Ja, ze heeft vast haar foto meegestuurd bij dat telefoontje...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de tv klagen dat je 1,05 moest betalen voor een patat oorlog? OMG, ik hoop dat ze met naam en foto op tv komt zodat we haar kunnen uitlachen.
Nou, volgens mij staan de sausprijzen er altijd los bij vermeld. Maar als die 1 euro zijn, dan wordt je wel echt heel hard in je poepert gepakt.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop mensen zich ineens realisren wat die klodder smurrie op je patatje kost...
Hyves/Facebook/Twitterquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ze heeft vast haar foto meegestuurd bij dat telefoontje...
Bepaal jij op basis van de prijs de saus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, volgens mij staan de sausprijzen er altijd los bij vermeld. Maar als die 1 euro zijn, dan wordt je wel echt heel hard in je poepert gepakt.
Nee, als ik saus wil, dan neem ik saus. Maar ik denk niet dat je je kunt zeggen dat ze zich gaan realiseren wat die saus kost omdat ik denk dat ze die dag de sausprijs omhoog hebben gegooid.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bepaal jij op basis van de prijs de saus?
Ik niet, ik schrik altijd achteraf...
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, als ik saus wil, dan neem ik saus. Maar ik denk niet dat je je kunt zeggen dat ze zich gaan realiseren wat die saus kost omdat ik denk dat ze die dag de sausprijs omhoog hebben gegooid.
Die hebben dus echt zulke achterlijke dure saus?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...
Als je een patatje oorlog neemt wel, dan betaal je voor én de MaJo én de pindasaus én de uitjes...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die hebben dus echt zulke achterlijke dure saus?
Nou, voor 1,06..da's niet duurquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een patatje oorlog neemt wel, dan betaal je voor én de MaJo én de pindasaus én de uitjes...
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor 1,06..da's niet duur![]()
Ware het niet dat ze geen pindasaus eet.
Ik had deze van Cobra verwacht...quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, voor 1,06..da's niet duur![]()
Ware het niet dat ze geen pindasaus eet.
Sorry, ik was te langzaam.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had deze van Cobra verwacht...
"Gratis" is in elk geval de meest reële prijs voor Febo patat.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken de Febo en ik weet wel zeker van niet...
En hun patat is bagger...
Er niet komen is het beste...
Ja. MaJo heeft een rooie poes.quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:04 schreef Whiteguy het volgende:
Iemand nog een samenvatting van de vorige 3 topics?
Ja dacht: "even wat schade inhalen"?quote:
Mooi, dan heb ik gelijk.quote:
Ik?quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dacht: "even wat schade inhalen"?
Niet om het een of het ander.. maar dat zat in de lijn der verwachtingen. Carpet / drapes.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2011 22:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet om het een of het ander.. maar dat zat in de lijn der verwachtingen. Carpet / drapes.
Ja, en dat had je écht niet door?quote:Edit: oh.. het gaat om een poezebeest. /care in dat geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |