quote:
Huh?quote:
Met die knol.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net geweest: http://www.hark.com/clips/mqpmbzbrly-holy-shit
Nee liever niet daarheenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je ging verhuizen...
'Holy shit' met zo'n vette 't' op het eind...quote:
Ahquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Febo heeft goede kaassoufflés. Ik droomde vannacht dat ik een kaassoufflé kon eten
Maak ze zelf.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Febo heeft goede kaassoufflés. Ik droomde vannacht dat ik een kaassoufflé kon eten
neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah. Met de post opsturen gaat zeker ook niet?
Helemaal. Daar wil je echt niet gevonden wordenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er mensen.
Die ik dus zelden bezoek, zoals je begrijpt...
Wanneer ben je weer hier?quote:
dat wordt dan een heel ander soort kaassoufflé dan die gefrituurdequote:
juni...quote:
Volgens mij kan je dat al sinds je tanden hebt....quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan pasquote:
Zonder lukt ook wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat al sinds je tanden hebt....
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
Nice, er komt net een boom langs mijn raam.
Nee, een echte. Er stond even een stevig briesje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het deze is...
lulquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe eens gek:
[ afbeelding ]
Tast toe!!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef MadMaster het volgende:
SHOUT!!!
Krijg ineens een visioen van PS als deelnemer in National's Lampoon Animal House...
Huh? En jij wilde/mocht ze niet eten?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lul
En met kan bedoel ik dat iemand hier ze had
jawel, hence kan. Het was een droom hequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Huh? En jij wilde/mocht ze niet eten?
Ik voorspel dat jij binnenkort bitterballen, kroketten en KaassoufFles gaat maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, hence kan. Het was een droom he
Hoeft helemaal niet. Als je draadjesvlees kunt maken, dan kun je daar kroketten van makenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee dat wordt alleen een teleurstelling
Bitterballen heb je toch al eens gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee dat wordt alleen een teleurstelling
Inderdaad, erg fout. Tegenwoordig moet het deze zijn:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe fout!!
Guy: what are you majoring in?
Girl: Primitive Cultures
Volgende shot in de film is de zingende neger.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
En zo kom je erachter dat dat zakje croissantjes eigenlijk afbakcroissantjes waren
Dat is een blikje deeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon oprollen en naar binnen werken. Scheelt wel bereidingstijd
neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bitterballen heb je toch al eens gedaan?
Welk hollands iets was het dan?quote:
Where the king has been over?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
boerenkool heb ik ooit gemaakt
quote:
bien surquote:
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige die elke keer kots neigingen krijgt als Agnes Jongerius weer met dr bolle kop op tv is? Wat een vreselijk mens zeg. Met haar belachelijke AOW standpunten. Juist in zo een positie moet je ook de lange termijn zien en niet alleen wat je achterban NU roept
quote:
Ligt er aan hoe je het leest.quote:
Kaassouffle!quote:Ik was toch even gaan tukken om half 8, werd om kwart voor 11 wakkerEn nu heb ik honger en weet ik niet wat ik moet eten
Ik lees alles als dat het met Noa te maken heeftquote:
Zou lekker zijn maar de snackbar is helaas al dichtquote:Kaassouffle!
Kattensaté.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:16 schreef MaJo het volgende:
Noa topic?
Ik was toch even gaan tukken om half 8, werd om kwart voor 11 wakkerEn nu heb ik honger en weet ik niet wat ik moet eten
Dan heb je het vorige topic zeker niet gelezen?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees alles als dat het met Noa te maken heeft
Nou........quote:
Het einde niet nee?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je het vorige topic zeker niet gelezen?
Nee, niet over Noa....quote:Op woensdag 14 september 2011 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het einde niet nee?
Toch geen flauwe Noa grappen he?
De kat van de buren noemden we altijd wandelende satéburger...quote:
Nee, niet over Noa.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het einde niet nee?
Toch geen flauwe Noa grappen he?
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb teruggelezenEn het gaat wel over Noa! In eerste instantie dan
Vind ik welquote:
Mooi, dan doen we een saffie en dan ga Ik maffen.quote:
Ik ga hierna ook tukkenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan doen we een saffie en dan ga Ik maffen.
Trustequote:
Toch wel van Jack Klijn he?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Truste
Ik neem nog een bakje katjang pedis en dan ga ik ook naast vriendlief en Noa kruipen
Nee van Jumbo, die van Jack Klijn kan ik nergens vinden, zelfs niet bij de Makroquote:
Bij ons hebben ze ze bij de C1000. Maar wellicht dat het vestigingsafhankelijk is.quote:Op woensdag 14 september 2011 01:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee van Jumbo, die van Jack Klijn kan ik nergens vinden, zelfs niet bij de Makro
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb teruggelezenEn het gaat wel over Noa! In eerste instantie dan
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:08 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen zin om te gaan werken.
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:08 schreef Soempie het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb geen zin om te gaan werken.
Ah ja, mijn trein had ook al vertraging, maar ik was nog net op tijd door te rennen voor mijn volgende trein. Ik haat rennen voor mijn treinquote:Op woensdag 14 september 2011 08:21 schreef Etcetera het volgende:
Bus 1 was te laat waardoor ik mijn overstap op bus 2 miste (die normaal altijd op elkaar wachten, dus de volgende keer dattie laat is toch maar zeggen dat ik moet overstappen) toen met bus 3 naar de stad gegaan (die uit m'n eigen woonplaats kwam) en op het station bus 4 gepakt ipv dat ik ging lopen. Ben ik nog op tijd
![]()
Hoere OV
Misschien kan deze stand je er aan helpen, is al een stuk dichterbij dan Amsterdamquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ook, maar ik heb wel eens van die hippe pubers zien rennen terwijl ze hun broek (waarvan het kruis tussen de knietjes hangt) amechtig omhoog probeerden te houden. Onbetaalbaarquote:
Klinkt gevaarlijk.quote:
Oeh lekker, voor weinig geld zit je al in het buitenlandquote:Op woensdag 14 september 2011 08:32 schreef Etcetera het volgende:
WIIIIII Ik heb net een overnachting in Rotterdam geregeld met een Groupon actie
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb wel eens van die hippe pubers zien rennen terwijl ze hun broek (waarvan het kruis tussen de knietjes hangt) amechtig omhoog probeerden te houden. Onbetaalbaar
Ik heb ooit eens een jongen zien snel-lopen omdat rennen niet kon natuurlijk. Het zag er 2x zo belachelijk uit dan wanneer hij wel was gaan rennen denk ikquote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb wel eens van die hippe pubers zien rennen terwijl ze hun broek (waarvan het kruis tussen de knietjes hangt) amechtig omhoog probeerden te houden. Onbetaalbaar
quote:Op woensdag 14 september 2011 08:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Oeh lekker, voor weinig geld zit je al in het buitenland.
Meer dan 50% allochtonen in Rotterdamquote:
Nou ja, hangt er vanaf waar je zit, ik zat een tijd op school in Rotterdam maar daar liep ik toch niet echt op mijn gemak om 22.00 uur rond door de wijk naar mijn parkeerplaatsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Kan ik dus niet zijn, want ik heb geen haar...quote:Op woensdag 14 september 2011 09:06 schreef Etcetera het volgende:
Misschien heeft iemand anders van hier haar
Daar ben ik niet echt bekend maar denk dat het daar wel meevaltquote:Op woensdag 14 september 2011 08:44 schreef Etcetera het volgende:
Hotel is Tulip Inn, tegenover de Erasmusbrug
Vraag me alleen af: Waarom rotterdam?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar ben ik niet echt bekend maar denk dat het daar wel meevalt. Sowieso toch een leuk uitje!
Denk omdat dat die Groupon alleen daar geldig was?quote:Op woensdag 14 september 2011 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag me alleen af: Waarom rotterdam?
quote:Op woensdag 14 september 2011 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag me alleen af: Waarom rotterdam?
Dat dusquote:Op woensdag 14 september 2011 10:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk omdat dat die Groupon alleen daar geldig was?
Ah, legitieme reden dus.quote:Op woensdag 14 september 2011 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Dat dusRotterdam is ook niet meteen mijn eerste keuze, maar heb even bekeken wat er zoal te doen is en dat klinkt best wel leuk verder
NOFIquote:Op woensdag 14 september 2011 10:46 schreef Etcetera het volgende:
NOFI maar jij bent niet echt objectief over Rotterdam toch
NOFI!!quote:Op woensdag 14 september 2011 10:54 schreef Etcetera het volgende:
No OFfence Intended
En ik was nog wel zo blij met m'n cadeautje voor E.Klinkt niet lekker
Nou ja dan scheelt het misschien dat we er maar 1 nachtje slapen
quote:Op woensdag 14 september 2011 09:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat klopt maar ik heb bij jou contacts gekeken en daar staat ze niet bijIk heb haar als contactSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Hotel New York zal ik onthoudenquote:Op woensdag 14 september 2011 11:08 schreef MaJo het volgende:
Doe eens niet zo debiel over Rotterdammet name het stuk waar je zit is gaaf. Hotel New York is een aanrader, kun je heerlijk eten
qua winkelen geen ervaring, daar kan nem wat meer over vertellen. Wel is er sinds kort een Lush
Damn, probeer ik eens een niet subjectieve Amsterdamse mening daarover te ventileren (ik prees zelfs hotel New York...), krijgen we dit weer...quote:Op woensdag 14 september 2011 11:08 schreef MaJo het volgende:
Doe eens niet zo debiel over Rotterdam![]()
Ik bedoel niet alleen jouw reactie maar die van iedereen. Alsof Rotterdam een ghetto is ofzoquote:Op woensdag 14 september 2011 11:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, probeer ik eens een niet subjectieve Amsterdamse mening daarover te ventileren (ik prees zelfs hotel New York...), krijgen we dit weer...
Volgens mij valt het nogal mee met die reactiesquote:Op woensdag 14 september 2011 11:56 schreef MaJo het volgende:
Ik bedoel niet alleen jouw reactie maar die van iedereen. Alsof Rotterdam een ghetto is ofzo
Mwah, Bart die zegt dat het buitenland is en er 's avonds niet graag over straat gaat. MM die zegt dat het bij hotel New York nog wel 'uit te houden is' en dat vrienden van hem er negatief over zijn. Ik vind Rotterdam altijd wel een leuke stad. Lelijk, dat welquote:Op woensdag 14 september 2011 12:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij valt het nogal mee met die reacties
Elke grote stad is 'buitenland' tegenwoordig, ook Amsterdam, dus daar is niks aan gelogen.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, Bart die zegt dat het buitenland is en er 's avonds niet graag over straat gaat. MM die zegt dat het bij hotel New York nog wel 'uit te houden is' en dat vrienden van hem er negatief over zijn. Ik vind Rotterdam altijd wel een leuke stad. Lelijk, dat wel
Inherent aan de partijquote:
Ik zou de accu even laten doormeten bij de garage.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemiddag![]()
Grmbl. Ik heb de autoradio laten aanstaan en nu start mn auto niet meer. Wel overgestart, maar na 15 minuten rijden en 5 minuten weer uit, is hij alweer leeg. Of moet ik nog langer rijden??
Meer dan 50% van de inwoners is buitenlander. Dus dan is het toch niet zo vreemd dat ik het als buitenland bestempel? Daarbij zeg ik hetzelfde over Amsterdam, dus ik zit hier echt niet Rotterdam af te zeiken. En in bepaalde wijken ga ik 's avonds liever niet over straat in Rotterdam. Maar dat heb ik ook in sommige andere steden hoor. Waarom mag ik dat niet zeggen over Rotterdamquote:Op woensdag 14 september 2011 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah, Bart die zegt dat het buitenland is en er 's avonds niet graag over straat gaat.
En wat hij zegt.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elke grote stad is 'buitenland' tegenwoordig, ook Amsterdam, dus daar is niks aan gelogen.
Behalve hotel NY ken ik de stad nauwelijks en citeer ik een aantal mensen daar uit de buurt , wat ik nog expliciet meld ook.
Het is maar wat je wilt lezen, heb ik in dit geval het idee...
Dat heb ik ook in Groningen. Hell, dat heb ik tegenwoordig zelfs wel in Stadskanaalquote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
En in bepaalde wijken ga ik 's avonds liever niet over straat in Rotterdam. Maar dat heb ik ook in sommige andere steden hoor.
Den Haag in 20 minutjes, scheveningen in 35 nog beterquote:Op woensdag 14 september 2011 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
NOFI!!
Ik hoop voor jou dat ik er helemaal naast zit.
En anders is een treinrit naar Amsterdam korter dan een uur...
Strandwandelingquote:Op woensdag 14 september 2011 12:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Den Haag in 20 minutjes, scheveningen in 35 nog beter
NOFI, maar voor een meid is dat wat anders dan voor een stevige kerelquote:Op woensdag 14 september 2011 12:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik ook in Groningen. Hell, dat heb ik tegenwoordig zelfs wel in Stadskanaal![]()
Nou ja, een lief blond meisje is nou eenmaal een makkelijker slachtoffer, dus heeft ook meer reden om bang te zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Daar heb je wel een punt eigenlijk, alhoewel ik daar nooit echt onderscheid in wil maken
![]()
Ga ik ook doen. Moet alleen nog even bedenken wanneer. Drukke dagen..quote:Op woensdag 14 september 2011 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou de accu even laten doormeten bij de garage.
Na het werk? Of zit je dan met de kinderen?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga ik ook doen. Moet alleen nog even bedenken wanneer. Drukke dagen..
En dat vind ik dus achterlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, een lief blond meisje is nou eenmaal een makkelijker slachtoffer, dus heeft ook meer reden om bang te zijn.
In het dorp waar E. woont hebben ze ook eens zoiets gehad, werd er iemand op de weg klemgereden en door agenten met kogelwerende vesten enzo uit z'n auto gesleurd en ingerekendquote:Ik liep serieus een keer 'tegen' een arrestatieteam aan in Rotterdam. Komen opeens uit het niets drie of vier politie-auto's aan, stoppen met piepende banden, stappen allemaal agenten met kogelwerende vesten en getrokken pistolen uit, rennen naar een of andere gast toe die een beetje tegen de muur stond te leunen, OP DE GROND BENEN WIJD ARMEN WIJD schreeuwen enzo, allemaal tegelijk roepen tegen die gast, ik had echt zoiets van WTF gebeurt hier
.
En nee Majo, dit is zeker niet typerend voor heel Rotterdam, en dit kan ook heel goed in andere steden gebeuren. Maar toch stond ik er wel even van te kijken
.
Ik ben vandaag en morgen vrij, na het werk lukt niet omdat ik pas om kwart voor 6 thuis ben (trein). Ik denk dat ik morgenvroeg even ga. Moet ik alleen nog bedenken hoe ik mn auto aan de praat krijg voordat ik wegga! Lennon kan wel mee, Twan is naar school.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Na het werk? Of zit je dan met de kinderen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 12:59 schreef Bart het volgende:
Nou ja, een lief blond meisje is nou eenmaal een makkelijker slachtoffer, dus heeft ook meer reden om bang te zijn.
Sorry, ik heb het ook niet verzonnenquote:
Ja echt zot hoorquote:alhoewel ik niet (meer) zo stronteigenwijs ben en expres langs een steegje/straat ga waarvan ik het niet helemaal vertrouw.
[..]
In het dorp waar E. woont hebben ze ook eens zoiets gehad, werd er iemand op de weg klemgereden en door agenten met kogelwerende vesten enzo uit z'n auto gesleurd en ingerekend
Meeste garages hebben de werkplaats maar tot 1700 uur open inderdaad, dat is wel een nadeel. Misschien is er anders een in de buurt die op zaterdag de werkplaats open heeft?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en morgen vrij, na het werk lukt niet omdat ik pas om kwart voor 6 thuis ben (trein).
Buurman met startkabels lief aankijken?quote:Ik denk dat ik morgenvroeg even ga. Moet ik alleen nog bedenken hoe ik mn auto aan de praat krijg voordat ik wegga! Lennon kan wel mee, Twan is naar school.
A.s. zaterdag kan ik niet...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Meeste garages hebben de werkplaats maar tot 1700 uur open inderdaad, dat is wel een nadeel. Misschien is er anders een in de buurt die op zaterdag de werkplaats open heeft?
Die is werken... allebei. De hele straat is leeg hier 's morgens. Ik denk dat ik m'n moeder maar lief moet aankijken. Dat ze 's morgens even met haar auto langskomt.quote:[..]
Buurman met startkabels lief aankijken?
Ten eerste hangt het van je abonnement af, je hebt dacht ik soorten waarbij ze niet bij je huis komen. Ten tweede sta je dan soms lang te wachten...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is de ANWB bellen niet een optie?
Je woont zeker niet in Zaandam he?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
A.s. zaterdag kan ik niet...voetbal en braderie.
[..]
Die is werken... allebei. De hele straat is leeg hier 's morgens. Ik denk dat ik m'n moeder maar lief moet aankijken. Dat ze 's morgens even met haar auto langskomt.
Klopt je moet wegenwacht aan huis service hebben ofzo. Zelfs als je woonplaats service hebt komen ze niet zomaar langs je huis als ik me niet vergisquote:Op woensdag 14 september 2011 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ten eerste hangt het van je abonnement af, je hebt dacht ik soorten waarbij ze niet bij je huis komen.
Ja zoiets was het he?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Klopt je moet wegenwacht aan huis service hebben ofzo. Zelfs als je woonplaats service hebt komen ze niet zomaar langs je huis als ik me niet vergis
Dit dusquote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
ANWB Wegenwacht is niet aan de auto gekoppeld, maar aan de persoon. Zolang je lid bent komen ze.
Ow okay... alleen... ik ben niet lid, Peace wel! Geldt ie dan ook voor mij?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
ANWB Wegenwacht is niet aan de auto gekoppeld, maar aan de persoon. Zolang je lid bent komen ze.
Kom op zeg, je kan toch bukken...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt zot hoor. Ik dacht echt: als jullie kogelwerende vesten aan hebben, waarom heb ik die dan niet aan?
.
Hem laten bellen? Alhoewel hij er dan ook moet zijn als ze langskomen dacht ik...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... alleen... ik ben niet lid, Peace wel! Geldt ie dan ook voor mij?
Gewoon je stem verdraaien en zeggen: 'Hallo, u spreekt met Peace...'.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, mw. MM heeft op mijn pas/lidmaatschap ooit de Wegenwacht hun trucje laten doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hem laten bellen? Alhoewel hij er dan ook moet zijn als ze langskomen dacht ik...
Als ik me niet vergis was dat het percentage van de jeugd, niet de totale bevolking. Maargoed, dat blijft veel.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Meer dan 50% van de inwoners is buitenlander.
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat het percentage van de jeugd, niet de totale bevolking. Maargoed, dat blijft veel.
Het komt erop neer dat je er verstandig aan doet niet te gaan stappen op het Stadhuisplein('t Fust, Coconuts etc). Niet dat je gelijk verkracht wordt, maar daar hangt(voor mij) gewoon een minder sfeertje). Maargoed, wellicht dat je dat als toerist minder merkt en vindt je het daar harstikke gezellig. Gewoon proberen dus
Mijn tips:
- inderdaad Hotel New York.
- de Oude Haven/Blaak. Leuk uitgaangsgebiedje met allerlei kroegjes(De Cambrinus is leuk)
Dat zit vlak naast je hotel. LINK
Dan heb je ook gelijk de Kubuswoningen te pakken
- Ik weet niet precies van welke muziek je houdt maar je zou naar Rotown kunnen gaan. Erg leuk publiek, goede muziek
Kan je eventueel met de metro heen, uitstappen bij Eendrachtsplein.
- Witte de Withstraat. Ook leuk uitgaan en goed eten bij Bazar.
- Als je van Ierse pubs houdt, kun je naar Paddy Murphy's
- De Koopgoot + de Lijnbaan. Lijnbaan is leuker vind ik zelf.
- Boijmans van Beuningen museum
Als ik op nog meer dingen kom, dan hoor je het wel.
Maar ik denk dat je het wel gezellig gaan vinden.
Etc, wanneer gaan jullie?
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk van niet...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Matrix-stylequote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kan toch bukken...
Strikt gesproken niet, maar als je een lidmaatschapsnummer aan de telefoon doorgeeft is het vaak wel in orde en vragen ze niet meer naar je pasje. Of je kan Peace laten bellen met de smoes dat hij direct weer naar kantoor moet en geen tijd heeft om te wachten, maar dat zijn vrouw wel thuis is om ze te ontvangenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of je geeft hem deze single erbij:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit net even te denken hoe ik dit ga geven, en ik zat ineens aan monopoly te denken (vanwege je Blaak tip), denk dat ik zo'n monopoly-straat-kaart ga knutselen ofzo
Ik meende gelezen te hebben dat het omslagpunt al bereikt was, maar schijnbaar is dat volgend jaar pas volgens dit artikel uit 2009:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat het percentage van de jeugd, niet de totale bevolking. Maargoed, dat blijft veel.
Find & Replace Allquote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Geen zin meerCatalogus namen hernoemen is saai
Wow tofquote:
Ik kan sowieso al niet in de catalogus komen om de boel te bewerken, en helaas werkt het systeem niet zo makkelijkquote:
Wat ben je dan aan het uitspoken?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet in de catalogus komen
Hij doet me denken aan een slingeraap.quote:
Waar was je bang voor dan? Een Ebolauitbraak op jouw verdieping?quote:
En misschien is het bij een calamiteit juist enorm verstandig om NIET weg te willen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ze zeiden eerst 'vanwege een kalamiteit', als er dan wel iets ergs is wil ik hier niet blijven zitten hoor
Of het nou wel of niet verstandig is je biezen te pakken, het is wel raar dat maar de helft van het gebouw in veiligheid wordt/is gebrachtquote:Op woensdag 14 september 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En misschien is het bij een calamiteit juist enorm verstandig om NIET weg te willen.
Dan dan kun je 2 dingen bedenken:quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet verstandig is je biezen te pakken, het is wel raar dat maar de helft van het gebouw in veiligheid wordt/is gebracht
3 Jouw afdeling is misbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan dan kun je 2 dingen bedenken:
1. het is een oefening
2. er is iets aan de hand zoals een pakje met poeder, iemand met een besmettelijke tropische ziekte.
En heb je toen een flink stuk gereden of ben je direct naar huis gegaan?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
en weer terug. Die man kon hem niet doormeten, omdat ie niet vol zat. Hij zou eerst 5 uur achter acculader moeten en dan doormeten. Gek, ik heb daar nog nooit van gehoord.. volgens die man zou ik 3 uur moeten rijden om de accu weer vol te krijgen.
Ik heb hem net 20 minuten laten staan, toen kon ik wel weer starten..
Ik heb ong. 15 heen en 15 minuten terug gereden. Vanmorgen ook 2x over 15 minuten ong. En 20 minuten nadat ik weer thuis was, heb ik geprobeerd te starten en toen deed ie het gewoon.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En heb je toen een flink stuk gereden of ben je direct naar huis gegaan?
Vreemd hoor dat ie hem niet kan doormeten. Nou ja, als ie morgen weer niet start dan weet je genoegquote:Op woensdag 14 september 2011 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ong. 15 heen en 15 minuten terug gereden. Vanmorgen ook 2x over 15 minuten ong. En 20 minuten nadat ik weer thuis was, heb ik geprobeerd te starten en toen deed ie het gewoon.
Haha dat is ook weer waarquote:Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als hij zegt dat je slecht bent dan stop je meteen
Helemaal onderaan is er een gekleurde knop 'stop volgen'quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je topics uit MyAt wegkrijgt? Ik heb een paar keer in een kattentopic gepost en die blijft nu de hele tijd verschijnen in MyAt terwijl ik er niet meer post, heel irritant
In je MyAT als je met je muis over het topic gaat helemaal naar rechts, dan verschijnt een kruisje. Daarop klikken en hij is weg. Of op Stop volgen klikken in het topic zelf, zoals Tim zegtquote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je topics uit MyAt wegkrijgt? Ik heb een paar keer in een kattentopic gepost en die blijft nu de hele tijd verschijnen in MyAt terwijl ik er niet meer post, heel irritant
Ik zou juist niet af en toe stukjes rijden, want dan kom je er nooit achter of ie stuk is... Paar dagen niet starten, als ie dan niet start dan weet je zeker dat je aan een nieuwe toe bentquote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Vond ik ook. Nooit eerder gehoord ook. Volgens die man zou hij hem dan misschien "kapot" meten. Nou ja... ik blijf gewoon af en toe starten en stukjes rijden als hij start. Anders vandeweek naar andere garage.
Kan de accu zomaar stuk zijn dan? Als het koud oid is, snap ik het wel. Maar deze was helemaal leeg omdat ik de autoradio aan had gelaten. Maar hij start nu al niet meer..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou juist niet af en toe stukjes rijden, want dan kom je er nooit achter of ie stuk is... Paar dagen niet starten, als ie dan niet start dan weet je zeker dat je aan een nieuwe toe bent.
Een accu die helemaal leeg is, is eigenlijk altijd stuk. Daar kunnen die dingen niet tegen... Trekken de platen krom en maken ze kortsluiting.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan de accu zomaar stuk zijn dan? Als het koud oid is, snap ik het wel. Maar deze was helemaal leeg omdat ik de autoradio aan had gelaten. Maar hij start nu al niet meer..
MaJo, leuk dat drummen zo goed gaat.
Waarom zegt die man van de garage niet??quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Een accu die helemaal leeg is, is eigenlijk altijd stuk. Daar kunnen die dingen niet tegen... Trekken de platen krom en maken ze kortsluiting.
WAT dat was er echt niet toen ik er deze zomer 2x wasquote:Op woensdag 14 september 2011 08:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kan deze stand je er aan helpen, is al een stuk dichterbij dan Amsterdam
Denk omdat er een verschil is tussen 'helemaal leeg' en 'de auto start niet'. De startmotor heeft een minimale spanning nodig, als ie niet start dan hoeft accu dus nog niet compleet leeg te zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom zegt die man van de garage niet??Als ik dat had geweten, had ie meteen een nieuwe accu erin kunnen zetten!!
Jaweeeeeeelquote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WAT dat was er echt niet toen ik er deze zomer 2x was![]()
Dat is echt niet gezondquote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik zag op de plattegrond dat ze in een hoekje zaten. Maar ben binnekort weer in Chi Town dus dat moet lukken
En verdommevannacht weer over kaassouflés gedroomd
Ik had opeens een ticket naar Amsterdam en ging in de Leidsestraat een kaassoufflé eten en ik dacht nog: 'oh dit moet ik aan de SC vertellem, dat ik opeens een kans had
'
verdommmeee haha
waar ga je heen?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is echt niet gezond.
Ik ben trouwens in de verkeerde trein gestapt, ook niet gezond.
Ik ging naar Enkhuizen, maar inmiddels ben ik Hoorn maar weer overgestapt op de trein naar Zaandamquote:
Hadden we een minimeet kunnen doenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ging naar Enkhuizen, maar inmiddels ben ik Hoorn maar weer overgestapt op de trein naar Zaandam.
Oh je woont in Hoorn?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hadden we een minimeet kunnen doen
bijnaquote:
Dan had ik bijna hoi kunnen zeggen tussen het rennen naar de kaartjesautomaat en het rennen naar de treinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Gemaakt met een telefooncamera (misschien om direct daarna te versturen), mogelijk een Blackberry. De makers daarvan stoppen voor het geld echt schandalig slechte camera's in hun telefoons.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is dat je er bij zegt dat zij het is, anders had ik het niet gezien.
maar ik had ze nog niet gezien nee
je zou toch verwachten dat zij wel een betere camera zou kunnen betalen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
De bovenste is lelijk als je het mij vraagt
Trouwens, kwam net dit tegenHerkenbaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat me net af te vragen of mannen hetzelfde hebben.quote:
Ach, Clark Kent is toch ook veel leuker dan Superman.quote:
niet echt gelukkigquote:
Kan erger. Een neef van mij is op zijn eigen bruiloft uit zijn broek gescheurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben vandaag uit een spijkerbroek gescheurd toen ik een steiger op klom, om 8 uur vanochtend al
heb nog niets gelezen, maar ik heb al regelmatig commentaar op hem gehad, hij vindt me niet meer zo leukquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Iemand beschuldigt mij van oplichting Goed topic
Te herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Zo'n vrouw zou ik als man al niet eens willen trouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik even kotsen op het concept dat achter het programma "Moet je me niet wat vragen?" schuilgaat??!
Vrouwen die gaan zitten wachten tot hun vent een aanzoek doet vind ik al stom, als ze hem dat opzichtig duidelijk maken vind ik nog stommer, maar dat je er dan serieus een tv-programma voor benadert ben je echt sneu![]()
die heb ik gezien, mooie aflevering. Ik had na die tijd best we zin in Ciderquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerder vandaag heb ik een aflevering Oz & James gekeken over cider en nu ben ik wat dingetjes aan het opzoeken over het maken van cider en daarbij een ciderpers. Sommige mensen hebben ingenieuze dingen bedacht daarvoor
Zo heb ik al gezien: de trommel van een wasmachine gebruiken als emmer om de appels in te doen, een krik voor het persen zelf, een hornet als een zeef en het gebruiken van een kleine hakselaar om in een keer heel veel appels te snijden
Edit: artikel van bijna 30 jaar terug. Man bouwt zijn wasmachine om tot sapcentrifuge
Grappig, voor veel mannen is het precies andersomquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel eens totaal andersom geweestquote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef MaJo het volgende:
En herkenbaar ditIk denk altijd dat ik dunner ben totdat ik mezelf in de spiegel zie
kamer voor mezelf, gelukkig En ja, inderdaad. Na het wilde feesten van afgelopen weken nu toch maar even goed bezig. Ik heb mijn huiswerk voor de hele week af, hoef niks meer af te hebben tot aan dinsdag voor een kunst klas, maar ik weet nog niet wat dat gaat zijn (hoor ik morgen). Dus werk ik vooruitquote:Op donderdag 15 september 2011 06:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent nog laat met je huiswerk bezig?
Heb je nu een kamer voor jezelf of een nieuwe roommate?
Lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 08:11 schreef Soempie het volgende:
huuuuw, maar nog een weekje werken en dan ein-de-lijk vakantie.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier de naaktfoto's van Scarlett al gezien?
Spoiler, want NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Moggequote:
Dat is waarquote:Op donderdag 15 september 2011 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel eens totaal andersom geweest
Scarlett....quote:
Ja....quote:
Ik ook, wil wel eens wat andere cider proberen naast Strongbow en consorten. Vandaar dat ik op zoek gingquote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die heb ik gezien, mooie aflevering. Ik had na die tijd best we zin in Cider
Heb dit regelmatig in Schotland gedronken:quote:Op donderdag 15 september 2011 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, wil wel eens wat andere cider proberen naast Strongbow en consorten. Vandaar dat ik op zoek ging
WTF hoe kan dat in godsnaamquote:Op donderdag 15 september 2011 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat weer lekker bij UBS. Een medewerker heeft gezorgd voor 2 miljard dollar verlies. Voor de bankensector is dat niet eens een record
Hoger kopen dan verkopen en dat heel vaak doen, voor een heleboel geld of beidequote:
Ik snap het niet... Die werknemer koopt aandelen voor een hoge prijs, en verkoopt ze dan voor een lagere. Dus verlies voor de bank. Maar hoe houdt die vent er dan zelf wat aan over?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoger kopen dan verkopen en dat heel vaak doen, voor een heleboel geld of beide
Dag Eddiequote:
Goed zoquote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Nope, maar ik ga het er bij m'n volgende gesprek met m'n leidinggevende aankaarten
Zijn die twee gerelateerd?quote:Wel een knokpartijtje gezienen kwam op m'n werk en er was taart
Daarmee bedoelde ik dus eigenlijk dat mannen dat andersom zien bij vrouwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig, voor veel mannen is het precies andersom
quote:
Ze raakten overspannen...quote:
Ik snap het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |