Dit is zo disturbingquote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt nog wel.Iedereen komt uiteindelijk op 'de lijst'.
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen, maar laten we er een streep onder zetten.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja hoho, bewijzen wil ik zien! Directe beledigingen aan het adres van TS in dat geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:09 schreef computerprobleem het volgende:
Up-to-date lijstje
• Tchock
• Bentley
• LompeHork
• Plastic_Zak
• Dimens
• Coban
• Marokkaansekip
• Muhahaha
• Rectum
• Rakker
• waj1
• yoppiesaus
• JustinK
• Doublepain
• Alessandro
• Alors
• ikbennieuwopfok
• VuilnisMetaal
• HSG
• Etsu
• Kaasrol
• Gulmez
• Ragboer
• Sjeen
• SpermaDonor
• Myraela
• GGMM - Gratie verleend
• tdrone
• Dastan
• PlayingWithfire
• aight1 - Gratie verleend
• Prof_Hoax
• stroopdoosch
• Angel-Joy
• Spaghettivreter
• TwyLight
• Rezania
• Saisai
• bosi_wa
• FreezePop
• sanasoufi
• Ikbenserieus
Dat is toch juist positief, zo'n opwaartse spiraal?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?
Sowieso geniaal, hoe meer hij post.. hoe meer mensen hem haten
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:10 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nog steeds mn naam verkeerd... jongen wat denk je zelf?
Sowieso geniaal, hoe meer hij post.. hoe meer mensen hem haten
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.![]()
Laten we een streep erdoor zetten.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:29 schreef computerprobleem het volgende:
Ik begrijp dat jullie nog boos zijn om mijn gedrag de afgelopen dagen, maar laten we er een streep onder zetten.
Jij mag in mijn regering als ik aan de macht kom!quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De mensen die op die lijst zijn en geen gratie hebben verkregen zullen niet meer zo hard lachen wanneer ik de macht overneem.![]()
Neem eerst maar eens de macht van je eigen geest over.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:13 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik heb mij zelf meer in de hand dan jullie allemaal bij elkaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Neem eerst maar eens de macht van je eigen geest over.
Yeah right, je herhaalt jezelf. Dat is in de psychologie (met name overhoringen) een teken om leugens te herkennen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
TS, het boeit me echt geen ene reet of jij mij nou wel of niet haat, echt geen ene reet.
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Yeah right, je herhaalt jezelf. Dat is in de psychologie (met name overhoringen) een teken om leugens te herkennen.
Je snode plannetje is mislukt.
TS is een veelzijdig man.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Ik ben door de regering een erkend psycholoog, ik heb een genationaliseerd bedrijf, ben president, dictator, supporter van eerlijke regimes, supporter van Israël, de Verenigde Staten en alle andere landen die tegen landen zijn waar ik ook tegen ben, ik ben een historicus, een filmkenner, student, econoom, architect (ik teken altijd mogelijke nieuwe uitvindingen en dan scan ik ze in, als ik genoeg geld heb ga ik ze produceren), uitvinder en beroemde FOK!ker.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu ben je psycholoog? Ik dacht dat jij juist de patiënt was.
Voor mijn regering ben je een relatief niemand.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef Akkerr het volgende:
Mijn naam staat er niet bij.
Je hebt mij ook van die kut DM's gestuurd eikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |