quote:
Huh?quote:
Met die knol.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net geweest: http://www.hark.com/clips/mqpmbzbrly-holy-shit
Nee liever niet daarheenquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je ging verhuizen...
'Holy shit' met zo'n vette 't' op het eind...quote:
Ahquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Febo heeft goede kaassoufflés. Ik droomde vannacht dat ik een kaassoufflé kon eten
Maak ze zelf.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Febo heeft goede kaassoufflés. Ik droomde vannacht dat ik een kaassoufflé kon eten
neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah. Met de post opsturen gaat zeker ook niet?
Helemaal. Daar wil je echt niet gevonden wordenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken er mensen.
Die ik dus zelden bezoek, zoals je begrijpt...
Wanneer ben je weer hier?quote:
dat wordt dan een heel ander soort kaassoufflé dan die gefrituurdequote:
juni...quote:
Volgens mij kan je dat al sinds je tanden hebt....quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan pasquote:
Zonder lukt ook wel.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat al sinds je tanden hebt....
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
Nice, er komt net een boom langs mijn raam.
Nee, een echte. Er stond even een stevig briesje.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het deze is...
lulquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik doe eens gek:
[ afbeelding ]
Tast toe!!
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef MadMaster het volgende:
SHOUT!!!
Krijg ineens een visioen van PS als deelnemer in National's Lampoon Animal House...
Huh? En jij wilde/mocht ze niet eten?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lul
En met kan bedoel ik dat iemand hier ze had
jawel, hence kan. Het was een droom hequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Huh? En jij wilde/mocht ze niet eten?
Ik voorspel dat jij binnenkort bitterballen, kroketten en KaassoufFles gaat maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel, hence kan. Het was een droom he
Hoeft helemaal niet. Als je draadjesvlees kunt maken, dan kun je daar kroketten van makenquote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee dat wordt alleen een teleurstelling
Bitterballen heb je toch al eens gedaan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nee dat wordt alleen een teleurstelling
Inderdaad, erg fout. Tegenwoordig moet het deze zijn:quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe fout!!
Guy: what are you majoring in?
Girl: Primitive Cultures
Volgende shot in de film is de zingende neger.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
En zo kom je erachter dat dat zakje croissantjes eigenlijk afbakcroissantjes waren
Dat is een blikje deeg.quote:Op dinsdag 13 september 2011 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon oprollen en naar binnen werken. Scheelt wel bereidingstijd
neequote:Op dinsdag 13 september 2011 23:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bitterballen heb je toch al eens gedaan?
Welk hollands iets was het dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |