Sorry, ik heb het ook niet verzonnenquote:
Ja echt zot hoorquote:alhoewel ik niet (meer) zo stronteigenwijs ben en expres langs een steegje/straat ga waarvan ik het niet helemaal vertrouw.
[..]
In het dorp waar E. woont hebben ze ook eens zoiets gehad, werd er iemand op de weg klemgereden en door agenten met kogelwerende vesten enzo uit z'n auto gesleurd en ingerekend
Meeste garages hebben de werkplaats maar tot 1700 uur open inderdaad, dat is wel een nadeel. Misschien is er anders een in de buurt die op zaterdag de werkplaats open heeft?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en morgen vrij, na het werk lukt niet omdat ik pas om kwart voor 6 thuis ben (trein).
Buurman met startkabels lief aankijken?quote:Ik denk dat ik morgenvroeg even ga. Moet ik alleen nog bedenken hoe ik mn auto aan de praat krijg voordat ik wegga! Lennon kan wel mee, Twan is naar school.
A.s. zaterdag kan ik niet...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Meeste garages hebben de werkplaats maar tot 1700 uur open inderdaad, dat is wel een nadeel. Misschien is er anders een in de buurt die op zaterdag de werkplaats open heeft?
Die is werken... allebei. De hele straat is leeg hier 's morgens. Ik denk dat ik m'n moeder maar lief moet aankijken. Dat ze 's morgens even met haar auto langskomt.quote:[..]
Buurman met startkabels lief aankijken?
Ten eerste hangt het van je abonnement af, je hebt dacht ik soorten waarbij ze niet bij je huis komen. Ten tweede sta je dan soms lang te wachten...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is de ANWB bellen niet een optie?
Je woont zeker niet in Zaandam he?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
A.s. zaterdag kan ik niet...voetbal en braderie.
[..]
Die is werken... allebei. De hele straat is leeg hier 's morgens. Ik denk dat ik m'n moeder maar lief moet aankijken. Dat ze 's morgens even met haar auto langskomt.
Klopt je moet wegenwacht aan huis service hebben ofzo. Zelfs als je woonplaats service hebt komen ze niet zomaar langs je huis als ik me niet vergisquote:Op woensdag 14 september 2011 13:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Ten eerste hangt het van je abonnement af, je hebt dacht ik soorten waarbij ze niet bij je huis komen.
Ja zoiets was het he?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Klopt je moet wegenwacht aan huis service hebben ofzo. Zelfs als je woonplaats service hebt komen ze niet zomaar langs je huis als ik me niet vergis
Dit dusquote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
ANWB Wegenwacht is niet aan de auto gekoppeld, maar aan de persoon. Zolang je lid bent komen ze.
Ow okay... alleen... ik ben niet lid, Peace wel! Geldt ie dan ook voor mij?quote:Op woensdag 14 september 2011 13:22 schreef Bart het volgende:
ANWB Wegenwacht is niet aan de auto gekoppeld, maar aan de persoon. Zolang je lid bent komen ze.
Kom op zeg, je kan toch bukken...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja echt zot hoor. Ik dacht echt: als jullie kogelwerende vesten aan hebben, waarom heb ik die dan niet aan?
.
Hem laten bellen? Alhoewel hij er dan ook moet zijn als ze langskomen dacht ik...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay... alleen... ik ben niet lid, Peace wel! Geldt ie dan ook voor mij?
Gewoon je stem verdraaien en zeggen: 'Hallo, u spreekt met Peace...'.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, mw. MM heeft op mijn pas/lidmaatschap ooit de Wegenwacht hun trucje laten doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 13:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hem laten bellen? Alhoewel hij er dan ook moet zijn als ze langskomen dacht ik...
Als ik me niet vergis was dat het percentage van de jeugd, niet de totale bevolking. Maargoed, dat blijft veel.quote:Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Meer dan 50% van de inwoners is buitenlander.
quote:Op woensdag 14 september 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat het percentage van de jeugd, niet de totale bevolking. Maargoed, dat blijft veel.
Het komt erop neer dat je er verstandig aan doet niet te gaan stappen op het Stadhuisplein('t Fust, Coconuts etc). Niet dat je gelijk verkracht wordt, maar daar hangt(voor mij) gewoon een minder sfeertje). Maargoed, wellicht dat je dat als toerist minder merkt en vindt je het daar harstikke gezellig. Gewoon proberen dus
Mijn tips:
- inderdaad Hotel New York.
- de Oude Haven/Blaak. Leuk uitgaangsgebiedje met allerlei kroegjes(De Cambrinus is leuk)
Dat zit vlak naast je hotel. LINK
Dan heb je ook gelijk de Kubuswoningen te pakken
- Ik weet niet precies van welke muziek je houdt maar je zou naar Rotown kunnen gaan. Erg leuk publiek, goede muziek
Kan je eventueel met de metro heen, uitstappen bij Eendrachtsplein.
- Witte de Withstraat. Ook leuk uitgaan en goed eten bij Bazar.
- Als je van Ierse pubs houdt, kun je naar Paddy Murphy's
- De Koopgoot + de Lijnbaan. Lijnbaan is leuker vind ik zelf.
- Boijmans van Beuningen museum
Als ik op nog meer dingen kom, dan hoor je het wel.
Maar ik denk dat je het wel gezellig gaan vinden.
Etc, wanneer gaan jullie?
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar ik denk van niet...quote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Matrix-stylequote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op zeg, je kan toch bukken...
Strikt gesproken niet, maar als je een lidmaatschapsnummer aan de telefoon doorgeeft is het vaak wel in orde en vragen ze niet meer naar je pasje. Of je kan Peace laten bellen met de smoes dat hij direct weer naar kantoor moet en geen tijd heeft om te wachten, maar dat zijn vrouw wel thuis is om ze te ontvangenquote:Op woensdag 14 september 2011 13:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of je geeft hem deze single erbij:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit net even te denken hoe ik dit ga geven, en ik zat ineens aan monopoly te denken (vanwege je Blaak tip), denk dat ik zo'n monopoly-straat-kaart ga knutselen ofzo
Ik meende gelezen te hebben dat het omslagpunt al bereikt was, maar schijnbaar is dat volgend jaar pas volgens dit artikel uit 2009:quote:Op woensdag 14 september 2011 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was dat het percentage van de jeugd, niet de totale bevolking. Maargoed, dat blijft veel.
Find & Replace Allquote:Op woensdag 14 september 2011 13:57 schreef Etcetera het volgende:
Geen zin meerCatalogus namen hernoemen is saai
Wow tofquote:
Ik kan sowieso al niet in de catalogus komen om de boel te bewerken, en helaas werkt het systeem niet zo makkelijkquote:
Wat ben je dan aan het uitspoken?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kan sowieso al niet in de catalogus komen
Hij doet me denken aan een slingeraap.quote:
Waar was je bang voor dan? Een Ebolauitbraak op jouw verdieping?quote:
En misschien is het bij een calamiteit juist enorm verstandig om NIET weg te willen.quote:Op woensdag 14 september 2011 14:27 schreef Etcetera het volgende:
Ze zeiden eerst 'vanwege een kalamiteit', als er dan wel iets ergs is wil ik hier niet blijven zitten hoor
Of het nou wel of niet verstandig is je biezen te pakken, het is wel raar dat maar de helft van het gebouw in veiligheid wordt/is gebrachtquote:Op woensdag 14 september 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En misschien is het bij een calamiteit juist enorm verstandig om NIET weg te willen.
Dan dan kun je 2 dingen bedenken:quote:Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet verstandig is je biezen te pakken, het is wel raar dat maar de helft van het gebouw in veiligheid wordt/is gebracht
3 Jouw afdeling is misbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan dan kun je 2 dingen bedenken:
1. het is een oefening
2. er is iets aan de hand zoals een pakje met poeder, iemand met een besmettelijke tropische ziekte.
En heb je toen een flink stuk gereden of ben je direct naar huis gegaan?quote:Op woensdag 14 september 2011 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
en weer terug. Die man kon hem niet doormeten, omdat ie niet vol zat. Hij zou eerst 5 uur achter acculader moeten en dan doormeten. Gek, ik heb daar nog nooit van gehoord.. volgens die man zou ik 3 uur moeten rijden om de accu weer vol te krijgen.
Ik heb hem net 20 minuten laten staan, toen kon ik wel weer starten..
Ik heb ong. 15 heen en 15 minuten terug gereden. Vanmorgen ook 2x over 15 minuten ong. En 20 minuten nadat ik weer thuis was, heb ik geprobeerd te starten en toen deed ie het gewoon.quote:Op woensdag 14 september 2011 15:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En heb je toen een flink stuk gereden of ben je direct naar huis gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |