Wordt het niet eens tijd voor je pilletje?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef computerprobleem het volgende:
Lol, denken dat ik mij aan beloftes houd
Mijn regering is net als Griekenland. Wij houden ons niet aan beloftes.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Lol, denken dat ik mij aan beloftes houd
Mijn regering is net als Griekenland. Wij houden ons niet aan beloftes.
Mooi, topic verworpen, next!quote:Op woensdag 14 september 2011 23:27 schreef computerprobleem het volgende:
Ik ga vanaf nu mijn FOK! leven beteren.
Ik zal geen verzonnen topics meer aanmaken, ik zal geen troll gedrag meer vertonen, ik zal users niet meer belachelijk maken dan nodig is, ik zal tegen iedereen aardig doen en ik bied mijn excuses aan aan iedereen die door mij is lastig gevallen de afgelopen dagen.
Ja dat weet ik niet. Meestal zegt mijn moeder dat het tijd is voor mijn medicijnen, alleen ik weet niet dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor je pilletje?
Het is 20:15 geweest, wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet. Meestal zegt mijn moeder dat het tijd is voor mijn medicijnen, alleen ik weet niet dus.
Ik ben net Noord-Korea.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is 20:15 geweest, wat doe je hier nog?
Je hebt jezelf in de afgelopen 24 uur zo hopeloos belachelijk gemaakt, dat het beter is gewoon opnieuw te beginnen. Gooi je account door de schredder en maak een nieuwe. Je gaat steeds achterlijker doen in een poging iets te redden, maar het gaat 'm niet meer worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:23 schreef computerprobleem het volgende:
Ja dat weet ik niet. Meestal zegt mijn moeder dat het tijd is voor mijn medicijnen, alleen ik weet niet dus.
Wat is een shredder?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in de afgelopen 24 uur zo hopeloos belachelijk gemaakt, dat het beter is gewoon opnieuw te beginnen. Gooi je account door de schredder en maak een nieuwe. Je gaat steeds achterlijker doen in een poging iets te redden, maar het gaat 'm niet meer worden.
Ik ga wel stoppen met hier reageren, want ik vind je irritant
quote:Op donderdag 15 september 2011 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie zijn allen bedorven geesten zeg ik je!
Juist ja.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:32 schreef joeysmod het volgende:
KANKER FOK KANKER KANKER KANKER KANKER CHLAMYDIA AIDS HOERE SPUITEN SCHAAMLIP SMEGMA VOORVOCHT AIDS SLET TERING TYFUS KANKER GEZWEL KUT FOK!
IK HOOP DAT JULLIE ALLEMAAL JONG STERVEN!
Dat ben ik niet als je dat denktquote:
Ik weet wel zeker dat jij dat bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat ben ik niet als je dat denkt
Hij is wel baas, want Eastwood in zijn UI
Ja, dat is wel echt een account van mij. Dat geef ik toe.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij dat bent.![]()
Nog zo'n geband accountje van je: jamesstewart
gr gr
Niks geen snood plannetje. Geef gewoon toe dat je een of andere psychische stoornis hebt.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, dat is wel echt een account van mij. Dat geef ik toe.
Maar ik heb daar aan het begin van deze FOK! account meerdere moderators op de hoogte van gesteld en ik heb goedkeuring gekregen van Yvonne.
Dus je snode plannetje is mislukt
Je bent zelf een psychische stoornisquote:Op donderdag 15 september 2011 21:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Niks geen snood plannetje. Geef gewoon toe dat je een of andere psychische stoornis hebt.![]()
![]()
eerste fase: ontkenning.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent zelf een psychische stoornis
Haha, jij zit in de ontkenningsfase!quote:
klopt, jij ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Haha, jij zit in de ontkenningsfase!
Blijf gewoon. De mensen die jij haat zijn ook irritant.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef computerprobleem het volgende:
Ik heb hier geen zin meer in ik ga films kijken de komende tijd.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijf gewoon. De mensen die jij haat zijn ook irritant.
En van die smurfen hier moet je je niks aantrekken, want ze zijn slaaf van het systeem.
Als ze neigen naar een eigen mening of eigen opvattingen trapt Danny ze er allemaal uit
Hehehe.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Blijf gewoon. De mensen die jij haat zijn ook irritant.
En van die smurfen hier moet je je niks aantrekken, want ze zijn slaaf van het systeem.
Als ze neigen naar een eigen mening of eigen opvattingen trapt Danny ze er allemaal uit
Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar ts doet zo zijn bestquote:
vind je?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar ts doet zo zijn best
Laat maar, geen zin meer in deze bull shit.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef Hater het volgende:
Ik heb gehoort dat TS een Marokkaan is.
Zoals de 2 vaders die jij hebt?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zag dat een van jouw vaders een Mongool was.
Eerder zoals de vaders die jij niet meer hebt.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals de 2 vaders die jij hebt?
baas van de gestoorde ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie lokken mij uit en jullie gaan met lege handen terug. Een baas (zoals ik) blijft altijd een baas
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie lokken mij uit en jullie gaan met lege handen terug. Een klapjosti (zoals ik) blijft altijd een klapjosti![]()
Dat ze jou misbruiken boeit mij niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Eerder zoals de vaders die jij niet meer hebt.
okequote:Op donderdag 15 september 2011 22:29 schreef Hater het volgende:
TS is een marokkaan met aids en is daardoor verstoten van zijn familie en moet op deze manier zijn fantasie kwijt die hij als waarheid beschouwt.
Is DIT ts op zijn best?!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:45 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar ts doet zo zijn best
Inteelt is voor boeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zoals de 2 vaders die jij hebt?
Op wie?quote:Op donderdag 15 september 2011 22:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Laat maar, geen zin meer in deze bull shit.
Ben fappen.
Later
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:21 schreef computerprobleem het volgende:
Jullie lokken mij uit en jullie gaan met lege handen terug. Een baas (zoals ik) blijft altijd een baas
ja want ik heb nu nog geen ruzie met de toekomstige wereldleiderquote:
Bedankt man, jij komt sowieso in mijn regering.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
ja want ik heb nu nog geen ruzie met de toekomstige wereldleider
bedenk wel dat je dus nu voor zijn kant kiest.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:42 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
ja want ik heb nu nog geen ruzie met de toekomstige wereldleider
Hij is verstandig en kiest het juiste. Bij mij heeft zal hij een kleurrijke toekomst tegemoet zien.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bedenk wel dat je dus nu voor zijn kant kiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |