Je spreekt jezelf best tegen, wat eigenlijk best heel erg dom is. Je zegt dat je mij niet gelooft, maar gelooft wel in mijn troll topic in WGR?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:36 schreef Copycat het volgende:
Met jouw oplichterspraktijken beland jij sowieso in de hel. Na uiteraard eerst eeuwen in het voorgeborchte te hebben geleden.
Denken dat je grappig bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je! Jullie zijn niet meer te redden, het kwaad heeft al geschied. Mogen de heiligen engelen over uw zielen waken en tijdens de dag des oordeels in goeden over u spreken zodat gij in de hemel vol licht en vrede beland, en niet waar de kwaaddoener Satan uw zielen tot zich neemt voor goed!
fixedquote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen sinds ik mij heb aangemeld op FOK!, maar laten we er een streep onder zetten.
quote:
Valt dat niet onder grootschalige doodsverwensing?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Denken dat je grappig bent._!
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Valt dat niet onder grootschalige doodsverwensing?
Wat bedoel jequote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef Kaasrol het volgende:
Het heeft wel iets nostalgisch eigenlijk.
Je moet je muil houdenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je! Jullie zijn niet meer te redden, het kwaad heeft al geschied. Mogen de heiligen engelen over uw zielen waken en tijdens de dag des oordeels in goeden over u spreken zodat gij in de hemel vol licht en vrede beland, en niet waar de kwaaddoener Satan uw zielen tot zich neemt voor goed!
Deze loser is serieus TS?quote:
Nu voel ik me gemeen. Geestelijk minderbedeelde mensjes uitlachen. Kom ik toch nog in de hel terecht.quote:
Voor het uitlachen van computerprobleem maak ik graag een uitzondering.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu voel ik me gemeen. Geestelijk minderbedeelde mensjes uitlachen. Kom ik toch nog in de hel terecht.
Je drukt het nog zwak uitquote:Op donderdag 15 september 2011 14:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iemand met een groot probleem
Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef aight1 het volgende:
Ik heb nooit problemen met je gehad hoor.
Nee hoor, ik ben heel `open minded´.quote:
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is domquote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef aight1 het volgende:
Ik heb nooit problemen met je gehad hoor.
Tering wat ben jij eng. No offense.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is dom'
Daarna zei je dat het een geintje was, maar sorry, het eerste wat je zegt geldt altijd.
Maar nu hebben we weer vrede.
*Noteert doet*quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. No offense.
Ik deed heel veel moeite voor die Indianencompetitie en ik won niet. Jij was volgens mij opperhoofd.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik wacht nog steeds op de reden dat ik tussen dat lijstje sta.
Je weet dat ik geen invloed heb op de stemmen?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik deed heel veel moeite voor die Indianencompetitie en ik won niet. Jij was volgens mij opperhoofd.
Mijn paint ter herinnering:
[ afbeelding ]
Ik weet trouwens niet eens wie er wel won
Haha, grapjas. Je was opperhoofd. Dan heb je altijd invloed op de stemmen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen invloed heb op de stemmen?
Nee. Tevens mis ik gamezz in je lijstje. Hij was ook opperhoofd.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Je was opperhoofd. Dan heb je altijd invloed op de stemmen.
Gamezz is een goeie jongen, want:quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Tevens mis ik gamezz in je lijstje. Hij was ook opperhoofd.
Hij is het dus met mij eens. Clint Eastwood is baasquote:
Ik vind Clint Eastwoord ook een baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Gamezz is een goeie jongen, want:
[..]
Hij is het dus met mij eens. Clint Eastwood is baas
Dit topic:
Clint Eastwood maakt Chuck Norris aan het huilen
Mijn welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig kunnen we nu weer in vrede verder leven.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is dom'
Daarna zei je dat het een geintje was, maar sorry, het eerste wat je zegt geldt altijd.
Maar nu hebben we weer vrede.
* Doet schrapt GGMM van lijst doen*quote:Op donderdag 15 september 2011 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Clint Eastwoord ook een baas.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. No offense.
fixedquote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. Offense.
Komt nog wel.quote:
Ja hoho, bewijzen wil ik zien! Directe beledigingen aan het adres van TS in dat geval.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt nog wel.Iedereen komt uiteindelijk op 'de lijst'.
Dit is zo disturbingquote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt nog wel.Iedereen komt uiteindelijk op 'de lijst'.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen, maar laten we er een streep onder zetten.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hoho, bewijzen wil ik zien! Directe beledigingen aan het adres van TS in dat geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef computerprobleem het volgende:
Up-to-date lijstje
• Tchock
• Bentley
• LompeHork
• Plastic_Zak
• Dimens
• Coban
• Marokkaansekip
• Muhahaha
• Rectum
• Rakker
• waj1
• yoppiesaus
• JustinK
• Doublepain
• Alessandro
• Alors
• ikbennieuwopfok
• VuilnisMetaal
• HSG
• Etsu
• Kaasrol
• Gulmez
• Ragboer
• Sjeen
• SpermaDonor
• Myraela
• GGMM - Gratie verleend
• tdrone
• Dastan
• PlayingWithfire
• aight1 - Gratie verleend
• Prof_Hoax
• stroopdoosch
• Angel-Joy
• Spaghettivreter
• TwyLight
• Rezania
• Saisai
• bosi_wa
• FreezePop
• sanasoufi
• Ikbenserieus
Dat is toch juist positief, zo'n opwaartse spiraal?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?
Sowieso geniaal, hoe meer hij post.. hoe meer mensen hem haten
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?
Sowieso geniaal, hoe meer hij post.. hoe meer mensen hem haten
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.![]()
Laten we een streep erdoor zetten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen, maar laten we er een streep onder zetten.
Jij mag in mijn regering als ik aan de macht kom!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.![]()
Neem eerst maar eens de macht van je eigen geest over.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf meer in de hand dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Neem eerst maar eens de macht van je eigen geest over.
Yeah right, je herhaalt jezelf. Dat is in de psychologie (met name overhoringen) een teken om leugens te herkennen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
TS, het boeit me echt geen ene reet of jij mij nou wel of niet haat, echt geen ene reet.
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Yeah right, je herhaalt jezelf. Dat is in de psychologie (met name overhoringen) een teken om leugens te herkennen.
Je snode plannetje is mislukt.
TS is een veelzijdig man.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Voor mijn regering ben je een relatief niemand.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Akkerr het volgende:
Mijn naam staat er niet bij.
Je hebt mij ook van die kut DM's gestuurd eikel.
Voordat mensen bij de Nederlandse overheid navraag gaan doen of ik wel echt erkend ben door hen, doe geen moeite. Ik ben erkend door mijn eigen regering waarvan ik president & dictator ben. Navraag kun je bij mij doen, de enige erkende instantie in mijn regering.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.
Kost 3 films.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Kaasrol het volgende:
Wil je mij dikgedrukt zetten in die lijst?
Filmsquote:
Nee je moet 3 speelfilms op dvd of 1 op blu-ray naar mij toesturen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn er meer dan 3, nu goed?
Oftewel; je bent een kuttroll.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.
ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee je moet 3 speelfilms op dvd of 1 op blu-ray naar mij toesturen.
Waarde van de films of blu-ray moet minstens 15 euro zijn.
Als ik ze ontvang mag je naam dik gedrukt.
Dikgedrukte namen kost mijn regering namelijk veel schaarse grondstoffen en arbeid. Dat moet betaalt worden. Sorry.
Ik eer nog eerder Kim Jong-Il en Gadaffi.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef computerprobleem het volgende:
En als je echt héél erg graag een vetgedrukte naam wilt zien, moet je gewoon het volgende typen:
Computerprobleem, een almachtige baas, de uitverkorene, ik kus uw grote en uw kleine teen met plezier. Eén van uw vingers is mijn gehele lichaam waard. Mijn heer, mijn almachtige baas, echte eckte baas dat je bent, ik smeek u, ik, een klein minuscuul organisme op aarde, maak mijn naam vetgedrukt.
Dan mag het ook!
Dus grijp uw kans mensen, slechts 3 mensen mogen op deze manier een vetgedrukte naam kopen!
Kim Jong-Ilquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eer nog eerder Kim Jong-Il en Gadaffi.
Laat dit alsjeblieft een belofte zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef computerprobleem het volgende:
Als je vóór 20:15 durft te reageren, dan gaat dit topic dood want dan reageer ik niet meer
Wat een baggerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef computerprobleem het volgende:
Tijd voor een bazen lied uit een bazen film van een bazen acteur van een bazen regisseur van een bazen man
Tribute Gran Torino Music Written by Clint Eastwood, Jamie cullum, Kyle Eastwood and Michael Stevens
Iedereen kijkt deze film.
Het is nu 20:08, filmpje duurt 6 minuten. Als je vóór 20:15 durft te reageren, dan gaat dit topic dood want dan reageer ik niet meer hier en kunnen jullie entertainment van mij wel vergeten.
En toon een beetje respect voor deze man, regisseur, acteur en film ja!
Lol, denken dat ik mij aan beloftes houdquote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat dit alsjeblieft een belofte zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |