden voor AZ of Die zie ik nog niet snel vertrekken
De Nederlaag tegen Duitsland was beshamend of Dat is inherent aan het feit dat je je beste spelers mist
Schitterend het debuut van Davy Klaassen of Elke scheet bij Ajax wordt uitvergroot
De biografie van Willy van der Kuijlen wil ik wel lezen of De biografie van Kees Jansma wil ik wel lezen
Een voetballer hoort niet te roken of Dat moet iedereen voor zichzelf weten
AZ-67 uit het kampioensjaar 1981 of Het huidige AZ
Real Madrid doet niet onder voor Barcelona of Barcelona is nog steeds beter dan Real Madrid
Schandalig dat van Gaal deze functie accepteert zonder Cruijff te raadplegen of Waarom zou ie Cruijff moeten raadplegen
De rascistische opmerking van Cruijff tegen Davids werd gebagataliseerd of Cruijff zou nooit een rascistische opmerking maken
In Engeland spelen ze te veel wedstrijden met overbelasting als gevolg of Ze worden er goed voor betaald, dus moeten niet zeuren
Leuk als Oranje vrijdag tegen toplanden loot of Laten we maar tegen mindere landen loten
[ Bericht 1% gewijzigd door tong80 op 30-11-2011 02:37:57 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !