Je spreekt jezelf best tegen, wat eigenlijk best heel erg dom is. Je zegt dat je mij niet gelooft, maar gelooft wel in mijn troll topic in WGR?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
Met jouw oplichterspraktijken beland jij sowieso in de hel. Na uiteraard eerst eeuwen in het voorgeborchte te hebben geleden.
Denken dat je grappig bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je! Jullie zijn niet meer te redden, het kwaad heeft al geschied. Mogen de heiligen engelen over uw zielen waken en tijdens de dag des oordeels in goeden over u spreken zodat gij in de hemel vol licht en vrede beland, en niet waar de kwaaddoener Satan uw zielen tot zich neemt voor goed!
fixedquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen sinds ik mij heb aangemeld op FOK!, maar laten we er een streep onder zetten.
quote:
Valt dat niet onder grootschalige doodsverwensing?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat je grappig bent._!
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Valt dat niet onder grootschalige doodsverwensing?
Wat bedoel jequote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef Kaasrol het volgende:
Het heeft wel iets nostalgisch eigenlijk.
Je moet je muil houdenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je! Jullie zijn niet meer te redden, het kwaad heeft al geschied. Mogen de heiligen engelen over uw zielen waken en tijdens de dag des oordeels in goeden over u spreken zodat gij in de hemel vol licht en vrede beland, en niet waar de kwaaddoener Satan uw zielen tot zich neemt voor goed!
Deze loser is serieus TS?quote:
Nu voel ik me gemeen. Geestelijk minderbedeelde mensjes uitlachen. Kom ik toch nog in de hel terecht.quote:
Voor het uitlachen van computerprobleem maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu voel ik me gemeen. Geestelijk minderbedeelde mensjes uitlachen. Kom ik toch nog in de hel terecht.
Je drukt het nog zwak uitquote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iemand met een groot probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |