quote:
Huh?quote:
Met die knol.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net geweest: http://www.hark.com/clips/mqpmbzbrly-holy-shit
Nee liever niet daarheenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je ging verhuizen...
'Holy shit' met zo'n vette 't' op het eind...quote:
Ahquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Febo heeft goede kaassoufflés. Ik droomde vannacht dat ik een kaassoufflé kon eten
Maak ze zelf.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Febo heeft goede kaassoufflés. Ik droomde vannacht dat ik een kaassoufflé kon eten
neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah. Met de post opsturen gaat zeker ook niet?
Helemaal. Daar wil je echt niet gevonden wordenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er mensen.
Die ik dus zelden bezoek, zoals je begrijpt...
Wanneer ben je weer hier?quote:
dat wordt dan een heel ander soort kaassoufflé dan die gefrituurdequote:
juni...quote:
Volgens mij kan je dat al sinds je tanden hebt....quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan pasquote:
Zonder lukt ook wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat al sinds je tanden hebt....
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
Nice, er komt net een boom langs mijn raam.
Nee, een echte. Er stond even een stevig briesje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het deze is...
lulquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe eens gek:
[ afbeelding ]
Tast toe!!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef MadMaster het volgende:
SHOUT!!!
Krijg ineens een visioen van PS als deelnemer in National's Lampoon Animal House...
Huh? En jij wilde/mocht ze niet eten?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lul
En met kan bedoel ik dat iemand hier ze had
jawel, hence kan. Het was een droom hequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Huh? En jij wilde/mocht ze niet eten?
Ik voorspel dat jij binnenkort bitterballen, kroketten en KaassoufFles gaat maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, hence kan. Het was een droom he
Hoeft helemaal niet. Als je draadjesvlees kunt maken, dan kun je daar kroketten van makenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee dat wordt alleen een teleurstelling
Bitterballen heb je toch al eens gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee dat wordt alleen een teleurstelling
Inderdaad, erg fout. Tegenwoordig moet het deze zijn:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe fout!!
Guy: what are you majoring in?
Girl: Primitive Cultures
Volgende shot in de film is de zingende neger.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
En zo kom je erachter dat dat zakje croissantjes eigenlijk afbakcroissantjes waren
Dat is een blikje deeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon oprollen en naar binnen werken. Scheelt wel bereidingstijd
neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bitterballen heb je toch al eens gedaan?
Welk hollands iets was het dan?quote:
Where the king has been over?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
boerenkool heb ik ooit gemaakt
quote:
bien surquote:
Nee.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
Ben ik de enige die elke keer kots neigingen krijgt als Agnes Jongerius weer met dr bolle kop op tv is? Wat een vreselijk mens zeg. Met haar belachelijke AOW standpunten. Juist in zo een positie moet je ook de lange termijn zien en niet alleen wat je achterban NU roept
quote:
Ligt er aan hoe je het leest.quote:
Kaassouffle!quote:Ik was toch even gaan tukken om half 8, werd om kwart voor 11 wakkerEn nu heb ik honger en weet ik niet wat ik moet eten
Ik lees alles als dat het met Noa te maken heeftquote:
Zou lekker zijn maar de snackbar is helaas al dichtquote:Kaassouffle!
Kattensaté.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:16 schreef MaJo het volgende:
Noa topic?
Ik was toch even gaan tukken om half 8, werd om kwart voor 11 wakkerEn nu heb ik honger en weet ik niet wat ik moet eten
Dan heb je het vorige topic zeker niet gelezen?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lees alles als dat het met Noa te maken heeft
Nou........quote:
Het einde niet nee?quote:Op woensdag 14 september 2011 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je het vorige topic zeker niet gelezen?
Nee, niet over Noa....quote:Op woensdag 14 september 2011 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het einde niet nee?
Toch geen flauwe Noa grappen he?
De kat van de buren noemden we altijd wandelende satéburger...quote:
Nee, niet over Noa.quote:Op woensdag 14 september 2011 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het einde niet nee?
Toch geen flauwe Noa grappen he?
quote:Op woensdag 14 september 2011 00:35 schreef MaJo het volgende:
Ik heb teruggelezenEn het gaat wel over Noa! In eerste instantie dan
Vind ik welquote:
Mooi, dan doen we een saffie en dan ga Ik maffen.quote:
Ik ga hierna ook tukkenquote:Op woensdag 14 september 2011 00:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan doen we een saffie en dan ga Ik maffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |