TS is een veelzijdig man.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Voor mijn regering ben je een relatief niemand.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Akkerr het volgende:
Mijn naam staat er niet bij.
Je hebt mij ook van die kut DM's gestuurd eikel.
Voordat mensen bij de Nederlandse overheid navraag gaan doen of ik wel echt erkend ben door hen, doe geen moeite. Ik ben erkend door mijn eigen regering waarvan ik president & dictator ben. Navraag kun je bij mij doen, de enige erkende instantie in mijn regering.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.
Kost 3 films.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:55 schreef Kaasrol het volgende:
Wil je mij dikgedrukt zetten in die lijst?
Filmsquote:
Nee je moet 3 speelfilms op dvd of 1 op blu-ray naar mij toesturen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Kaasrol het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn er meer dan 3, nu goed?
Oftewel; je bent een kuttroll.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.
ok.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee je moet 3 speelfilms op dvd of 1 op blu-ray naar mij toesturen.
Waarde van de films of blu-ray moet minstens 15 euro zijn.
Als ik ze ontvang mag je naam dik gedrukt.
Dikgedrukte namen kost mijn regering namelijk veel schaarse grondstoffen en arbeid. Dat moet betaalt worden. Sorry.
Ik eer nog eerder Kim Jong-Il en Gadaffi.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:02 schreef computerprobleem het volgende:
En als je echt héél erg graag een vetgedrukte naam wilt zien, moet je gewoon het volgende typen:
Computerprobleem, een almachtige baas, de uitverkorene, ik kus uw grote en uw kleine teen met plezier. Eén van uw vingers is mijn gehele lichaam waard. Mijn heer, mijn almachtige baas, echte eckte baas dat je bent, ik smeek u, ik, een klein minuscuul organisme op aarde, maak mijn naam vetgedrukt.
Dan mag het ook!
Dus grijp uw kans mensen, slechts 3 mensen mogen op deze manier een vetgedrukte naam kopen!
Kim Jong-Ilquote:Op donderdag 15 september 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eer nog eerder Kim Jong-Il en Gadaffi.
Laat dit alsjeblieft een belofte zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef computerprobleem het volgende:
Als je vóór 20:15 durft te reageren, dan gaat dit topic dood want dan reageer ik niet meer
Wat een baggerquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef computerprobleem het volgende:
Tijd voor een bazen lied uit een bazen film van een bazen acteur van een bazen regisseur van een bazen man
Tribute Gran Torino Music Written by Clint Eastwood, Jamie cullum, Kyle Eastwood and Michael Stevens
Iedereen kijkt deze film.
Het is nu 20:08, filmpje duurt 6 minuten. Als je vóór 20:15 durft te reageren, dan gaat dit topic dood want dan reageer ik niet meer hier en kunnen jullie entertainment van mij wel vergeten.
En toon een beetje respect voor deze man, regisseur, acteur en film ja!
Lol, denken dat ik mij aan beloftes houdquote:Op donderdag 15 september 2011 20:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat dit alsjeblieft een belofte zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |