Wat iedereen zag aankomen, maar volgens de politici te voorkomen was door 110 miljard beschikbaar te stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
Frits Wester: "Ministerie ziet het faillissement van Griekenland als onontkoombaar."
Ja maar als orakel Frits het zegt, dan is het waarquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat iedereen zag aankomen, maar volgens de politici te voorkomen was door 110 miljard beschikbaar te stellen.
Datquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat iedereen zag aankomen, maar volgens de politici te voorkomen was door 110 miljard beschikbaar te stellen.
Dat geld is foetsie. En op prinsjesdag mag Bea dus vertellen dat er nog meer bezuinigingen komen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
DatEn dat geld zien we niet meer terug natuurlijk
Nee natuurlijk niet. Maar door dat te doen hoopten ze het vertrouwen terug te krijgen van het publiek en de bedrijven/banken, waardoor die ook weer gingen lenen. Als er maar genoeg geld ingepompt wordt, dan is het wel te redden, in combinatie met vertrouwen. Als ze gelijk hadden gezegd: ze gaan failliet, dan was het een self-fullfilling prophecy geweest. Zie DSB. Dus ik snap de redenatie wel, er was puur door vol te houden dat het te redden was, best nog een kans geweest dat het daadwerkelijk te redden was, als er maar genoeg mensen en bedrijven in meegingen. Maar er werd alsnog te veel gezegd dat het niet gaat lukken, en ja, dan gaat het dus ook niet lukken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, de grote truuk blijft gewoon keihard dat die Grieken hun afspraken niet na blijven komen. "Ja" zeggen en vervolgens niets doen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar door dat te doen hoopten ze het vertrouwen terug te krijgen van het publiek en de bedrijven/banken, waardoor die ook weer gingen lenen. Als er maar genoeg geld ingepompt wordt, dan is het wel te redden, in combinatie met vertrouwen. Als ze gelijk hadden gezegd: ze gaan failliet, dan was het een self-fullfilling prophecy geweest. Zie DSB. Dus ik snap de redenatie wel, er was puur door vol te houden dat het te redden was, best nog een kans geweest dat het daadwerkelijk te redden was, als er maar genoeg mensen en bedrijven in meegingen. Maar er werd alsnog te veel gezegd dat het niet gaat lukken, en ja, dan gaat het dus ook niet lukken.
Maar is dat onwil?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, de grote truuk blijft gewoon keihard dat die Grieken hun afspraken niet na blijven komen. "Ja" zeggen en vervolgens niets doen.
quote:
En er straks weer een kabinet-crisis aankomt...quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar door dat te doen hoopten ze het vertrouwen terug te krijgen van het publiek en de bedrijven/banken, waardoor die ook weer gingen lenen.
Niet compleet meewerken aan de redding van je land? Mja, da's onwil.quote:
Dat is heel goed mogelijk ja...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er straks weer een kabinet-crisis aankomt...
Ja, meer dan de helft betaald geen belasting, heeft vriendjes op allerlei plekken die ze indekken. Computersystemen zijn er vaak niet. De mentaliteit zuigt enorm.quote:
Wie willen er niet meewerken bedoel ik? Het volk gaat lekker staken, maar wil de politiek ook niet meewerken? Of wil die wel maar zit die eigenlijk ook een beetje met de handen op de rug gebonden?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet compleet meewerken aan de redding van je land? Mja, da's onwil.
Nogal jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet compleet meewerken aan de redding van je land? Mja, da's onwil.
Ik bedoel dus onwil van de politiek van Griekenland...quote:
Dan ga ik wel een pool winnen. Het kabinet dat valt zonder dat het de schuld is van de PVV maakt mij een rijk(ere) man.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En er straks weer een kabinet-crisis aankomt...
De afspraken die niet nagekomen worden, worden niet nagekomen door de politiek. Dat heeft met het volk niets te maken.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Wie willen er niet meewerken bedoel ik? Het volk gaat lekker staken, maar wil de politiek ook niet meewerken? Of wil die wel maar zit die eigenlijk ook een beetje met de handen op de rug gebonden?
Had ik ook niet verwacht, die zitten veel te mooi op hun plekje zo om het kabinet te laten vallen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een pool winnen. Het kabinet dat valt zonder dat het de schuld is van de PVV maakt mij een rijk(ere) man.
Ik denk juist dat de PVV gaat steigeren als de in Griekenland gepompte centen niet terug komen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel een pool winnen. Het kabinet dat valt zonder dat het de schuld is van de PVV maakt mij een rijk(ere) man.
Nou ja, als de politiek wel de intentie heeft om bepaalde dingen aan te pakken, maar het volk betaalt geen belasting, of stopt met werken, dan ligt dat natuurlijk niet aan de politiek...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De afspraken die niet nagekomen worden, worden niet nagekomen door de politiek. Dat heeft met het volk niets te maken.
Dit impliceert dat je al rijk bentquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de PVV gaat steigeren als de in Griekenland gepompte centen niet terug komen.
Dat was hun voorwaarde...
Ze betalen geen belasting omdat de overheid het niet int en er niet achteraan zit.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, als de politiek wel de intentie heeft om bepaalde dingen aan te pakken, maar het volk betaalt geen belasting
Ja toch wel.quote:of stopt met werken, dan ligt dat natuurlijk niet aan de politiek...
Maken die ook whisky dan?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Griekse win...
Hoho, niet alles door elkaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Sinds wanneer zijn voorwaarden iets waar in de politiek? Politie-missie in Afghanistan anyone?
Nee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, het kan nog steeds de PVV zijn die de stekker eruit trekt
Is het dan hun schuld of niet?
Het stiekem toch een militaire toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]Sinds wanneer zijn voorwaarden iets waar in de politiek? Politie-missie in Afghanistan anyone?
Je weet niet wat je zegt. Er lopen daar bloedmooie vrouwen rond.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoho, niet alles door elkaar.
Eerst kwestie Griekenland en dan pas Afghanistan.
Ik wil sowieso geen Afghanistaanse...
Och, weet niet. Het blijft politiek en in beide gevallen is er sprake van het stellen van voorwaarden die toch niet haalbaar zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoho, niet alles door elkaar.
Eerst kwestie Griekenland en dan pas Afghanistan.
Ik wil sowieso geen Afghanistaanse...
Die stellen maatregelen op als ambtenaren een maandsalaris in laten leveren e.d. via denergeinota, omdat de belasting te log is...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik bedoel dus onwil van de politiek van Griekenland...
Stiekem?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het stiekem toch een militaire toch?
Dat is correct.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel Giros en souvlaki, ook lekker...
Maar als Afghanistan valt zijn we er bij gebaat, als Griekenland wint, mag je je Griekse lijfeigene binnenkort op Schiphol verwelkomen...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och, weet niet. Het blijft politiek en in beide gevallen is er sprake van het stellen van voorwaarden die toch niet haalbaar zijn
En dat is omdat de belastingambtenaar ook 'het volk' is. Het Griekse kabinet kan dan nog steeds wel de beste intenties hebben... Ik zeg niet dat het zo is he! Ik ken alleen niet het hele verhaal, het Griekse volk is lui, maar of de politieke top net zo is, dat vraag ik me gewoon af.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze betalen geen belasting omdat de overheid het niet int en er niet achteraan zit.
Griekse politici zijn ook mensen. Griekse mentaliteit = per definitie kut.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
En dat is omdat de belastingambtenaar ook 'het volk' is. Het Griekse kabinet kan dan nog steeds wel de beste intenties hebben... Ik zeg niet dat het zo is he! Ik ken alleen niet het hele verhaal, het Griekse volk is lui, maar of de politieke top net zo is, dat vraag ik me gewoon af.
Serieus? SERIEUS? Wat een fekking sneue droeftoeter moet dat wijf geweest zijnquote:AMSTERDAM - Febo bestaat zeventig jaar en dat wordt deze dagen dan ook flink gevierd. Bij filialen door heel Nederland gaf 's lands bekendste snackbarketen vandaag gratis patat weg. Maar voor de saus moest wel worden betaald, tot grote onvrede van sommige klanten...
Op het Stadionplein en bij andere vestigingen in Amsterdam en andere steden liep het storm, want tussen 12.00 en 14.00 uur was de patat gratis, maar bij sommige filialen moest er voor de saus wel betaald worden. En dįt zorgde soms voor boze reacties. De lokale omroep AT5 kreeg er zelfs een telefoontje over. Een jonge dame die een patatje oorlog vroeg, moest 1 euro en 5 cent bijleggen voor de saus. Een patatje met mayonaise kostte alsnog 40 cent.
Gemiddeld genomen wel jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Griekse politici zijn ook mensen. Griekse mentaliteit = per definitie kut.
Zo'n lijf wil ik me wel eigen maken jaquote:
Ik denk dat een hoop mensen zich ineens realisren wat die klodder smurrie op je patatje kost...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
In ander belangrijk, wereldschokkend nieuws:
[..]
Serieus? SERIEUS? Wat een fekking sneue droeftoeter moet dat wijf geweest zijn
Bij de tv klagen dat je 1,05 moest betalen voor een patat oorlog? OMG, ik hoop dat ze met naam en foto op tv komt zodat we haar kunnen uitlachenquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
In ander belangrijk, wereldschokkend nieuws:
[..]
Serieus? SERIEUS? Wat een fekking sneue droeftoeter moet dat wijf geweest zijn
Ja, ze heeft vast haar foto meegestuurd bij dat telefoontje...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de tv klagen dat je 1,05 moest betalen voor een patat oorlog? OMG, ik hoop dat ze met naam en foto op tv komt zodat we haar kunnen uitlachen.
Nou, volgens mij staan de sausprijzen er altijd los bij vermeld. Maar als die 1 euro zijn, dan wordt je wel echt heel hard in je poepert gepakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen zich ineens realisren wat die klodder smurrie op je patatje kost...
Hyves/Facebook/Twitterquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vast haar foto meegestuurd bij dat telefoontje...
Bepaal jij op basis van de prijs de saus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staan de sausprijzen er altijd los bij vermeld. Maar als die 1 euro zijn, dan wordt je wel echt heel hard in je poepert gepakt.
Nee, als ik saus wil, dan neem ik saus. Maar ik denk niet dat je je kunt zeggen dat ze zich gaan realiseren wat die saus kost omdat ik denk dat ze die dag de sausprijs omhoog hebben gegooid.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bepaal jij op basis van de prijs de saus?
Ik niet, ik schrik altijd achteraf...
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, als ik saus wil, dan neem ik saus. Maar ik denk niet dat je je kunt zeggen dat ze zich gaan realiseren wat die saus kost omdat ik denk dat ze die dag de sausprijs omhoog hebben gegooid.
Die hebben dus echt zulke achterlijke dure saus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...
Als je een patatje oorlog neemt wel, dan betaal je voor én de MaJo én de pindasaus én de uitjes...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben dus echt zulke achterlijke dure saus?
Nou, voor 1,06..da's niet duurquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een patatje oorlog neemt wel, dan betaal je voor én de MaJo én de pindasaus én de uitjes...
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor 1,06..da's niet duur![]()
Ware het niet dat ze geen pindasaus eet.
Ik had deze van Cobra verwacht...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor 1,06..da's niet duur![]()
Ware het niet dat ze geen pindasaus eet.
Sorry, ik was te langzaam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had deze van Cobra verwacht...
"Gratis" is in elk geval de meest reėle prijs voor Febo patat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...
En hun patat is bagger...
Er niet komen is het beste...
Ja. MaJo heeft een rooie poes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog een samenvatting van de vorige 3 topics?
Ja dacht: "even wat schade inhalen"?quote:
Mooi, dan heb ik gelijk.quote:
Ik?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dacht: "even wat schade inhalen"?
Niet om het een of het ander.. maar dat zat in de lijn der verwachtingen. Carpet / drapes.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander.. maar dat zat in de lijn der verwachtingen. Carpet / drapes.
Ja, en dat had je écht niet door?quote:Edit: oh.. het gaat om een poezebeest. /care in dat geval
Dat deden wij op kantoor ook altijd. En in onze kroeg ook. Įls daar een keer patat besteld wordt, dan krijgen we gewoon saus van de barmensen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik heb op mn werk saus in de koelkast gelegd voor als er overwerk & patat aan te pas moeten komen. Hoeft de baas niet voor de saus maffia te dokken. Zou ik zelf ook niet doen immers als ik toch afhaal en thuis ga opeten
Us bin zunig.
Dat is geen bier. Dat is nijlpaardenzeik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:19 schreef Whiteguy het volgende:
10 man mayo+curry a EUR 0,80.
Das zomaar weer een krat bier bijvoorbeeld. Voor als het overwerken klaar af is
Nijlpaardenzeik is veel duurderquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is geen bier. Dat is nijlpaardenzeik.
Je kan voor 8 euro ook twee sixpacks leffe dubbel halen bij dekamarkt zie ik momenteel.. misschien maar eens die kant op fietsen deze week...quote:A zoo in Calcutta made a recent discovery regarding their rhinos. Apparently three zookeepers are being questioned in a case involving drugging the rhinos to make them urinate more frequently
Zoo authorities discovered hundreds of bags of rhino urine in the staff quarters, indicating the possible sale of the urine to the public
Rumours of rhino urine having medicinal value such as curing diseases or increasing male sexual potency, have been circulated strictly for commercial reasons. These rumours have no factual basis whatsoever.
Idem.quote:
Je post iets over neushoornzeik, maar nijlpaardenzeik zal ook niet goedkoop zijnquote:Op dinsdag 13 september 2011 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Nijlpaardenzeik is veel duurder
[..]
Hmz, slordig taalfoutje van mijn kant idd.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je post iets over neushoornzeik, maar nijlpaardenzeik zal ook niet goedkoop zijn
Ik blijf nog even wakker hoor ik.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee!!!
National Lampoon's Animal House is op RTL7...
Precies...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik blijf nog even wakker hoor ik.
Want hij droeg een Feyenoord shirt van Shinzi Ono ?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Net gezien wie onze reisleider in Japan wordt en 'm toch maar even geGoogle'd.
Ik moet misschien niet bevooroordeeld zijn, maar, euh, tsja, ik denk dat ik niet veel in z'n buurt zal zijn...
Morgen trouwens The Specials in Paradiso...
Is het Gerard Cox?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet misschien niet bevooroordeeld zijn, maar, euh, tsja, ik denk dat ik niet veel in z'n buurt zal zijn...
Stinkt 'ie? Is 'ie lelijk? Is 'ie heel erg eng?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:33 schreef MadMaster het volgende:
Pax? Dan is het een ex-militair.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Nee, zo erg is het allemaal niet, maar z'n berichten op Twitter over z'n passagiers (continue aangeduid als 'pax') zijn niet bepaald vriendelijk...
Nem, hoe kom je er bij dat die trip niet doorgaat? 8 M/V hebben zich nu al aangemeld daarvoor...
Iets met kerncentrales enzo he?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Nee, zo erg is het allemaal niet, maar z'n berichten op Twitter over z'n passagiers (continue aangeduid als 'pax') zijn niet bepaald vriendelijk...
Nem, hoe kom je er bij dat die trip niet doorgaat? 8 M/V hebben zich nu al aangemeld daarvoor...
Pax is Latijn voor vrede. Ook op urban dictionary kom ik niet echt een beledigende term tegen als ik zoek op pax...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Ja, 200 km verwijderd van waar de reis heen gaat. De reis is nooit gecanceld geweest, eerdere trips tijdelijk wel uit voorzorg...quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets met kerncentrales enzo he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |