Ik heb net Reloaded zitten kijken. Wat een kutfilmquote:Op woensdag 14 september 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang op zoek naar The Matrix 4.
Alleen deel 1 was goedquote:Op donderdag 15 september 2011 00:08 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik heb net Reloaded zitten kijken. Wat een kutfilm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:15 schreef SpermaDonor het volgende:
Ik ga maar weer eens naar mijn bedje toe...
Slaap lekker allemaal!Briljant plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 15 september 2011 01:23 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zie ineens dat ik op je lijstje sta, wat is dezen?
Ongeveer 4 - 5 maanden geleden was jij mij aan het bashen in het EXA forum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Jij vanaf nu ookquote:
Ik onthoud alles wat tegen mij gezegd of gedaan word. Negatief of positief. In real life of op fora.quote:
dudequote:Op donderdag 15 september 2011 02:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik onthoud alles wat tegen mij gezegd of gedaan word. Negatief of positief. In real life of op fora.
Weet bijvoorbeeld nog waarom en door wie zijn schuld ik 2.5 - 3 jaar geleden verbannen werd van een forum. Probeer tot op heden terug te keren
Weet nog mijn eerste Habbo en runescape account + wachtwoord van nu al 7 a 10 jaar geledenKom er overigens niet op, soms bekijk ik wel even wat er allemaal verandert is enz. Nostalgie
Uit school verheugen op Habbo of Runescape altijd, om vervolgens aan je kamers te bouwen, lobsters te vangen, naar wildie te gaan, met vrienden naar game café te gaan en samen te ownen op call of duty modern warfare 2.
Goede oude tijden, geen zorgen, niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |