neequote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen, maar laten we er een streep onder zetten.
En waarom hebben wij oorlog dan?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga vanaf nu mijn FOK! leven beteren.
Ik zal geen verzonnen topics meer aanmaken, ik zal geen troll gedrag meer vertonen, ik zal users niet meer belachelijk maken dan nodig is, ik zal tegen iedereen aardig doen en ik bied mijn excuses aan aan iedereen die door mij is lastig gevallen de afgelopen dagen.
Ik begin met dit topic serieus te doen. Dit topic is dus geen troll-topic meer, zoals al mijn topics waren de afgelopen dagen en vandaag. Vanaf nu beloof ik aardig te doen tegen iedereen.
FOK!kers waarmee ik oorlog heb en waarmee ik een wapenstilstand wil tekenen:
• Plastic_Zak
• Dimens
• Coban
• Marokkaansekip
• Muhahaha
• Rectum
• Rakker
• waj1
• yoppiesaus
• JustinK
• Doublepain
• Alessandro
• Alors
• ikbennieuwopfok
• VuilnisMetaal
• HSG
• Etsu
• Kaasrol
• Gulmez
• Ragboer
• Sjeen
• SpermaDonor
• Myraela
• GGMM
• tdrone
• Dastan
• PlayingWithfire
• aight1
• Prof_Hoax
• stroopdoosch
• Angel-Joy
• Spaghettivreter
• TwyLight
• Rezania
• Saisai
• bosi_wa
• FreezePop
• sanasoufi
• Ikbenserieus
______
Voor zover bij mij bekend. Niet iedereen hoeft het met deze wapenstilstand eens te zijn door hier te reageren. Als je binnen twee dagen de wapenstilstand niet weigert, betekent het automatisch dat we weer vrienden zijn. Of je nou wilt of niet, dat is mijn besluit.
Laten we nu weer in vrede en harmonie verdergaan!
*Sorry als je niet in de lijst staat en er eigenlijk wel hoort.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef kwiwi het volgende:
Waar blijven mijn 10 naakte vrouwelijke schoonheden?
Je hebt een keer in een topic wat ik gestart heb gezegdquote:Op woensdag 14 september 2011 23:30 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En waarom hebben wij oorlog dan?
Ach gossie...quote:Op woensdag 14 september 2011 23:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je hebt een keer in een topic wat ik gestart heb gezegd
TS
Maar laten we dat incident vergeten. We beginnen allemaal opnieuw, een frisse start.
Ja, even daarover. Ik wou nog op uw DM reageren, alleen die is nog steeds geblokkeerd. Wanneer gaat deze open? Weet u dat? En je krijgt wel een film als je wilt hoor. No problem!quote:
Jij deed gezellig mee in een naamtopic over mij waarin ik beschuldig werd van spam via DM.quote:
Ooh ik zal het nooit vergeten of vergeven.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij deed gezellig mee in een naamtopic over mij waarin ik beschuldig werd van spam via DM.
Maar zoals gezegd, laten we al die incidenten vergeten. Ik zal mijn documenten waarop ik alles genoteerd heb, wat welke users gedaan hebben tegenover mij en wat ik als negatief heb beschouwd, die documenten zal ik weggooien voor deze keer. Laten we het gewoon vergeten. Ik heb hier geen zin meer in.
Je bent een echte autist hè ?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij deed gezellig mee in een naamtopic over mij waarin ik beschuldig werd van spam via DM.
Maar zoals gezegd, laten we al die incidenten vergeten. Ik zal mijn documenten waarop ik alles genoteerd heb, wat welke users gedaan hebben tegenover mij en wat ik als negatief heb beschouwd, die documenten zal ik weggooien voor deze keer. Laten we het gewoon vergeten. Ik heb hier geen zin meer in.
Oké ik vind het prima.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dit bericht noteren, maar kom op mensen, doe even serieus. Dit is een serieus topic met een goed bedoelde boodschap.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je bent een echte autist hè ?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 14 september 2011 23:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik dit bericht noteren, maar kom op mensen, doe even serieus. Dit is een serieus topic met een goed bedoelde boodschap.
Laten we stoppen? Scheelt de mods heel wat werk..
Nee, onze oorlog is al lang gestaakt. Sorry.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:37 schreef delano.888 het volgende:
Fiew, ik schrok al bijna, gelukkig wil je met mij nog de oorlog aanhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee oorlog is nooit over gegaan.... its still onquote:Op woensdag 14 september 2011 23:38 schreef SpermaDonor het volgende:
Vanaf nu verklaren we opnieuw de oorlog aan Computerprobleem!
*Zucht*... ik ga het niet aan iedereen uitleggen, maar vooruit dan maar weer.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:37 schreef Hater het volgende:
Waarom sta ik niet op de lijst, klootzak?
Volgens mij niet hoor:quote:Op woensdag 14 september 2011 23:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, onze oorlog is al lang gestaakt. Sorry.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Muhahaha
Dalando
Delano.888
Etsu
Kaasrol
Wij zijn vrienden. Jij bent fan van Charlie Sheen, ik ook. Hij is baasquote:
Terecht!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef muhahaha het volgende:
Een lijst bijhouden? Ik werd verrast door je kwetsende pms gisteren die zonder reden binnenkwamen
Ik had voor het Oorlogstopic van Monopoly nog een Paint gemaakt, helaas had ik geen zin meer in dat spel of deze onzin. Maar toch zonde om hem niet te publiceren... hier komt hij dan:quote:
Oja dat is waarquote:Op woensdag 14 september 2011 23:40 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wij zijn vrienden. Jij bent fan van Charlie Sheen, ik ook. Hij is baas
Zeg, upgrade de kwaliteit van dit topic eens.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik had voor het Oorlogstopic van Monopoly nog een Paint gemaakt, helaas had ik geen zin meer in dat spel of deze onzin. Maar toch zonde om hem niet te publiceren... hier komt hij dan:
[ afbeelding ]
Jij staat nog altijd op mijn shitlist, en accepteer je overgave dus niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
*Zucht*... ik ga het niet aan iedereen uitleggen, maar vooruit dan maar weer.
Na dit bericht ben ik Married With Children kijken. Was ik maar een BundyBundy
Je hebt een gemiddelde van 5 posts per dag. Ik vs jou zou oneerlijk zijn, je zou binnen 1 dag afgeslacht worden.
Nu weer OT mensen... kom op man. Tering, is het zo moeilijk serieus te zijn?
Okquote:Op woensdag 14 september 2011 23:42 schreef Hater het volgende:
[..]
Jij staat nog altijd op mijn shitlist, en accepteer je overgave dus niet.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
OMFG, nog een topic van deze sneuneus
MIjn bandbreedte, wat doe je
jij denkt wel meer dingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren...
tot nooit meer terugquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga MWC kijken en mijn film collectie ordenen. Veel leuker dan dit stomme topic
Jankbalquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga MWC kijken en mijn film collectie ordenen. Veel leuker dan dit stomme topic
Je opent hem toch zelf, kneusquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
Geloof mij, dan had ik dat nog wel geweten hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
Ik dacht dat wij vrienden waren...
Wij wel toch Elisaquote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof mij, dan had ik dat nog wel geweten hoor
quote:
Ik ben al heel lang op zoek naar The Matrix 4.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, even daarover. Ik wou nog op uw DM reageren, alleen die is nog steeds geblokkeerd. Wanneer gaat deze open? Weet u dat? En je krijgt wel een film als je wilt hoor. No problem!
Zeg maar welke je zoekt, zal ik kijken of ik hem heb en morgen sturen.
Fiewquote:
Ik heb net Reloaded zitten kijken. Wat een kutfilmquote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang op zoek naar The Matrix 4.
Alleen deel 1 was goedquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik heb net Reloaded zitten kijken. Wat een kutfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:15 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik ga maar weer eens naar mijn bedje toe...
Slaap lekker allemaal!Briljant plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 15 september 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zie ineens dat ik op je lijstje sta, wat is dezen?
Ongeveer 4 - 5 maanden geleden was jij mij aan het bashen in het EXA forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Jij vanaf nu ookquote:
Ik onthoud alles wat tegen mij gezegd of gedaan word. Negatief of positief. In real life of op fora.quote:
dudequote:Op donderdag 15 september 2011 02:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik onthoud alles wat tegen mij gezegd of gedaan word. Negatief of positief. In real life of op fora.
Weet bijvoorbeeld nog waarom en door wie zijn schuld ik 2.5 - 3 jaar geleden verbannen werd van een forum. Probeer tot op heden terug te keren
Weet nog mijn eerste Habbo en runescape account + wachtwoord van nu al 7 a 10 jaar geledenKom er overigens niet op, soms bekijk ik wel even wat er allemaal verandert is enz. Nostalgie
Uit school verheugen op Habbo of Runescape altijd, om vervolgens aan je kamers te bouwen, lobsters te vangen, naar wildie te gaan, met vrienden naar game café te gaan en samen te ownen op call of duty modern warfare 2.
Goede oude tijden, geen zorgen, niets.
Je spreekt jezelf best tegen, wat eigenlijk best heel erg dom is. Je zegt dat je mij niet gelooft, maar gelooft wel in mijn troll topic in WGR?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
Met jouw oplichterspraktijken beland jij sowieso in de hel. Na uiteraard eerst eeuwen in het voorgeborchte te hebben geleden.
Denken dat je grappig bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je! Jullie zijn niet meer te redden, het kwaad heeft al geschied. Mogen de heiligen engelen over uw zielen waken en tijdens de dag des oordeels in goeden over u spreken zodat gij in de hemel vol licht en vrede beland, en niet waar de kwaaddoener Satan uw zielen tot zich neemt voor goed!
fixedquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen sinds ik mij heb aangemeld op FOK!, maar laten we er een streep onder zetten.
quote:
Valt dat niet onder grootschalige doodsverwensing?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat je grappig bent._!
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Valt dat niet onder grootschalige doodsverwensing?
Wat bedoel jequote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef Kaasrol het volgende:
Het heeft wel iets nostalgisch eigenlijk.
Je moet je muil houdenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je! Jullie zijn niet meer te redden, het kwaad heeft al geschied. Mogen de heiligen engelen over uw zielen waken en tijdens de dag des oordeels in goeden over u spreken zodat gij in de hemel vol licht en vrede beland, en niet waar de kwaaddoener Satan uw zielen tot zich neemt voor goed!
Deze loser is serieus TS?quote:
Nu voel ik me gemeen. Geestelijk minderbedeelde mensjes uitlachen. Kom ik toch nog in de hel terecht.quote:
Voor het uitlachen van computerprobleem maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu voel ik me gemeen. Geestelijk minderbedeelde mensjes uitlachen. Kom ik toch nog in de hel terecht.
Je drukt het nog zwak uitquote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iemand met een groot probleem
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef aight1 het volgende:
Ik heb nooit problemen met je gehad hoor.
Nee hoor, ik ben heel `open minded´.quote:
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is domquote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef aight1 het volgende:
Ik heb nooit problemen met je gehad hoor.
Tering wat ben jij eng. No offense.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is dom'
Daarna zei je dat het een geintje was, maar sorry, het eerste wat je zegt geldt altijd.
Maar nu hebben we weer vrede.
*Noteert doet*quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. No offense.
Ik deed heel veel moeite voor die Indianencompetitie en ik won niet. Jij was volgens mij opperhoofd.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik wacht nog steeds op de reden dat ik tussen dat lijstje sta.
Je weet dat ik geen invloed heb op de stemmen?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik deed heel veel moeite voor die Indianencompetitie en ik won niet. Jij was volgens mij opperhoofd.
Mijn paint ter herinnering:
[ afbeelding ]
Ik weet trouwens niet eens wie er wel won
Haha, grapjas. Je was opperhoofd. Dan heb je altijd invloed op de stemmen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen invloed heb op de stemmen?
Nee. Tevens mis ik gamezz in je lijstje. Hij was ook opperhoofd.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Je was opperhoofd. Dan heb je altijd invloed op de stemmen.
Gamezz is een goeie jongen, want:quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Tevens mis ik gamezz in je lijstje. Hij was ook opperhoofd.
Hij is het dus met mij eens. Clint Eastwood is baasquote:
Ik vind Clint Eastwoord ook een baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Gamezz is een goeie jongen, want:
[..]
Hij is het dus met mij eens. Clint Eastwood is baas
Dit topic:
Clint Eastwood maakt Chuck Norris aan het huilen
Mijn welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig kunnen we nu weer in vrede verder leven.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is dom'
Daarna zei je dat het een geintje was, maar sorry, het eerste wat je zegt geldt altijd.
Maar nu hebben we weer vrede.
* Doet schrapt GGMM van lijst doen*quote:Op donderdag 15 september 2011 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Clint Eastwoord ook een baas.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. No offense.
fixedquote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. Offense.
Komt nog wel.quote:
Ja hoho, bewijzen wil ik zien! Directe beledigingen aan het adres van TS in dat geval.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt nog wel.Iedereen komt uiteindelijk op 'de lijst'.
Dit is zo disturbingquote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt nog wel.Iedereen komt uiteindelijk op 'de lijst'.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen, maar laten we er een streep onder zetten.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hoho, bewijzen wil ik zien! Directe beledigingen aan het adres van TS in dat geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef computerprobleem het volgende:
Up-to-date lijstje
• Tchock
• Bentley
• LompeHork
• Plastic_Zak
• Dimens
• Coban
• Marokkaansekip
• Muhahaha
• Rectum
• Rakker
• waj1
• yoppiesaus
• JustinK
• Doublepain
• Alessandro
• Alors
• ikbennieuwopfok
• VuilnisMetaal
• HSG
• Etsu
• Kaasrol
• Gulmez
• Ragboer
• Sjeen
• SpermaDonor
• Myraela
• GGMM - Gratie verleend
• tdrone
• Dastan
• PlayingWithfire
• aight1 - Gratie verleend
• Prof_Hoax
• stroopdoosch
• Angel-Joy
• Spaghettivreter
• TwyLight
• Rezania
• Saisai
• bosi_wa
• FreezePop
• sanasoufi
• Ikbenserieus
Dat is toch juist positief, zo'n opwaartse spiraal?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?
Sowieso geniaal, hoe meer hij post.. hoe meer mensen hem haten
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?
Sowieso geniaal, hoe meer hij post.. hoe meer mensen hem haten
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.![]()
Laten we een streep erdoor zetten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Jij mag in mijn regering als ik aan de macht kom!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.![]()
Neem eerst maar eens de macht van je eigen geest over.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf meer in de hand dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Neem eerst maar eens de macht van je eigen geest over.
Yeah right, je herhaalt jezelf. Dat is in de psychologie (met name overhoringen) een teken om leugens te herkennen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
TS, het boeit me echt geen ene reet of jij mij nou wel of niet haat, echt geen ene reet.
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Yeah right, je herhaalt jezelf. Dat is in de psychologie (met name overhoringen) een teken om leugens te herkennen.
Je snode plannetje is mislukt.
TS is een veelzijdig man.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Voor mijn regering ben je een relatief niemand.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Akkerr het volgende:
Mijn naam staat er niet bij.
Je hebt mij ook van die kut DM's gestuurd eikel.
Voordat mensen bij de Nederlandse overheid navraag gaan doen of ik wel echt erkend ben door hen, doe geen moeite. Ik ben erkend door mijn eigen regering waarvan ik president & dictator ben. Navraag kun je bij mij doen, de enige erkende instantie in mijn regering.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.
Kost 3 films.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Kaasrol het volgende:
Wil je mij dikgedrukt zetten in die lijst?
Filmsquote:
Nee je moet 3 speelfilms op dvd of 1 op blu-ray naar mij toesturen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn er meer dan 3, nu goed?
Oftewel; je bent een kuttroll.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.
ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee je moet 3 speelfilms op dvd of 1 op blu-ray naar mij toesturen.
Waarde van de films of blu-ray moet minstens 15 euro zijn.
Als ik ze ontvang mag je naam dik gedrukt.
Dikgedrukte namen kost mijn regering namelijk veel schaarse grondstoffen en arbeid. Dat moet betaalt worden. Sorry.
Ik eer nog eerder Kim Jong-Il en Gadaffi.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef computerprobleem het volgende:
En als je echt héél erg graag een vetgedrukte naam wilt zien, moet je gewoon het volgende typen:
Computerprobleem, een almachtige baas, de uitverkorene, ik kus uw grote en uw kleine teen met plezier. Eén van uw vingers is mijn gehele lichaam waard. Mijn heer, mijn almachtige baas, echte eckte baas dat je bent, ik smeek u, ik, een klein minuscuul organisme op aarde, maak mijn naam vetgedrukt.
Dan mag het ook!
Dus grijp uw kans mensen, slechts 3 mensen mogen op deze manier een vetgedrukte naam kopen!
Kim Jong-Ilquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eer nog eerder Kim Jong-Il en Gadaffi.
Laat dit alsjeblieft een belofte zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef computerprobleem het volgende:
Als je vóór 20:15 durft te reageren, dan gaat dit topic dood want dan reageer ik niet meer
Wat een baggerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef computerprobleem het volgende:
Tijd voor een bazen lied uit een bazen film van een bazen acteur van een bazen regisseur van een bazen man
Tribute Gran Torino Music Written by Clint Eastwood, Jamie cullum, Kyle Eastwood and Michael Stevens
Iedereen kijkt deze film.
Het is nu 20:08, filmpje duurt 6 minuten. Als je vóór 20:15 durft te reageren, dan gaat dit topic dood want dan reageer ik niet meer hier en kunnen jullie entertainment van mij wel vergeten.
En toon een beetje respect voor deze man, regisseur, acteur en film ja!
Lol, denken dat ik mij aan beloftes houdquote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat dit alsjeblieft een belofte zijn.
Wordt het niet eens tijd voor je pilletje?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef computerprobleem het volgende:
Lol, denken dat ik mij aan beloftes houd
Mijn regering is net als Griekenland. Wij houden ons niet aan beloftes.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, denken dat ik mij aan beloftes houd
Mijn regering is net als Griekenland. Wij houden ons niet aan beloftes.
Mooi, topic verworpen, next!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga vanaf nu mijn FOK! leven beteren.
Ik zal geen verzonnen topics meer aanmaken, ik zal geen troll gedrag meer vertonen, ik zal users niet meer belachelijk maken dan nodig is, ik zal tegen iedereen aardig doen en ik bied mijn excuses aan aan iedereen die door mij is lastig gevallen de afgelopen dagen.
Ja dat weet ik niet. Meestal zegt mijn moeder dat het tijd is voor mijn medicijnen, alleen ik weet niet dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor je pilletje?
Het is 20:15 geweest, wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Meestal zegt mijn moeder dat het tijd is voor mijn medicijnen, alleen ik weet niet dus.
Ik ben net Noord-Korea.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is 20:15 geweest, wat doe je hier nog?
Je hebt jezelf in de afgelopen 24 uur zo hopeloos belachelijk gemaakt, dat het beter is gewoon opnieuw te beginnen. Gooi je account door de schredder en maak een nieuwe. Je gaat steeds achterlijker doen in een poging iets te redden, maar het gaat 'm niet meer worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef computerprobleem het volgende:
Ja dat weet ik niet. Meestal zegt mijn moeder dat het tijd is voor mijn medicijnen, alleen ik weet niet dus.
Wat is een shredder?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in de afgelopen 24 uur zo hopeloos belachelijk gemaakt, dat het beter is gewoon opnieuw te beginnen. Gooi je account door de schredder en maak een nieuwe. Je gaat steeds achterlijker doen in een poging iets te redden, maar het gaat 'm niet meer worden.
Ik ga wel stoppen met hier reageren, want ik vind je irritant
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je!
Juist ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef joeysmod het volgende:
KANKER FOK KANKER KANKER KANKER KANKER CHLAMYDIA AIDS HOERE SPUITEN SCHAAMLIP SMEGMA VOORVOCHT AIDS SLET TERING TYFUS KANKER GEZWEL KUT FOK!
IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL JONG STERVEN!
Dat ben ik niet als je dat denktquote:
Ik weet wel zeker dat jij dat bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat ben ik niet als je dat denkt
Hij is wel baas, want Eastwood in zijn UI
Ja, dat is wel echt een account van mij. Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij dat bent.![]()
Nog zo'n geband accountje van je: jamesstewart
gr gr
Niks geen snood plannetje. Geef gewoon toe dat je een of andere psychische stoornis hebt.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt een account van mij. Dat geef ik toe.
Maar ik heb daar aan het begin van deze FOK! account meerdere moderators op de hoogte van gesteld en ik heb goedkeuring gekregen van Yvonne.
Dus je snode plannetje is mislukt
Je bent zelf een psychische stoornisquote:Op donderdag 15 september 2011 21:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Niks geen snood plannetje. Geef gewoon toe dat je een of andere psychische stoornis hebt.![]()
![]()
eerste fase: ontkenning.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent zelf een psychische stoornis
Haha, jij zit in de ontkenningsfase!quote:
klopt, jij ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, jij zit in de ontkenningsfase!
Blijf gewoon. De mensen die jij haat zijn ook irritant.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb hier geen zin meer in ik ga films kijken de komende tijd.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijf gewoon. De mensen die jij haat zijn ook irritant.
En van die smurfen hier moet je je niks aantrekken, want ze zijn slaaf van het systeem.
Als ze neigen naar een eigen mening of eigen opvattingen trapt Danny ze er allemaal uit
Hehehe.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijf gewoon. De mensen die jij haat zijn ook irritant.
En van die smurfen hier moet je je niks aantrekken, want ze zijn slaaf van het systeem.
Als ze neigen naar een eigen mening of eigen opvattingen trapt Danny ze er allemaal uit
Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar ts doet zo zijn bestquote:
vind je?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar ts doet zo zijn best
Laat maar, geen zin meer in deze bull shit.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef Hater het volgende:
Ik heb gehoort dat TS een Marokkaan is.
Zoals de 2 vaders die jij hebt?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zag dat een van jouw vaders een Mongool was.
Eerder zoals de vaders die jij niet meer hebt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals de 2 vaders die jij hebt?
baas van de gestoorde ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie lokken mij uit en jullie gaan met lege handen terug. Een baas (zoals ik) blijft altijd een baas
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie lokken mij uit en jullie gaan met lege handen terug. Een klapjosti (zoals ik) blijft altijd een klapjosti![]()
Dat ze jou misbruiken boeit mij niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Eerder zoals de vaders die jij niet meer hebt.
okequote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef Hater het volgende:
TS is een marokkaan met aids en is daardoor verstoten van zijn familie en moet op deze manier zijn fantasie kwijt die hij als waarheid beschouwt.
Is DIT ts op zijn best?!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar ts doet zo zijn best
Inteelt is voor boeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals de 2 vaders die jij hebt?
Op wie?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Laat maar, geen zin meer in deze bull shit.
Ben fappen.
Later
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie lokken mij uit en jullie gaan met lege handen terug. Een baas (zoals ik) blijft altijd een baas
ja want ik heb nu nog geen ruzie met de toekomstige wereldleiderquote:
Bedankt man, jij komt sowieso in mijn regering.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
ja want ik heb nu nog geen ruzie met de toekomstige wereldleider
bedenk wel dat je dus nu voor zijn kant kiest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
ja want ik heb nu nog geen ruzie met de toekomstige wereldleider
Hij is verstandig en kiest het juiste. Bij mij heeft zal hij een kleurrijke toekomst tegemoet zien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bedenk wel dat je dus nu voor zijn kant kiest.
ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je nooit aan de macht komt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hij is verstandig en kiest het juiste. Bij mij heeft zal hij een kleurrijke toekomst tegemoet zien.
Maar even nog serieuzer dan dat ik al was: ik denk er wel aan om de politiek in te gaan. Ik wil leider worden van Nederland en het Koningshuis afschaffen zodat ik ook staatshoofd ben en dan ga ik de Nederlandse strijdkrachten fucking sterk en groot maken!
Je weet dat ik je nu in de gaten houd? Ik zie je nu gewoon FOK!ken.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je nooit aan de macht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |