quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef ElisaB het volgende:
OMFG, nog een topic van deze sneuneus
MIjn bandbreedte, wat doe je
jij denkt wel meer dingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij vrienden waren...
tot nooit meer terugquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga MWC kijken en mijn film collectie ordenen. Veel leuker dan dit stomme topic
Jankbalquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga MWC kijken en mijn film collectie ordenen. Veel leuker dan dit stomme topic
Je opent hem toch zelf, kneusquote:Op woensdag 14 september 2011 23:44 schreef computerprobleem het volgende:
Geloof mij, dan had ik dat nog wel geweten hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 23:43 schreef computerprobleem het volgende:
Ik dacht dat wij vrienden waren...
Wij wel toch Elisaquote:Op woensdag 14 september 2011 23:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof mij, dan had ik dat nog wel geweten hoor
quote:
Ik ben al heel lang op zoek naar The Matrix 4.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, even daarover. Ik wou nog op uw DM reageren, alleen die is nog steeds geblokkeerd. Wanneer gaat deze open? Weet u dat? En je krijgt wel een film als je wilt hoor. No problem!
Zeg maar welke je zoekt, zal ik kijken of ik hem heb en morgen sturen.
Fiewquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |