Haha dat is ook weer waarquote:Op woensdag 14 september 2011 16:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als hij zegt dat je slecht bent dan stop je meteen
Helemaal onderaan is er een gekleurde knop 'stop volgen'quote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je topics uit MyAt wegkrijgt? Ik heb een paar keer in een kattentopic gepost en die blijft nu de hele tijd verschijnen in MyAt terwijl ik er niet meer post, heel irritant
In je MyAT als je met je muis over het topic gaat helemaal naar rechts, dan verschijnt een kruisje. Daarop klikken en hij is weg. Of op Stop volgen klikken in het topic zelf, zoals Tim zegtquote:Op woensdag 14 september 2011 16:10 schreef MaJo het volgende:
Weet iemand trouwens hoe je topics uit MyAt wegkrijgt? Ik heb een paar keer in een kattentopic gepost en die blijft nu de hele tijd verschijnen in MyAt terwijl ik er niet meer post, heel irritant
Ik zou juist niet af en toe stukjes rijden, want dan kom je er nooit achter of ie stuk is... Paar dagen niet starten, als ie dan niet start dan weet je zeker dat je aan een nieuwe toe bentquote:Op woensdag 14 september 2011 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
Vond ik ook. Nooit eerder gehoord ook. Volgens die man zou hij hem dan misschien "kapot" meten. Nou ja... ik blijf gewoon af en toe starten en stukjes rijden als hij start. Anders vandeweek naar andere garage.
Kan de accu zomaar stuk zijn dan? Als het koud oid is, snap ik het wel. Maar deze was helemaal leeg omdat ik de autoradio aan had gelaten. Maar hij start nu al niet meer..quote:Op woensdag 14 september 2011 16:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zou juist niet af en toe stukjes rijden, want dan kom je er nooit achter of ie stuk is... Paar dagen niet starten, als ie dan niet start dan weet je zeker dat je aan een nieuwe toe bent.
Een accu die helemaal leeg is, is eigenlijk altijd stuk. Daar kunnen die dingen niet tegen... Trekken de platen krom en maken ze kortsluiting.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan de accu zomaar stuk zijn dan? Als het koud oid is, snap ik het wel. Maar deze was helemaal leeg omdat ik de autoradio aan had gelaten. Maar hij start nu al niet meer..
MaJo, leuk dat drummen zo goed gaat.
Waarom zegt die man van de garage niet??quote:Op woensdag 14 september 2011 16:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Een accu die helemaal leeg is, is eigenlijk altijd stuk. Daar kunnen die dingen niet tegen... Trekken de platen krom en maken ze kortsluiting.
WAT dat was er echt niet toen ik er deze zomer 2x wasquote:Op woensdag 14 september 2011 08:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien kan deze stand je er aan helpen, is al een stuk dichterbij dan Amsterdam
Denk omdat er een verschil is tussen 'helemaal leeg' en 'de auto start niet'. De startmotor heeft een minimale spanning nodig, als ie niet start dan hoeft accu dus nog niet compleet leeg te zijnquote:Op woensdag 14 september 2011 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom zegt die man van de garage niet??Als ik dat had geweten, had ie meteen een nieuwe accu erin kunnen zetten!!
Jaweeeeeeelquote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
WAT dat was er echt niet toen ik er deze zomer 2x was![]()
Dat is echt niet gezondquote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik zag op de plattegrond dat ze in een hoekje zaten. Maar ben binnekort weer in Chi Town dus dat moet lukken
En verdommevannacht weer over kaassouflés gedroomd
Ik had opeens een ticket naar Amsterdam en ging in de Leidsestraat een kaassoufflé eten en ik dacht nog: 'oh dit moet ik aan de SC vertellem, dat ik opeens een kans had
'
verdommmeee haha
waar ga je heen?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is echt niet gezond.
Ik ben trouwens in de verkeerde trein gestapt, ook niet gezond.
Ik ging naar Enkhuizen, maar inmiddels ben ik Hoorn maar weer overgestapt op de trein naar Zaandamquote:
Hadden we een minimeet kunnen doenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ging naar Enkhuizen, maar inmiddels ben ik Hoorn maar weer overgestapt op de trein naar Zaandam.
Oh je woont in Hoorn?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hadden we een minimeet kunnen doen
bijnaquote:
Dan had ik bijna hoi kunnen zeggen tussen het rennen naar de kaartjesautomaat en het rennen naar de treinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Gemaakt met een telefooncamera (misschien om direct daarna te versturen), mogelijk een Blackberry. De makers daarvan stoppen voor het geld echt schandalig slechte camera's in hun telefoons.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is dat je er bij zegt dat zij het is, anders had ik het niet gezien.
maar ik had ze nog niet gezien nee
je zou toch verwachten dat zij wel een betere camera zou kunnen betalen?
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
De bovenste is lelijk als je het mij vraagt
Trouwens, kwam net dit tegenHerkenbaar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat me net af te vragen of mannen hetzelfde hebben.quote:
Ach, Clark Kent is toch ook veel leuker dan Superman.quote:
niet echt gelukkigquote:
Kan erger. Een neef van mij is op zijn eigen bruiloft uit zijn broek gescheurd.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:34 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben vandaag uit een spijkerbroek gescheurd toen ik een steiger op klom, om 8 uur vanochtend al
heb nog niets gelezen, maar ik heb al regelmatig commentaar op hem gehad, hij vindt me niet meer zo leukquote:Op woensdag 14 september 2011 21:22 schreef Etcetera het volgende:
Iemand beschuldigt mij van oplichting Goed topic
Te herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad. Zo'n vrouw zou ik als man al niet eens willen trouwen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik even kotsen op het concept dat achter het programma "Moet je me niet wat vragen?" schuilgaat??!
Vrouwen die gaan zitten wachten tot hun vent een aanzoek doet vind ik al stom, als ze hem dat opzichtig duidelijk maken vind ik nog stommer, maar dat je er dan serieus een tv-programma voor benadert ben je echt sneu![]()
die heb ik gezien, mooie aflevering. Ik had na die tijd best we zin in Ciderquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eerder vandaag heb ik een aflevering Oz & James gekeken over cider en nu ben ik wat dingetjes aan het opzoeken over het maken van cider en daarbij een ciderpers. Sommige mensen hebben ingenieuze dingen bedacht daarvoor
Zo heb ik al gezien: de trommel van een wasmachine gebruiken als emmer om de appels in te doen, een krik voor het persen zelf, een hornet als een zeef en het gebruiken van een kleine hakselaar om in een keer heel veel appels te snijden
Edit: artikel van bijna 30 jaar terug. Man bouwt zijn wasmachine om tot sapcentrifuge
Grappig, voor veel mannen is het precies andersomquote:Op woensdag 14 september 2011 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel eens totaal andersom geweestquote:Op woensdag 14 september 2011 20:31 schreef MaJo het volgende:
En herkenbaar ditIk denk altijd dat ik dunner ben totdat ik mezelf in de spiegel zie
kamer voor mezelf, gelukkig En ja, inderdaad. Na het wilde feesten van afgelopen weken nu toch maar even goed bezig. Ik heb mijn huiswerk voor de hele week af, hoef niks meer af te hebben tot aan dinsdag voor een kunst klas, maar ik weet nog niet wat dat gaat zijn (hoor ik morgen). Dus werk ik vooruitquote:Op donderdag 15 september 2011 06:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je bent nog laat met je huiswerk bezig?
Heb je nu een kamer voor jezelf of een nieuwe roommate?
Lekkerquote:Op donderdag 15 september 2011 08:11 schreef Soempie het volgende:
huuuuw, maar nog een weekje werken en dan ein-de-lijk vakantie.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier de naaktfoto's van Scarlett al gezien?
Spoiler, want NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Moggequote:
Dat is waarquote:Op donderdag 15 september 2011 01:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel eens totaal andersom geweest
Scarlett....quote:
Ja....quote:
Ik ook, wil wel eens wat andere cider proberen naast Strongbow en consorten. Vandaar dat ik op zoek gingquote:Op woensdag 14 september 2011 23:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die heb ik gezien, mooie aflevering. Ik had na die tijd best we zin in Cider
Heb dit regelmatig in Schotland gedronken:quote:Op donderdag 15 september 2011 11:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, wil wel eens wat andere cider proberen naast Strongbow en consorten. Vandaar dat ik op zoek ging
WTF hoe kan dat in godsnaamquote:Op donderdag 15 september 2011 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het gaat weer lekker bij UBS. Een medewerker heeft gezorgd voor 2 miljard dollar verlies. Voor de bankensector is dat niet eens een record
Hoger kopen dan verkopen en dat heel vaak doen, voor een heleboel geld of beidequote:
Ik snap het niet... Die werknemer koopt aandelen voor een hoge prijs, en verkoopt ze dan voor een lagere. Dus verlies voor de bank. Maar hoe houdt die vent er dan zelf wat aan over?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoger kopen dan verkopen en dat heel vaak doen, voor een heleboel geld of beide
Dag Eddiequote:
Goed zoquote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef Etcetera het volgende:
Nope, maar ik ga het er bij m'n volgende gesprek met m'n leidinggevende aankaarten
Zijn die twee gerelateerd?quote:Wel een knokpartijtje gezienen kwam op m'n werk en er was taart
Daarmee bedoelde ik dus eigenlijk dat mannen dat andersom zien bij vrouwen.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Grappig, voor veel mannen is het precies andersom
quote:
Ze raakten overspannen...quote:
Ik snap het nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |