Wat niet is kan nog komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef aight1 het volgende:
Ik heb nooit problemen met je gehad hoor.
Nee hoor, ik ben heel `open minded´.quote:
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is domquote:Op donderdag 15 september 2011 17:33 schreef aight1 het volgende:
Ik heb nooit problemen met je gehad hoor.
Tering wat ben jij eng. No offense.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is dom'
Daarna zei je dat het een geintje was, maar sorry, het eerste wat je zegt geldt altijd.
Maar nu hebben we weer vrede.
*Noteert doet*quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. No offense.
Ik deed heel veel moeite voor die Indianencompetitie en ik won niet. Jij was volgens mij opperhoofd.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:15 schreef GGMM het volgende:
Ik wacht nog steeds op de reden dat ik tussen dat lijstje sta.
Je weet dat ik geen invloed heb op de stemmen?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik deed heel veel moeite voor die Indianencompetitie en ik won niet. Jij was volgens mij opperhoofd.
Mijn paint ter herinnering:
[ afbeelding ]
Ik weet trouwens niet eens wie er wel won
Haha, grapjas. Je was opperhoofd. Dan heb je altijd invloed op de stemmen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet dat ik geen invloed heb op de stemmen?
Nee. Tevens mis ik gamezz in je lijstje. Hij was ook opperhoofd.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, grapjas. Je was opperhoofd. Dan heb je altijd invloed op de stemmen.
Gamezz is een goeie jongen, want:quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Tevens mis ik gamezz in je lijstje. Hij was ook opperhoofd.
Hij is het dus met mij eens. Clint Eastwood is baasquote:
Ik vind Clint Eastwoord ook een baas.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Gamezz is een goeie jongen, want:
[..]
Hij is het dus met mij eens. Clint Eastwood is baas
Dit topic:
Clint Eastwood maakt Chuck Norris aan het huilen
Mijn welgemeende excuses hiervoor. Gelukkig kunnen we nu weer in vrede verder leven.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jawel hoor. Zo'n 2.5 maand geleden zei je tegen mij 'TS is dom'
Daarna zei je dat het een geintje was, maar sorry, het eerste wat je zegt geldt altijd.
Maar nu hebben we weer vrede.
* Doet schrapt GGMM van lijst doen*quote:Op donderdag 15 september 2011 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Clint Eastwoord ook een baas.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. No offense.
fixedquote:Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tering wat ben jij eng. Offense.
Komt nog wel.quote:
Ja hoho, bewijzen wil ik zien! Directe beledigingen aan het adres van TS in dat geval.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt nog wel.Iedereen komt uiteindelijk op 'de lijst'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |