quote:
Ja, dat slaat ook op jouquote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik moest ROFL'en om die reactie.... omdat episch en top en geheel terecht.
Ja lezen kunnen we wel en afkorten doen we niet aan.quote:
dat baggerde ik dusquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja lezen kunnen we wel en afkorten doen we niet aan.
Ben je een newbie die denkt nu al een baggerstatus te hebben?
Goeie grap hoor![]()
dit, ik moest heel hard LMFAOen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja lezen kunnen we wel en afkorten doen we niet aan.
Ben je een newbie die denkt nu al een baggerstatus te hebben?
Goeie grap hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sowieso, trots zijn op een "baggerstatus"
Nog debieler is jezelf een baggerstatus geven
Deze man heeft gelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh the horror......
Much to learn,,,,, you have!
AP?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef BrandX het volgende:
de grootste baggeraar heeft thank god een permban
Zijn we eindelijk verlost van Tong80? Dat het zo lang heeft moeten durenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef BrandX het volgende:
NEEEEE niet Tong80quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef BrandX het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef fwokker het volgende:
[..]
Zijn we eindelijk verlost van Tong80? Dat het zo lang heeft moeten duren
Nee, tong80 isquote:
Ooh Porschequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, tong80 is.
Het was zo'n sportauto'tje met een getal er achter. Noemde zich ook wel zoon van enzo
proestquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met z'n toetsenbord en muis ja
Ze bedoelt gewoon porsche1quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef Rekkie het volgende:
BrandX met haar cryptische omschrijvingen
Ben helemaal van mijn "entrepot"
Kwam dat door de famfare?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef Rekkie het volgende:
BrandX met haar cryptische omschrijvingen
Ben helemaal van mijn "entrepot"
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk dat internetsmensjes je niet mogen?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:00 schreef vosss het volgende:
Overigens zijn er wel een hoop mensen die een schurfthekel aan me hebben.
En dat is fijn bij mij eerlijk gezegd
Ik vind van niet neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat is toch ook helemaal niet belangrijk dat internetsmensjes je niet mogen?
Ken ik niet..... 'gulukkig'?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze bedoelt gewoon porsche1
AchterlijkePiemel.quote:
Hij was zelfs nog op de radioquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik ken ze geen van allen
Ow wacht advancedpower wel, die topics reageerde ik meestal niet in
Luister ik niet naarquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij was zelfs nog op de radio
Eens, vooral die laatste tweequote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Alessándro. het volgende:
Voor het eerst sinds tijden niet Paul momenteel, verrast me.
Ik ga voor Zolder, DolfijntjesLove, sanasoufi en nog een paar van die idiote randdebielen.
Zolder valt wel mee.quote:
Wait wut, doel je op mij?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Porsche1.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, tong80 is.
Het was zo'n sportauto'tje met een getal er achter. Noemde zich ook wel zoon van enzo
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Muhahaha
Dalando
Delano.888
Etsu
Kaasrol
Wacht SuperTuxxx moet er ook nog bij.quote:
Wees blij dat je wat voorstelt voor hem. Niemand kent je en blijkbaar moeten we daar gelukkig mee zijnquote:
Ik dacht dat wij vrienden waren.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef computerprobleem het volgende:
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Muhahaha
Dalando
Delano.888
Etsu
Kaasrol
Plastic_Zak
MarokkaanseKip
Dimens
Sanousni o.i.d
Guitarist
Angel-Joy
Ikbennieuwopfok
Rezania
Coban
Gulmez
Muhahaha
Dalando
Delano.888
Etsu
Kaasrol
Ja daarom ook vooral die laatste twee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolder valt wel mee.
DolfijntjesLove heeft een ban!![]()
Sanasoufi is gewoon gek.
ja maar jij bent lelijkquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wacht SuperTuxxx moet er ook nog bij.
Ik bagger nooit. Ik ben de beste en normaalste user op heel het worldwideweb.
Jullie zijn allemaal trolls.
Gevalletje waanideeën dus.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:17 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.quote:
nogmaals:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.
Computerprobleemland heeft geen vrinden!
Mijn interim regering heeft 5 minuten geleden de oorlog verklaart aan alle troll baggeraars en volgens Computerprobleem van de Inlichtingen voor Algemene Veiligheid en Welzijn van het Democratische Proletariaat en Volksrepubliek (IAVWDPV) hoor jij daar ook bij.
Sorrie.
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.quote:
Eerlijk gezegd zou het best wel fucking baas zijn als je irl een trollface kon zettenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.
OKE ZAL IK DOENquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En jij bent dronken en wanneer je morgen weer nuchter word zie je dat ik helemaal niet zo lelijk ben en dat jij eigenlijk best wel een troll face hebt.
Dat bedoel ik dus. Kijk wat voor baggeraar jullie allemaal plaatsen. Als het aan mij lag had ik al lang een gevangenis subforum gemaakt op FOK! waar alle baggeraars alleen konden posten.quote:
Kan ik ookquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou het best wel fucking baas zijn als je irl een trollface kon zetten.
Dit doet pijn aan mijn hart.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee.
Computerprobleemland heeft geen vrinden!
Mijn interim regering heeft 5 minuten geleden de oorlog verklaart aan alle troll baggeraars en volgens Computerprobleem van de Inlichtingen voor Algemene Veiligheid en Welzijn van het Democratische Proletariaat en Volksrepubliek (IAVWDPV) hoor jij daar ook bij.
Sorrie.
De IAVWDPV is niet opgericht door mij om jullie hartjes te masseren.quote:
Nu je het zegt.. Ik heb hem de laatste tijd niet gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je er een hebt, dat scheelt.
Ik ga bom op IAVWDPV gooien wat het ook moge zijn.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
De IAVWDPV is niet opgericht door mij om jullie hartjes te masseren.
Zoek 'm dan opquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:23 schreef coban het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. Ik heb hem de laatste tijd niet gezien.
Hij is vaak meer troll dan baggeraarquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:24 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sowieso eens wat betreft Ajacied.
Ik vond hem in de vuilnisbak. Omringd door maden. Wat heeft dit te betekenen?quote:
Goede vraag, dat wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:26 schreef coban het volgende:
[..]
Ik vond hem in de vuilnisbak. Omringd door maden. Wat heeft dit te betekenen?
Nou nee hoor, pure bagger.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij is vaak meer troll dan baggeraar
Bager?quote:
Typoquote:Op woensdag 14 september 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Bager?
De grootste baggeruser zonder permban? tong80.
Porsche moet terugquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, tong80 is.
ton80 maar op plaats #39???quote:Op woensdag 14 september 2011 01:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Bager?
De grootste baggeruser zonder permban? tong80.
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:34 schreef rubje het volgende:
[..]
ton80 maar op plaats #39???that's a first
Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar ja, ik ben dan ook niet de enige die kan stemmen.quote:Plaats Naam Votes Stem
# 1 Marokkaansekip 27
# 2 Nectar 24
# 3 plastic_zak 21
# 4 BBQSausage 18
# 5 AdvancedPower 14
# 6 Amenth 14
# 7 Rectum 13
# 8 ikbenserieus 13
# 9 Dalando 13
# 10 Knetterkrankjorum 12
Blijkbaar vinden 7 mensen je een baggeraar, ik kan wel begrijpen waarom.quote:
Moet je niet aan mij maken, ik heb zelf maar één persoon toegevoegd, en die staat nu op nummer 3.quote:
Nectar.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij maken, ik heb zelf maar één persoon toegevoegd, en die staat nu op nummer 3.
Ik sta er niet opquote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef Rezania het volgende:
De top 10 van baggerusers volgens de lijst:
[..]
Ik ben het er niet helemaal mee eens, maar ja, ik ben dan ook niet de enige die kan stemmen.
Dat is zo jammer he.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
AP heeft geen ban?
En waarom heeft porche1 een permaban
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat was ik nietHet was mijn 3e persoonlijkheid. Vergeef je me
?
Ik ookquote:Op woensdag 14 september 2011 19:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hihi ik maakte een grapje.
Ik vind je UI sexy
Aaah is wel ene leuke knul hoor.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Plastic_zak , nog nooit zo'n kutuser gezien
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Plastic_zak , nog nooit zo'n kutuser gezien
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Excuses, dit was mijn dochter...
Haha, hoi Meganquote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Excuses, dit was mijn dochter...
Doet ze soms als ik mijn zoontje op bed breng en fok er nog voor staat.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Doet ze soms als ik mijn zoontje op bed breng en fok er nog voor staat.
Wel schattig is zequote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Hahahah zo lieeefquote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef RavioliPunch het volgende:
Angel-Joy en Plastic_Zak natuurlijk
MarokkaanseKip kan nog wel hoor
Jeejquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef RavioliPunch het volgende:
Angel-Joy en Plastic_Zak natuurlijk
MarokkaanseKip kan nog wel hoor
oke meidquote:Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
he jongen je moet je nou niet verlegen voelen he kom aan
quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:37 schreef Alessándro. het volgende:
Voor het eerst sinds tijden niet Paul momenteel, verrast me.
Ik ga voor Zolder, DolfijntjesLove, sanasoufi en nog een paar van die idiote randdebielen.
bednaktquote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef VladimirPoetin het volgende:
Mensen die de vlag van de VS hebben als UI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |