Ik vind van niet neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk dat internetsmensjes je niet mogen?
Ken ik niet..... 'gulukkig'?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon porsche1
AchterlijkePiemel.quote:
Hij was zelfs nog op de radioquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik ken ze geen van allen
Ow wacht advancedpower wel, die topics reageerde ik meestal niet in
Luister ik niet naarquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij was zelfs nog op de radio
Eens, vooral die laatste tweequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Alessándro. het volgende:
Voor het eerst sinds tijden niet Paul momenteel, verrast me.
Ik ga voor Zolder, DolfijntjesLove, sanasoufi en nog een paar van die idiote randdebielen.
Zolder valt wel mee.quote:
Wait wut, doel je op mij?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Porsche1.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, tong80 is.
Het was zo'n sportauto'tje met een getal er achter. Noemde zich ook wel zoon van enzo
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Muhahaha
Dalando
Delano.888
Etsu
Kaasrol
Wacht SuperTuxxx moet er ook nog bij.quote:
Wees blij dat je wat voorstelt voor hem. Niemand kent je en blijkbaar moeten we daar gelukkig mee zijnquote:
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Muhahaha
Dalando
Delano.888
Etsu
Kaasrol
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Muhahaha
Dalando
Delano.888
Etsu
Kaasrol
Ja daarom ook vooral die laatste twee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolder valt wel mee.
DolfijntjesLove heeft een ban!![]()
Sanasoufi is gewoon gek.
ja maar jij bent lelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wacht SuperTuxxx moet er ook nog bij.
Ik bagger nooit. Ik ben de beste en normaalste user op heel het worldwideweb.
Jullie zijn allemaal trolls.
Gevalletje waanideeën dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.quote:
nogmaals:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.
Computerprobleemland heeft geen vrinden!
Mijn interim regering heeft 5 minuten geleden de oorlog verklaart aan alle troll baggeraars en volgens Computerprobleem van de Inlichtingen voor Algemene Veiligheid en Welzijn van het Democratische Proletariaat en Volksrepubliek (IAVWDPV) hoor jij daar ook bij.
Sorrie.
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.quote:
Eerlijk gezegd zou het best wel fucking baas zijn als je irl een trollface kon zettenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.
OKE ZAL IK DOENquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.
Dat bedoel ik dus. Kijk wat voor baggeraar jullie allemaal plaatsen. Als het aan mij lag had ik al lang een gevangenis subforum gemaakt op FOK! waar alle baggeraars alleen konden posten.quote:
Kan ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou het best wel fucking baas zijn als je irl een trollface kon zetten.
Dit doet pijn aan mijn hart.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.
Computerprobleemland heeft geen vrinden!
Mijn interim regering heeft 5 minuten geleden de oorlog verklaart aan alle troll baggeraars en volgens Computerprobleem van de Inlichtingen voor Algemene Veiligheid en Welzijn van het Democratische Proletariaat en Volksrepubliek (IAVWDPV) hoor jij daar ook bij.
Sorrie.
De IAVWDPV is niet opgericht door mij om jullie hartjes te masseren.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |